Obsługa kampanii i reklam Google ADS

Chcesz dotrzeć do nowych klientów i zwiększyć sprzedaż swoich produktów lub usług? Postaw na kampanie reklamowe AdWords ze wsparciem ekspertów z KAMAN. Nasz zespół przygotuje dla Twojej firmy efektywną strategię, zajmie się jej realizacją i będzie odpowiadać za monitorowanie wyników oraz optymalizację działań.

Czym są kampanie reklamowe AdWords (Google Ads)?Media społecznościowe są używane przez prawie

Kampanie reklamowe Google, czyli Google Ads (dawniej AdWords), to płatne rozwiązanie, które umożliwia promowanie produktów i usług w sieci. W jaki sposób? W ramach korzystania z programu reklamodawca może wybrać określony cel reklamowy, typ kampanii i zarządzać swoimi reklamami – uruchamiać i wyłączać je w dowolnej chwili, zmieniać ustawienia oraz budżet. Kampanie reklamowe w Google pozwalają na dużą elastyczność. Reklamy można dostosowywać do indywidualnych potrzeb, a tym samym osiągać sprecyzowane rezultaty.

Kampanie reklamowe Google AdWords mogą być wyświetlane w wyszukiwarce Google, a także na platformie YouTube oraz wielu innych stronach internetowych współpracujących z Google. Najczęściej opierają się na modelu PPC – pay per click, czyli płatność za kliknięcie. Oznacza to, że reklamodawca ponosi koszty tylko wtedy, gdy użytkownik podejmie działanie w związku z reklamą, np. wejdzie na stronę lub wykona połączenie. Dużą zaletą Google Ads jest fakt, że reklamy docierają do osób, które są w danym momencie zainteresowane danym produktem lub usługą.

Kto może skorzystać na inwestycji w reklamy Google? Kampanie przynoszą korzyści zarówno dużym sklepom internetowym i przedsiębiorstwom, jak i mniejszym firmom o różnym profilu działalności. Na reklamy PPC decydują się przedstawiciele wielu branż, których łączy jedno – chęć skutecznego promowania swojej działalności w sieci i osiągnięcia stosunkowo szybkich, wymiernych efektów.

Cele reklamowe i typy kampanii Google Ads

Kampanie reklamowe Google Ads zawsze rozpoczyna się od określenia ich celu. To od tego kroku zależą dalsze działania związane z konfiguracją reklam. Platforma umożliwia wybór sześciu różnych celów kampanii: sprzedaż, potencjalni klienci, ruch w witrynie, rozważanie zakupu produktu danej marki, świadomość i zasięg marki, promowanie aplikacji.

Po podjęciu decyzji o wyborze konkretnego celu można przejść do określenia typu reklamy. Dostępne są następujące rodzaje kampanii Google Ads:

  • w sieci wyszukiwania – są to reklamy tekstowe, które wyświetlają się w wynikach wyszukiwania Google,
  • w sieci reklamowej – reklamy graficzne, które docierają do użytkowników poprzez wyniki wyszukiwania, wybrane witryny oraz skrzynki odbiorcze Gmail,
  • wideo – reklamy w formie filmów wyświetlane w serwisie YouTube,
  • Discovery – reklamy karuzelowe wyświetlane w serwisie YouTube, skrzynkach odbiorczych Gmail, kartach Discover,
  • aplikacja – reklamy promujące aplikacje wyświetlane w wynikach wyszukiwania na urządzeniach mobilnych, a także w Google Play, YouTube, Discover oraz wielu innych witrynach i aplikacjach,
  • zakupy Google – reklamy zawierające informacje o produkcie, które wyświetlają się m.in. w wynikach wyszukiwania Google oraz na karcie Zakupy,
  • lokalne – reklamy tekstowe i graficzne w mapach Google, serwisie Youtube, na stronach internetowych,
  • Performance Max – reklamy tekstowe i graficzne, filmy wideo, karuzele, reklamy z listą produktów wyświetlane m.in. w wynikach wyszukiwania, serwisie YouTube i skrzynkach odbiorczych Gmail.

Jak widać, płatne kampanie reklamowe w Google dają naprawdę duże możliwości docierania do użytkowników.

