skuteczny proces pozyskiwania leadów sprzedażowych, dzięki którym pozyskasz nowych klientów. Wysoka jakość, transparentne warunki współpracy i proces dostosowany do Twojej niszy.
Twoja firma zaczyna się rozwijać, wprowadzasz nowe produkty lub usługi, by ją rozszerzać i docierać do nowych potencjalnych klientów, liczby zaczynają rosnąć, dane prezentują się coraz efektowniej… Monitorujesz już swoją markę, sprawdzasz konkurencję i rynek, a to, czego brakuje Ci najbardziej, to potencjalni klienci i leady sprzedażowe. Jak zamienić obserwatorów w klientów i skutecznie zodbyć leady marketingowe? Poznaj nasz proces lead generation stworzony z myślą o małych i średnich firmach.
Wykonywany przez nas lead generation to kompleksowy proces zaczynający się na ustaleniu strategii, a kończący na pozyskaniu nowych, zadowolonych klientów. Poznaj nasz model pozyskiwania potencjalnych klientów dla Twojej firmy:
Jako jedna z nielicznych agencji w Polsce, pozyskujemy klientów na kilka różnych, sprawdzonych doświadczeniem i potwierdzonych aktualizowaną wiedzą sposobów. Współpracę opieramy o dedykowaną strategię, zawsze dopasowaną do indywidualnych warunków Twojej firmy i Twoich oczekiwań.
Skuteczne pozyskiwanie leadów sprzedażowych wymaga wykorzystania szeregu narzędzi dostosowanych do Twojej branży i grupy docelowej. W przeciwieństwie do wielu innych firm, nie ograniczamy się do najprostszych metod, jak cold mailing lub niskiej jakości reklamy.
Działania w mediach społecznościowych to często najefektywniejsza droga do pozyskania nowych klientów, głownie za pomocą zoptymalizowanych działań reklamowych i formatów reklam dostosowanych do pozyskiwania leadów sprzedażowych.
Marketing treści przyciąga potencjalnych klientów poprzez oferowanie im realnej wartości i budowanie zaufania do marki. Dzięki temu zdobywane leady są często “cieplejsze”, czyli bardziej gotowe na zakup, niż umożliwia to realizacja płatnych kampanii reklamowych. Skuteczne generowanie leadów często wymaga łączenia róznych strategii, jak np. content marketing razem z zbieraniem danych kontaktowych poprzez reklamy.
Budowanie relacji z potencjalnymi klientami to długotrwały i strategiczny proces, który musi zostać zbudowany na solidnych fundamentach. Proces generowania leadów sprzedażowych rozpoczynamy od precyzyjnego określenia grupy docelowej, co pozwala nam znacznie skuteczniej dobrać formy dotarcia do niej, a tym samym pozyskiwać wartościowe leady.
Recepta na gorące leady sprzedażowe? Często najlepiej sprawdzają się webinary, pozwalające na nawiązanie z odbiorcą znacznie silniejszej relacji, niż w przypadku klasycznych reklam. Współczynnik konwersji w przypadku leadów sprzedażowych pozyskanych w ten sposób potrafi sięgać nawet 35%!
Docieramy do potencjalnych klientów tam, gdzie są obecni – w tym również w wyszukiwarce google, zdobywając leady sprzedażowe za pomocą działań łączących SEO i jakościowy content marketing.
Skuteczne pozyskiwanie leadów wymaga budowania świadomości Twojej marki u potencjalnego klienta, dlatego działania sprzedażowe, bezpośrednio pozyskujące leady sprzedażowe, często łączymy z działaniami wizerunkowymi zwiększającymi świadomość i zaufanie do Twojej marki.
Dobry lead sprzedażowy cechuje się wysoką świadomością Twojego produktu, co pozwala na selekcję pozyskiwanych leadów. Do generowania leadów sprzedażowych o wysokiej świadomości mało które narzędzie osiąga równie dobrą skuteczność, co dedykowany landing page.
Leady sprzedażowe, czyli kontakty do potencjalnych klientów nie wystarczy zdobyć – trzeba także odpowiednio nimi zarządzać. Analiza zdobytych leadów sprzedażowych, klasyfikacja ich i wyciąganie z tego wniosków pozwala nie tylko zaoszczędzić czas przy obsłudze, ale też osiągnąć znacznie lepsze rezultaty przy generowaniu leadów.
kampanie google ads to kolejna z kluczowych metod umożliwiających efektywne generowanie leadów, a kierowanie potencjalnego klienta na wysokiej jakości landing page w niektórych przypadkach jest skuteczniejsze, niż reklama w mediach społecznościowych.
Przemyślenie i dopracowanie całościowej strategii Twojej firmy pozwoli na znacznie precyzyjniejsze określenie źródeł pozyskiwania leadów, skuteczniej generować leady sprzedażowe i w rezultacie pozyskać zadowolonych klientów.
Inne usługi, które realizujemy jako agencja marketingowa KAMAN:
Sprawdź też: kurs marketingu internetowego
Specjalizujemy się wyłącznie w kampaniach, których głównym celem jest pozyskiwanie leadów.
Współpracę zaczynamy od precyzyjnego researchu, analizy firmy i rynku w jakim działa. Często rozpoczynamy od kampanii testowej, podczas której wykorzystujemy kilka spośród wielu sposobów na generowanie leadów. Pozwala nam to sprawdzić, w jaki sposób rynek odbiera Twoją ofertę oraz wskazuje na potencjał pozyskiwania wartościowych leadów w przyszłości.
