Rozwijaj swój biznes z pomocą profesjonalnej agencji! Agencja marketingowa KAMAN dla klientów z Wrocławia pomoże Ci wdrożyć strategię i przeprowadzić marketing, który przybliży Cię do sukcesu.
Zastanawiasz się, czy agencja interaktywna we Wrocławiu, poradzi sobie z Twoimi celami biznesowymi? Chcesz oferty dopasowanej do oczekiwań zamiast schematycznych rozwiązań? Proponujemy Ci współpracę z KAMAN! Nasza agencja marketingowa ma siedzibę w Rzeszowie, ale działamy również dla klientów z Wrocławia.
W KAMAN zaplanujemy strategię marketingową, wdrożymy ją i będziemy monitorować efekty. W tym czasie Ty możesz zająć się swoją pracą!
Dużą skuteczność w marketingu mają filmy. Zgłoś się do nas i rozpocznij wideomarketing swojej marki!
Nasza agencja interaktywna KAMAN zajmuje się też edukacją klienta indywidualnego i grup. Dzięki temu możesz mieć pewność, że nadążysz za zmieniającym się rynkiem.
Najlepsza agencja interaktywna to taka, która oferuje wiele możliwości. Spośród nich można wybrać tylko te usługi marketingowe, które najkorzystniej wpłyną na Twój biznes. Content marketing, kampanie reklamowe Adwords, tworzenie landing page, kampanie reklamowe na Facebooku, pozyskiwanie leadów i inne działania składają się na marketing e-commerce – drogę do sukcesu Twojej firmy! Wiemy, że środowisko biznesowe jest złożone, a żeby zająć wymarzoną pozycję w branży, trzeba się wyróżnić, zadbać o spójność wizerunku i komunikacji, poznać konkurencję i na bieżąco realizować badanie efektywności kampanii reklamowej. Wszystkie te zadania warto zostawić specjalistom – to właśnie dzięki ich wiedzy i praktyce firma może się rozwinąć. To specjaliści wiedzą też, którymi kanałami warto pójść, aby nie działać na “chybił-trafił”.
Agencja reklamowa KAMAN to zespół, który doskonale planuje, przewiduje, wdraża działania i monitoruje wyniki. Niezależnie od tego, czy priorytetem jest wideomarketing, czy np. obsługa fanpage na Facebooku, jesteśmy do Twojej dyspozycji we Wrocławiu. Nasze doradztwo marketingowe dopasowane jest zawsze do sytuacji klienta – chcemy poznać markę, historię i cele firmy, aby móc zaproponować dalsze działania i uzasadnić je w kontekście działań konkurencji czy np. zmieniających się trendów w social mediach. Każde studio reklamowe ma na celu wypromowanie Twojego biznesu. Dla nas słowo wypromowanie to za mało. Podniesiemy Twoją sprzedaż, poprawimy identyfikację wizualną, rozszerzymy zasięgi, dotrzemy do pożądanych odbiorców, wzmocnimy pozycję ekspercką w branży i wykonamy wiele innych, konkretnych zadań. Umów się z nami na konsultację i poznajmy się!
Agencja digital dla Twojej firmy z Wrocławia jest gwarancją przygotowania bezpiecznej i przemyślanej strategii marketingowej. Możesz jednak podnieść swoje kompetencje i umiejętności poprzez kurs marketingu internetowego. Wykorzystaj nasze ebooki i wideobooki i dowiedz się więcej! Nasze produkty wyróżnia merytoryczne ujęcie tematów i jednocześnie prosty, zwięzły język. Tłumaczymy trudne rzeczy w przystępny sposób, co potwierdzają użytkownicy, którzy zdecydowali się już na nasze produkty.
Pobierz darmowy ebook i dowiedz się, jak dzięki zmianie swojego podejścia do zarządzania marketingiem osiągać lepsze efekty przy tym samym budżecie. Zapoznaj się z najlepszymi praktykami współpracy opartymi na problemach jakie rozwiązaliśmy u klientów.
Pobierając go otrzymasz też newsletter KAMAN. To jedna wskazówka tygodniowo o tym jak poprawić Twój marketing.
Nasza firma marketingowa ma w swojej historii liczne sukcesy. Cele osiągane przez naszych klientów są naszymi celami, bo od początku współpracy gramy z nimi do jednej bramki. Dołącz do nich i zdecyduj się na powierzenie zadań specjalistom marketingu! Agencja interaktywna KAMAN wspiera firmy zarówno we Wrocławiu, jak i w innych miastach.
Podoba Ci się nasza oferta, ale chcesz dowiedzieć się więcej? Może nie masz czasu na kurs marketingu internetowego, ale szukasz wiedzy dotyczącej reklamy? Zajrzyj na nasz blog i zapoznaj się z eksperckimi artykułami. Regularnie publikujemy informacje, które mogą Ci pomóc!