Jeśli nie masz pewności, jakie cele marketingowe i typy reklam są odpowiednie dla Twojej firmy i pomogą Ci osiągnąć pożądany efekt, warto skorzystać ze wsparcia ekspertów w tym zakresie. Nasza agencja reklamowa specjalizuje się w Google AdWords – zajmiemy się przeprowadzeniem dokładnej analizy Twojego biznesu, klientów oraz konkurencji, tak by opracować optymalną strategię kampanii.

Koszty kampanii Google Ads

Zastanawiasz się, ile kosztują kampanie reklamowe PPC prowadzone w ramach Google Ads? Cena promowania firmy zależy od wybranych ustawień budżetu. Warto podkreślić, że w Google Ads nie ma określonej kwoty minimalnej, która pozwoliłaby uruchomić kampanię, a reklamodawca płaci tylko za wyniki. Nie musisz więc podejmować dużego ryzyka, by czerpać korzyści z kampanii. Należy jednak pamiętać, że koszt skutecznej kampanii zależy od wielu czynników, a do osiągnięcia zadowalających efektów nierzadko konieczne są zmiany ustawień budżetu. To jednak mocno indywidualna kwestia.

W przypadku zlecenia prowadzenia kampanii specjalistom do kosztów należy doliczyć cenę obsługi. Nasza agencja marketingowa zapewnia indywidualne podejście do każdego klienta – tworzymy kampanie od podstaw i nigdy nie korzystamy z gotowych rozwiązań, tak by nie przepalać budżetu. Dzięki temu masz pewność, że działania będą dostosowane do Twoich oczekiwań, priorytetów i zoptymalizowane pod kątem kosztów. Jeśli chcesz poznać szczegółowe warunki współpracy z KAMAN w zakresie obsługi Google Ads, serdecznie zapraszamy do kontaktu.

Dlaczego warto inwestować w kampanie reklamowe Google?

Kampanie reklamowe Google mają wiele zalet – nie bez powodu korzysta z nich tak wiele firm, zarówno dużych graczy, jak i początkujących przedsiębiorstw. Przede wszystkim warto zwrócić uwagę, że reklamy przynoszą stosunkowo szybkie efekty. Są widocznie w sieci od razu po uruchomieniu kampanii i zdarza się, że zaczynają generować oczekiwane działania niemal od razu, w ciągu kilku godzin czy dni. Oczywiście czas potrzebny do uzyskania efektów zależy od wielu czynników, w tym branży, konkurencji, ustawień kampanii. Aby ocenić skuteczność działań, najlepiej poczekać przynajmniej 3 miesiące od uruchomienia kampanii. W tym czasie należy obserwować jej działanie i wprowadzać ewentualne zmiany.

Kolejną zaletą kampanii Google Ads jest możliwość dokładnego śledzenia i analizowania wyników. Daje to ogromne możliwości w zakresie optymalizowania prowadzonych działań, wyciągania wniosków, ulepszania kampanii i dążenia do jeszcze lepszych efektów. Mając odpowiednią wiedzę i doświadczenie, reklamę w Google można bardzo dobrze kontrolować. Oprócz tego warto jeszcze raz podkreślić, że kampanie AdWords są elastyczne i można dostosować je do indywidualnych celów biznesowych. Pozwalają też na zachowanie pełnej kontroli nad budżetem.

Na jakie efekty można liczyć dzięki płatnym kampaniom reklamowym Google? przyciągające uwagę grafiki

Chcesz rozwijać swoją firmę i osiągać satysfakcjonujące wyniki? Nie pozostawaj w tyle za konkurencją. Google Ads jest jednym z najlepszych narzędzi, po jakie możesz sięgnąć – przekonało się o tym już wiele firm. Pamiętaj jednak, że to, jakie rezultaty osiągniesz za pomocą reklam Google, zależy m.in. od ustawionych celów kampanii. Dzięki programowi możesz np.:

  • zwiększyć sprzedaż swoich produktów lub usług i poprawić wyniki finansowe firmy,
  • zachęcić dużą liczbę użytkowników do subskrypcji newslettera lub innych działań, np. kontaktu telefonicznego,
  • znacznie zwiększyć ruch na stronie lub w sklepie internetowym,
  • poszerzyć zasięg marki i zbudować jej świadomość,
  • zwiększyć liczbę użytkowników aplikacji.

