Chcesz zwiększyć sprzedaż w e-commerce? Szukasz sposobu na sprowadzenie klientów do Twojego sklepu internetowego? Zastanawiasz się, jak sprawić, aby klienci stali Ci się lojalni i wracali? To wszystko i wiele więcej możesz zyskać dzięki współpracy z KAMAN. Nasza agencja marketingowa to zaufane miejsce, które pomoże osiągnąć Twojej firmie realne zyski.
Dlaczego marketing e-commerce jest tak ważny? Stosowanie odpowiednich rozwiązań i narzędzi sprawi, że dotrzesz zarówno do bieżących, jak i nowych klientów. Jest jednak pewien warunek – musi to zostać zrobione profesjonalnie i na wielu płaszczyznach marketingowych (digital marketing) jednocześnie i długofalowo. A do tego potrzebujesz najlepszych specjalistów w branży marketingu internetowego – nas!
Nasze działania prowadzą do zwiększenia sprzedaży, obejmując między innymi reklamę, budowanie wizerunku marki, szczegółowe analizy marketingowe oraz strategię obsługi klienta. Większa sprzedaż, więcej ruchu, tysiące fanów w social mediach, silna i rozpoznawalna marka – usługi marketingowe e-commerce w KAMAN sprawią, że to wszystko stanie się rzeczywistością Twojego e-sklepu. Na co dzień z sukcesami zajmujemy się kompleksową obsługą marketingową marek, produktów i promowaniem sklepów internetowych. Prowadząc skuteczny marketing pozyskamy dla Ciebie klientów, aby zwiększyć Twoją sprzedaż. Co Ty na to? Czy jesteś gotowy na skuteczne działania marketingowe sklepu internetowego?
posiadający najlepszy wybór atrakcyjnych produktów to nic Ci to nie da, dopóki użytkownicy Internetu nie będą mieli pojęcia o jego istnieniu. Jeżeli chcesz sukcesywnie zwiększać sprzedaż i rozpoznawalność marki musisz zdać sobie sprawę z potrzeby reklamy. Nie musisz jednak poświęcać długich godzin każdego dnia na zdobywanie wiedzy i umiejętności, bycie na bieżąco i szkolenia, bo jesteśmy MY. Kompleksowo zajmujemy się strategią marketingową oraz działaniami, które zwiększą Twoją sprzedaż i ruch w sklepie internetowym. Marketing e-commerce może obejmować np. influencer e-commerce, wideomarketing, lead generation i inne działania. Przekonaj się sam! Z KAMAN uda Ci się osiągnąć synergię w sprzedaży i komunikacji marki!
Z naszą pomocą uruchomisz digital marketing i połączysz wszystkie kanały, w których pojawia się Twój e-sklep oraz punkty styku marki z konsumentami. Co więcej, pomożemy Ci zoptymalizować sklep i wprowadzimy kampanie reklamowe, które przyniosą efekty w postaci konwersji. Stworzymy i efektywnie wdrożymy strategię marketingu e-commerce, która zwiększy satysfakcję konsumentów i zachęci ich do zakupów.
Współcześnie branża e-commerce jest niezwykle konkurencyjna. Dany produkt można z powodzeniem odnaleźć w wielu sklepach online i to często w takich samych cenach. W związku z tym przedsiębiorcy stają przed podstawowym wyzwaniem – jak dotrzeć do klientów i wyróżnić swój e-sklep na tle licznej konkurencji. Dlatego bardzo istotne jest opracowanie strategii dedykowanej dla sektora e-commerce, aby móc przede wszystkim dotrzeć do grona internautów, którzy rzeczywiście będą zainteresowani ofertą. My wiemy, jak to osiągnąć!
Sprawdź też:
Oznacza to, że przygotowujemy strategię, przeprowadzamy audyty, wdrażamy kampanie, nagrywamy wideo i wiele więcej! Twoim jedynym zmartwieniem będzie zwiększająca się liczba paczek do wysyłki.
Wygenerowane 142 836,50 zł sprzedaży w przeciągu 5 miesięcy współpracy
Ponad 9 – krotny zwrot z inwestycji dla klienta sprzedającego produkty dla dzieci
Duża marka produktów do włosów – dostępna w drogeriach, sklepach stacjonarnych oraz innych sklepach internetowych – chciała wzmocnić sprzedaż produktów przez swój własny sklep. Dodatkowym wyzwaniem było stworzenie lejka sprzedażowego, w którym pokazujemy działania, opinie oraz efekty stosowania produktów.
Koszt zakupu: 13,79 zł
Ilość zakupów: 759
Łączną wartość zakupów: 80 273,91 zł
ROAS (zwrot z inwestycji) : 7,67
Klientka z wieloletnim doświadczaniem na rynku chciała pozyskać jak najwięcej nowych klientek, na zakup drogiego sprzętu do elektrostymulacji.
Przygotowanie wideo do reklam, nagranie webinaru oraz wykonanie kilkudziesięciu zdjęć
Stworzenie landing page z możliwością zapisania się (zostawienia adresu email) do obejrzenia darmowego webinaru
Przygotowanie kampanii typu Lead Ads, do pozyskiwania kontaktów bezpośrednio w środowisku Facebooka
Utworzenie automatycznej kolejki maili z merytoryczną treścią i możliwością umówienia się na rozmowę przez Calendy
Przygotowanie konta na Calendly z zapisami na 30-minutową rozmowę
W ciągu czterech miesięcy uzyskaliśmy 434 leady (adresy e-mail lub numer telefonu).
Co miesiąc wzrost liczby pozyskanych leadów o ok. 30%
Ponad 600 000 wyświetleń reklam na Facebooku i Instagramie.
Jak sprawić, żeby okulary przeciwsłoneczne sprzedawały się przez cały rok? Jak dotrzeć do osób, dla których kupno okularów za 1500 złotych jest czymś naturalnym?
Takie wyzwania czekały na nas w przypadku tego klienta.
W trzy miesiące liczba wysyłanych wiadomości prywatnych na IG wzrosła o ok. 40%, a wartość zamówień o ok. 175%.
Pozyskaliśmy ponad 6000 nowych obserwatorek w pięć miesięcy.
Ponad 2 000 000 wyświetleń reklam na Facebook i Instagramie.
Pozyskanie ponad 5000 nowych obserwatorów na Instagramie. Koszt pozyskania nie przekroczył 1 zł za osobę.
Wzrost liczby transakcji o ponad 400% patrząc rok do roku. W pół roku z poziomu ok. 75 zamówień miesięcznie doszliśmy do poziomu ponad 380 zamówień miesięcznie.
Sklep stacjonarny notuje rekordowe zyski, gdzie sprzedaje m.in. foteliki samochodowe (również promowane przez nas).
Budżet: 2,000 euro/ miesięcznie
Ilość zakupów: 103
Łączną wartość zakupów: 86 271,45 euro
ROAS (zwrot z inwestycji) : 17,25
W tej branży klienci wiążą się głównie na umowy – na 12 lub 18 miesięcy. Jak ich pozyskać?
Dla zapewnienia najwyższej jakości usług nasza strona korzysta z plików cookies. Dowiedz się więcej z polityki prywatności