Obsługa Social Media

Sukces w mediach społecznościowych to klucz do zwiększenia sprzedaży i pozyskania nowych klientów dla większości małych i średnich przedsiębiorców. Social media to Kampanie reklamowe, budowanie relacji z potencjalnymi klientami, budowanie świadomości marki w grupie docelowej Twojej firmy oraz docieranie do szerokiego grona odbiorców. Lista możliwości i zalet korzystania z mediów społecznościowych jest bardzo długa, jednak skuteczne wykorzystanie ich potencjału wymaga specjalistycznej wiedzy i doświadczenia.

Profesjonalna obsługa social media przybliży Cię do Twoich celów. Dlaczego? Regularne i efektywne prowadzenie social mediów jest czasochłonne – wymyślanie kreatywnych postów, precyzyjne planowanie, przygotowywanie grafik, a to dopiero początek całej drogi. Ale nie wszystko przecież musi być na Twojej głowie. Powierz marketing w mediach społecznościowych specjalistom! Dzięki obsłudze mediów społecznościowych przez profesjonalną agencję osiągniesz swoje cele biznesowe szybciej i skuteczniej. W KAMAN jesteśmy dla Ciebie – dbamy o regularność i spójność zamieszczanych postów, tworzymy reklamy oraz budujemy zasięg i dbamy o konwersję. Prowadzenie social media to jedna z naszych głównych specjalizacji, a platformy społecznościowe ne mają przed nami tajemnic.

Media społecznościowe są używane przez prawie

0 POLAKÓW korzysta z social media!

Facebook, Instagram, YouTube i TikTok to nieograniczone możliwości dotarcia z Twoim produktem lub usługą bezpośrednio do grupy docelowej. Media społecznościowe są integralną częścią budowania marki w Internecie. Prowadzimy konkretne strategie i kampanie mające realizować określone cele. I robimy to naprawdę świetnie, co widać w statystykach kont i konwersjach u naszych klientów. Dbamy także o odpowiednie dopasowanie formy komunikacji, aby budować wizerunek marki wśród odbiorców treści w mediach społecznościowych. Powierzając nam profesjonalną obsługę social mediów możesz spać spokojnie wiedząć, że realizowane są realne cele biznesowe Twojej firmy.

Jesteśmy agencją marketingową, która dba o profile swoich klientów, jak o swoje.

Prowadzimy Fanpage kreatywnie i z rozmysłem! Stawiamy na marketing społecznościowy “szyty na miarę”!
  • Analizujemy i przeprowadzamy audyt Twojej marki w mediach społecznościowych
  • Tworzymy strategię komunikacji dostosowaną do potrzeb Twojej firmy
  • Mamy kreatywne pomysły
  • Nasza strategia social media skupia się zarówno na budowaniu relacji jak i zwiększeniu sprzedaży
  • Realizujemy przyciągające uwagę grafiki i wideo
  • Dbamy o wartościowy dla odbiorców content w mediach społecznościowych
  • Publikujemy
  • Realizujemy cele biznesowe Twojej firmy

Tak realizowana obsługa mediów społecznościowych to klucz do sukcesu Twojej marki!

Nasza agencja marketingowa to nie tylko prowadzenie social media, realizuje też inne usługi marketingowe, jak:

Jakie kanały mediów społecznościowych obsługujemy?

zadbamy o Twój

Facebook

poprowadzimy Ci

Instagram

wypromujemy na

TikTok

zadbamy o

YouTube

Zainwestuj w prowadzenie social media dla swojej firmy już dzisiaj! Będziesz pod wrażeniem, jak dużą różnicę robi profesjonalna obsługa względem przypadkowych, wrzucanych pod wpływem impulsu postów.

Na czym polega obsługa social media przez KAMAN?

Obsługa kanałów social media polega przede wszystkim na strategicznym zaplanowaniu oraz publikowaniu odpowiednich treści, których celem jest powiększenie grona odbiorców, zatrzymanie ich na dłużej, a także pozyskanie ich jako klientów. Treści te układamy w spójną komunikację marki w mediach społecznościowych, dzięki której budujemy długofalowe relacje z potencjalnymi klientami. Precyzyjnie dopasowujemy ich charakter do pożądanego odbiorcy, tak aby wzbudzały zaangażowanie. Chcemy przecież, żeby ludzie nie tylko oglądali lub czytali nasze treści, ale też generowali reakcje i podejmowali konkretne działania. Tworzenie takich postów, które nie tylko podobają się odbiorcom, ale potrafią do nich dotrzeć mimo konkurencji i zmieniających się algorytmów wymaga szerokiej wiedzy, doświadczenia oraz bycia na bieżąco z trendami.

