Sukces w mediach społecznościowych to klucz do zwiększenia sprzedaży i pozyskania nowych klientów dla większości małych i średnich przedsiębiorców. Social media to Kampanie reklamowe, budowanie relacji z potencjalnymi klientami, budowanie świadomości marki w grupie docelowej Twojej firmy oraz docieranie do szerokiego grona odbiorców. Lista możliwości i zalet korzystania z mediów społecznościowych jest bardzo długa, jednak skuteczne wykorzystanie ich potencjału wymaga specjalistycznej wiedzy i doświadczenia.
Profesjonalna obsługa social media przybliży Cię do Twoich celów. Dlaczego? Regularne i efektywne prowadzenie social mediów jest czasochłonne – wymyślanie kreatywnych postów, precyzyjne planowanie, przygotowywanie grafik, a to dopiero początek całej drogi. Ale nie wszystko przecież musi być na Twojej głowie. Powierz marketing w mediach społecznościowych specjalistom! Dzięki obsłudze mediów społecznościowych przez profesjonalną agencję osiągniesz swoje cele biznesowe szybciej i skuteczniej. W KAMAN jesteśmy dla Ciebie – dbamy o regularność i spójność zamieszczanych postów, tworzymy reklamy oraz budujemy zasięg i dbamy o konwersję. Prowadzenie social media to jedna z naszych głównych specjalizacji, a platformy społecznościowe ne mają przed nami tajemnic.
Facebook, Instagram, YouTube i TikTok to nieograniczone możliwości dotarcia z Twoim produktem lub usługą bezpośrednio do grupy docelowej. Media społecznościowe są integralną częścią budowania marki w Internecie. Prowadzimy konkretne strategie i kampanie mające realizować określone cele. I robimy to naprawdę świetnie, co widać w statystykach kont i konwersjach u naszych klientów. Dbamy także o odpowiednie dopasowanie formy komunikacji, aby budować wizerunek marki wśród odbiorców treści w mediach społecznościowych. Powierzając nam profesjonalną obsługę social mediów możesz spać spokojnie wiedząć, że realizowane są realne cele biznesowe Twojej firmy.
Zainwestuj w prowadzenie social media dla swojej firmy już dzisiaj! Będziesz pod wrażeniem, jak dużą różnicę robi profesjonalna obsługa względem przypadkowych, wrzucanych pod wpływem impulsu postów.
Obsługa kanałów social media polega przede wszystkim na strategicznym zaplanowaniu oraz publikowaniu odpowiednich treści, których celem jest powiększenie grona odbiorców, zatrzymanie ich na dłużej, a także pozyskanie ich jako klientów. Treści te układamy w spójną komunikację marki w mediach społecznościowych, dzięki której budujemy długofalowe relacje z potencjalnymi klientami. Precyzyjnie dopasowujemy ich charakter do pożądanego odbiorcy, tak aby wzbudzały zaangażowanie. Chcemy przecież, żeby ludzie nie tylko oglądali lub czytali nasze treści, ale też generowali reakcje i podejmowali konkretne działania. Tworzenie takich postów, które nie tylko podobają się odbiorcom, ale potrafią do nich dotrzeć mimo konkurencji i zmieniających się algorytmów wymaga szerokiej wiedzy, doświadczenia oraz bycia na bieżąco z trendami.
Nic dziwnego, że coraz więcej przedsiębiorców oddaje prowadzenie social media w ręce profesjonalistów, którzy zrobią to sprawniej i wydajniej, a oni sami będą mogli skoncentrować się na innych obowiązkach związanych z prowadzeniem biznesu. To, jak dokładnie wygląda obsługa social media przez KAMAN, różni się w zależności od charakteru konkretnej firmy, gdyż dopasowujemy nasze strategie w sposób indywidualny. Można jednak wyróżnić pewne etapy planowania i prowadzenia mediów społecznościowych. Pokażemy Ci teraz, jak my je realizujemy. Jeśli uznasz, że chcesz przejść ten proces razem z nami, zapraszamy do kontaktu, by udzielić więcej szczegółów.
