Marketing E-commerce

Chcesz zwiększyć sprzedaż w e-commerce? Szukasz sposobu na sprowadzenie klientów do Twojego sklepu internetowego? Zastanawiasz się, jak sprawić, aby klienci stali Ci się lojalni i wracali? To wszystko i wiele więcej możesz zyskać dzięki współpracy z KAMAN. Nasza agencja marketingowa to zaufane miejsce, które pomoże osiągnąć Twojej firmie realne zyski. 

Marketing dla e-commerce to reklama i promowanie sklepu internetowego oraz jego towarów w Internecie.

Dlaczego marketing e-commerce jest tak ważny? Stosowanie odpowiednich rozwiązań i narzędzi sprawi, że dotrzesz zarówno do bieżących, jak i nowych klientów. Jest jednak pewien warunek – musi to zostać zrobione profesjonalnie i na wielu płaszczyznach marketingowych (digital marketing) jednocześnie i długofalowo. A do tego potrzebujesz najlepszych specjalistów w branży marketingu internetowego – nas!

Nasze działania prowadzą do zwiększenia sprzedaży, obejmując między innymi reklamę, budowanie wizerunku marki, szczegółowe analizy marketingowe oraz strategię obsługi klienta. Większa sprzedaż, więcej ruchu, tysiące fanów w social mediach, silna i rozpoznawalna marka – usługi marketingowe e-commerce w KAMAN sprawią, że to wszystko stanie się rzeczywistością Twojego e-sklepu. Na co dzień z sukcesami zajmujemy się kompleksową obsługą marketingową marek, produktów i promowaniem sklepów internetowych. Prowadząc skuteczny marketing pozyskamy dla Ciebie klientów, aby zwiększyć Twoją sprzedaż. Co Ty na to? Czy jesteś gotowy na skuteczne działania marketingowe sklepu internetowego?

Co możemy dla Ciebie osiągnąć?

  • Zwiększysz ruch na Twojej stronie i w sklepie online
  • Wypromujesz kanały social media
  • Podniesiesz pozycjonowanie w wyszukiwarce Google
  • Poprawisz rozpoznawalność marki wśród użytkowników Internetu
  • Pozyskasz nowych klientów
  • Poszerzysz rynki zbytu
  • Otworzysz nowe kanały komunikacji z klientami
  • Usprawnisz design i funkcjonowanie sklepu tak, aby był bardziej zachęcający
  • Poprawisz drogę zakupu
  • Usprawnisz lejek sprzedażowy

    …i wreszcie – realnie zwiększysz zyski!
ekipaKAMAN (291 of 371) (1)

Nawet jeżeli masz najlepiej zaprojektowany, najbardziej użyteczny, funkcjonalny sklep internetowy

posiadający najlepszy wybór atrakcyjnych produktów to nic Ci to nie da, dopóki użytkownicy Internetu nie będą mieli pojęcia o jego istnieniu. Jeżeli chcesz sukcesywnie zwiększać sprzedaż i rozpoznawalność marki musisz zdać sobie sprawę z potrzeby reklamy. Nie musisz jednak poświęcać długich godzin każdego dnia na zdobywanie wiedzy i umiejętności, bycie na bieżąco i szkolenia, bo jesteśmy MY. Kompleksowo zajmujemy się strategią marketingową oraz działaniami, które zwiększą Twoją sprzedaż i ruch w sklepie internetowym. Marketing e-commerce może obejmować np. influencer e-commerce, wideomarketing, lead generation i inne działania. Przekonaj się sam! Z KAMAN uda Ci się osiągnąć synergię w sprzedaży i komunikacji marki!

Co dla Ciebie zrobimy?

Z naszą pomocą uruchomisz digital marketing i połączysz wszystkie kanały, w których pojawia się Twój e-sklep oraz punkty styku marki z konsumentami. Co więcej, pomożemy Ci zoptymalizować sklep i wprowadzimy kampanie reklamowe, które przyniosą efekty w postaci konwersji. Stworzymy i efektywnie wdrożymy strategię marketingu e-commerce, która zwiększy satysfakcję konsumentów i zachęci ich do zakupów.

Współcześnie branża e-commerce jest niezwykle konkurencyjna. Dany produkt można z powodzeniem odnaleźć w wielu sklepach online i to często w takich samych cenach. W związku z tym przedsiębiorcy stają przed podstawowym wyzwaniem – jak dotrzeć do klientów i wyróżnić swój e-sklep na tle licznej konkurencji. Dlatego bardzo istotne jest opracowanie strategii dedykowanej dla sektora e-commerce, aby móc przede wszystkim dotrzeć do grona internautów, którzy rzeczywiście będą zainteresowani ofertą. My wiemy, jak to osiągnąć!