Możliwości jest wiele, a korzyści ze skutecznych reklam Google mogą okazać się bardzo dobrą inwestycją w rozwój Twojej firmy. To, czy uda Ci się w odpowiednim stopniu osiągnąć założone cele, zależy jednak od wielu czynników. Prowadzenie reklamy AdWords wymaga czasu i odpowiednich umiejętności, dlatego w wielu przypadkach najlepszym rozwiązaniem okazują się profesjonalne usługi marketingowe.

Kampanie reklamowe w Google ze wsparciem KAMAN

Skuteczny Google Ads marketing? Efektywne działania digital? Jeśli szukasz agencji, która oferuje kompleksowe wsparcie w zakresie kampanii Google, zapraszamy do kontaktu. Współpraca z KAMAN obejmuje:

Dzięki nam zyskujesz pewność, że wszystkie działania będą dopasowane do potrzeb, celów i specyfiki Twojego biznesu. Zrobimy wszystko, by efekty przyniosły Ci pełną satysfakcję, a kampania okazała się opłacalną inwestycją w rozwój firmy.

Dlaczego my?

Osiągnięcie realnych efektów działań marketingowych, takich jak kampanie AdWords, wymaga wiedzy, umiejętności, doświadczenia oraz czasu – w przeciwnym razie działania mogą okazać się nieopłacalne. Na szczęście nie musisz podejmować się tego wyzwania samodzielnie. Agencja KAMAN oferuje pełne wsparcie w zakresie realizacji kampanii. Decydując się na współpracę z naszą firmą, wybierasz obsługę przez doświadczonych ekspertów – każdy z nas ma minimum 3 lata stażu w dziedzinie, jaką się zajmuje. To najlepsza gwarancja, że prowadzona przez nas kampania Google Ads nie będzie eksperymentem, a efektywnymi, dobrze zaplanowanymi działaniami ukierunkowanymi na konkretny efekt.

W KAMAN podchodzimy do powierzonych nam zadań rzetelnie. Możesz liczyć na pełen profesjonalizm ze strony naszych specjalistów: dotrzymujemy ustalonych terminów i jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie. Od Ciebie oczekujemy tylko jednego – partnerskiego podejścia i gotowości do dialogu. Wierzymy, że obustronne zaangażowanie to najlepszy sposób na udaną współpracę.

Jesteśmy szczególnie dumni z faktu, że nasze działania są nieszablonowe. Każda firma jest inna, dlatego nie korzystamy z gotowych rozwiązań – wybieramy indywidualne podejście. Dzięki temu masz pewność, że Twoje cele i potrzeby będą uwzględnione we wszystkich podjętych przez nas działaniach.

Chcesz lepiej poznać naszą agencję? Zapoznaj się z efektami naszej pracy – sprawdź Case Study dostępne na stronie. To najlepszy dowód na to, że warto nam zaufać.

0

Nie tylko Google Ads – co jeszcze możemy Ci zaoferować?

Reklama Google Ads to jedna z wielu specjalizacji naszej agencji. Oferujemy szereg innych usług, takich jak:

 

Jeśli chcesz, by Twoja firma osiągała jak najlepsze wyniki i w pełni korzystała z potencjału dostępnych narzędzi marketingowych, wypełnij brief dostępny na stronie. Chętnie porozmawiamy o Twoich oczekiwaniach i zaproponujemy Ci najkorzystniejsze rozwiązania.

Rezultaty:

Wygenerowane 142 836,50 zł sprzedaży w przeciągu 5 miesięcy współpracy

Ponad 9 – krotny zwrot z inwestycji dla klienta sprzedającego produkty dla dzieci

Wyzwanie:

Duża marka produktów do włosów – dostępna w drogeriach, sklepach stacjonarnych oraz innych sklepach internetowych – chciała wzmocnić sprzedaż produktów przez swój własny sklep. Dodatkowym wyzwaniem było stworzenie lejka sprzedażowego, w którym pokazujemy działania, opinie oraz efekty stosowania produktów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Podział lejka sprzedażowego na różne segmenty odbiorców, w zależności od tego czy znają markę lub czy widzą reklamy produktów pierwszy raz

  • Podział optymalizacji na grafiki przedstawiające różne produkty i na różne zainteresowania oraz dane behawioralne jak zdrowe włosy, serum do włosów, utrata włosów, produkty do włosów itp.

