Chcesz dotrzeć do nowych klientów i zwiększyć sprzedaż swoich produktów lub usług? Postaw na kampanie reklamowe AdWords ze wsparciem ekspertów z KAMAN. Nasz zespół przygotuje dla Twojej firmy efektywną strategię, zajmie się jej realizacją i będzie odpowiadać za monitorowanie wyników oraz optymalizację działań.
Kampanie reklamowe Google, czyli Google Ads (dawniej AdWords), to płatne rozwiązanie, które umożliwia promowanie produktów i usług w sieci. W jaki sposób? W ramach korzystania z programu reklamodawca może wybrać określony cel reklamowy, typ kampanii i zarządzać swoimi reklamami – uruchamiać i wyłączać je w dowolnej chwili, zmieniać ustawienia oraz budżet. Kampanie reklamowe w Google pozwalają na dużą elastyczność. Reklamy można dostosowywać do indywidualnych potrzeb, a tym samym osiągać sprecyzowane rezultaty.
Kampanie reklamowe Google AdWords mogą być wyświetlane w wyszukiwarce Google, a także na platformie YouTube oraz wielu innych stronach internetowych współpracujących z Google. Najczęściej opierają się na modelu PPC – pay per click, czyli płatność za kliknięcie. Oznacza to, że reklamodawca ponosi koszty tylko wtedy, gdy użytkownik podejmie działanie w związku z reklamą, np. wejdzie na stronę lub wykona połączenie. Dużą zaletą Google Ads jest fakt, że reklamy docierają do osób, które są w danym momencie zainteresowane danym produktem lub usługą.
Kto może skorzystać na inwestycji w reklamy Google? Kampanie przynoszą korzyści zarówno dużym sklepom internetowym i przedsiębiorstwom, jak i mniejszym firmom o różnym profilu działalności. Na reklamy PPC decydują się przedstawiciele wielu branż, których łączy jedno – chęć skutecznego promowania swojej działalności w sieci i osiągnięcia stosunkowo szybkich, wymiernych efektów.
Kampanie reklamowe Google Ads zawsze rozpoczyna się od określenia ich celu. To od tego kroku zależą dalsze działania związane z konfiguracją reklam. Platforma umożliwia wybór sześciu różnych celów kampanii: sprzedaż, potencjalni klienci, ruch w witrynie, rozważanie zakupu produktu danej marki, świadomość i zasięg marki, promowanie aplikacji.
Po podjęciu decyzji o wyborze konkretnego celu można przejść do określenia typu reklamy. Dostępne są następujące rodzaje kampanii Google Ads:
Jak widać, płatne kampanie reklamowe w Google dają naprawdę duże możliwości docierania do użytkowników.
Jeśli nie masz pewności, jakie cele marketingowe i typy reklam są odpowiednie dla Twojej firmy i pomogą Ci osiągnąć pożądany efekt, warto skorzystać ze wsparcia ekspertów w tym zakresie. Nasza agencja reklamowa specjalizuje się w Google AdWords – zajmiemy się przeprowadzeniem dokładnej analizy Twojego biznesu, klientów oraz konkurencji, tak by opracować optymalną strategię kampanii.
Zastanawiasz się, ile kosztują kampanie reklamowe PPC prowadzone w ramach Google Ads? Cena promowania firmy zależy od wybranych ustawień budżetu. Warto podkreślić, że w Google Ads nie ma określonej kwoty minimalnej, która pozwoliłaby uruchomić kampanię, a reklamodawca płaci tylko za wyniki. Nie musisz więc podejmować dużego ryzyka, by czerpać korzyści z kampanii. Należy jednak pamiętać, że koszt skutecznej kampanii zależy od wielu czynników, a do osiągnięcia zadowalających efektów nierzadko konieczne są zmiany ustawień budżetu. To jednak mocno indywidualna kwestia.
W przypadku zlecenia prowadzenia kampanii specjalistom do kosztów należy doliczyć cenę obsługi. Nasza agencja marketingowa zapewnia indywidualne podejście do każdego klienta – tworzymy kampanie od podstaw i nigdy nie korzystamy z gotowych rozwiązań, tak by nie przepalać budżetu. Dzięki temu masz pewność, że działania będą dostosowane do Twoich oczekiwań, priorytetów i zoptymalizowane pod kątem kosztów. Jeśli chcesz poznać szczegółowe warunki współpracy z KAMAN w zakresie obsługi Google Ads, serdecznie zapraszamy do kontaktu.