Sprawdź też:

Działamy kompleksowo!

Oznacza to, że przygotowujemy strategię, przeprowadzamy audyty, wdrażamy kampanie, nagrywamy wideo i wiele więcej! Twoim jedynym zmartwieniem będzie zwiększająca się liczba paczek do wysyłki.

Rezultaty:

Wygenerowane 142 836,50 zł sprzedaży w przeciągu 5 miesięcy współpracy

Ponad 9 – krotny zwrot z inwestycji dla klienta sprzedającego produkty dla dzieci

Wyzwanie:

Duża marka produktów do włosów – dostępna w drogeriach, sklepach stacjonarnych oraz innych sklepach internetowych – chciała wzmocnić sprzedaż produktów przez swój własny sklep. Dodatkowym wyzwaniem było stworzenie lejka sprzedażowego, w którym pokazujemy działania, opinie oraz efekty stosowania produktów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Podział lejka sprzedażowego na różne segmenty odbiorców, w zależności od tego czy znają markę lub czy widzą reklamy produktów pierwszy raz

  • Podział optymalizacji na grafiki przedstawiające różne produkty i na różne zainteresowania oraz dane behawioralne jak zdrowe włosy, serum do włosów, utrata włosów, produkty do włosów itp.

  • Testowanie różnego typu grafik np. przedstawiających działanie produktów oraz ich efekty po określonym czasie stosowania. Dodatkowo wzmocniliśmy to działanie o przejrzystą komunikację i przykuwające oko grafiki

Rezultaty:

Koszt zakupu: 13,79 zł
Ilość zakupów: 759
Łączną wartość zakupów: 80 273,91 zł
ROAS (zwrot z inwestycji) : 7,67

Wyzwanie:

Klientka z wieloletnim doświadczaniem na rynku chciała pozyskać jak najwięcej nowych klientek, na zakup drogiego sprzętu do elektrostymulacji. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

Przygotowanie wideo do reklam, nagranie webinaru oraz wykonanie kilkudziesięciu zdjęć

Stworzenie landing page z możliwością zapisania się (zostawienia adresu email) do obejrzenia darmowego webinaru

Przygotowanie kampanii typu Lead Ads, do pozyskiwania kontaktów bezpośrednio w środowisku Facebooka

Utworzenie automatycznej kolejki maili z merytoryczną treścią i możliwością umówienia się na rozmowę przez Calendy

Przygotowanie konta na Calendly z zapisami na 30-minutową rozmowę

Rezultaty:

W ciągu czterech miesięcy uzyskaliśmy 434 leady (adresy e-mail lub numer telefonu).

Co miesiąc wzrost liczby pozyskanych leadów o ok. 30%

Ponad 600 000 wyświetleń reklam na Facebooku i Instagramie.

Rezultaty:

Ponad 600 zakupów o łącznej wartości 312,000 zł, dla sklepu internetowego sprzedającego buty online Zwrot z inwestycji na poziomie 700%

Wyzwanie:

Jak sprawić, żeby okulary przeciwsłoneczne sprzedawały się przez cały rok? Jak dotrzeć do osób, dla których kupno okularów za 1500 złotych jest czymś naturalnym?

Takie wyzwania czekały na nas w przypadku tego klienta.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Wykorzystanie nagrywanych przez właścicielkę wideo, według naszych wytycznych.
  • Ciągłe rozbudowywanie bazy fanów na Instagramie, poprzez skuteczne kampanie na pozyskanie nowych obserwujących.
  • Kampania delikatnie przepychająca do zakupu w sklepie internetowym.
  • Mocne wykorzystanie wiadomości prywatnych na Instagramie, jako główny kanał sprzedażowy.

Rezultaty:

W trzy miesiące liczba wysyłanych wiadomości prywatnych na IG wzrosła o ok. 40%, a wartość zamówień o ok. 175%.

Pozyskaliśmy ponad 6000 nowych obserwatorek w pięć miesięcy.

Ponad 2 000 000 wyświetleń reklam na Facebook i Instagramie.

Wyzwanie:

W czasie pandemii sklep stacjonarny przeniósł swoją sprzedaż również do sieci. Przypadek jakich wiele. Jak dobre wyniki stacjonarne przełożyć na dobre wyniki online, bez sprzedaży własnych produktów?

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Pozyskanie ponad 5000 nowych obserwatorów na Instagramie. Koszt pozyskania nie przekroczył 1 zł za osobę.

