WIDEO MARKETING

dla biznesu

Filmy, które zarobią dla Ciebie pieniądze

Biznes nie potrzebuje wideo. Potrzebuje wideo-marketingu, bo dopiero wtedy wysiłek i środki włożone w nagrania mają szanse się zwrócić.  Powiedz nam co chcesz osiągnąć w biznesie, zrealizujemy to wideomarketingiem.

Wideomarketing może Ci pomóc jeżeli odpowiadasz za:

Wyniki sprzedaży,

bo zwiększymy ilość zapytań i konwersję

Wyniki płatnych kampanii reklamowych,

bo poprawimy ich skuteczność

Rozpoznawalność na rynku,

bo dotrzemy do większej grupy ludzi

Employer branding,

bo przyspieszymy cały proces

Nagrywaliśmy dla:

Co zrobimy i czym to się dla Ciebie będzie wyróżniało?

Formaty jakie nagrywamy

Filmy instruktażowe produktów/usług na strony internetowe

Kursy online 

Moja firma Bostonsofa korzystała z usług firmy KAMAN. Zrealizowaliśmy wspólnie 10 filmów dotyczących sprzedawanych przez nas mebli i foteli do masażu. Jestem bardzo zadowolony ze współpracy. Ekipa zgrana, efekty są szybkie i na wysokim poziomie. Jeśli myślisz o filmach dla swojej firmy polecam firmę KAMAN.
Paweł Seroka
Boston Sofa

Czym się wyróżniają dla Ciebie

Nagramy serię filmów, a nie jeden. Dzięki temu pokażemy dla każdej grupy klientów konkretnie to co ich interesuje, zamiast nudzić ich “opowieścią o firmie”.

Twoje filmy będą szybkie, więc klient zobaczy więcej zanim się znudzi, bo nad Twoim zleceniem pracują marketingowcy i filmowcy, a nie sami artyści. Dzięki temu film spełni swoją funkcję, a nie będzie po prostu ładnym drogim obrazkiem. 

Wystąpisz w swoich filmach, bo Twoi klienci szukają wiarygodnych, normalnych ludzi. Nie perfekcyjnych aktorów. Wtedy kupują więcej i szybciej.

Filmy będą nagrane dokładnie tak jak trzeba, by osiągnąć efekt. Chcesz więcej zapytań o ofertę? Nagramy zupełnie inne filmy niż wtedy, gdy będziesz chciał opowiedzieć o procesie współpracy, by oszczędzić czas handlowców itd.

Zgłosiłam się do KAMAN, aby nasz zespół lekarzy mógł dzielić się swoją wiedzą w formie jakiej do tej pory nie było- dostępnej dla szerokiej publiczności bez wychodzenia z domu. Początkowo miała być to terminowa współpraca jednak bardzo szybko znaleźliśmy z KAMAN wspólny język i współpracujemy regularnie. Zespół wideomarketingu KAMAN zrealizował dla mnie filmy reklamowe pod rekrutację oraz serie live. Jestem bardzo zadowolona z tej współpracy- jest ona zawsze na najwyższym poziomie, pomaga nam w komunikacji z pacjentami i zawsze możemy liczyć na wsparcie merytoryczne z KAMAN. Szczerze polecam!:)
Justyna Makara
Stomatologia Aleksander Makara

Proces: warsztat, nagrania, montaż

Warsztat wideomarketingowy
  1. Opracowanie celu każdego filmu
  2. Opracowanie scenariusza do każdego filmu
  3. Opracowanie treści wypowiedzi do wszystkich filmów
  4. Propozycja wizualizacji/ klimatu filmu
  5. Wskazówki na temat przygotowania siebie i firmy do wystąpienia
Nagrania
  1. Obecność na planie zespołu wideomarketingowego KAMAN
  2. do 6h nagraniowych jednego dnia
  3. Wsparcie w zakresie swobody przed kamerą, dykcji, oraz emocji w głosie
  4. Swobodna a jednocześnie profesjonalna atmosfera nagrań
Montaż
  1. Dynamika montażu dopasowana do oczekiwań klienta w social media
  2. Napisy ułatwiające rozumienie treści 80% osób korzystających z internetu bez dźwięku
  3. Krótkie sceny, utrzymujące uwagę odbiorcy
  4. Przebitki ilustrujące omawiany problem i zwiększające emocje u widza
Zespół KAMAN stworzył dla nas już ponad 10 filmów na YT. Tylko dzięki nim możemy poprzez filmy dzielić się naszą wiedzą z klientami jednocześnie nie myśląc o technicznych aspektach wykonania! Nie wyobrażam sobie nikogo innego.
Agnieszka Puchyr
Urban Project

