Szkolenie z wideomarketingu dla hotelu Caryńska Resort SPA

Szkolenie z wideomarketingu w branży hotelarskiej – poznaj case study i zdobądź garść informacji o marketingu internetowym. Zapraszam!
Czas czytania 5 minut

W jaki sposób zachęcić gości do przyjazdu do konkretnego hotelu? Odpowiedzią jest odpowiednia promocja z naciskiem na prezentację jego zasobów w mediach społecznościowych. Z tym, że konkurencja przecież też to robi. W każdym mieście czy miejscowości jest przynajmniej kilka hoteli i pensjonatów. Jak w takim razie wyróżnić swój obiekt, aby stał się miejscem, do którego goście będą przyjeżdżać zamiast do innych? Wykorzystaj trend wideomarketingu.

Kobiety na szkoleniu z wideomarketingu

Sytuacja branży hotelarskiej

W dobie pandemii branża hotelarska przeżywa niemały kryzys. Kolejne lockdowny i obostrzenia sprawiają, że zyski zamiast rosnąć – maleją. Jak w takim wypadku zachęcać gości do przyjazdu właśnie do Twojego hotelu oraz wykorzystać okresy obostrzeń do przypominania o istnieniu obiektu? Poprzez wideomarketing! Zobacz relację z sierpniowego szkolenia, które wykonałam dla działu marketingu Caryńska Resort&SPA w Bieszczadach.

Nauka tworzenia krótkich filmów na szkoleniu z wideomarketingu

Program szkolenia – marketing hotelu

Szkolenie z wideo marketingu dla hotelu odbyło się w obiekcie Caryńska Resort&SPA. Marketing hotelu już był całkiem dobrze wdrożony, jednak potrzebne były nowe rozwiązania, które pozwoliłyby jeszcze lepiej wyróżnić hotel na tle tak dużej konkurencji.

Kursantka na szkoleniu z wideomarketingu kręci film

Dziewczyny, które dbają o marketing obiektu znają zasady oraz teorię dotyczące działań, nad którymi pracowałyśmy. Potrzebowały jednak powiewu świeżości, a także konkretnych przykładów, w jaki sposób nagrywać i tworzyć content pod social media i marketing internetowy, by wyróżnić się wśród obiektów o podobnych standardach co Caryńska.

Cały dzień szkoleniowy dla branży hotelarskiej spędziłyśmy więc na robieniu filmów, które z moją pomocą uczestniczki nagrały i zmontowały.

Szkolenie z wideo marketingu dla hotelu – start

Po przyjeździe w miejsce szkolenia obeszłyśmy wszystkie miejsca, które planowałyśmy nagrać – pokoje o różnych standardach, basen, restaurację oraz SPA. Następnie zaczęłyśmy nagrywać, aby pokazać potencjał hotelu w możliwie jak najbardziej atrakcyjny sposób i przyciągnąć w ten sposób potencjalnych klientów.

Specjalistka od wideo marketingu tłumaczy, jak zrobić zbliżenie

Wideo w mediach społecznościowych hotelu to doskonały sposób na prezentację charakteru i zasobów tego miejsca. Zaletą jest to, że hotel dysponuje wieloma atrakcyjnymi pomieszczeniami, które mają duży potencjał wizerunkowy. Warto więc czerpać z tych bogatych zasobów i kręcić filmiki, które nie tylko będą prezentować efektowność hotelu, ale staną się zachętą do przebywania w tym miejscu. Z pomocą smartfonów można nagrać wideo, które odda klimat poszczególnych pomieszczeń, stref relaksacji i aktywności.

Szkolenie, konkretne działania marketingowe, a może skorzystać też z bezpłatnych materiałów szkoleniowych?

Odpowiednia prezentacja w mediach społecznościowych jest bardzo istotna dla branży hotelarskiej. Co ciekawe, aby wyróżnić się w social mediach oprócz szkoleń z marketingu, można również korzystać z blogów, na których można znaleźć praktyczne porady na temat promocji hotelu w Internecie. Dlatego dziś oprócz relacji ze szkolenia z promocji hotelu podpowiem Ci kilka pomysłów na działania marketingowe, które przynoszą efekty w zakresie sprzedaży i PR-u. Ale o tym nieco niżej.