Kampania testowa dostarcza nam wniosków, dzięki którym zyskujemy wskaźniki i realne dane, na podstawie których przedstawimy już gotową, kompleksową strategię pozyskiwania klientów w dłuższej perspektywie czasu. Jest to rozwiązanie korzystne dla obu stron – Ty widzisz wyniki, a my wiemy jak je jeszcze bardziej podnieść.
Przed rozpoczęciem kampanii określamy też kim jest lead oraz jakie są jego cechy charakterystyczne – budujemy profil odbiorcy. Oczywiście dane te mogą ulec zmianie w trakcie kampanii, jeżeli wspólnie uznamy, że np. powinna ona trafić do innej grupy osób.
W kolejnym etapie dopracowujemy spersonalizowaną koncepcję komunikacji pozyskiwania leadów. Przygotowujemy odpowiednią prezentację: oferty, grupy docelowej, unikalne korzyści, a także dane liczbowe, case study, opinie i historie sukcesów, dzięki którym przygotujemy lead magnet (prezent, którym zachęcimy odbiorców do pozostawienia kontaktu).
Ponieważ pozyskiwanie leadów bezpośrednio przekłada się na przychody firmy i najczęściej stanowi nadrzędny cel działań marketingowych, ale jest jeden kruczek. Otóż, aby uzyskać takie efekty trzeba to zrobić profesjonalnie zarówno pod względem marketingowym, jak i sprzedażowym. A to jest nasz chleb powszedni, co potwierdzają nasi liczni zadowoleni klienci. Sprawdź statystyki! Pozyskiwanie wysoko jakościowych leadów stanowi dziś ogromne wyzwanie.
Skuteczną kampanię marketingową, której celem jest zwiększenie sprzedaży poprzedzać powinno pozyskanie bazy potencjalnych klientów. W KAMAN zajmujemy się profesjonalnym pozyskiwaniem klientów, co pomoże Ci w osiągnięciu zaplanowanego celu. Dzięki pozyskanym leadom będziesz mógł w krótkim czasie zwiększyć efektywność sprzedaży oraz uniknąć dodatkowych kosztów, związanych z prowadzeniem mniej efektywnej kampanii.
Wygenerowane 142 836,50 zł sprzedaży w przeciągu 5 miesięcy współpracy
Ponad 9 – krotny zwrot z inwestycji dla klienta sprzedającego produkty dla dzieci
Duża marka produktów do włosów – dostępna w drogeriach, sklepach stacjonarnych oraz innych sklepach internetowych – chciała wzmocnić sprzedaż produktów przez swój własny sklep. Dodatkowym wyzwaniem było stworzenie lejka sprzedażowego, w którym pokazujemy działania, opinie oraz efekty stosowania produktów.
Koszt zakupu: 13,79 zł
Ilość zakupów: 759
Łączną wartość zakupów: 80 273,91 zł
ROAS (zwrot z inwestycji) : 7,67
Klientka z wieloletnim doświadczaniem na rynku chciała pozyskać jak najwięcej nowych klientek, na zakup drogiego sprzętu do elektrostymulacji.
Przygotowanie wideo do reklam, nagranie webinaru oraz wykonanie kilkudziesięciu zdjęć
Stworzenie landing page z możliwością zapisania się (zostawienia adresu email) do obejrzenia darmowego webinaru
Przygotowanie kampanii typu Lead Ads, do pozyskiwania kontaktów bezpośrednio w środowisku Facebooka
Utworzenie automatycznej kolejki maili z merytoryczną treścią i możliwością umówienia się na rozmowę przez Calendy
Przygotowanie konta na Calendly z zapisami na 30-minutową rozmowę
W ciągu czterech miesięcy uzyskaliśmy 434 leady (adresy e-mail lub numer telefonu).
Co miesiąc wzrost liczby pozyskanych leadów o ok. 30%
Ponad 600 000 wyświetleń reklam na Facebooku i Instagramie.
Jak sprawić, żeby okulary przeciwsłoneczne sprzedawały się przez cały rok? Jak dotrzeć do osób, dla których kupno okularów za 1500 złotych jest czymś naturalnym?
Takie wyzwania czekały na nas w przypadku tego klienta.
W trzy miesiące liczba wysyłanych wiadomości prywatnych na IG wzrosła o ok. 40%, a wartość zamówień o ok. 175%.
Pozyskaliśmy ponad 6000 nowych obserwatorek w pięć miesięcy.
Ponad 2 000 000 wyświetleń reklam na Facebook i Instagramie.
Pozyskanie ponad 5000 nowych obserwatorów na Instagramie. Koszt pozyskania nie przekroczył 1 zł za osobę.
Wzrost liczby transakcji o ponad 400% patrząc rok do roku. W pół roku z poziomu ok. 75 zamówień miesięcznie doszliśmy do poziomu ponad 380 zamówień miesięcznie.
Sklep stacjonarny notuje rekordowe zyski, gdzie sprzedaje m.in. foteliki samochodowe (również promowane przez nas).
Budżet: 2,000 euro/ miesięcznie
Ilość zakupów: 103
Łączną wartość zakupów: 86 271,45 euro
ROAS (zwrot z inwestycji) : 17,25
W tej branży klienci wiążą się głównie na umowy – na 12 lub 18 miesięcy. Jak ich pozyskać?