Dlaczego warto współpracować z nami

Nasze doświadczenie - kto stoi za procesem

Opinie o pracy z ekipą filmową

Proces współpracy
i link do briefu

Wypełnij ankietę
Porozmawiaj z naszym doradcą.
Posłuchaj wizji na Twoje wideo od zespołu filmowego
Rozliczmy 50% wartości zlecenia
Zrealizuj warsztaty online z zespołem KAMAN
Zrealizuj dzień nagraniowy
Odbierz gotowe filmy
Rozlicz pozostałe 50% wartości zlecenia

Chcesz takich filmów?

Wypełnij brief i porozmawiajmy i nagraniach dla Ciebie

FAQ : Odpowiedzi na najczęstsze pytania

To najczęstszy powód, że zniechęcasz się do wideomarketingu, zatrudniając kogoś kto ma pełno dobrych chęci, ale zwyczajnie za małe doświadczenie w pracy dla biznesu., bo jest albo początkujący, albo jest artystą. Prawdopodobnie wtedy film będzie Ci się wizualnie podobał, ale nie zrealizuje celów firmy. Będzie więc zbędnym kosztem, nawet jeżeli zapłacisz za niego bardzo niewiele. 

 

Największe plany z aktorami i kilkoma dniami nagraniowymi realizowaliśmy za ponad 80.000 zł. Zakres naszej pracy zaczyna się jednak od 5.000 zł za jeden dzień nagraniowy w podstawowej wersji współpracy. Dlatego powinniśmy porozmawiać, by zobaczyć jaka forma nagrań najlepiej zrealizuje Twoje potrzeby

To co dla Ciebie nagramy nie powinno podobać się Tobie. Powinno podobać się klientom, którzy mają od Ciebie kupić, a przy okazji podobać się Tobie. To fundamentalna różnica we współpracy firmami oferującymi usługi zwykłe usługi wideo, a wideomarketingiem KAMAN.

Dla firm przekonanych do trendu wideo mamy opracowane korzystne warunki cyklicznych nagrań (raz w miesiącu, raz na dwa miesiące, raz na kwartał). Tworzymy wtedy znacznie więcej materiałów, niż jest w stanie zrobić to Twoja branża, a przez to odczuwasz wszystkie korzyści z wideomarketingu mocniej. Rozliczenia i wyceny też są zdecydowanie bardziej korzystne niż jednorazowy plan zdjęciowy 🙂 

Warto odwrócić to pytanie i zapytać: jaką mamy pewność, że nie robiąc wideomarketingu cokolwiek zmieni się na lepsze, skoro wszyscy dookoła inwestują w firmowe wideo?
Wierzymy, że w biznesie nie ma gwarancji, dlatego firmy umiejące inwestować w przyszłość wychodzą na tym lepiej, niż Ci którzy chcą “grać bezpiecznie”. Wszystkie statystyki i dane pokazują nam, że wideomarketing pomaga sprzedawać i zwrócić na siebie uwagę klienta. To wystarczające dowody by warto było próbować.

Alternatywy

Liista narzędzi, które mogą pomóc osobom, które nie mają budżetu a chcą spróbować jednak pozyskiwać klientów przez Internet:

Konto Agaty Koman
na IG
Źródło darmowej wiedzy o wideomarketingu, które pomaga dziesiątkom tysięcy osób polepszać wideo, które tworzą

Sprawdź
Solo Video
Agaty Koman
Świetne źródło wiedzy na temat tworzenia wideo na social media, tutoriale i nauka tworzenia naprawdę ciekawych treści

Sprawdź
Kurs o reklamie płatnej
Łatwiej będzie Ci poruszac się w swiecie płatnej reklamy, zrozumiesz co jest naprawdę istotne przy pozyskiwaniu klientów przez Internet, dowiesz się dlaczego nasze scenariusze są pisane tak a nie inaczej
Sprawdź

Rezultaty:

Wygenerowane 142 836,50 zł sprzedaży w przeciągu 5 miesięcy współpracy

Ponad 9 – krotny zwrot z inwestycji dla klienta sprzedającego produkty dla dzieci