Czas czytania 7 minut Czy jest mi to potrzebne? Co będę z tego mieć? Co mi to właściwie da? Te pytania padają w głowie
Czas czytania 10 minut Na szkoleniach czy kursach dla marketerów lub handlowców jak mantra powtarzane jest hasło „lejek sprzedażowy”. Wszyscy kiwają głowami, bo to
Czas czytania 8 minut Content marketing to jedna z tańszych metod pozyskiwania klientów, na której bazuje wiele firm. Choć o marketingu treści jest głośno
Czas czytania 7 minut Współczynnik odrzuceń (ang. bounce rate) sugeruje, czy Twoi potencjalni klienci są usatysfakcjonowani, odwiedzając Twoją stronę internetową, czy… rozczarowani. Jeśli nie
Czas czytania 2 minut By marketing był skuteczny, konieczne jest dobre zaplanowanie działania. Brief reklamowy jest jednym z dokumentów, które warto opracować na samym
Czas czytania 2 minut Strategia marketingowa na Facebooku może przynieść Twojej firmie szereg korzyści – jest w stanie zwiększyć rozpoznawalność marki, poprawić jej wizerunek, znacząco wpłynąć
Opisz swoje potrzeby i pozwól by agencja marketingowa KAMAN zaproponowała Ci współpracę
Wygenerowane 142 836,50 zł sprzedaży w przeciągu 5 miesięcy współpracy
Ponad 9 – krotny zwrot z inwestycji dla klienta sprzedającego produkty dla dzieci
Duża marka produktów do włosów – dostępna w drogeriach, sklepach stacjonarnych oraz innych sklepach internetowych – chciała wzmocnić sprzedaż produktów przez swój własny sklep. Dodatkowym wyzwaniem było stworzenie lejka sprzedażowego, w którym pokazujemy działania, opinie oraz efekty stosowania produktów.
Koszt zakupu: 13,79 zł
Ilość zakupów: 759
Łączną wartość zakupów: 80 273,91 zł
ROAS (zwrot z inwestycji) : 7,67
Klientka z wieloletnim doświadczaniem na rynku chciała pozyskać jak najwięcej nowych klientek, na zakup drogiego sprzętu do elektrostymulacji.
Przygotowanie wideo do reklam, nagranie webinaru oraz wykonanie kilkudziesięciu zdjęć
Stworzenie landing page z możliwością zapisania się (zostawienia adresu email) do obejrzenia darmowego webinaru
Przygotowanie kampanii typu Lead Ads, do pozyskiwania kontaktów bezpośrednio w środowisku Facebooka
Utworzenie automatycznej kolejki maili z merytoryczną treścią i możliwością umówienia się na rozmowę przez Calendy
Przygotowanie konta na Calendly z zapisami na 30-minutową rozmowę
W ciągu czterech miesięcy uzyskaliśmy 434 leady (adresy e-mail lub numer telefonu).
Co miesiąc wzrost liczby pozyskanych leadów o ok. 30%
Ponad 600 000 wyświetleń reklam na Facebooku i Instagramie.
Jak sprawić, żeby okulary przeciwsłoneczne sprzedawały się przez cały rok? Jak dotrzeć do osób, dla których kupno okularów za 1500 złotych jest czymś naturalnym?
Takie wyzwania czekały na nas w przypadku tego klienta.
W trzy miesiące liczba wysyłanych wiadomości prywatnych na IG wzrosła o ok. 40%, a wartość zamówień o ok. 175%.
Pozyskaliśmy ponad 6000 nowych obserwatorek w pięć miesięcy.
Ponad 2 000 000 wyświetleń reklam na Facebook i Instagramie.
Pozyskanie ponad 5000 nowych obserwatorów na Instagramie. Koszt pozyskania nie przekroczył 1 zł za osobę.
Wzrost liczby transakcji o ponad 400% patrząc rok do roku. W pół roku z poziomu ok. 75 zamówień miesięcznie doszliśmy do poziomu ponad 380 zamówień miesięcznie.
Sklep stacjonarny notuje rekordowe zyski, gdzie sprzedaje m.in. foteliki samochodowe (również promowane przez nas).
Budżet: 2,000 euro/ miesięcznie
Ilość zakupów: 103
Łączną wartość zakupów: 86 271,45 euro
ROAS (zwrot z inwestycji) : 17,25
W tej branży klienci wiążą się głównie na umowy – na 12 lub 18 miesięcy. Jak ich pozyskać?
Dla zapewnienia najwyższej jakości usług nasza strona korzysta z plików cookies. Dowiedz się więcej z polityki prywatności