Senior Google Ads

Jesteś kreatywny/a i chcesz spróbować swoich sił w tworzeniu kampanii marketingowych? Świetnie! Szukamy człowieka, który pomoże nam w tym jako PPC Specialist, głównie Google Ads. Praca to w 80% kampanie płatne (Google, Facebook, Tiktok i inne).
Potrzebujemy osoby, która zaangażuje się na full time, wspomagając nas całą swoją wiedzą i doświadczeniem!

PS: Nie mamy klientów dupków, bo sami z nich rezygnujemy. Szanujemy siebie i swój czas włożony w pracę.

Chcesz wiedzieć jak pracuje się w naszym zespole?

Zobacz jakimi wartościami kierujemy się KAMAN! 

   Samodzielne szukamy rozwiązań - nie tworzymy problemów z oczekiwaniem, że ktoś inny je za nas zaprawi

   Myślimy „jak to co robię pomaga zarobić klientom i firmie więcej” zamiast “zrobiłem swoją robotę, nie obchodzi mnie reszta działań”

   Myślenie: „wypracuję”, zamiast “należy mi się”

   Proaktywnie komunikujemy się z klientami i zespołem, zanim ktoś inny zauważy problem

   Wierzymy, że zawsze da się zrobić coś lepiej w naszej pracy

   Ciągle szukamy ulepszeń swojej pracy i procesów w KAMAN!

   Rozumiemy, że ciągła zmiana w naszej organizacji oraz w biznesach klientów jest nieunikniona

   Wdrażamy nową wiedzę w praktykę, dzielimy się z zespołem nowymi umiejętnościami i ciekawostkami które usprawniają nasze działania

   Przekazujemy otwarty feedback do zespołu (zwłaszcza krytycznego) - dzięki feedbackowi każdy z nas staje się lepszy i wie nad czym jeszcze może popracować. Chwalimy się za sukcesy!

   Dotrzymujemy terminów i obietnic jakie dajemy klientom oraz sobie nawzajem w zespole

   Myślimy dobrze o klientach i o sobie nawzajem w zespole

   Precyzyjnie i wyczerpująco komunikujemy się, by odbiorca naszych komunikatów nie musiał dopytywać lub domyślać się

   Nie pracujemy po godzinach - zarywanie nocek i weekendów nie jest mile widziane

   Wierzymy, że najpierw drużyna, później jednostka - gramy do jednej brami, team górą!

Co będziesz robić?

Czego wymagamy od kandydatów?

Co dostaniesz w zamian?

Wynagrodzenie podstawowe w ramach umowy B2B,

pracę zdalną, ale chcemy, aby manager był dostępny 8h dziennie,

dużą możliwość kształtowania strategii działania agencji,

bardzo duży wpływ na efekty działań

po 6 miesiącach budżet szkoleniowy (w tym roku było to do 3000 zł rocznie, w kolejnym zwiększamy)

Jak będzie przebiegał proces rekrutacyjny?

feature-selection

 

Aplikując dołącz kilka case study tego jak Twoje działania wpłynęły na rozwój biznesów klientów. To najważniejszy fragment.
Może to brzmi banalnie, na pierwszym etapie rozmów, ale będziesz mieć też wsparcie swojego rozwoju i zespół, który realnie pomaga.

Nie zastanawiaj się - wyślij aplikację!

customer-service


Najpierw dostaniesz kilka pytań które pozwolą nam poznać Twoje dotychczasowe doświadczenie w marketingu (nie ma się czego obawiać, dasz sobie radę!),

 

online-interview

 

W tym etapie porozmawiasz z Project Managerem i członkami zespołu, którzy opowiedzą Ci więcej o nas i będą chcieli usłyszeć także więcej o Tobie.

 

handshake (1)

 

Ostatnim etapem jest zwykle dogadanie szczegółów współpracy oraz finalna decyzja o przyjęciu.

 

Brzmi jak coś dla Ciebie?