Pozyskiwanie leadów dla firm

-skuteczny proces o wynikach potwierdzonych u ponad 100 klientów

skuteczny proces pozyskiwania leadów sprzedażowych, dzięki którym pozyskasz nowych klientów. Wysoka jakość, transparentne warunki współpracy i proces dostosowany do Twojej niszy.

Twoja firma zaczyna się rozwijać, wprowadzasz nowe produkty lub usługi, by ją rozszerzać i docierać do nowych potencjalnych klientów, liczby zaczynają rosnąć, dane prezentują się coraz efektowniej… Monitorujesz już swoją markę, sprawdzasz konkurencję i rynek, a to, czego brakuje Ci najbardziej, to potencjalni klienci i leady sprzedażowe. Jak zamienić obserwatorów w klientów i skutecznie zodbyć leady marketingowe? Poznaj nasz proces lead generation stworzony z myślą o małych i średnich firmach.

Pozyskiwanie leadów sprzedażowych - efektywny proces zdobywania potencjalnych klientów

Wykonywany przez nas lead generation to kompleksowy proces zaczynający się na ustaleniu strategii, a kończący na pozyskaniu nowych, zadowolonych klientów. Poznaj nasz model pozyskiwania potencjalnych klientów dla Twojej firmy:

Leady sprzedażowe dla małych i średnich firm - co robimy, żebyś zwiększył sprzedaż?

  • Zdobywamy dla Ciebie nowych klientów za pomocą lead generation (pozyskiwanie leadów),
  • Dbamy o jakość treści, które docenia potencjalny klient, dzięki czemu zdobywasz ich zaufanie, a oni stają Ci się lojalni
  • Budujemy widoczność, więc Klienci zaczynają zauważać Twoją markę
  • My pozyskujemy leady, a Ty otrzymujesz więcej zapytań – tworzymy lejki sprzedażowe i automatyzujemy ścieżki konwersji, dzięki którym Klienci kontaktują się z Tobą


Jako jedna z nielicznych agencji w Polsce,
pozyskujemy klientów na kilka różnych, sprawdzonych doświadczeniem i potwierdzonych aktualizowaną wiedzą sposobów. Współpracę opieramy o dedykowaną strategię, zawsze dopasowaną do indywidualnych warunków Twojej firmy i Twoich oczekiwań.

AGN_1026

Generowanie leadów sprzedażowych - poznaj nasz proces

Skuteczne pozyskiwanie leadów sprzedażowych wymaga wykorzystania szeregu narzędzi dostosowanych do Twojej branży i grupy docelowej. W przeciwieństwie do wielu innych firm, nie ograniczamy się do najprostszych metod, jak cold mailing lub niskiej jakości reklamy.

Generowanie leadów nie kończy się na mediach społecznościowych.

Pozyskiwanie leadów w Kaman Marketing realizujemy poprzez:

Social media marketing

Działania w mediach społecznościowych to często najefektywniejsza droga do pozyskania nowych klientów, głownie za pomocą zoptymalizowanych działań reklamowych i formatów reklam dostosowanych do pozyskiwania leadów sprzedażowych.

Content marketing

Marketing treści przyciąga potencjalnych klientów poprzez oferowanie im realnej wartości i budowanie zaufania do marki. Dzięki temu zdobywane leady są często “cieplejsze”, czyli bardziej gotowe na zakup, niż umożliwia to realizacja płatnych kampanii reklamowych. Skuteczne generowanie leadów często wymaga łączenia róznych strategii, jak np. content marketing razem z zbieraniem danych kontaktowych poprzez reklamy.

Szczegółowe określenie docelowych odbiorców

Budowanie relacji z potencjalnymi klientami to długotrwały i strategiczny proces, który musi zostać zbudowany na solidnych fundamentach. Proces generowania leadów sprzedażowych rozpoczynamy od precyzyjnego określenia grupy docelowej, co pozwala nam znacznie skuteczniej dobrać formy dotarcia do niej, a tym samym pozyskiwać wartościowe leady.

Organizowanie webinarów

Recepta na gorące leady sprzedażowe? Często najlepiej sprawdzają się webinary, pozwalające na nawiązanie z odbiorcą znacznie silniejszej relacji, niż w przypadku klasycznych reklam. Współczynnik konwersji w przypadku leadów sprzedażowych pozyskanych w ten sposób potrafi sięgać nawet 35%!

SEO i działania w wyszukiwarce google

Docieramy do potencjalnych klientów tam, gdzie są obecni – w tym również w wyszukiwarce google, zdobywając leady sprzedażowe za pomocą działań łączących SEO i jakościowy content marketing.