Kampanie reklamowe Google mają wiele zalet – nie bez powodu korzysta z nich tak wiele firm, zarówno dużych graczy, jak i początkujących przedsiębiorstw. Przede wszystkim warto zwrócić uwagę, że reklamy przynoszą stosunkowo szybkie efekty. Są widocznie w sieci od razu po uruchomieniu kampanii i zdarza się, że zaczynają generować oczekiwane działania niemal od razu, w ciągu kilku godzin czy dni. Oczywiście czas potrzebny do uzyskania efektów zależy od wielu czynników, w tym branży, konkurencji, ustawień kampanii. Aby ocenić skuteczność działań, najlepiej poczekać przynajmniej 3 miesiące od uruchomienia kampanii. W tym czasie należy obserwować jej działanie i wprowadzać ewentualne zmiany.
Kolejną zaletą kampanii Google Ads jest możliwość dokładnego śledzenia i analizowania wyników. Daje to ogromne możliwości w zakresie optymalizowania prowadzonych działań, wyciągania wniosków, ulepszania kampanii i dążenia do jeszcze lepszych efektów. Mając odpowiednią wiedzę i doświadczenie, reklamę w Google można bardzo dobrze kontrolować. Oprócz tego warto jeszcze raz podkreślić, że kampanie AdWords są elastyczne i można dostosować je do indywidualnych celów biznesowych. Pozwalają też na zachowanie pełnej kontroli nad budżetem.
Chcesz rozwijać swoją firmę i osiągać satysfakcjonujące wyniki? Nie pozostawaj w tyle za konkurencją. Google Ads jest jednym z najlepszych narzędzi, po jakie możesz sięgnąć – przekonało się o tym już wiele firm. Pamiętaj jednak, że to, jakie rezultaty osiągniesz za pomocą reklam Google, zależy m.in. od ustawionych celów kampanii. Dzięki programowi możesz np.:
Możliwości jest wiele, a korzyści ze skutecznych reklam Google mogą okazać się bardzo dobrą inwestycją w rozwój Twojej firmy. To, czy uda Ci się w odpowiednim stopniu osiągnąć założone cele, zależy jednak od wielu czynników. Prowadzenie reklamy AdWords wymaga czasu i odpowiednich umiejętności, dlatego w wielu przypadkach najlepszym rozwiązaniem okazują się profesjonalne usługi marketingowe.
Skuteczny Google Ads marketing? Efektywne działania digital? Jeśli szukasz agencji, która oferuje kompleksowe wsparcie w zakresie kampanii Google, zapraszamy do kontaktu. Współpraca z KAMAN obejmuje:
Dzięki nam zyskujesz pewność, że wszystkie działania będą dopasowane do potrzeb, celów i specyfiki Twojego biznesu. Zrobimy wszystko, by efekty przyniosły Ci pełną satysfakcję, a kampania okazała się opłacalną inwestycją w rozwój firmy.
Osiągnięcie realnych efektów działań marketingowych, takich jak kampanie AdWords, wymaga wiedzy, umiejętności, doświadczenia oraz czasu – w przeciwnym razie działania mogą okazać się nieopłacalne. Na szczęście nie musisz podejmować się tego wyzwania samodzielnie. Agencja KAMAN oferuje pełne wsparcie w zakresie realizacji kampanii. Decydując się na współpracę z naszą firmą, wybierasz obsługę przez doświadczonych ekspertów – każdy z nas ma minimum 3 lata stażu w dziedzinie, jaką się zajmuje. To najlepsza gwarancja, że prowadzona przez nas kampania Google Ads nie będzie eksperymentem, a efektywnymi, dobrze zaplanowanymi działaniami ukierunkowanymi na konkretny efekt.
W KAMAN podchodzimy do powierzonych nam zadań rzetelnie. Możesz liczyć na pełen profesjonalizm ze strony naszych specjalistów: dotrzymujemy ustalonych terminów i jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie. Od Ciebie oczekujemy tylko jednego – partnerskiego podejścia i gotowości do dialogu. Wierzymy, że obustronne zaangażowanie to najlepszy sposób na udaną współpracę.