Nauka robienia zbliżenia na szkoleniu z wideomarketingu
Specjalistka z marketingu prowadzi szkolenie z wideomarketingu

Wideo marketing w zakresie sprzedaży

Przy pierwszych nagraniach pokazywałam dziewczynom, w jaki sposób zrobić to ciekawie, a przy kolejnych – Ola i Dominika próbowały nagrywać same. Następnie analizowałyśmy i omawiałyśmy ich prace. Przekazałam im wiedzę o technice, ujęciach, perspektywie, ale i omówiłyśmy kwestię contentu. Bo przecież celem nagrań jest zainteresowanie odbiorców, wzbudzenie zaufania do hotelu, ale i dostarczenie im treści, które będą odpowiedzią na ich potrzeby. Takie działania marketingowe mają znaczenie w zakresie sprzedaży, ale i wizerunku.

 Oprócz samych nagrań, zajmowałyśmy się również edycją filmów. Pokazałam uczestniczkom aplikacje, z których korzystam oraz przedstawiłam funkcje, których używam najczęściej. Jakich aplikacji do obróbki nagrań używam? Już podpowiadam!

Aby filmy na social media przynosiły efekty marketingowe musisz zadbać nie tylko o wybór odpowiedniego programu do edycji, który zapewni Ci szereg niezbędnych opcji. Dobry program je umożliwia.

Ponadto ważny jest dobór odpowiedniej tematyki filmów, aby zainteresowała odbiorców i zachęciła ich do powrotu na Twoje social media. Może to być prezentacja backstage firmy, treści edukacyjnych i rozrywkowych, czy też opisy realizacji lub opinii zadowolonych klientów.

Dominika i Ola szybko przyswajały wiedzę i jestem pewna, że skorzystają ze wskazówek, które im przekazałam.

Czas na dawkę wiedzy

Skuteczna strategia marketingowa dla hoteli składa się z kilku głównych filarów: szkoleń, działań wizerunkowych oraz reklamy w Internecie. Ważna jest nie tylko dobrze zrobiona strona internetowa i nastawienie na wzrost sprzedaży czy imprez okolicznościowych, ale i to jak pokazujemy w Internecie klimat i charakter konkretnego hotelu.

Osiągnięcie wysokiego poziomu jakości usług, czas przejść do promowania hotelu za pomocą Facebook Ads, Google Adwords, szkoleń działu sprzedaży, a także przeprowadzania tzw. audyty pracy recepcji. Grunt to odpowiedzieć na indywidualne potrzeby potencjalnych klientów. Zaczynamy od działań wizerunkowych. Obecnie każda strategia marketingowa musi uwzględniać obecność hotelu w mediach społecznościowych. Strona internetowa hotelu, ale i strona na Facebooku, Instagramie czy LinkedIn powinny być prowadzone starannie, uwzględniać aktualne informacje i atrakcyjną identyfikację wizualną

Content marketing dla hotelu

Content marketing to obecnie kluczowe narzędzie w marketingu internetowym i to w zasadzie dla każdej branży. Odnosi się do tworzenia wysokiej jakości treści niosącej wartość do samych usług. W przypadku hotelu może być to chociażby poradnik na temat najciekawszych atrakcji regionu czy bezpośredniej okolicy obiektu. Także o tym warto kręcić edukacyjne wideo na potrzeby marketingu, by mówić językiem korzyści.

Kursantka na kursie z wideo marketingu nagrywa film

Dobrym pomysłem jest także prowadzenie bloga, na którym hotel dzieli się aktualnościami z życia obiektu, ale także publikuje poradniki o tematyce związanej z szeroko pojętą branżą HoReCa. Warto, aby na stronie znalazła się duża ilość treści stanowiącej bazę wiedzy na temat różnego rodzaju obiektów i ciekawych miejsc w okolicy. W ten sposób pozyskamy dodatkowy ruch z Google od osób, które szukają informacji na temat regionu i atrakcji turystycznych. Pamiętaj jednak, że nie powinna być to nachalna reklama. Poprzez content i wideo marketing hotel niejako reklamuje się sam poprzez budowanie renomy i wizerunku autorytetu w swojej branży.

Dwie kursantki montują film wideo na szkoleniu z wideomarketingu

Jaki content marketing chcesz tworzyć w komunikacji marki hotelu?