Budowanie świadomości marki

Skuteczne pozyskiwanie leadów wymaga budowania świadomości Twojej marki u potencjalnego klienta, dlatego działania sprzedażowe, bezpośrednio pozyskujące leady sprzedażowe, często łączymy z działaniami wizerunkowymi zwiększającymi świadomość i zaufanie do Twojej marki.

Landing page

Dobry lead sprzedażowy cechuje się wysoką świadomością Twojego produktu, co pozwala na selekcję pozyskiwanych leadów. Do generowania leadów sprzedażowych o wysokiej świadomości mało które narzędzie osiąga równie dobrą skuteczność, co dedykowany landing page.

Lead management, klasyfikacja leadów i analizowanie danych

Leady sprzedażowe, czyli kontakty do potencjalnych klientów nie wystarczy zdobyć – trzeba także odpowiednio nimi zarządzać. Analiza zdobytych leadów sprzedażowych, klasyfikacja ich i wyciąganie z tego wniosków pozwala nie tylko zaoszczędzić czas przy obsłudze, ale też osiągnąć znacznie lepsze rezultaty przy generowaniu leadów.

Reklamy google ads

kampanie google ads to kolejna z kluczowych metod umożliwiających efektywne generowanie leadów, a kierowanie potencjalnego klienta na wysokiej jakości landing page w niektórych przypadkach jest skuteczniejsze, niż reklama w mediach społecznościowych.

Dopracowanie strategii marketingowej firmy

Przemyślenie i dopracowanie całościowej strategii Twojej firmy pozwoli na znacznie precyzyjniejsze określenie źródeł pozyskiwania leadów, skuteczniej generować leady sprzedażowe i w rezultacie pozyskać zadowolonych klientów.

Jak pracujemy, abyś Ty widział efekty?

Specjalizujemy się wyłącznie w kampaniach, których głównym celem jest pozyskiwanie leadów. 

Współpracę zaczynamy od precyzyjnego researchu, analizy firmy i rynku w jakim działa. Często rozpoczynamy od kampanii testowej, podczas której wykorzystujemy kilka spośród wielu sposobów na generowanie leadów. Pozwala nam to sprawdzić, w jaki sposób rynek odbiera Twoją ofertę oraz wskazuje na potencjał pozyskiwania wartościowych leadów w przyszłości. 

Kampania testowa dostarcza nam wniosków, dzięki którym zyskujemy wskaźniki i realne dane, na podstawie których przedstawimy już gotową, kompleksową strategię pozyskiwania klientów w dłuższej perspektywie czasu. Jest to rozwiązanie korzystne dla obu stron – Ty widzisz wyniki, a my wiemy jak je jeszcze bardziej podnieść.

Przed rozpoczęciem kampanii określamy też kim jest lead oraz jakie są jego cechy charakterystyczne – budujemy profil odbiorcy. Oczywiście dane te mogą ulec zmianie w trakcie kampanii, jeżeli wspólnie uznamy, że np. powinna ona trafić do innej grupy osób. 

W kolejnym etapie dopracowujemy spersonalizowaną koncepcję komunikacji pozyskiwania leadów. Przygotowujemy odpowiednią prezentację: oferty, grupy docelowej, unikalne korzyści, a także dane liczbowe, case study, opinie i historie sukcesów, dzięki którym przygotujemy lead magnet (prezent, którym zachęcimy odbiorców do pozostawienia kontaktu).

Dlaczego warto zlecić nam pozyskiwanie leadów?

Ponieważ pozyskiwanie leadów bezpośrednio przekłada się na przychody firmy i najczęściej stanowi nadrzędny cel działań marketingowych, ale jest jeden kruczek. Otóż, aby uzyskać takie efekty trzeba to zrobić profesjonalnie zarówno pod względem marketingowym, jak i sprzedażowym. A to jest nasz chleb powszedni, co potwierdzają nasi liczni zadowoleni klienci. Sprawdź statystyki! Pozyskiwanie wysoko jakościowych leadów stanowi dziś ogromne wyzwanie.

Skuteczną kampanię marketingową, której celem jest zwiększenie sprzedaży poprzedzać powinno pozyskanie bazy potencjalnych klientów. W KAMAN zajmujemy się profesjonalnym pozyskiwaniem klientów, co pomoże Ci w osiągnięciu zaplanowanego celu. Dzięki pozyskanym leadom będziesz mógł w krótkim czasie zwiększyć efektywność sprzedaży oraz uniknąć dodatkowych kosztów, związanych z prowadzeniem mniej efektywnej kampanii. 

