- Opracowanie celu każdego filmu
- Opracowanie scenariusza do każdego filmu
- Opracowanie treści wypowiedzi do wszystkich filmów
- Propozycja wizualizacji/ klimatu filmu
- Wskazówki na temat przygotowania siebie i firmy do wystąpienia
Biznes nie potrzebuje wideo. Potrzebuje wideo-marketingu, bo dopiero wtedy wysiłek i środki włożone w nagrania mają szanse się zwrócić. Powiedz nam co chcesz osiągnąć w biznesie, zrealizujemy to wideomarketingiem.
bo zwiększymy ilość zapytań i konwersję
bo poprawimy ich skuteczność
bo dotrzemy do większej grupy ludzi
bo przyspieszymy cały proces
Nagramy serię filmów, a nie jeden. Dzięki temu pokażemy dla każdej grupy klientów konkretnie to co ich interesuje, zamiast nudzić ich “opowieścią o firmie”.
Twoje filmy będą szybkie, więc klient zobaczy więcej zanim się znudzi, bo nad Twoim zleceniem pracują marketingowcy i filmowcy, a nie sami artyści. Dzięki temu film spełni swoją funkcję, a nie będzie po prostu ładnym drogim obrazkiem.
Wystąpisz w swoich filmach, bo Twoi klienci szukają wiarygodnych, normalnych ludzi. Nie perfekcyjnych aktorów. Wtedy kupują więcej i szybciej.
Filmy będą nagrane dokładnie tak jak trzeba, by osiągnąć efekt. Chcesz więcej zapytań o ofertę? Nagramy zupełnie inne filmy niż wtedy, gdy będziesz chciał opowiedzieć o procesie współpracy, by oszczędzić czas handlowców itd.
To najczęstszy powód, że zniechęcasz się do wideomarketingu, zatrudniając kogoś kto ma pełno dobrych chęci, ale zwyczajnie za małe doświadczenie w pracy dla biznesu., bo jest albo początkujący, albo jest artystą. Prawdopodobnie wtedy film będzie Ci się wizualnie podobał, ale nie zrealizuje celów firmy. Będzie więc zbędnym kosztem, nawet jeżeli zapłacisz za niego bardzo niewiele.
Największe plany z aktorami i kilkoma dniami nagraniowymi realizowaliśmy za ponad 80.000 zł. Zakres naszej pracy zaczyna się jednak od 5.000 zł za jeden dzień nagraniowy w podstawowej wersji współpracy. Dlatego powinniśmy porozmawiać, by zobaczyć jaka forma nagrań najlepiej zrealizuje Twoje potrzeby
To co dla Ciebie nagramy nie powinno podobać się Tobie. Powinno podobać się klientom, którzy mają od Ciebie kupić, a przy okazji podobać się Tobie. To fundamentalna różnica we współpracy firmami oferującymi usługi zwykłe usługi wideo, a wideomarketingiem KAMAN.
Dla firm przekonanych do trendu wideo mamy opracowane korzystne warunki cyklicznych nagrań (raz w miesiącu, raz na dwa miesiące, raz na kwartał). Tworzymy wtedy znacznie więcej materiałów, niż jest w stanie zrobić to Twoja branża, a przez to odczuwasz wszystkie korzyści z wideomarketingu mocniej. Rozliczenia i wyceny też są zdecydowanie bardziej korzystne niż jednorazowy plan zdjęciowy 🙂
Warto odwrócić to pytanie i zapytać: jaką mamy pewność, że nie robiąc wideomarketingu cokolwiek zmieni się na lepsze, skoro wszyscy dookoła inwestują w firmowe wideo?
Wierzymy, że w biznesie nie ma gwarancji, dlatego firmy umiejące inwestować w przyszłość wychodzą na tym lepiej, niż Ci którzy chcą “grać bezpiecznie”. Wszystkie statystyki i dane pokazują nam, że wideomarketing pomaga sprzedawać i zwrócić na siebie uwagę klienta. To wystarczające dowody by warto było próbować.