Ponad 170,000 £ sprzedaży w przeciągu 6 miesięcy, z 28 – krotnym zwrotem z inwestycji dla klienta z branży motoryzacyjnej
Klient prowadzący usługi renowacji samochodów chciał sprzedawać więcej opon, felg oraz całych zestawów przez swój sklep internetowy. Przez ostatnie 9 miesięcy współpracy zapewniliśmy im stabilne zyski ze sklepu internetowego. Chcesz dowiedzieć się jak?
Obejrzyj wideo, żeby dowiedzieć się co potrafimy osiągnąć
Uzyskaliśmy przychody ze sklepu internetowego w wysokości ponad 1.250.000 złotych od czerwca 2022 do lutego 2023. Zobacz wideo, żeby dowiedzieć się więcej o tym jak to zrobiliśmy:
Z tego filmu dowiesz się:
jak stworzyliśmy skuteczny sklep internetowy, przynoszący zyski
jak zrobić promocję, która zwiększa ilość klientów
jak mądrze inwestować w sklep internetowy żeby zarobić na własnym sklepie
Cel Klienta
Cel Klienta
Zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym
Zadania dla nas
Wyniki, które uzyskaliśmy
- Od czerwca 2022 do lutego 2023 stale zwiększaliśmy średni zwrot z inwestycji w reklamę (ROAS).
Osiągamy niesamowite efekty systematycznie
36 złotych zarobiła każda 1 złotówka na reklamę w czerwcu.
45 złotych zarobiła każda 1 złotówka na reklamę w lipcu.
58 złotych zarobiła każda 1 złotówka na reklamę w sierpniu.
78 złotych zarobiła każda 1 złotówka na reklamę we wrześniu.
To efekt kampanii z poprawioną grupą docelową, którą utworzyliśmy na podstawie poprzednich sukcesów.
46 złotych zarobiła każda 1 złotówka na reklamę w październiku.
W listopadzie 2022 każda złotówka wydana na reklamę zarobiła rekordowe 87 złotych,
ponieważ prowadziliśmy intensywne kampanie reklamowe na Black Friday.
46 złotych zarobiła każda 1 złotówka na reklamę w grudniu.
80 złotych zarobiła każda 1 złotówka na reklamę w styczniu.
73 złote zarobiła każda 1 złotówka na reklamę w lutym 2023.
Klient
Zakład renowacji felg aluminiowych i sklep internetowy zlokalizowany w Wielkiej Brytanii. Branża motoryzacyjna.
Korzyści dla Klienta
Nasze działania
- Nowe grafiki do reklam, atrakcyjne dla grupy docelowej: stworzyliśmy grafiki reklamowe zgodnie ze sztuką marketingu - zaprezentowaliśmy odbiorcom markę w nowej odsłonie
Wykorzystujemy wiedzę ekspertów
Postawiliśmy na lepsze wykorzystanie języka korzyści w reklamach – mówiliśmy o problemach, które nasz klient rozwiązuje dla swoich klientów i o tym, że rozwiązania te są świetnie dopasowane do potrzeb.
Ciągle poprawiamy efekty
- Zoptymalizowaliśmy grupę docelową w reklamach - sprawdziliśmy, które zainteresowania i cechy charakterystyczne
Działamy szybko
- W lipcu u klienta pojawił się spadek wartości koszyka w sklepie. Poprawiliśmy więc grupę docelową reklam - do jakich osób reklama jest kierowana - co poskutkowało najpierw ogromnym wzrostem zainteresowania we wrześniu (dzięki temu, że zaczęliśmy docierać do nowych osób) a później stabilną sprzedażą w kolejnych miesiącach.
Nasz zespół
Dariusz
Facebook Ads Expert
Zajmuję się tworzeniem kampanii reklamowych w Meta Ads (Instagram i Facebook).
Każdemu klientowi doradzam najlepsze strategie tworzonych materiałów wideo oraz sprawiam, że klienci lepiej się komunikują, co podnosi ich sprzedaż.
Potrafię łączyć kampanie lokalne z e-commerce oraz pozyskiwać kontakty do potencjalnych klientów przez moje reklamy.
Lubię kreatywne podejście do grafik i tekstów reklamowych, żeby nie nudzić.
Nie boję się eksperymentować i szukać nowych rozwiązań, żeby pomóc Ci osiągnąć sukces.
Dobrze czuję się w branżach produktów dziecięcych oraz sprzedając artykuły do domu i ogrodu.
Wyniki
Dzięki naszym działaniom w sklepie internetowym ilość zakupów każdego miesiąca jest stabilna.
Na początku współpracy liczby były niewielkie (10 – 17 zakupów w ciągu miesiąca), jednak intensywne działania marketingowe zwiększyły te liczby więcej niż 2 razy. Dzięki temu zyski z e-sklepu ciągle stoją na wysokim poziomie.
Dzięki naszym działaniom liczba zakupów w sklepie przestała się mieścić w granicach do 20 miesięcznie. Odkąd zastosowaliśmy intensywne działania reklamowe, skierowane do właściwych klientów liczby te wzrosły wielokrotnie, bez konieczności zwiększania budżetów reklamowych!