Zwiększyliśmy liczbę zamówień w sklepie z artykułami dla niemowląt z 75 do 1340 miesięcznie!
Właścicielka sklepu na początku współpracy z KAMAN! miała 20 000 złotych przychodu/msc. Po roku współpracy, generowaliśmy już ponad 100 000 złotych przychodu miesięcznie. Po ponad dwóch latach współpracy, klientka wysyła ponad 1300 paczek miesięcznie, co przekłada się na 220 000 złotych przychodu miesięcznie. Zwiększyliśmy miesięczny przychód aż 11-krotnie!

wygenerowanej sprzedaży
zwrotu z inwestycji
Oznacza to, że każde 1 zł wydane na marketing zarobiło aż 7 zł
Sprawdź jak osiągnęliśmy ten rezultat:
Obejrzyj wideo, żeby dowiedzieć się co potrafimy osiągnąć
Sklep internetowy Od brzuszka do maluszka rozwijał się podczas pandemii, kiedy inne biznesy miały z tym duże kłopotu. Obejrzyj film, aby dowiedzieć się jak udało się to osiągnąć!
Cel Klienta
Cel Klienta
Zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym
Zadania dla nas
Kim jest klientka i z jakimi wyzwaniami się mierzy?
Właścicielka sklepu Od brzuszka do maluszka z powodu pandemii i zamknięcia sklepów stacjonarnych, chciała przenieść sprzedaż do Internetu. Jednak biznes internetowy różni się od biznesu offline, więc szybko zaczęły pojawiać się problemy. Były one związane z zamawianiem towaru w odpowiedniej ilości, liczeniem rentowności (a co za tym idzie, z ustaleniem cen, rabatów) czy pakowaniem paczek.
Jakie cele biznesowe chcieliśmy osiągnąć?
Analiza dotychczasowych działań, czyli dlaczego nie przynosiły one oczekiwanych rezultatów?
Na początku współpracy zidentyfikowaliśmy wiele problemów, czyli brak wgranego piksela, słabe i niespójne materiały graficzne czy w końcu problemy z wydajnością strony, które nie pozwalały na skuteczne prowadzenie działań reklamowych. Dlatego po spotkaniu wdrożeniowym postanowiliśmy zacząć od takich kwestii, jak:
Brak remarketingu
Brak wgranego piksela i innych narzędzi analitycznych, w celu „zbieranie” danych o użytkowników i brak możliwości wykorzystywania tych danych w kampaniach.
Problemy z działaniem strony internetowej
Strona wolno się ładowała, była obciążona „ciężkimi” grafikami na stronie głównej, słabo wypadała w testach wydajnościowych, miała nieczytelne menu i problem z wyszukiwaniem produktów.
Słabe i niespójne materiały graficzne
Każda grafika wyglądała inaczej, nie było przygotowanych odpowiednich formatów pod umiejscowienia (np. pionowych grafik na stories).
Jakie działania podjęliśmy i jakie dały one rezultaty?
Wdrożenie narzędzi analitycznych
umożliwiających mierzenie skuteczności kampanii to absolutna konieczność dla każdego biznesu online, który poważnie podchodzi do działań w sieci.
Rezultat:
Dzięki implementacji piksela i API konwersji, osiągnęliśmy wysoką jakość dopasowania, a dane są zbierane prawidłowo. Umożliwia to tworzenie rentownych kampanii remarketingowych oraz precyzyjne monitorowanie wyników, co wcześniej nie było możliwe.
Przeprowadziliśmy analizę wydajności strony internetowej
która w testach osiągała niezadowalające wyniki. Głównym problemem była strona główna, przeciążona nadmiarem treści i zbyt „ciężkich” elementów, co było przyczyną wolnego ładowania. Taka sytuacja mogła skutecznie zniechęcać potencjalnych klientów. Zaproponowaliśmy więc szereg usprawnień, które mają na celu optymalizację jej działania. Wyszukiwarka nie działała poprawnie, nie podpowiadając nowych produktów. Menu było nieczytelne i trudne w nawigacji, co również udało się usprawnić.