Tworząc strategię marketingową dla promocji hotelu, zastanów się:

1. Kim jest Twój gość hotelowy?

2. Jakie cele chcesz osiągnąć? 

3. Na jaki temat będziesz tworzyć content? 

4. Jakie emocje ma wywoływać marketing treści?

5. Jaki masz pomysł na promocję treści? 

6. W jaki sposób będziesz analizować efekty?

Promocja i marketing hotelu dzięki niestandardowym działom w świecie offline może być jeszcze bardziej urozmaicona. Dlatego warto pamiętać o tym, że działania marketingowe nie opierają się jedynie na Internecie i są też inne, choć nie rzadko trudniejsze do realizacji sposoby, na to, by przykuć uwagę odbiorcy.

Relacja ze szkolenia dla Caryńska Resort&SPA w Bieszczadach

Tutaj zobaczysz relację ze szkolenia i opinię dyrektora resortu:

Jeśli uważasz, że Tobie również przyda się pomoc w kreowaniu ciekawych treści na social media – uzupełnij brief i przekonaj się, co możemy razem zrobić!

Lepsze wyniki marketingu bez zwiększania budżetu.

Pobierz darmowy ebook i dowiedz się, jak dzięki zmianie swojego podejścia do zarządzania marketingiem osiągać lepsze efekty przy tym samym budżecie. Zapoznaj się z najlepszymi praktykami współpracy opartymi na problemach jakie rozwiązaliśmy u klientów.

Pobierając go otrzymasz też newsletter KAMAN. To jedna wskazówka tygodniowo o tym jak poprawić Twój marketing.

Ostatnie najciekawsze artykuły

Ponad 500 pozyskanych leadów w okresie 6 miesięcy!

  • O 150 więcej pozyskanych leadów w drugim miesiącu współpracy, niż w pierwszym.
  • W 6 miesięcy pozyskaliśmy 511 leadów, średni koszt za leada 8,92 zł

Wyzwanie:

Klientce zależało aby docierać do nowych osób jak i już tych które znają markę.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Skupiliśmy się na kampaniach płatnych z celem na pozyskiwanie leadów oraz wiadomości. Naszym lead magnetem był voucher i promocje na pierwsze zabiegi.
  • Postawiliśmy na kampanie zasięgowe z wykorzystaniem video, które miały na celu docierać do jak największej grupy odbiorców zlokalizowanej w danym mieście i okolicach.
  • Zaproponowaliśmy, by komunikacja w social mediach opierała się na edukacji o usługach oraz tematach, które interesuje grupa docelowa naszej klientki.
  • Naszym celem jest jak największe zaangażowanie i przypominanie się obserwującym, którymi są głównie klientki salonu.

Ponad 9-krotny zwrot z inwestycji przy sprzedaży produktów dla dzieci!

  • Ponad 900% zwrot z reklam!
  • Ponad 170,000zł dodatkowej sprzedaży w 4 miesiące 
  • Zwiększyliśmy liczbę Klientów do 180 miesięcznie 

Wyzwanie:

Wyzwaniem u tego klienta był brak dobrze stworzonego lejka marketingowego oraz podpiędych narzędzi analitycznych, takich jak pixel facebooka czy katalog produktu. Klient na sklepie posiada setki produktów w różnych kolorach oraz rozmiarach, wyzwaniem było więc stworzyć takie reklamy, które mogą chodzić po kilka tygodni bez większych optymalizacji (trzeba pamiętać, że często czym dłużej chodzi reklama tym lepiej działa), tak by na bieżąco pokazywały produkty dostępne na stronie.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Pierwszą rzeczą jaką zrobiliśmy było podłączenie pełnej analityki ( pixela faceooka, api konwersji oraz katalog produktów)
  • Kolejną rzeczą było przygotowanie kontentu graficznego takiego jak grafiki, karuzele oraz kolekcje
  • Oczywiście wcześniej został przeanalizowany cały sklep, dzięki czemu wiedzieliśmy które kategorie produktów oraz same produkty najlepiej się sprzedają oraz również takie, które mimo niskiej sprzedaży mają potencjał na jej zwiększenie. Do tego posłużył nam Google Analytics, na którym sprawdziliśmy jakie procenty konwersji (w tym wypadku ZAKUP) są największe

Pozyskanie aż 418 potencjalnych klientów w 4 miesiące

  • Kampania reklamowa trwała tylko cztery miesiące. W tym czasie pozyskaliśmy 418 kontaktów do potencjalnych klientów zainteresowanych zakupem sprzętu medycznego.
  • Sprzedaż z zaprojektowanego systemu pozyskiwania klientów wyniosła 70.000 PLN po czterech miesiącach.

