Prowadzisz marketing swojej firmy i nie widzisz efektów? Zastanawiasz się, jakie narzędzia marketingowe będą najlepsze dla Twojej firmy? Nie wiesz, jak przygotować i wdrożyć skuteczną kampanię marketingową? Profesjonalne doradztwo ma
Jednakże od tej świadomości do realizacji jeszcze długa droga – droga pełna marketingowych wyzwań. Nie musisz przechodzić jej sam – doradztwo marketingowe to wiedza w pigułce, dzięki której uzyskasz realne wsparcie w przeanalizowaniu obecnej sytuacji Twojej firmy, ale też konkretny plan promocji firmy i dalszych działań z tym związanych. Firmy, które stawiają na marketing, przybliżają się do wyznaczonych celów szybciej niż ich konkurencja. Skontaktuj się z nami, aby poznać elementy strategii marketingowej i rozpocząć nowy etap w biznesie!
to szeroki obszar, który rodzi wiele pytań – a my znamy na nie odpowiedzi. Pomożemy Ci skonfigurować narzędzia do zbierania danych lub sprawdzimy poprawność obecnej optymalizacji. Ustawimy właściwe cele i wskażemy odpowiednie modele atrybucji.
profesjonalnie opracowana i wdrożona strategia marketingowa to krok w kierunku sprawienia, że to Twoja firma będzie jako pierwsza przychodziła do głowy potencjalnym klientom, gdy pomyślą o Twojej branży. Pomożemy Ci ułożyć strategię marketingową opartą o konkretne cele i KPI – a potem sprawnie wdrożyć ją w życie.
przeanalizujemy Twoje konta mediów społecznościowych, ale konkurencji, a następnie wskażemy Ci właściwą drogę ich modyfikacji i rozwoju. Wskażemy jak przygotowywać wartościowy content, optymalizować reklamy, wskażemy odpowiednie narzędzia i rozwiązania.
wskażemy Ci, jak stworzyć i rozwijać markę osobistą lub firmę w oparciu o kształtowanie jej wizerunku w Internecie. Podzielimy się wiedzą m.in. o: budowaniu wizerunku marki od podstaw, wyróżnieniu jej na tle konkurencji, kreowania wartości marki w dłużej perspektywie, wdrażania nowych marek na rynek. Wszystko w odniesieniu do przedsiębiorstwa, instytucji, produktu, usługi a nawet osoby wraz z praktycznym marketingowym warsztatem.
Niezależnie od modelu konsultacji (jednorazowe spotkanie czy pakiet), na jaki się zdecydujesz, zyskujesz wsparcie i wiedzę specjalistów, odpowiedzi podane jak na tacy oraz analityczne i indywidualne podejście. W skrócie – Ty przychodzisz do nas z pytaniami, my udzielamy Ci konkretnych, rzetelnych odpowiedzi. Po naszych konsultacjach otrzymujesz gotowy plan działania. Dzięki skorzystaniu z doradztwa marketingowego możesz być na bieżąco z trendami, nowościami w zakresie rozwiązań i narzędzi, a także dowiedzieć się jak usprawnić marketing swojej firmy tak, aby był efektywny.
Zyskaj consulting i aktywne wsparcie w rozwoju biznesu.
Wygenerowane 142 836,50 zł sprzedaży w przeciągu 5 miesięcy współpracy
Ponad 9 – krotny zwrot z inwestycji dla klienta sprzedającego produkty dla dzieci
Duża marka produktów do włosów – dostępna w drogeriach, sklepach stacjonarnych oraz innych sklepach internetowych – chciała wzmocnić sprzedaż produktów przez swój własny sklep. Dodatkowym wyzwaniem było stworzenie lejka sprzedażowego, w którym pokazujemy działania, opinie oraz efekty stosowania produktów.
Koszt zakupu: 13,79 zł
Ilość zakupów: 759
Łączną wartość zakupów: 80 273,91 zł
ROAS (zwrot z inwestycji) : 7,67
Klientka z wieloletnim doświadczaniem na rynku chciała pozyskać jak najwięcej nowych klientek, na zakup drogiego sprzętu do elektrostymulacji.
Przygotowanie wideo do reklam, nagranie webinaru oraz wykonanie kilkudziesięciu zdjęć
Stworzenie landing page z możliwością zapisania się (zostawienia adresu email) do obejrzenia darmowego webinaru
Przygotowanie kampanii typu Lead Ads, do pozyskiwania kontaktów bezpośrednio w środowisku Facebooka
Utworzenie automatycznej kolejki maili z merytoryczną treścią i możliwością umówienia się na rozmowę przez Calendy
Przygotowanie konta na Calendly z zapisami na 30-minutową rozmowę
W ciągu czterech miesięcy uzyskaliśmy 434 leady (adresy e-mail lub numer telefonu).
Co miesiąc wzrost liczby pozyskanych leadów o ok. 30%
Ponad 600 000 wyświetleń reklam na Facebooku i Instagramie.
Jak sprawić, żeby okulary przeciwsłoneczne sprzedawały się przez cały rok? Jak dotrzeć do osób, dla których kupno okularów za 1500 złotych jest czymś naturalnym?
Takie wyzwania czekały na nas w przypadku tego klienta.
W trzy miesiące liczba wysyłanych wiadomości prywatnych na IG wzrosła o ok. 40%, a wartość zamówień o ok. 175%.
Pozyskaliśmy ponad 6000 nowych obserwatorek w pięć miesięcy.
Ponad 2 000 000 wyświetleń reklam na Facebook i Instagramie.
Pozyskanie ponad 5000 nowych obserwatorów na Instagramie. Koszt pozyskania nie przekroczył 1 zł za osobę.
Wzrost liczby transakcji o ponad 400% patrząc rok do roku. W pół roku z poziomu ok. 75 zamówień miesięcznie doszliśmy do poziomu ponad 380 zamówień miesięcznie.
Sklep stacjonarny notuje rekordowe zyski, gdzie sprzedaje m.in. foteliki samochodowe (również promowane przez nas).
Budżet: 2,000 euro/ miesięcznie
Ilość zakupów: 103
Łączną wartość zakupów: 86 271,45 euro
ROAS (zwrot z inwestycji) : 17,25
W tej branży klienci wiążą się głównie na umowy – na 12 lub 18 miesięcy. Jak ich pozyskać?
Dla zapewnienia najwyższej jakości usług nasza strona korzysta z plików cookies. Dowiedz się więcej z polityki prywatności