Agencja marketingowa dla biznesu w Krakowie i innych miastach. Szkolimy, wdrażamy strategie marketingowe, badamy efekty i pomagamy Ci w Twoich celach!
Agencja interaktywna w Krakowie to miejsce, z którym rozwiniesz swoją firmę! Nie ma znaczenia, czy dopiero startujesz z biznesem, czy Twoja marka jest już rozpoznawalna (ale np. chcesz zwiększyć sprzedaż) – skontaktuj się z nami, a my zaproponujemy Ci odpowiednią strategię marketingową. Zapewniamy profesjonalne doradztwo marketingowe.
Nie trać czasu na marketing kosztem swojego biznesu. Ty zajmij się rozwojem firmy, my zajmiemy się jej promocją.
Nasza agencja digital to miejsce, w którym możesz stworzyć reklamy wideo. Filmy są obecnie najbardziej pożądaną przez użytkowników formą reklamową.
Zdobywaj wiedzę i bądź na bieżąco. Umów się na konsultacje z naszymi specjalistami, aby marketing nie miał przed Tobą tajemnic.
Z pewnością chcesz, żeby jakaś agencja marketingowa w Krakowie zaoferowała Ci usługi marketingowe, które przełożą się na osiąganie wyznaczonych celów. Tymi celami mogą być np. wzrost sprzedaży, poprawa identyfikacji wizualnej, rozszerzenie zasięgu odbiorców albo zbudowanie wizerunku eksperta. Narzędzi, które pomagają to osiągnąć, jest mnóstwo: tworzenie landing page, wideomarketing, kampanie reklamowe Adwords, kampanie reklamowe Facebook, marketing w social media, pozyskiwanie leadów i content marketing, który reprezentuje marketing e-commerce. Sukcesu nie gwarantuje jednak działanie na “chybił-trafił” i sięganie po wszystkie możliwe środki. Sukces zależy od świadomie dopasowanych działań – między innymi na podstawie analiz, rozmów, wiedzy, praktyki i znajomości konkurencji.
Nasza agencja interaktywna (określana też jako agencja digital i full service) oferuje indywidualne podejście do każdego klienta. Działamy bez schematów i szablonów, bo doskonale wiemy, że nie ma jednej ścieżki dla wszystkich firm. Umów się z nami na konsultacje i daj nam poznać sytuację Twojej firmy. Rozmowa i poznanie Twoich oczekiwań jest najlepszym wstępem do przygotowania strategii marketingowej. Oprócz tego realizujemy też badanie efektywności kampanii reklamowej. Umożliwia ono wprowadzanie zmian i optymalizowanie działań nawet w trakcie realizacji kampanii. To szczególnie ważne np. przy kampaniach reklamowych Adwords i Facebook.
Chcesz współpracować z agencją, ale jednocześnie myślisz o rozwoju swojej wiedzy? Przygotowany przez nas kurs marketingu internetowego pomoże Ci w tym! Proponujemy ebooki i videobooki – kursy online, które pomogą zarówno małym firmom, jak i większym przedsiębiorstwom. Z produktów mogą też korzystać osoby prywatne, pracujące np. nad marką osobistą. Oferta kursów to dużo merytorycznych informacji i praktycznych przykładów podanych w zrozumiały sposób. Profesjonalna firma reklamowa to nie ta, która stosuje skomplikowany język, aby podbudować swój ekspercki wizerunek. Prawdziwi profesjonaliści potrafią mówić o swojej branży jasno i “lekkostrawnie”!
Pobierz darmowy ebook i dowiedz się, jak dzięki zmianie swojego podejścia do zarządzania marketingiem osiągać lepsze efekty przy tym samym budżecie. Zapoznaj się z najlepszymi praktykami współpracy opartymi na problemach jakie rozwiązaliśmy u klientów.
Pobierając go otrzymasz też newsletter KAMAN. To jedna wskazówka tygodniowo o tym jak poprawić Twój marketing.
O tym, że nasza agencja interaktywna dla firm i osób z Krakowa jest dobrą propozycją, świadczą efekty pracy z naszymi klientami. Historie współprac pokazują, że można nam zaufać, a dzięki wspólnemu zaangażowaniu (w relacji agencja-klient) można osiągnąć więcej niż założone cele. Jako agencja digital chcemy zaoferować klientowi to, co jest naszą specjalnością, ale oczekujemy też aktywności i chęci do współpracy ze strony klienta.
Nasz firmowy blog pełen jest artykułów, w których odkrywamy tajemnice skutecznego marketingu internetowego. Jeżeli chcesz rozwijać swoją wiedzę, zainspirować się do działania i podejmować lepsze decyzje w obszarze e-commerce, zachęcamy do zapoznania się z tekstami. Dzięki nim dowiesz się na przykład, co robi agencja marketingowa, aby wzmocnić Twoją pozycję wśród konkurencji!