Wyzwanie:

Właścicielka sklepu ze sprzętem medycznym z wieloletnim doświadczaniem na rynku chciała pozyskać jak najwięcej nowych klientek, na zakup sprzętu do elektrostymulacji z górnej półki.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Automatyzacja procesu pozyskiwania klientów
  • Opracowanie treści dla odbiorców, którzy przez webinar będą mogli dowiedzieć się więcej na temat oferty
  • Nagranie filmów wyjaśniających zalety skorzystania z oferty firmy, które przekonają potencjalnych klientów do zainteresowania się ofertą
  • Stworzenie strony docelowej z najważniejszymi elementami oferty i miejscem do zapisu na webinar oraz zostawienie adresu e-mail do kontaktu
  • Przygotowanie kampanii typu Leads Ads (pozyskiwanie kontaktów do potencjalnych klientów) na Facebooku, aby zwiększyć zainteresowanie ofertą i webinarem

Liczba zamówień w sklepie z artykułami dla niemowląt z 75 do 890 miesięcznie!

  • Większa baza potencjalnych klientów przez stały miesięczny przyrost liczby obserwujących na Instagramie
  • Klienci robią większe zakupy, powiększyliśmy średnią wartość koszyka podczas jednych zakupów do 800 PLN
  • Każda złotówka wydana na reklamę zrobioną przez KAMAN! zwraca się kilkukrotnie. Najsłabszy miesiąc to 560% zwrotu z nakładów na reklamę (każda złotówka to pięć złotych i 60 groszy przychodu), najlepsze miesiące to dwudziesto- a nawet 27-KROTNY ZWROT

Wyzwanie:

Właścicielka sklepu Od brzuszka do maluszka codziennie publikowała na swoim Instagramie jak pakuje paczki do wysyłki. Na początku współpracy z KAMAN! miała 75 zamówień w ciągu miesiąca. Później, po dobrym starcie ponad 200 zamówień na swoje produkty na miesiąc. Po ponad roku z nami zamówień jest niemal 900!

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Zwiększenie zasięgu sieci społecznościowej marki – rozbudowanie profili w mediach społecznościowych
  • Dotarcie do klientów, którzy będą regularnie kupować w sklepie internetowym
  • Pokazanie sposobów na właściwy pomiar marketingu, żeby właścicielka była pewna, że jej działania są skuteczne
  • Zbudowanie systemu promocji i rabatów, które nie będą obniżać zysków

Ponad 170,000 £ sprzedaży
w przeciągu 6 miesięcy

  • Zwiększenie rentowności sklepu internetowego: zysk z inwestycji w reklamę zwiększyliśmy dwukrotnie z 36 na na początku okresu, w czerwcu 2022 do 73 w lutym 2023
  • Dodatkowy dochód w postaci zysków z e-sklepu w wysokości średnio około 140.000 PLN miesięcznie
  • Stabilny wzrost zysków oraz dwukrotny wzrost ilości zakupów w e-sklepie

Wyzwanie:

Klient prowadzący usługi renowacji samochodów chciał sprzedawać więcej opon, felg oraz całych zestawów przez swój sklep internetowy. Przez ostatnie 9 miesięcy współpracy zapewniliśmy im stabilne zyski ze sklepu internetowego. Chcesz dowiedzieć się jak?

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie planu marketingowego, który pozwoli sklepowi stabilnie rosnąć
  • Przygotowanie sposobów dotarcia do nowych klientów, którzy będą regularnie kupować w sklepie internetowym
  • Znalezienie najbardziej rentownej grupy, do której skierowana będzie reklama (takiej, która przyniesie najwięcej zysku i najchętniej kupi oferowane produkty)

Prawie 12 – krotny zwrot z inwestycji

  • Po 4 miesiącach ponad 300 klientów zrobiło zakupy w sklepie marki.
  • Ponad 170,000 zł dodatkowej sprzedaży w 4 miesiące
  • Zmniejszenie kosztów pozyskania klienta do sklepu

Wyzwanie:

Wyzwaniem u tego klienta był brak dobrze stworzonego lejka marketingowego oraz podpiętych narzędzi analitycznych, takich jak pixel facebook’a czy katalog produktów. Klient na sklepie posiada setki produktów w różnych kolorach oraz rozmiarach, wyzwaniem było więc stworzyć takie reklamy, które mogą chodzić po kilka tygodni bez większych optymalizacji (trzeba pamiętać że często czym dłużej chodzi reklama tym lepiej działa), tak aby na bieżąco pokazywały produkty dostępne na stronie.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Pierwszym krokiem było właściwe połączenie pełnej analizy z katalogiem produktów, który służył nam do bieżącego reklamowania tylko tych produktów, które były dostępne w naszym sklepie. Chcieliśmy uniknąć sytuacji w której nasze reklamy prezentują produkty, które po wejściu na stronę okazywały się niedostępne i miały zerowy stan magazynowy
  • Kolejnym krokiem było przygotowanie treści w formie graficznej, takich jak ilustracje, karuzele oraz zestawienia. Oczywiście wcześniej dokładnie przeanalizowaliśmy cały sklep, co pozwoliło nam zidentyfikować najlepiej sprzedające się kategorie produktów i same produkty oraz te, które mimo niskiej sprzedaży miały potencjał do wzrostu. W tym celu wykorzystaliśmy Google Analytics, gdzie oceniliśmy, które konwersje odnotowały najwyższe wskaźniki

1400% zwrotu z inwestycji w reklamę sklepu internetowego z kosmetykami!

  • Po pół roku już 300 klientów robiło zakupy we własnym sklepie marki: bez dodatkowych marż pośredników
  • W szczytowym momencie zakupy robiło ponad PÓŁ TYSIĄCA osób!
  • Ponad 1715 zakupów w ciagu 4 miesięcy współpacy z Kaman marketing!

Wyzwanie:

Branża beauty nie jest łatwą branżą na facebooku, na polskim rynku firm kosmetycznych są już tysiące. Wyzwaniem było stworzenie kontentu w taki sposób by przyciągnąć jak najbardziej uwagę potencjalnych klientów, oraz pokazać im pełną kurację produktami. Do tego użyliśmy grafik i całego lejka tak że klient w reklamach widział różny kontent taki jak, działanie produktu, efekty produktów, opinie klientów, kiedy używać danego produktu oraz czego może się spodziewać po określonym czasie.

Zaproponowaliśmy po kolei:

Pierwszą rzeczą było przygotowanie grafik oraz video do reklam, w oparciu o wcześniej zebrane dane o klientach. W tym celu przeanalizowaliśmy jakie aspekty produktów są istotne dla klientów i właśnie to umieściliśmy na grafikach reklamowych. Reklamy podzieliliśmy w zależności od stopnia znajomości marki, jeżeli ktoś nie znał produktów widział inne reklamy niż osoba które już zna produkty, albo co najlepsze ich używa. Przykładem może być fakt że do osób które były niezdecydowane były pokazywane grafiki z opiniami.

Prawie 1.000.000 zł przychodu w 10 dni!

  • Już pierwszego dnia sprzedaży, klienci złożyli aż 26% wszystkich zamówień!
  • Osoby niezdecydowane, które nie dokonały jeszcze zakupu, a miały wcześniej styczność
    z marką, ostatniego dnia otrzymały komunikat o ostatniej szansie na zdobycie nowych umiejętności.
  • Końcowy wynik sprzedażowy był niemal DWUKROTNIE wyższy, niż w poprzedniej edycji.
  • To na tyle dobry wynik, że klientka podjęła decyzje o kontynuowaniu współpracy i przygotowaniu kolejnych produktów, które z sukcesem pomożemy jej sprzedać.

Wyzwanie:

Nasza Klientka posiada markę osobistą i jest już znana w świecie korektorów tekstu. Zgłosiła się do nas, abyśmy pomogli jej wygenerować rekordowy przychód sprzedaży jej flagowego produktu czyli kursu online przygotowującego do zawodu korektora. Okno sprzedażowe trwało 10 dni i poprzedzone było bezpłatnym webinarem połączonym z warsztatami.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • kampanię zapisów na listę oczekujących, aby ogrzewać grupę odbiorców poprzez kampanię mailingową stworzoną przez klientkę
  • kampanię na zapisy na darmowy webinar, aby jak najwięcej nowych osób dowiedziało się, na czym polega praca korektora
  • kampanię remarketingową do osób z listy oczekujących oraz uczestników webinaru
  • kampanię sprzedażową do tzw. “zimnego ruchu”
    kampanię na obserwujących na Instagramie

Rezultaty:

Wygenerowane 142 836,50 zł sprzedaży w przeciągu 5 miesięcy współpracy

Ponad 9 – krotny zwrot z inwestycji dla klienta sprzedającego produkty dla dzieci