Wyzwanie:

Duża marka produktów do włosów – dostępna w drogeriach, sklepach stacjonarnych oraz innych sklepach internetowych – chciała wzmocnić sprzedaż produktów przez swój własny sklep. Dodatkowym wyzwaniem było stworzenie lejka sprzedażowego, w którym pokazujemy działania, opinie oraz efekty stosowania produktów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Podział lejka sprzedażowego na różne segmenty odbiorców, w zależności od tego czy znają markę lub czy widzą reklamy produktów pierwszy raz

  • Podział optymalizacji na grafiki przedstawiające różne produkty i na różne zainteresowania oraz dane behawioralne jak zdrowe włosy, serum do włosów, utrata włosów, produkty do włosów itp.

  • Testowanie różnego typu grafik np. przedstawiających działanie produktów oraz ich efekty po określonym czasie stosowania. Dodatkowo wzmocniliśmy to działanie o przejrzystą komunikację i przykuwające oko grafiki

Rezultaty:

Koszt zakupu: 13,79 zł
Ilość zakupów: 759
Łączną wartość zakupów: 80 273,91 zł
ROAS (zwrot z inwestycji) : 7,67

Wyzwanie:

Klientka z wieloletnim doświadczaniem na rynku chciała pozyskać jak najwięcej nowych klientek, na zakup drogiego sprzętu do elektrostymulacji. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

Przygotowanie wideo do reklam, nagranie webinaru oraz wykonanie kilkudziesięciu zdjęć

Stworzenie landing page z możliwością zapisania się (zostawienia adresu email) do obejrzenia darmowego webinaru

Przygotowanie kampanii typu Lead Ads, do pozyskiwania kontaktów bezpośrednio w środowisku Facebooka

Utworzenie automatycznej kolejki maili z merytoryczną treścią i możliwością umówienia się na rozmowę przez Calendy

Przygotowanie konta na Calendly z zapisami na 30-minutową rozmowę

Rezultaty:

W ciągu czterech miesięcy uzyskaliśmy 434 leady (adresy e-mail lub numer telefonu).

Co miesiąc wzrost liczby pozyskanych leadów o ok. 30%

Ponad 600 000 wyświetleń reklam na Facebooku i Instagramie.

Rezultaty:

Ponad 600 zakupów o łącznej wartości 312,000 zł, dla sklepu internetowego sprzedającego buty online Zwrot z inwestycji na poziomie 700%

Wyzwanie:

Jak sprawić, żeby okulary przeciwsłoneczne sprzedawały się przez cały rok? Jak dotrzeć do osób, dla których kupno okularów za 1500 złotych jest czymś naturalnym?

Takie wyzwania czekały na nas w przypadku tego klienta.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Wykorzystanie nagrywanych przez właścicielkę wideo, według naszych wytycznych.
  • Ciągłe rozbudowywanie bazy fanów na Instagramie, poprzez skuteczne kampanie na pozyskanie nowych obserwujących.
  • Kampania delikatnie przepychająca do zakupu w sklepie internetowym.
  • Mocne wykorzystanie wiadomości prywatnych na Instagramie, jako główny kanał sprzedażowy.

Rezultaty:

W trzy miesiące liczba wysyłanych wiadomości prywatnych na IG wzrosła o ok. 40%, a wartość zamówień o ok. 175%.

Pozyskaliśmy ponad 6000 nowych obserwatorek w pięć miesięcy.

Ponad 2 000 000 wyświetleń reklam na Facebook i Instagramie.

Wyzwanie:

W czasie pandemii sklep stacjonarny przeniósł swoją sprzedaż również do sieci. Przypadek jakich wiele. Jak dobre wyniki stacjonarne przełożyć na dobre wyniki online, bez sprzedaży własnych produktów?

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Pozyskanie ponad 5000 nowych obserwatorów na Instagramie. Koszt pozyskania nie przekroczył 1 zł za osobę.

Wzrost liczby transakcji o ponad 400% patrząc rok do roku. W pół roku z poziomu ok. 75 zamówień miesięcznie doszliśmy do poziomu ponad 380 zamówień miesięcznie.

Sklep stacjonarny notuje rekordowe zyski, gdzie sprzedaje m.in. foteliki samochodowe (również promowane przez nas).