  • Testowanie różnego typu grafik np. przedstawiających działanie produktów oraz ich efekty po określonym czasie stosowania. Dodatkowo wzmocniliśmy to działanie o przejrzystą komunikację i przykuwające oko grafiki

Rezultaty:

Koszt zakupu: 13,79 zł
Ilość zakupów: 759
Łączną wartość zakupów: 80 273,91 zł
ROAS (zwrot z inwestycji) : 7,67

Wyzwanie:

Klientka z wieloletnim doświadczaniem na rynku chciała pozyskać jak najwięcej nowych klientek, na zakup drogiego sprzętu do elektrostymulacji. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

Przygotowanie wideo do reklam, nagranie webinaru oraz wykonanie kilkudziesięciu zdjęć

Stworzenie landing page z możliwością zapisania się (zostawienia adresu email) do obejrzenia darmowego webinaru

Przygotowanie kampanii typu Lead Ads, do pozyskiwania kontaktów bezpośrednio w środowisku Facebooka

Utworzenie automatycznej kolejki maili z merytoryczną treścią i możliwością umówienia się na rozmowę przez Calendy

Przygotowanie konta na Calendly z zapisami na 30-minutową rozmowę

Rezultaty:

W ciągu czterech miesięcy uzyskaliśmy 434 leady (adresy e-mail lub numer telefonu).

Co miesiąc wzrost liczby pozyskanych leadów o ok. 30%

Ponad 600 000 wyświetleń reklam na Facebooku i Instagramie.

Rezultaty:

Ponad 600 zakupów o łącznej wartości 312,000 zł, dla sklepu internetowego sprzedającego buty online Zwrot z inwestycji na poziomie 700%

Wyzwanie:

Jak sprawić, żeby okulary przeciwsłoneczne sprzedawały się przez cały rok? Jak dotrzeć do osób, dla których kupno okularów za 1500 złotych jest czymś naturalnym?

Takie wyzwania czekały na nas w przypadku tego klienta.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Wykorzystanie nagrywanych przez właścicielkę wideo, według naszych wytycznych.
  • Ciągłe rozbudowywanie bazy fanów na Instagramie, poprzez skuteczne kampanie na pozyskanie nowych obserwujących.
  • Kampania delikatnie przepychająca do zakupu w sklepie internetowym.
  • Mocne wykorzystanie wiadomości prywatnych na Instagramie, jako główny kanał sprzedażowy.

Rezultaty:

W trzy miesiące liczba wysyłanych wiadomości prywatnych na IG wzrosła o ok. 40%, a wartość zamówień o ok. 175%.

Pozyskaliśmy ponad 6000 nowych obserwatorek w pięć miesięcy.

Ponad 2 000 000 wyświetleń reklam na Facebook i Instagramie.

Wyzwanie:

W czasie pandemii sklep stacjonarny przeniósł swoją sprzedaż również do sieci. Przypadek jakich wiele. Jak dobre wyniki stacjonarne przełożyć na dobre wyniki online, bez sprzedaży własnych produktów?

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Pozyskanie ponad 5000 nowych obserwatorów na Instagramie. Koszt pozyskania nie przekroczył 1 zł za osobę.

Wzrost liczby transakcji o ponad 400% patrząc rok do roku. W pół roku z poziomu ok. 75 zamówień miesięcznie doszliśmy do poziomu ponad 380 zamówień miesięcznie.

Sklep stacjonarny notuje rekordowe zyski, gdzie sprzedaje m.in. foteliki samochodowe (również promowane przez nas).