Jesteśmy szczególnie dumni z faktu, że nasze działania są nieszablonowe. Każda firma jest inna, dlatego nie korzystamy z gotowych rozwiązań – wybieramy indywidualne podejście. Dzięki temu masz pewność, że Twoje cele i potrzeby będą uwzględnione we wszystkich podjętych przez nas działaniach.
Chcesz lepiej poznać naszą agencję? Zapoznaj się z efektami naszej pracy – sprawdź Case Study dostępne na stronie. To najlepszy dowód na to, że warto nam zaufać.
Reklama Google Ads to jedna z wielu specjalizacji naszej agencji. Oferujemy szereg innych usług, takich jak:
Jeśli chcesz, by Twoja firma osiągała jak najlepsze wyniki i w pełni korzystała z potencjału dostępnych narzędzi marketingowych, wypełnij brief dostępny na stronie. Chętnie porozmawiamy o Twoich oczekiwaniach i zaproponujemy Ci najkorzystniejsze rozwiązania.
Wygenerowane 142 836,50 zł sprzedaży w przeciągu 5 miesięcy współpracy
Ponad 9 – krotny zwrot z inwestycji dla klienta sprzedającego produkty dla dzieci
Duża marka produktów do włosów – dostępna w drogeriach, sklepach stacjonarnych oraz innych sklepach internetowych – chciała wzmocnić sprzedaż produktów przez swój własny sklep. Dodatkowym wyzwaniem było stworzenie lejka sprzedażowego, w którym pokazujemy działania, opinie oraz efekty stosowania produktów.
Koszt zakupu: 13,79 zł
Ilość zakupów: 759
Łączną wartość zakupów: 80 273,91 zł
ROAS (zwrot z inwestycji) : 7,67
Klientka z wieloletnim doświadczaniem na rynku chciała pozyskać jak najwięcej nowych klientek, na zakup drogiego sprzętu do elektrostymulacji.
Przygotowanie wideo do reklam, nagranie webinaru oraz wykonanie kilkudziesięciu zdjęć
Stworzenie landing page z możliwością zapisania się (zostawienia adresu email) do obejrzenia darmowego webinaru
Przygotowanie kampanii typu Lead Ads, do pozyskiwania kontaktów bezpośrednio w środowisku Facebooka
Utworzenie automatycznej kolejki maili z merytoryczną treścią i możliwością umówienia się na rozmowę przez Calendy
Przygotowanie konta na Calendly z zapisami na 30-minutową rozmowę
W ciągu czterech miesięcy uzyskaliśmy 434 leady (adresy e-mail lub numer telefonu).
Co miesiąc wzrost liczby pozyskanych leadów o ok. 30%
Ponad 600 000 wyświetleń reklam na Facebooku i Instagramie.
Jak sprawić, żeby okulary przeciwsłoneczne sprzedawały się przez cały rok? Jak dotrzeć do osób, dla których kupno okularów za 1500 złotych jest czymś naturalnym?
Takie wyzwania czekały na nas w przypadku tego klienta.
W trzy miesiące liczba wysyłanych wiadomości prywatnych na IG wzrosła o ok. 40%, a wartość zamówień o ok. 175%.
Pozyskaliśmy ponad 6000 nowych obserwatorek w pięć miesięcy.
Ponad 2 000 000 wyświetleń reklam na Facebook i Instagramie.
Pozyskanie ponad 5000 nowych obserwatorów na Instagramie. Koszt pozyskania nie przekroczył 1 zł za osobę.
Wzrost liczby transakcji o ponad 400% patrząc rok do roku. W pół roku z poziomu ok. 75 zamówień miesięcznie doszliśmy do poziomu ponad 380 zamówień miesięcznie.
Sklep stacjonarny notuje rekordowe zyski, gdzie sprzedaje m.in. foteliki samochodowe (również promowane przez nas).
Budżet: 2,000 euro/ miesięcznie
Ilość zakupów: 103
Łączną wartość zakupów: 86 271,45 euro
ROAS (zwrot z inwestycji) : 17,25
W tej branży klienci wiążą się głównie na umowy – na 12 lub 18 miesięcy. Jak ich pozyskać?
Dla zapewnienia najwyższej jakości usług nasza strona korzysta z plików cookies. Dowiedz się więcej z polityki prywatności