Twoja firma zaczyna się rozwijać, wprowadzasz nowe produkty lub usługi, by ją rozszerzać i docierać do nowych potencjalnych klientów, a pierwsze projekty, liczby zaczynają rosnąć, dane prezentują się coraz efektowniej itd. Monitorujesz już swoją markę, sprawdzasz konkurencję i rynek, tak więc może najwyższa pora na stworzenie projektu ukierunkowanego na pozyskiwanie leadów sprzedażowych (lead generation) b2b i nie tylko?
Tym samym zyskasz większe szanse na realny wzrost sprzedaży!
Jako jedna z nielicznych agencji w Polsce, pozyskujemy klientów na kilka różnych, sprawdzonych doświadczeniem i potwierdzonych aktualizowaną wiedzą sposobów. Współpracę opieramy o dedykowaną strategię, zawsze dopasowaną do indywidualnych warunków Twojej firmy i Twoich oczekiwań.
Inne usługi, które realizujemy jako agencja marketingowa KAMAN:
Sprawdź też: kurs marketingu internetowego
Specjalizujemy się wyłącznie w kampaniach, których głównym celem jest pozyskiwanie leadów.
Współpracę zaczynamy od precyzyjnego researchu, analizy firmy i rynku w jakim działa. Często rozpoczynamy od kampanii testowej, podczas której wykorzystujemy kilka spośród wielu sposobów na generowanie leadów. Pozwala nam to sprawdzić, w jaki sposób rynek odbiera Twoją ofertę oraz wskazuje na potencjał pozyskiwania wartościowych leadów w przyszłości.
Kampania testowa dostarcza nam wniosków, dzięki którym zyskujemy wskaźniki i realne dane, na podstawie których przedstawimy już gotową, kompleksową strategię pozyskiwania klientów w dłuższej perspektywie czasu. Jest to rozwiązanie korzystne dla obu stron – Ty widzisz wyniki, a my wiemy jak je jeszcze bardziej podnieść.
Przed rozpoczęciem kampanii określamy też kim jest lead oraz jakie są jego cechy charakterystyczne – budujemy profil odbiorcy. Oczywiście dane te mogą ulec zmianie w trakcie kampanii, jeżeli wspólnie uznamy, że np. powinna ona trafić do innej grupy osób.
W kolejnym etapie dopracowujemy spersonalizowaną koncepcję komunikacji pozyskiwania leadów. Przygotowujemy odpowiednią prezentację: oferty, grupy docelowej, unikalne korzyści, a także dane liczbowe, case study, opinie i historie sukcesów, dzięki którym przygotujemy lead magnet (prezent, którym zachęcimy odbiorców do pozostawienia kontaktu).
Ponieważ pozyskiwanie leadów bezpośrednio przekłada się na przychody firmy i najczęściej stanowi nadrzędny cel działań marketingowych, ale jest jeden kruczek. Otóż, aby uzyskać takie efekty trzeba to zrobić profesjonalnie zarówno pod względem marketingowym, jak i sprzedażowym. A to jest nasz chleb powszedni, co potwierdzają nasi liczni zadowoleni klienci. Sprawdź statystyki! Pozyskiwanie wysoko jakościowych leadów stanowi dziś ogromne wyzwanie.
Dla zapewnienia najwyższej jakości usług nasza strona korzysta z plików cookies. Dowiedz się więcej z polityki prywatności