Wyzwanie:

Klient prowadzący usługi samochodowe (renowacja, naprawa, sprzedaż felg) chciał sprzedawać więcej przez swój sklep internetowy, w głównej mierze skupiając się na sprzedaży opon, felg oraz całych zestawów do samochodów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Budżet: 2,000 euro/ miesięcznie
Ilość zakupów: 103
Łączną wartość zakupów: 86 271,45 euro
ROAS (zwrot z inwestycji) : 17,25

Wyzwanie:

Nasza Klientka posiada markę osobistą i jest już znana w świecie korektorów tekstu. Zgłosiła się do nas, abyśmy pomogli jej wygenerować rekordowy przychód sprzedaży jej flagowego produktu czyli kursu online przygotowującego do zawodu korektora.
Okno sprzedażowe trwało 10 dni i poprzedzone było bezpłatnym webinarem połączonym z warsztatami.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • kampanię zapisów na listę oczekujących, aby ogrzewać grupę odbiorców poprzez kampanię mailingową stworzoną przez klientkę
  • kampanię na zapisy na darmowy webinar, aby jak najwięcej nowych osób dowiedziało się, na czym polega praca korektora
  • kampanię remarketingową do osób z listy oczekujących oraz uczestników webinaru
  • kampanię sprzedażową do tzw. “zimnego ruchu”
    kampanię na obserwujących na Instagramie

Rezultaty:

Klientka oczekiwała minimum powtórzenia wyniku z poprzedniej edycji kursu. Każda wartość powyżej, miała dać klientce dużą satysfakcję z osiągniętego wyniku. Zapowiedzi w postaci kampanii mailingowej do listy oczekujących oraz zapisy na bezpłatny webinar pozwoliły nam stworzyć wartościowe grupy odbiorców, do których powróciliśmy z komunikatami sprzedażowymi, po otwarciu okna sprzedażowego. Dzięki tym działaniom, już pierwszego dnia sprzedaży, klienci złożyli aż 26% wszystkich zamówień! Osoby niezdecydowane, które nie dokonały jeszcze zakupu, a miały wcześniej styczność z marką, ostatniego dnia otrzymały komunikat o ostatniej szansie na zdobycie nowych umiejętności. Końcowy wynik sprzedażowy był niemal DWUKROTNIE wyższy, niż w poprzedniej edycji. To na tyle dobry wynik, że klientka podjęła decyzje o kontynuowaniu współpracy i przygotowaniu kolejnych produktów, które z sukcesem pomożemy jej sprzedać.

Wyzwanie:

Gabriel przychodził do nas z niczym. Miał jedynie rozgrzebany lokal z wizją studia treningu EMS w Rzeszowie. Marketing budowaliśmy więc od zera.

W tej branży klienci wiążą się głównie na umowy – na 12 lub 18 miesięcy. Jak ich pozyskać?

Zaproponowaliśmy po kolei:

 

  • Od początku postawiliśmy na komunikacje bezpośrednią, czyli telefony i wiadomości prywatne
  • Studio do dzisiaj nie posiada swojej strony internetowej, więc opieramy się tylko na działaniach w social mediach
  • Gabriel i Agnieszka, według naszych wytycznych, przygotowali wiele filmów reklamowych jeszcze przed rozpoczęciem działalności studia
  • Skupiliśmy się głównie na kampaniach zasięgowych, gdzie celem było wyświetlenie wideo

Rezultaty:

  • Podpisanych ponad 200 długoterminowych umów (najwięcej na 18 miesięcy)
  • Ponad 3 000 000 wyświetleń reklam na terenie województwa podkarpackiego
Kurs będzie odbywał się w okresie 3 miesięcy, tj. wrzesień-październik-listopad 2023 r. Zjazdy stacjonarne będą odbywać się w: Warszawie*, Krakowie*, Łodzi*
*O dokładnym miejscu i adresie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
 
Zjazdy stacjonarne odbędą się w następujących terminach*:
  • 16-17.09.2023 oraz 23-23.09.2023
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 14 i 22.10.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 18 i 19.11.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
*O dokładnej dacie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
  • 2.12.2023 r. – zakończenie kursu i wręczenie certyfikatów (offline).
 
Spotkania LIVE w ramach Kursu będą prowadzone według harmonogramu, który zostanie opublikowany w lipcu 2023 roku na Grupie na platformie Facebook.