Twoja firma zaczyna się rozwijać, wprowadzasz nowe produkty lub usługi, by ją rozszerzać i docierać do nowych potencjalnych klientów, a pierwsze projekty, liczby zaczynają rosnąć, dane prezentują się coraz efektowniej itd. Monitorujesz już swoją markę, sprawdzasz konkurencję i rynek, tak więc może najwyższa pora na stworzenie projektu ukierunkowanego na pozyskiwanie leadów sprzedażowych (lead generation) b2b i nie tylko?
Tym samym zyskasz większe szanse na realny wzrost sprzedaży!
Jako jedna z nielicznych agencji w Polsce, pozyskujemy klientów na kilka różnych, sprawdzonych doświadczeniem i potwierdzonych aktualizowaną wiedzą sposobów. Współpracę opieramy o dedykowaną strategię, zawsze dopasowaną do indywidualnych warunków Twojej firmy i Twoich oczekiwań.
Inne usługi, które realizujemy jako agencja marketingowa KAMAN:
Sprawdź też: kurs marketingu internetowego
Specjalizujemy się wyłącznie w kampaniach, których głównym celem jest pozyskiwanie leadów.
Współpracę zaczynamy od precyzyjnego researchu, analizy firmy i rynku w jakim działa. Często rozpoczynamy od kampanii testowej, podczas której wykorzystujemy kilka spośród wielu sposobów na generowanie leadów. Pozwala nam to sprawdzić, w jaki sposób rynek odbiera Twoją ofertę oraz wskazuje na potencjał pozyskiwania wartościowych leadów w przyszłości.
Kampania testowa dostarcza nam wniosków, dzięki którym zyskujemy wskaźniki i realne dane, na podstawie których przedstawimy już gotową, kompleksową strategię pozyskiwania klientów w dłuższej perspektywie czasu. Jest to rozwiązanie korzystne dla obu stron – Ty widzisz wyniki, a my wiemy jak je jeszcze bardziej podnieść.
Przed rozpoczęciem kampanii określamy też kim jest lead oraz jakie są jego cechy charakterystyczne – budujemy profil odbiorcy. Oczywiście dane te mogą ulec zmianie w trakcie kampanii, jeżeli wspólnie uznamy, że np. powinna ona trafić do innej grupy osób.
W kolejnym etapie dopracowujemy spersonalizowaną koncepcję komunikacji pozyskiwania leadów. Przygotowujemy odpowiednią prezentację: oferty, grupy docelowej, unikalne korzyści, a także dane liczbowe, case study, opinie i historie sukcesów, dzięki którym przygotujemy lead magnet (prezent, którym zachęcimy odbiorców do pozostawienia kontaktu).
Ponieważ pozyskiwanie leadów bezpośrednio przekłada się na przychody firmy i najczęściej stanowi nadrzędny cel działań marketingowych, ale jest jeden kruczek. Otóż, aby uzyskać takie efekty trzeba to zrobić profesjonalnie zarówno pod względem marketingowym, jak i sprzedażowym. A to jest nasz chleb powszedni, co potwierdzają nasi liczni zadowoleni klienci. Sprawdź statystyki! Pozyskiwanie wysoko jakościowych leadów stanowi dziś ogromne wyzwanie.
Wygenerowane 142 836,50 zł sprzedaży w przeciągu 5 miesięcy współpracy
Ponad 9 – krotny zwrot z inwestycji dla klienta sprzedającego produkty dla dzieci
Duża marka produktów do włosów – dostępna w drogeriach, sklepach stacjonarnych oraz innych sklepach internetowych – chciała wzmocnić sprzedaż produktów przez swój własny sklep. Dodatkowym wyzwaniem było stworzenie lejka sprzedażowego, w którym pokazujemy działania, opinie oraz efekty stosowania produktów.
Koszt zakupu: 13,79 zł
Ilość zakupów: 759
Łączną wartość zakupów: 80 273,91 zł
ROAS (zwrot z inwestycji) : 7,67
Klientka z wieloletnim doświadczaniem na rynku chciała pozyskać jak najwięcej nowych klientek, na zakup drogiego sprzętu do elektrostymulacji.
Przygotowanie wideo do reklam, nagranie webinaru oraz wykonanie kilkudziesięciu zdjęć
Stworzenie landing page z możliwością zapisania się (zostawienia adresu email) do obejrzenia darmowego webinaru
Przygotowanie kampanii typu Lead Ads, do pozyskiwania kontaktów bezpośrednio w środowisku Facebooka
Utworzenie automatycznej kolejki maili z merytoryczną treścią i możliwością umówienia się na rozmowę przez Calendy
Przygotowanie konta na Calendly z zapisami na 30-minutową rozmowę
W ciągu czterech miesięcy uzyskaliśmy 434 leady (adresy e-mail lub numer telefonu).
Co miesiąc wzrost liczby pozyskanych leadów o ok. 30%
Ponad 600 000 wyświetleń reklam na Facebooku i Instagramie.
Jak sprawić, żeby okulary przeciwsłoneczne sprzedawały się przez cały rok? Jak dotrzeć do osób, dla których kupno okularów za 1500 złotych jest czymś naturalnym?
Takie wyzwania czekały na nas w przypadku tego klienta.
W trzy miesiące liczba wysyłanych wiadomości prywatnych na IG wzrosła o ok. 40%, a wartość zamówień o ok. 175%.
Pozyskaliśmy ponad 6000 nowych obserwatorek w pięć miesięcy.
Ponad 2 000 000 wyświetleń reklam na Facebook i Instagramie.
Pozyskanie ponad 5000 nowych obserwatorów na Instagramie. Koszt pozyskania nie przekroczył 1 zł za osobę.
Wzrost liczby transakcji o ponad 400% patrząc rok do roku. W pół roku z poziomu ok. 75 zamówień miesięcznie doszliśmy do poziomu ponad 380 zamówień miesięcznie.
Sklep stacjonarny notuje rekordowe zyski, gdzie sprzedaje m.in. foteliki samochodowe (również promowane przez nas).
Budżet: 2,000 euro/ miesięcznie
Ilość zakupów: 103
Łączną wartość zakupów: 86 271,45 euro
ROAS (zwrot z inwestycji) : 17,25
W tej branży klienci wiążą się głównie na umowy – na 12 lub 18 miesięcy. Jak ich pozyskać?
Dla zapewnienia najwyższej jakości usług nasza strona korzysta z plików cookies. Dowiedz się więcej z polityki prywatności