Rezultaty:

Wygenerowane 142 836,50 zł sprzedaży w przeciągu 5 miesięcy współpracy

Ponad 9 – krotny zwrot z inwestycji dla klienta sprzedającego produkty dla dzieci

Wyzwanie:

Duża marka produktów do włosów – dostępna w drogeriach, sklepach stacjonarnych oraz innych sklepach internetowych – chciała wzmocnić sprzedaż produktów przez swój własny sklep. Dodatkowym wyzwaniem było stworzenie lejka sprzedażowego, w którym pokazujemy działania, opinie oraz efekty stosowania produktów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Podział lejka sprzedażowego na różne segmenty odbiorców, w zależności od tego czy znają markę lub czy widzą reklamy produktów pierwszy raz

  • Podział optymalizacji na grafiki przedstawiające różne produkty i na różne zainteresowania oraz dane behawioralne jak zdrowe włosy, serum do włosów, utrata włosów, produkty do włosów itp.

  • Testowanie różnego typu grafik np. przedstawiających działanie produktów oraz ich efekty po określonym czasie stosowania. Dodatkowo wzmocniliśmy to działanie o przejrzystą komunikację i przykuwające oko grafiki

Rezultaty:

Koszt zakupu: 13,79 zł
Ilość zakupów: 759
Łączną wartość zakupów: 80 273,91 zł
ROAS (zwrot z inwestycji) : 7,67

Wyzwanie:

Klientka z wieloletnim doświadczaniem na rynku chciała pozyskać jak najwięcej nowych klientek, na zakup drogiego sprzętu do elektrostymulacji. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

Przygotowanie wideo do reklam, nagranie webinaru oraz wykonanie kilkudziesięciu zdjęć

Stworzenie landing page z możliwością zapisania się (zostawienia adresu email) do obejrzenia darmowego webinaru

Przygotowanie kampanii typu Lead Ads, do pozyskiwania kontaktów bezpośrednio w środowisku Facebooka

Utworzenie automatycznej kolejki maili z merytoryczną treścią i możliwością umówienia się na rozmowę przez Calendy

Przygotowanie konta na Calendly z zapisami na 30-minutową rozmowę

Rezultaty:

W ciągu czterech miesięcy uzyskaliśmy 434 leady (adresy e-mail lub numer telefonu).

Co miesiąc wzrost liczby pozyskanych leadów o ok. 30%

Ponad 600 000 wyświetleń reklam na Facebooku i Instagramie.

Rezultaty:

Ponad 600 zakupów o łącznej wartości 312,000 zł, dla sklepu internetowego sprzedającego buty online Zwrot z inwestycji na poziomie 700%

Wyzwanie:

Jak sprawić, żeby okulary przeciwsłoneczne sprzedawały się przez cały rok? Jak dotrzeć do osób, dla których kupno okularów za 1500 złotych jest czymś naturalnym?

Takie wyzwania czekały na nas w przypadku tego klienta.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Wykorzystanie nagrywanych przez właścicielkę wideo, według naszych wytycznych.
  • Ciągłe rozbudowywanie bazy fanów na Instagramie, poprzez skuteczne kampanie na pozyskanie nowych obserwujących.
  • Kampania delikatnie przepychająca do zakupu w sklepie internetowym.
  • Mocne wykorzystanie wiadomości prywatnych na Instagramie, jako główny kanał sprzedażowy.

Rezultaty:

W trzy miesiące liczba wysyłanych wiadomości prywatnych na IG wzrosła o ok. 40%, a wartość zamówień o ok. 175%.

Pozyskaliśmy ponad 6000 nowych obserwatorek w pięć miesięcy.

Ponad 2 000 000 wyświetleń reklam na Facebook i Instagramie.

Wyzwanie:

W czasie pandemii sklep stacjonarny przeniósł swoją sprzedaż również do sieci. Przypadek jakich wiele. Jak dobre wyniki stacjonarne przełożyć na dobre wyniki online, bez sprzedaży własnych produktów?

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Pozyskanie ponad 5000 nowych obserwatorów na Instagramie. Koszt pozyskania nie przekroczył 1 zł za osobę.

Wzrost liczby transakcji o ponad 400% patrząc rok do roku. W pół roku z poziomu ok. 75 zamówień miesięcznie doszliśmy do poziomu ponad 380 zamówień miesięcznie.