Wyzwanie:

Duża marka produktów do włosów – dostępna w drogeriach, sklepach stacjonarnych oraz innych sklepach internetowych – chciała wzmocnić sprzedaż produktów przez swój własny sklep. Dodatkowym wyzwaniem było stworzenie lejka sprzedażowego, w którym pokazujemy działania, opinie oraz efekty stosowania produktów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Podział lejka sprzedażowego na różne segmenty odbiorców, w zależności od tego czy znają markę lub czy widzą reklamy produktów pierwszy raz

  • Podział optymalizacji na grafiki przedstawiające różne produkty i na różne zainteresowania oraz dane behawioralne jak zdrowe włosy, serum do włosów, utrata włosów, produkty do włosów itp.

  • Testowanie różnego typu grafik np. przedstawiających działanie produktów oraz ich efekty po określonym czasie stosowania. Dodatkowo wzmocniliśmy to działanie o przejrzystą komunikację i przykuwające oko grafiki

Rezultaty:

Koszt zakupu: 13,79 zł
Ilość zakupów: 759
Łączną wartość zakupów: 80 273,91 zł
ROAS (zwrot z inwestycji) : 7,67

Wyzwanie:

Klientka z wieloletnim doświadczaniem na rynku chciała pozyskać jak najwięcej nowych klientek, na zakup drogiego sprzętu do elektrostymulacji. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

Przygotowanie wideo do reklam, nagranie webinaru oraz wykonanie kilkudziesięciu zdjęć

Stworzenie landing page z możliwością zapisania się (zostawienia adresu email) do obejrzenia darmowego webinaru

Przygotowanie kampanii typu Lead Ads, do pozyskiwania kontaktów bezpośrednio w środowisku Facebooka

Utworzenie automatycznej kolejki maili z merytoryczną treścią i możliwością umówienia się na rozmowę przez Calendy

Przygotowanie konta na Calendly z zapisami na 30-minutową rozmowę

Rezultaty:

W ciągu czterech miesięcy uzyskaliśmy 434 leady (adresy e-mail lub numer telefonu).

Co miesiąc wzrost liczby pozyskanych leadów o ok. 30%

Ponad 600 000 wyświetleń reklam na Facebooku i Instagramie.

Rezultaty:

Ponad 600 zakupów o łącznej wartości 312,000 zł, dla sklepu internetowego sprzedającego buty online Zwrot z inwestycji na poziomie 700%

Wyzwanie:

Jak sprawić, żeby okulary przeciwsłoneczne sprzedawały się przez cały rok? Jak dotrzeć do osób, dla których kupno okularów za 1500 złotych jest czymś naturalnym?

Takie wyzwania czekały na nas w przypadku tego klienta.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Wykorzystanie nagrywanych przez właścicielkę wideo, według naszych wytycznych.
  • Ciągłe rozbudowywanie bazy fanów na Instagramie, poprzez skuteczne kampanie na pozyskanie nowych obserwujących.
  • Kampania delikatnie przepychająca do zakupu w sklepie internetowym.
  • Mocne wykorzystanie wiadomości prywatnych na Instagramie, jako główny kanał sprzedażowy.

Rezultaty:

W trzy miesiące liczba wysyłanych wiadomości prywatnych na IG wzrosła o ok. 40%, a wartość zamówień o ok. 175%.

Pozyskaliśmy ponad 6000 nowych obserwatorek w pięć miesięcy.

Ponad 2 000 000 wyświetleń reklam na Facebook i Instagramie.

Wyzwanie:

W czasie pandemii sklep stacjonarny przeniósł swoją sprzedaż również do sieci. Przypadek jakich wiele. Jak dobre wyniki stacjonarne przełożyć na dobre wyniki online, bez sprzedaży własnych produktów?

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Pozyskanie ponad 5000 nowych obserwatorów na Instagramie. Koszt pozyskania nie przekroczył 1 zł za osobę.

Wzrost liczby transakcji o ponad 400% patrząc rok do roku. W pół roku z poziomu ok. 75 zamówień miesięcznie doszliśmy do poziomu ponad 380 zamówień miesięcznie.

Sklep stacjonarny notuje rekordowe zyski, gdzie sprzedaje m.in. foteliki samochodowe (również promowane przez nas).

