Marketing E-commerce

Chcesz zwiększyć sprzedaż w e-commerce? Szukasz sposobu na sprowadzenie klientów do Twojego sklepu internetowego? Zastanawiasz się, jak sprawić, aby klienci stali Ci się lojalni i wracali? To wszystko i wiele więcej możesz zyskać dzięki współpracy z KAMAN. Nasza agencja marketingowa to zaufane miejsce, które pomoże osiągnąć Twojej firmie realne zyski. 

Marketing dla e-commerce to reklama i promowanie sklepu internetowego oraz jego towarów w Internecie.

Dlaczego marketing e-commerce jest tak ważny? Stosowanie odpowiednich rozwiązań i narzędzi sprawi, że dotrzesz zarówno do bieżących, jak i nowych klientów. Jest jednak pewien warunek – musi to zostać zrobione profesjonalnie i na wielu płaszczyznach marketingowych (digital marketing) jednocześnie i długofalowo. A do tego potrzebujesz najlepszych specjalistów w branży marketingu internetowego – nas!

Nasze działania prowadzą do zwiększenia sprzedaży, obejmując między innymi reklamę, budowanie wizerunku marki, szczegółowe analizy marketingowe oraz strategię obsługi klienta. Większa sprzedaż, więcej ruchu, tysiące fanów w social mediach, silna i rozpoznawalna marka – usługi marketingowe e-commerce w KAMAN sprawią, że to wszystko stanie się rzeczywistością Twojego e-sklepu. Na co dzień z sukcesami zajmujemy się kompleksową obsługą marketingową marek, produktów i promowaniem sklepów internetowych. Prowadząc skuteczny marketing pozyskamy dla Ciebie klientów, aby zwiększyć Twoją sprzedaż. Co Ty na to? Czy jesteś gotowy na skuteczne działania marketingowe sklepu internetowego?

Co możemy dla Ciebie osiągnąć?

  • Zwiększysz ruch na Twojej stronie i w sklepie online
  • Wypromujesz kanały social media
  • Podniesiesz pozycjonowanie w wyszukiwarce Google
  • Poprawisz rozpoznawalność marki wśród użytkowników Internetu
  • Pozyskasz nowych klientów
  • Poszerzysz rynki zbytu
  • Otworzysz nowe kanały komunikacji z klientami
  • Usprawnisz design i funkcjonowanie sklepu tak, aby był bardziej zachęcający
  • Poprawisz drogę zakupu
  • Usprawnisz lejek sprzedażowy

    …i wreszcie – realnie zwiększysz zyski!
ekipaKAMAN (291 of 371) (1)

Nawet jeżeli masz najlepiej zaprojektowany, najbardziej użyteczny, funkcjonalny sklep internetowy

posiadający najlepszy wybór atrakcyjnych produktów to nic Ci to nie da, dopóki użytkownicy Internetu nie będą mieli pojęcia o jego istnieniu. Jeżeli chcesz sukcesywnie zwiększać sprzedaż i rozpoznawalność marki musisz zdać sobie sprawę z potrzeby reklamy. Nie musisz jednak poświęcać długich godzin każdego dnia na zdobywanie wiedzy i umiejętności, bycie na bieżąco i szkolenia, bo jesteśmy MY. Kompleksowo zajmujemy się strategią marketingową oraz działaniami, które zwiększą Twoją sprzedaż i ruch w sklepie internetowym. Marketing e-commerce może obejmować np. influencer e-commerce, wideomarketing, lead generation i inne działania. Przekonaj się sam! Z KAMAN uda Ci się osiągnąć synergię w sprzedaży i komunikacji marki!

Co dla Ciebie zrobimy?

Z naszą pomocą uruchomisz digital marketing i połączysz wszystkie kanały, w których pojawia się Twój e-sklep oraz punkty styku marki z konsumentami. Co więcej, pomożemy Ci zoptymalizować sklep i wprowadzimy kampanie reklamowe, które przyniosą efekty w postaci konwersji. Stworzymy i efektywnie wdrożymy strategię marketingu e-commerce, która zwiększy satysfakcję konsumentów i zachęci ich do zakupów.

Współcześnie branża e-commerce jest niezwykle konkurencyjna. Dany produkt można z powodzeniem odnaleźć w wielu sklepach online i to często w takich samych cenach. W związku z tym przedsiębiorcy stają przed podstawowym wyzwaniem – jak dotrzeć do klientów i wyróżnić swój e-sklep na tle licznej konkurencji. Dlatego bardzo istotne jest opracowanie strategii dedykowanej dla sektora e-commerce, aby móc przede wszystkim dotrzeć do grona internautów, którzy rzeczywiście będą zainteresowani ofertą. My wiemy, jak to osiągnąć!

Sprawdź też:

Działamy kompleksowo!

Oznacza to, że przygotowujemy strategię, przeprowadzamy audyty, wdrażamy kampanie, nagrywamy wideo i wiele więcej! Twoim jedynym zmartwieniem będzie zwiększająca się liczba paczek do wysyłki.