Jesteś kreatywny/a i chcesz spróbować swoich sił w tworzeniu kampanii marketingowych? Świetnie! Szukamy człowieka, który pomoże nam w tym jako PPC Specialist, głównie Google Ads. Praca to w 80% kampanie płatne (Google, Facebook, Tiktok i inne).
Potrzebujemy osoby, która zaangażuje się na full time, wspomagając nas całą swoją wiedzą i doświadczeniem!
PS: Nie mamy klientów dupków, bo sami z nich rezygnujemy. Szanujemy siebie i swój czas włożony w pracę.
Samodzielne szukamy rozwiązań - nie tworzymy problemów z oczekiwaniem, że ktoś inny je za nas zaprawi
Myślimy „jak to co robię pomaga zarobić klientom i firmie więcej” zamiast “zrobiłem swoją robotę, nie obchodzi mnie reszta działań”
Myślenie: „wypracuję”, zamiast “należy mi się”
Proaktywnie komunikujemy się z klientami i zespołem, zanim ktoś inny zauważy problem
Wierzymy, że zawsze da się zrobić coś lepiej w naszej pracy
Ciągle szukamy ulepszeń swojej pracy i procesów w KAMAN!
Rozumiemy, że ciągła zmiana w naszej organizacji oraz w biznesach klientów jest nieunikniona
Wdrażamy nową wiedzę w praktykę, dzielimy się z zespołem nowymi umiejętnościami i ciekawostkami które usprawniają nasze działania
Przekazujemy otwarty feedback do zespołu (zwłaszcza krytycznego) - dzięki feedbackowi każdy z nas staje się lepszy i wie nad czym jeszcze może popracować. Chwalimy się za sukcesy!
Dotrzymujemy terminów i obietnic jakie dajemy klientom oraz sobie nawzajem w zespole
Myślimy dobrze o klientach i o sobie nawzajem w zespole
Precyzyjnie i wyczerpująco komunikujemy się, by odbiorca naszych komunikatów nie musiał dopytywać lub domyślać się
Nie pracujemy po godzinach - zarywanie nocek i weekendów nie jest mile widziane
Wierzymy, że najpierw drużyna, później jednostka - gramy do jednej brami, team górą!
Wynagrodzenie podstawowe w ramach umowy B2B,
pracę zdalną, ale chcemy, aby manager był dostępny 8h dziennie,
dużą możliwość kształtowania strategii działania agencji,
bardzo duży wpływ na efekty działań
po 6 miesiącach budżet szkoleniowy (w tym roku było to do 3000 zł rocznie, w kolejnym zwiększamy)
Aplikując dołącz kilka case study tego jak Twoje działania wpłynęły na rozwój biznesów klientów. To najważniejszy fragment.
Może to brzmi banalnie, na pierwszym etapie rozmów, ale będziesz mieć też wsparcie swojego rozwoju i zespół, który realnie pomaga.
Nie zastanawiaj się - wyślij aplikację!
Najpierw dostaniesz kilka pytań które pozwolą nam poznać Twoje dotychczasowe doświadczenie w marketingu (nie ma się czego obawiać, dasz sobie radę!),
W tym etapie porozmawiasz z Project Managerem i członkami zespołu, którzy opowiedzą Ci więcej o nas i będą chcieli usłyszeć także więcej o Tobie.
Ostatnim etapem jest zwykle dogadanie szczegółów współpracy oraz finalna decyzja o przyjęciu.