Czas czytania 7 minut Lead generation, czyli proces pozyskiwania potencjalnych klientów, odgrywa kluczową rolę w budowaniu zdolności firmy do identyfikacji, przyciągania i konwertowania zainteresowanych osób w rzeczywistych klientów. Wartościowe
Czas czytania 8 minut Czy jest mi to potrzebne? Co będę z tego mieć? Co mi to właściwie da? Te pytania padają w głowie Twojego klienta prawie za każdym
Czas czytania 11 minut Na szkoleniach czy kursach dla marketerów lub handlowców jak mantra powtarzane jest hasło „lejek sprzedażowy”. Wszyscy kiwają głowami, bo to przecież podstawa pracy działów marketingu
Czas czytania 8 minut Content marketing to jedna z tańszych metod pozyskiwania klientów, na której bazuje wiele firm. Choć o marketingu treści jest głośno już od kilku lat, to
Czas czytania 7 minut Współczynnik odrzuceń (ang. bounce rate) sugeruje, czy Twoi potencjalni klienci są usatysfakcjonowani, odwiedzając Twoją stronę internetową, czy… rozczarowani. Jeśli nie wiesz, jak interpretować współczynnik odrzuceń,
Czas czytania 3 minut By marketing był skuteczny, konieczne jest dobre zaplanowanie działania. Brief reklamowy jest jednym z dokumentów, które warto opracować na samym początku prac. Nie jest to
Opisz swoje potrzeby i pozwól by agencja marketingowa KAMAN zaproponowała Ci współpracę
Wygenerowane 142 836,50 zł sprzedaży w przeciągu 5 miesięcy współpracy
Ponad 9 – krotny zwrot z inwestycji dla klienta sprzedającego produkty dla dzieci
Duża marka produktów do włosów – dostępna w drogeriach, sklepach stacjonarnych oraz innych sklepach internetowych – chciała wzmocnić sprzedaż produktów przez swój własny sklep. Dodatkowym wyzwaniem było stworzenie lejka sprzedażowego, w którym pokazujemy działania, opinie oraz efekty stosowania produktów.
Koszt zakupu: 13,79 zł
Ilość zakupów: 759
Łączną wartość zakupów: 80 273,91 zł
ROAS (zwrot z inwestycji) : 7,67
Klientka z wieloletnim doświadczaniem na rynku chciała pozyskać jak najwięcej nowych klientek, na zakup drogiego sprzętu do elektrostymulacji.
Przygotowanie wideo do reklam, nagranie webinaru oraz wykonanie kilkudziesięciu zdjęć
Stworzenie landing page z możliwością zapisania się (zostawienia adresu email) do obejrzenia darmowego webinaru
Przygotowanie kampanii typu Lead Ads, do pozyskiwania kontaktów bezpośrednio w środowisku Facebooka
Utworzenie automatycznej kolejki maili z merytoryczną treścią i możliwością umówienia się na rozmowę przez Calendy
Przygotowanie konta na Calendly z zapisami na 30-minutową rozmowę
W ciągu czterech miesięcy uzyskaliśmy 434 leady (adresy e-mail lub numer telefonu).
Co miesiąc wzrost liczby pozyskanych leadów o ok. 30%
Ponad 600 000 wyświetleń reklam na Facebooku i Instagramie.
Jak sprawić, żeby okulary przeciwsłoneczne sprzedawały się przez cały rok? Jak dotrzeć do osób, dla których kupno okularów za 1500 złotych jest czymś naturalnym?
Takie wyzwania czekały na nas w przypadku tego klienta.
W trzy miesiące liczba wysyłanych wiadomości prywatnych na IG wzrosła o ok. 40%, a wartość zamówień o ok. 175%.
Pozyskaliśmy ponad 6000 nowych obserwatorek w pięć miesięcy.
Ponad 2 000 000 wyświetleń reklam na Facebook i Instagramie.
Pozyskanie ponad 5000 nowych obserwatorów na Instagramie. Koszt pozyskania nie przekroczył 1 zł za osobę.
Wzrost liczby transakcji o ponad 400% patrząc rok do roku. W pół roku z poziomu ok. 75 zamówień miesięcznie doszliśmy do poziomu ponad 380 zamówień miesięcznie.
Sklep stacjonarny notuje rekordowe zyski, gdzie sprzedaje m.in. foteliki samochodowe (również promowane przez nas).
Budżet: 2,000 euro/ miesięcznie
Ilość zakupów: 103
Łączną wartość zakupów: 86 271,45 euro
ROAS (zwrot z inwestycji) : 17,25
W tej branży klienci wiążą się głównie na umowy – na 12 lub 18 miesięcy. Jak ich pozyskać?
Dla zapewnienia najwyższej jakości usług nasza strona korzysta z plików cookies. Dowiedz się więcej z polityki prywatności