Firma, biuro, agencja, a może studio reklamowe? Szukasz miejsca, w którym ktoś wybierze dla Ciebie najskuteczniejsze rozwiązania marketingowe? Skontaktuj się z nami! Agencja digital to początek lepszej przyszłości Twojej firmy.
Rozwijaj swój biznes, a my rozwiniemy Twój marketing. Jako agencja brandingowa zajmiemy się działaniami, które pomogą Ci zwiększyć rozpoznawalność i sprzedaż.
Współcześnie filmy są potężnym narzędziem marketingowym. Przeprowadzimy dla Ciebie skuteczny wideomarketing!
Bądź na bieżąco z tym, co dzieje się na rynku. Rozwijaj swoją wiedzę, dzięki konsultacjom i naszemu doradztwu.
Zależy Ci na tym, aby agencja interaktywna w Warszawie oferowała wiele usług? Content marketing, pozyskiwanie leadów, tworzenie landing page, kampanie reklamowe Adwords albo kampanie reklamowe na Facebooku? Te i inne usługi marketingowe realizujemy w agencji KAMAN, która, choć swoją siedzibę ma w Rzeszowie, działa też dla firm i osób z Warszawy. Uwzględniamy różne kanały i aktywności z branży marketing e-commerce, aby osiągać Twoje cele biznesowe. Nasza agencja marketingowa przygotowuje ofertę “szytą na miarę” – nie proponujemy schematów, ale dopasowujemy działania do marki i oczekiwań klienta.
W KAMAN wiedza i lata praktyki połączone z umiejętnością planowania i przewidywania, są Twoją drogą do sukcesów. Ta droga to często marketing w social mediach – przemyślany, konsekwentny i na bieżąco monitorowany pod kątem efektów. Wyznajemy zasadę, że nie ma dwóch takich samych strategii marketingowych, ale każdy biznes potrzebuje indywidualnego podejścia. Doradztwo marketingowe poprzedzamy rozmową i poznaniem dokładnej sytuacji firmy oraz jej konkurencji. Jednocześnie nie oferujemy gruszek na wierzbie przed rozpoczęciem współpracy. Nie obiecujemy doskonałych efektów i nie gwarantujemy cudów. Jako agencja digital w Warszawie mamy do zaoferowania wiele narzędzi, ale wiemy też, że biznes jest złożonym środowiskiem. Korzystamy z danych liczbowych i rozsądnie zaplanowanych kroków! Badanie efektywności kampanii reklamowej jest tak istotne jak sama kampania.
Chcesz dowiedzieć się jak prowadzić wideomarketing albo po prostu interesuje Cię kurs marketingu internetowego? Skorzystaj z produktów, które proponujemy jako agencja marketingowa. Wszystkie one powstały na podstawie doświadczeń związanych m.in. z przygotowaniem tysięcy kampanii dla setek branż w Polsce i Europie. Osoby, które zdecydowały się na nasze produkty, nazwały je nasyconymi merytorycznie, ale jednocześnie podanymi w lekkiej formie. Agencja reklamowa KAMAN potrafi opowiedzieć prostym językiem o rzeczach skomplikowanych. Zapoznaj się z ebookami i videobookami, aby rozszerzyć swoją wiedzę!
Pobierz darmowy ebook i dowiedz się, jak dzięki zmianie swojego podejścia do zarządzania marketingiem osiągać lepsze efekty przy tym samym budżecie. Zapoznaj się z najlepszymi praktykami współpracy opartymi na problemach jakie rozwiązaliśmy u klientów.
Pobierając go otrzymasz też newsletter KAMAN. To jedna wskazówka tygodniowo o tym jak poprawić Twój marketing.
Agencja interaktywna w Warszawie, która dobrze odnajduje się w wielu, nawet specyficznych branżach? Oto jesteśmy! Skontaktuj się z nami, a niezależnie od tego, czy sprzedajesz produkt, czy oferujesz usługi, będziemy rozwijać Twoją firmę razem z Tobą – zarówno od podstaw, jak i po latach działalności Twojego przedsiębiorstwa.
Profesjonalna agencja interaktywna w Warszawie to agencja ekspertów, którzy dzielą się swoim doświadczeniem! Na blogu publikujemy artykuły związane z trendami branżowymi i podpowiadamy, na co zwracać uwagę przy samodzielnych działaniach. Znajdziesz tam również szczegółowe wskazówki dotyczące tego, jak wybrać agencję i jak z nią współpracować!