Rezultaty prowadzenia przez nas mediów społecznościowych to:
zwiększenie sprzedaży
zwiększenie zaangażowania użytkowników
budowanie świadomości marki pośród ustalonej grupy docelowej
pozyskanie nowych klientów Twojej firmy
budowanie relacji z potencjalnymi klientami
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w realizacji płatnych kampanii reklamowych na większości dostępnych kanałach social media. Osiągneliśmy sukces w dla ponad 100 firm, które zleciły nam opiekę nad swoją obecnością w social mediach.
Wygenerowane 142 836,50 zł sprzedaży w przeciągu 5 miesięcy współpracy
Ponad 9 – krotny zwrot z inwestycji dla klienta sprzedającego produkty dla dzieci
Duża marka produktów do włosów – dostępna w drogeriach, sklepach stacjonarnych oraz innych sklepach internetowych – chciała wzmocnić sprzedaż produktów przez swój własny sklep. Dodatkowym wyzwaniem było stworzenie lejka sprzedażowego, w którym pokazujemy działania, opinie oraz efekty stosowania produktów.
Koszt zakupu: 13,79 zł
Ilość zakupów: 759
Łączną wartość zakupów: 80 273,91 zł
ROAS (zwrot z inwestycji) : 7,67
Klientka z wieloletnim doświadczaniem na rynku chciała pozyskać jak najwięcej nowych klientek, na zakup drogiego sprzętu do elektrostymulacji.
Przygotowanie wideo do reklam, nagranie webinaru oraz wykonanie kilkudziesięciu zdjęć
Stworzenie landing page z możliwością zapisania się (zostawienia adresu email) do obejrzenia darmowego webinaru
Przygotowanie kampanii typu Lead Ads, do pozyskiwania kontaktów bezpośrednio w środowisku Facebooka
Utworzenie automatycznej kolejki maili z merytoryczną treścią i możliwością umówienia się na rozmowę przez Calendy
Przygotowanie konta na Calendly z zapisami na 30-minutową rozmowę
W ciągu czterech miesięcy uzyskaliśmy 434 leady (adresy e-mail lub numer telefonu).
Co miesiąc wzrost liczby pozyskanych leadów o ok. 30%
Ponad 600 000 wyświetleń reklam na Facebooku i Instagramie.
Jak sprawić, żeby okulary przeciwsłoneczne sprzedawały się przez cały rok? Jak dotrzeć do osób, dla których kupno okularów za 1500 złotych jest czymś naturalnym?
Takie wyzwania czekały na nas w przypadku tego klienta.
W trzy miesiące liczba wysyłanych wiadomości prywatnych na IG wzrosła o ok. 40%, a wartość zamówień o ok. 175%.
Pozyskaliśmy ponad 6000 nowych obserwatorek w pięć miesięcy.
Ponad 2 000 000 wyświetleń reklam na Facebook i Instagramie.
Pozyskanie ponad 5000 nowych obserwatorów na Instagramie. Koszt pozyskania nie przekroczył 1 zł za osobę.
Wzrost liczby transakcji o ponad 400% patrząc rok do roku. W pół roku z poziomu ok. 75 zamówień miesięcznie doszliśmy do poziomu ponad 380 zamówień miesięcznie.
Sklep stacjonarny notuje rekordowe zyski, gdzie sprzedaje m.in. foteliki samochodowe (również promowane przez nas).
Budżet: 2,000 euro/ miesięcznie
Ilość zakupów: 103
Łączną wartość zakupów: 86 271,45 euro
ROAS (zwrot z inwestycji) : 17,25
W tej branży klienci wiążą się głównie na umowy – na 12 lub 18 miesięcy. Jak ich pozyskać?