Rezultat:
Strona ładuje się szybciej, użytkownicy spędzają na niej więcej czasu, a mniej osób opuszcza ją zaraz po wejściu na stronę główną. To z kolei przekłada się na wzrost liczby konwersji.
Przygotowaliśmy spójne materiały wizualne
na potrzeby kampanii, koncentrując się na grafikach, które eksponują markę własną – dotychczasowy bestseller klientki. Jednocześnie zwróciliśmy uwagę na kluczowe znaczenie wykorzystania wideo w przyszłych działaniach marketingowych.
Rezultat:
Pojedyncze wideo z produktem potrafiło wygenerować 1047 zamówień i zagwarantować wysoki ROAS. Z tego powodu zachęciliśmy klientkę do dostarczania materiałów wideo w większej ilości.
Postawiliśmy na nowych odbiorców
oferując im 5% rabatu na pierwsze zakupy, co komunikujemy za pomocą atrakcyjnych grafik w kampaniach typu katalog czy kolekcja.
Rezultat:
Kampania skierowana do nowych odbiorców wygenerowała ponad 1700 nowych zakupów przy zachowaniu ROASu na poziomie 7,33, co oznacza, że każda wydana w kampanii złotówka przyniosła 7,33 złotych przychodu!
Wprowadziliśmy kampanie wizerunkowe
z wykorzystaniem kreacji wizyty na koncie na Instagramie. To działania budujące rozpoznawalność klientki wśród nowych odbiorców.
Rezultat:
Wzrost rozpoznawalności: Liczba obserwujących konto na Instagramie wzrosła o ponad 24 000 użytkowników. Wyraźnie widać większe zainteresowanie kanałami klientki, na co wpływ mają nasze kampanie wizerunkowe.
Pokazanie sposobów na właściwy pomiar marketingu
żeby właścicielka była pewna, że jej działania są skuteczne. Przygotowaliśmy tabelkę z rentownością naszych działań, uwzględniając marżę czy nawet koszty wysyłki.
Rezultat:
Klientka wie ile zarabia dzięki kampaniom PPC, może więc bez większych obaw zdecydować się na przykład na zwiększanie budżetów marketingowych w najlepszych okresach.
Klient
Sklep internetowy z artykułami dla dzieci
Korzyści dla Klienta
Nasz zespół
Dariusz
Facebook Ads Expert
Zajmuję się tworzeniem kampanii reklamowych w Meta Ads (Instagram i Facebook).
Każdemu klientowi doradzam najlepsze strategie tworzonych materiałów wideo oraz sprawiam, że klienci lepiej się komunikują, co podnosi ich sprzedaż.
Potrafię łączyć kampanie lokalne z e-commerce oraz pozyskiwać kontakty do potencjalnych klientów przez moje reklamy.
Lubię kreatywne podejście do grafik i tekstów reklamowych, żeby nie nudzić.
Nie boję się eksperymentować i szukać nowych rozwiązań, żeby pomóc Ci osiągnąć sukces.
Dobrze czuję się w branżach produktów dziecięcych oraz sprzedając artykuły do domu i ogrodu.
Podsumowanie
W ciągu 12 miesięcy, dzięki działaniom w kampaniach Meta Ads i Google Ads, klientka znacząco zwiększyła przychody w swoim sklepie on-line, zwiększając ich wartość o 20%. Kluczowe znaczenie miały kampanie skierowane do nowych odbiorców oraz lepsze targetowanie grup remarketingowych i większa różnorodność w materiałach promocyjnych.
Dzięki kampaniom udało się osiągnąć imponujący wynik sprzedaży o wartości 1 094 789,62 zł w 2024 roku. Kampanie przyciągnęły nowych klientów, jednocześnie zachęcając istniejących do ponownych zakupów.