Czas czytania 7 minut Czy jest mi to potrzebne? Co będę z tego mieć? Co mi to właściwie da? Te pytania padają w głowie
Czas czytania 10 minut Na szkoleniach czy kursach dla marketerów lub handlowców jak mantra powtarzane jest hasło „lejek sprzedażowy”. Wszyscy kiwają głowami, bo to
Czas czytania 8 minut Content marketing to jedna z tańszych metod pozyskiwania klientów, na której bazuje wiele firm. Choć o marketingu treści jest głośno
Czas czytania 7 minut Współczynnik odrzuceń (ang. bounce rate) sugeruje, czy Twoi potencjalni klienci są usatysfakcjonowani, odwiedzając Twoją stronę internetową, czy… rozczarowani. Jeśli nie
Czas czytania 2 minut By marketing był skuteczny, konieczne jest dobre zaplanowanie działania. Brief reklamowy jest jednym z dokumentów, które warto opracować na samym
Czas czytania 2 minut Strategia marketingowa na Facebooku może przynieść Twojej firmie szereg korzyści – jest w stanie zwiększyć rozpoznawalność marki, poprawić jej wizerunek, znacząco wpłynąć
Opisz swoje potrzeby i pozwól by agencja marketingowa KAMAN zaproponowała Ci współpracę
Wygenerowane 142 836,50 zł sprzedaży w przeciągu 5 miesięcy współpracy
Ponad 9 – krotny zwrot z inwestycji dla klienta sprzedającego produkty dla dzieci
Duża marka produktów do włosów – dostępna w drogeriach, sklepach stacjonarnych oraz innych sklepach internetowych – chciała wzmocnić sprzedaż produktów przez swój własny sklep. Dodatkowym wyzwaniem było stworzenie lejka sprzedażowego, w którym pokazujemy działania, opinie oraz efekty stosowania produktów.
Koszt zakupu: 13,79 zł
Ilość zakupów: 759
Łączną wartość zakupów: 80 273,91 zł
ROAS (zwrot z inwestycji) : 7,67
Klientka z wieloletnim doświadczaniem na rynku chciała pozyskać jak najwięcej nowych klientek, na zakup drogiego sprzętu do elektrostymulacji.
Przygotowanie wideo do reklam, nagranie webinaru oraz wykonanie kilkudziesięciu zdjęć
Stworzenie landing page z możliwością zapisania się (zostawienia adresu email) do obejrzenia darmowego webinaru
Przygotowanie kampanii typu Lead Ads, do pozyskiwania kontaktów bezpośrednio w środowisku Facebooka
Utworzenie automatycznej kolejki maili z merytoryczną treścią i możliwością umówienia się na rozmowę przez Calendy
Przygotowanie konta na Calendly z zapisami na 30-minutową rozmowę
W ciągu czterech miesięcy uzyskaliśmy 434 leady (adresy e-mail lub numer telefonu).
Co miesiąc wzrost liczby pozyskanych leadów o ok. 30%
Ponad 600 000 wyświetleń reklam na Facebooku i Instagramie.
Jak sprawić, żeby okulary przeciwsłoneczne sprzedawały się przez cały rok? Jak dotrzeć do osób, dla których kupno okularów za 1500 złotych jest czymś naturalnym?
Takie wyzwania czekały na nas w przypadku tego klienta.
W trzy miesiące liczba wysyłanych wiadomości prywatnych na IG wzrosła o ok. 40%, a wartość zamówień o ok. 175%.
Pozyskaliśmy ponad 6000 nowych obserwatorek w pięć miesięcy.
Ponad 2 000 000 wyświetleń reklam na Facebook i Instagramie.
Pozyskanie ponad 5000 nowych obserwatorów na Instagramie. Koszt pozyskania nie przekroczył 1 zł za osobę.
Wzrost liczby transakcji o ponad 400% patrząc rok do roku. W pół roku z poziomu ok. 75 zamówień miesięcznie doszliśmy do poziomu ponad 380 zamówień miesięcznie.
Sklep stacjonarny notuje rekordowe zyski, gdzie sprzedaje m.in. foteliki samochodowe (również promowane przez nas).
Budżet: 2,000 euro/ miesięcznie
Ilość zakupów: 103
Łączną wartość zakupów: 86 271,45 euro
ROAS (zwrot z inwestycji) : 17,25
W tej branży klienci wiążą się głównie na umowy – na 12 lub 18 miesięcy. Jak ich pozyskać?
Dla zapewnienia najwyższej jakości usług nasza strona korzysta z plików cookies. Dowiedz się więcej z polityki prywatności