Wyzwanie:

Klient prowadzący usługi samochodowe (renowacja, naprawa, sprzedaż felg) chciał sprzedawać więcej przez swój sklep internetowy, w głównej mierze skupiając się na sprzedaży opon, felg oraz całych zestawów do samochodów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Budżet: 2,000 euro/ miesięcznie
Ilość zakupów: 103
Łączną wartość zakupów: 86 271,45 euro
ROAS (zwrot z inwestycji) : 17,25

Wyzwanie:

Nasza Klientka posiada markę osobistą i jest już znana w świecie korektorów tekstu. Zgłosiła się do nas, abyśmy pomogli jej wygenerować rekordowy przychód sprzedaży jej flagowego produktu czyli kursu online przygotowującego do zawodu korektora.
Okno sprzedażowe trwało 10 dni i poprzedzone było bezpłatnym webinarem połączonym z warsztatami.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • kampanię zapisów na listę oczekujących, aby ogrzewać grupę odbiorców poprzez kampanię mailingową stworzoną przez klientkę
  • kampanię na zapisy na darmowy webinar, aby jak najwięcej nowych osób dowiedziało się, na czym polega praca korektora
  • kampanię remarketingową do osób z listy oczekujących oraz uczestników webinaru
  • kampanię sprzedażową do tzw. “zimnego ruchu”
    kampanię na obserwujących na Instagramie

Rezultaty:

Klientka oczekiwała minimum powtórzenia wyniku z poprzedniej edycji kursu. Każda wartość powyżej, miała dać klientce dużą satysfakcję z osiągniętego wyniku. Zapowiedzi w postaci kampanii mailingowej do listy oczekujących oraz zapisy na bezpłatny webinar pozwoliły nam stworzyć wartościowe grupy odbiorców, do których powróciliśmy z komunikatami sprzedażowymi, po otwarciu okna sprzedażowego. Dzięki tym działaniom, już pierwszego dnia sprzedaży, klienci złożyli aż 26% wszystkich zamówień! Osoby niezdecydowane, które nie dokonały jeszcze zakupu, a miały wcześniej styczność z marką, ostatniego dnia otrzymały komunikat o ostatniej szansie na zdobycie nowych umiejętności. Końcowy wynik sprzedażowy był niemal DWUKROTNIE wyższy, niż w poprzedniej edycji. To na tyle dobry wynik, że klientka podjęła decyzje o kontynuowaniu współpracy i przygotowaniu kolejnych produktów, które z sukcesem pomożemy jej sprzedać.

Ponad 200 długoterminowych umów studia treningu EMS w 18 miesięcy

  • Powyżej 30 potencjalnych klientów KAŻDEGO MIESIĄCA 
  • Budżet reklamowy nie przekracza 2.100 PLN miesięcznie
  • Średnio 12 klientów każdego miesiąca podpisuje umowę na rok lub półtora roku!

Wyzwanie:

Gabriel przychodził do nas z niczym. Miał jedynie rozgrzebany lokal z wizją studia treningu EMS w Rzeszowie. Marketing budowaliśmy więc od zera.

W tej branży klienci wiążą się głównie na umowy – na 12 lub 18 miesięcy.
Jak ich pozyskać?

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Od początku postawiliśmy na komunikacje bezpośrednią, czyli telefony i wiadomości prywatne
  • Studio do dzisiaj nie posiada swojej strony internetowej, więc opieramy się tylko na działaniach w social mediach
  • Gabriel i Agnieszka, według naszych wytycznych, przygotowali wiele filmów reklamowych jeszcze przed rozpoczęciem działalności studia
  • Skupiliśmy się głównie na kampaniach zasięgowych, gdzie celem było wyświetlenie wideo
Kurs będzie odbywał się w okresie 3 miesięcy, tj. wrzesień-październik-listopad 2023 r. Zjazdy stacjonarne będą odbywać się w: Warszawie*, Krakowie*, Łodzi*
*O dokładnym miejscu i adresie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
 
Zjazdy stacjonarne odbędą się w następujących terminach*:
  • 16-17.09.2023 oraz 23-23.09.2023
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 14 i 22.10.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 18 i 19.11.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
*O dokładnej dacie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
  • 2.12.2023 r. – zakończenie kursu i wręczenie certyfikatów (offline).
 
Spotkania LIVE w ramach Kursu będą prowadzone według harmonogramu, który zostanie opublikowany w lipcu 2023 roku na Grupie na platformie Facebook.