Wzrost liczby transakcji o ponad 400% patrząc rok do roku. W pół roku z poziomu ok. 75 zamówień miesięcznie doszliśmy do poziomu ponad 380 zamówień miesięcznie.

Sklep stacjonarny notuje rekordowe zyski, gdzie sprzedaje m.in. foteliki samochodowe (również promowane przez nas).

Wyzwanie:

Klient prowadzący usługi samochodowe (renowacja, naprawa, sprzedaż felg) chciał sprzedawać więcej przez swój sklep internetowy, w głównej mierze skupiając się na sprzedaży opon, felg oraz całych zestawów do samochodów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Budżet: 2,000 euro/ miesięcznie
Ilość zakupów: 103
Łączną wartość zakupów: 86 271,45 euro
ROAS (zwrot z inwestycji) : 17,25

Wyzwanie:

Nasza Klientka posiada markę osobistą i jest już znana w świecie korektorów tekstu. Zgłosiła się do nas, abyśmy pomogli jej wygenerować rekordowy przychód sprzedaży jej flagowego produktu czyli kursu online przygotowującego do zawodu korektora.
Okno sprzedażowe trwało 10 dni i poprzedzone było bezpłatnym webinarem połączonym z warsztatami.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • kampanię zapisów na listę oczekujących, aby ogrzewać grupę odbiorców poprzez kampanię mailingową stworzoną przez klientkę
  • kampanię na zapisy na darmowy webinar, aby jak najwięcej nowych osób dowiedziało się, na czym polega praca korektora
  • kampanię remarketingową do osób z listy oczekujących oraz uczestników webinaru
  • kampanię sprzedażową do tzw. “zimnego ruchu”
    kampanię na obserwujących na Instagramie

Rezultaty:

Klientka oczekiwała minimum powtórzenia wyniku z poprzedniej edycji kursu. Każda wartość powyżej, miała dać klientce dużą satysfakcję z osiągniętego wyniku. Zapowiedzi w postaci kampanii mailingowej do listy oczekujących oraz zapisy na bezpłatny webinar pozwoliły nam stworzyć wartościowe grupy odbiorców, do których powróciliśmy z komunikatami sprzedażowymi, po otwarciu okna sprzedażowego. Dzięki tym działaniom, już pierwszego dnia sprzedaży, klienci złożyli aż 26% wszystkich zamówień! Osoby niezdecydowane, które nie dokonały jeszcze zakupu, a miały wcześniej styczność z marką, ostatniego dnia otrzymały komunikat o ostatniej szansie na zdobycie nowych umiejętności. Końcowy wynik sprzedażowy był niemal DWUKROTNIE wyższy, niż w poprzedniej edycji. To na tyle dobry wynik, że klientka podjęła decyzje o kontynuowaniu współpracy i przygotowaniu kolejnych produktów, które z sukcesem pomożemy jej sprzedać.

Wyzwanie:

Gabriel przychodził do nas z niczym. Miał jedynie rozgrzebany lokal z wizją studia treningu EMS w Rzeszowie. Marketing budowaliśmy więc od zera.

W tej branży klienci wiążą się głównie na umowy – na 12 lub 18 miesięcy. Jak ich pozyskać?

Zaproponowaliśmy po kolei:

 

  • Od początku postawiliśmy na komunikacje bezpośrednią, czyli telefony i wiadomości prywatne
  • Studio do dzisiaj nie posiada swojej strony internetowej, więc opieramy się tylko na działaniach w social mediach
  • Gabriel i Agnieszka, według naszych wytycznych, przygotowali wiele filmów reklamowych jeszcze przed rozpoczęciem działalności studia
  • Skupiliśmy się głównie na kampaniach zasięgowych, gdzie celem było wyświetlenie wideo

Rezultaty:

  • Podpisanych ponad 200 długoterminowych umów (najwięcej na 18 miesięcy)
  • Ponad 3 000 000 wyświetleń reklam na terenie województwa podkarpackiego
Kurs będzie odbywał się w okresie 3 miesięcy, tj. wrzesień-październik-listopad 2023 r. Zjazdy stacjonarne będą odbywać się w: Warszawie*, Krakowie*, Łodzi*
*O dokładnym miejscu i adresie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
 
Zjazdy stacjonarne odbędą się w następujących terminach*:
  • 16-17.09.2023 oraz 23-23.09.2023
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 14 i 22.10.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 18 i 19.11.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
*O dokładnej dacie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
  • 2.12.2023 r. – zakończenie kursu i wręczenie certyfikatów (offline).
 
Spotkania LIVE w ramach Kursu będą prowadzone według harmonogramu, który zostanie opublikowany w lipcu 2023 roku na Grupie na platformie Facebook.