Wyzwanie:

Klient prowadzący usługi samochodowe (renowacja, naprawa, sprzedaż felg) chciał sprzedawać więcej przez swój sklep internetowy, w głównej mierze skupiając się na sprzedaży opon, felg oraz całych zestawów do samochodów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Budżet: 2,000 euro/ miesięcznie
Ilość zakupów: 103
Łączną wartość zakupów: 86 271,45 euro
ROAS (zwrot z inwestycji) : 17,25

Wyzwanie:

Nasza Klientka posiada markę osobistą i jest już znana w świecie korektorów tekstu. Zgłosiła się do nas, abyśmy pomogli jej wygenerować rekordowy przychód sprzedaży jej flagowego produktu czyli kursu online przygotowującego do zawodu korektora.
Okno sprzedażowe trwało 10 dni i poprzedzone było bezpłatnym webinarem połączonym z warsztatami.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • kampanię zapisów na listę oczekujących, aby ogrzewać grupę odbiorców poprzez kampanię mailingową stworzoną przez klientkę
  • kampanię na zapisy na darmowy webinar, aby jak najwięcej nowych osób dowiedziało się, na czym polega praca korektora
  • kampanię remarketingową do osób z listy oczekujących oraz uczestników webinaru
  • kampanię sprzedażową do tzw. “zimnego ruchu”
    kampanię na obserwujących na Instagramie

Rezultaty:

Klientka oczekiwała minimum powtórzenia wyniku z poprzedniej edycji kursu. Każda wartość powyżej, miała dać klientce dużą satysfakcję z osiągniętego wyniku. Zapowiedzi w postaci kampanii mailingowej do listy oczekujących oraz zapisy na bezpłatny webinar pozwoliły nam stworzyć wartościowe grupy odbiorców, do których powróciliśmy z komunikatami sprzedażowymi, po otwarciu okna sprzedażowego. Dzięki tym działaniom, już pierwszego dnia sprzedaży, klienci złożyli aż 26% wszystkich zamówień! Osoby niezdecydowane, które nie dokonały jeszcze zakupu, a miały wcześniej styczność z marką, ostatniego dnia otrzymały komunikat o ostatniej szansie na zdobycie nowych umiejętności. Końcowy wynik sprzedażowy był niemal DWUKROTNIE wyższy, niż w poprzedniej edycji. To na tyle dobry wynik, że klientka podjęła decyzje o kontynuowaniu współpracy i przygotowaniu kolejnych produktów, które z sukcesem pomożemy jej sprzedać.

Wyzwanie:

Gabriel przychodził do nas z niczym. Miał jedynie rozgrzebany lokal z wizją studia treningu EMS w Rzeszowie. Marketing budowaliśmy więc od zera.

W tej branży klienci wiążą się głównie na umowy – na 12 lub 18 miesięcy. Jak ich pozyskać?

Zaproponowaliśmy po kolei:

 

  • Od początku postawiliśmy na komunikacje bezpośrednią, czyli telefony i wiadomości prywatne
  • Studio do dzisiaj nie posiada swojej strony internetowej, więc opieramy się tylko na działaniach w social mediach
  • Gabriel i Agnieszka, według naszych wytycznych, przygotowali wiele filmów reklamowych jeszcze przed rozpoczęciem działalności studia
  • Skupiliśmy się głównie na kampaniach zasięgowych, gdzie celem było wyświetlenie wideo

Rezultaty:

  • Podpisanych ponad 200 długoterminowych umów (najwięcej na 18 miesięcy)
  • Ponad 3 000 000 wyświetleń reklam na terenie województwa podkarpackiego
Kurs będzie odbywał się w okresie 3 miesięcy, tj. wrzesień-październik-listopad 2023 r. Zjazdy stacjonarne będą odbywać się w: Warszawie*, Krakowie*, Łodzi*
*O dokładnym miejscu i adresie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
 
Zjazdy stacjonarne odbędą się w następujących terminach*:
  • 16-17.09.2023 oraz 23-23.09.2023
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 14 i 22.10.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 18 i 19.11.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
*O dokładnej dacie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
  • 2.12.2023 r. – zakończenie kursu i wręczenie certyfikatów (offline).
 
Spotkania LIVE w ramach Kursu będą prowadzone według harmonogramu, który zostanie opublikowany w lipcu 2023 roku na Grupie na platformie Facebook.