Sklep stacjonarny notuje rekordowe zyski, gdzie sprzedaje m.in. foteliki samochodowe (również promowane przez nas).

Wyzwanie:

Klient prowadzący usługi samochodowe (renowacja, naprawa, sprzedaż felg) chciał sprzedawać więcej przez swój sklep internetowy, w głównej mierze skupiając się na sprzedaży opon, felg oraz całych zestawów do samochodów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Budżet: 2,000 euro/ miesięcznie
Ilość zakupów: 103
Łączną wartość zakupów: 86 271,45 euro
ROAS (zwrot z inwestycji) : 17,25

Wyzwanie:

Nasza Klientka posiada markę osobistą i jest już znana w świecie korektorów tekstu. Zgłosiła się do nas, abyśmy pomogli jej wygenerować rekordowy przychód sprzedaży jej flagowego produktu czyli kursu online przygotowującego do zawodu korektora.
Okno sprzedażowe trwało 10 dni i poprzedzone było bezpłatnym webinarem połączonym z warsztatami.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • kampanię zapisów na listę oczekujących, aby ogrzewać grupę odbiorców poprzez kampanię mailingową stworzoną przez klientkę
  • kampanię na zapisy na darmowy webinar, aby jak najwięcej nowych osób dowiedziało się, na czym polega praca korektora
  • kampanię remarketingową do osób z listy oczekujących oraz uczestników webinaru
  • kampanię sprzedażową do tzw. “zimnego ruchu”
    kampanię na obserwujących na Instagramie

Rezultaty:

Klientka oczekiwała minimum powtórzenia wyniku z poprzedniej edycji kursu. Każda wartość powyżej, miała dać klientce dużą satysfakcję z osiągniętego wyniku. Zapowiedzi w postaci kampanii mailingowej do listy oczekujących oraz zapisy na bezpłatny webinar pozwoliły nam stworzyć wartościowe grupy odbiorców, do których powróciliśmy z komunikatami sprzedażowymi, po otwarciu okna sprzedażowego. Dzięki tym działaniom, już pierwszego dnia sprzedaży, klienci złożyli aż 26% wszystkich zamówień! Osoby niezdecydowane, które nie dokonały jeszcze zakupu, a miały wcześniej styczność z marką, ostatniego dnia otrzymały komunikat o ostatniej szansie na zdobycie nowych umiejętności. Końcowy wynik sprzedażowy był niemal DWUKROTNIE wyższy, niż w poprzedniej edycji. To na tyle dobry wynik, że klientka podjęła decyzje o kontynuowaniu współpracy i przygotowaniu kolejnych produktów, które z sukcesem pomożemy jej sprzedać.

Wyzwanie:

Gabriel przychodził do nas z niczym. Miał jedynie rozgrzebany lokal z wizją studia treningu EMS w Rzeszowie. Marketing budowaliśmy więc od zera.

W tej branży klienci wiążą się głównie na umowy – na 12 lub 18 miesięcy. Jak ich pozyskać?

Zaproponowaliśmy po kolei:

 

  • Od początku postawiliśmy na komunikacje bezpośrednią, czyli telefony i wiadomości prywatne
  • Studio do dzisiaj nie posiada swojej strony internetowej, więc opieramy się tylko na działaniach w social mediach
  • Gabriel i Agnieszka, według naszych wytycznych, przygotowali wiele filmów reklamowych jeszcze przed rozpoczęciem działalności studia
  • Skupiliśmy się głównie na kampaniach zasięgowych, gdzie celem było wyświetlenie wideo

Rezultaty:

  • Podpisanych ponad 200 długoterminowych umów (najwięcej na 18 miesięcy)
  • Ponad 3 000 000 wyświetleń reklam na terenie województwa podkarpackiego
Kurs będzie odbywał się w okresie 3 miesięcy, tj. wrzesień-październik-listopad 2023 r. Zjazdy stacjonarne będą odbywać się w: Warszawie*, Krakowie*, Łodzi*
*O dokładnym miejscu i adresie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
 
Zjazdy stacjonarne odbędą się w następujących terminach*:
  • 16-17.09.2023 oraz 23-23.09.2023
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 14 i 22.10.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 18 i 19.11.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
*O dokładnej dacie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
  • 2.12.2023 r. – zakończenie kursu i wręczenie certyfikatów (offline).
 
Spotkania LIVE w ramach Kursu będą prowadzone według harmonogramu, który zostanie opublikowany w lipcu 2023 roku na Grupie na platformie Facebook.