Prowadzenie social media szyte na miarę

Nic dziwnego, że coraz więcej przedsiębiorców oddaje prowadzenie social media w ręce profesjonalistów, którzy zrobią to sprawniej i wydajniej, a oni sami będą mogli skoncentrować się na innych obowiązkach związanych z prowadzeniem biznesu. To, jak dokładnie wygląda obsługa social media przez KAMAN, różni się w zależności od charakteru konkretnej firmy, gdyż dopasowujemy nasze strategie w sposób indywidualny. Można jednak wyróżnić pewne etapy planowania i prowadzenia mediów społecznościowych. Pokażemy Ci teraz, jak my je realizujemy. Jeśli uznasz, że chcesz przejść ten proces razem z nami, zapraszamy do kontaktu, by udzielić więcej szczegółów.

Jak osiągamy sukces w mediach społecznościowych?

Rezultaty prowadzenia przez nas mediów społecznościowych to:

  • zwiększenie sprzedaży

  • zwiększenie zaangażowania użytkowników

  • budowanie świadomości marki pośród ustalonej grupy docelowej

  • pozyskanie nowych klientów Twojej firmy

  • budowanie relacji z potencjalnymi klientami

0

Kim jesteśmy?

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w realizacji płatnych kampanii reklamowych na większości dostępnych kanałach social media. Osiągneliśmy sukces w dla ponad 100 firm, które zleciły nam opiekę nad swoją obecnością w social mediach.

PorozmawiajMY o Twoich social media

Rezultaty:

Wygenerowane 142 836,50 zł sprzedaży w przeciągu 5 miesięcy współpracy

Ponad 9 – krotny zwrot z inwestycji dla klienta sprzedającego produkty dla dzieci

Wyzwanie:

Duża marka produktów do włosów – dostępna w drogeriach, sklepach stacjonarnych oraz innych sklepach internetowych – chciała wzmocnić sprzedaż produktów przez swój własny sklep. Dodatkowym wyzwaniem było stworzenie lejka sprzedażowego, w którym pokazujemy działania, opinie oraz efekty stosowania produktów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Podział lejka sprzedażowego na różne segmenty odbiorców, w zależności od tego czy znają markę lub czy widzą reklamy produktów pierwszy raz

  • Podział optymalizacji na grafiki przedstawiające różne produkty i na różne zainteresowania oraz dane behawioralne jak zdrowe włosy, serum do włosów, utrata włosów, produkty do włosów itp.

  • Testowanie różnego typu grafik np. przedstawiających działanie produktów oraz ich efekty po określonym czasie stosowania. Dodatkowo wzmocniliśmy to działanie o przejrzystą komunikację i przykuwające oko grafiki

Rezultaty:

Koszt zakupu: 13,79 zł
Ilość zakupów: 759
Łączną wartość zakupów: 80 273,91 zł
ROAS (zwrot z inwestycji) : 7,67

Wyzwanie:

Klientka z wieloletnim doświadczaniem na rynku chciała pozyskać jak najwięcej nowych klientek, na zakup drogiego sprzętu do elektrostymulacji. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

Przygotowanie wideo do reklam, nagranie webinaru oraz wykonanie kilkudziesięciu zdjęć

Stworzenie landing page z możliwością zapisania się (zostawienia adresu email) do obejrzenia darmowego webinaru

Przygotowanie kampanii typu Lead Ads, do pozyskiwania kontaktów bezpośrednio w środowisku Facebooka

Utworzenie automatycznej kolejki maili z merytoryczną treścią i możliwością umówienia się na rozmowę przez Calendy

Przygotowanie konta na Calendly z zapisami na 30-minutową rozmowę

Rezultaty:

W ciągu czterech miesięcy uzyskaliśmy 434 leady (adresy e-mail lub numer telefonu).

Co miesiąc wzrost liczby pozyskanych leadów o ok. 30%

Ponad 600 000 wyświetleń reklam na Facebooku i Instagramie.

Rezultaty:

Ponad 600 zakupów o łącznej wartości 312,000 zł, dla sklepu internetowego sprzedającego buty online Zwrot z inwestycji na poziomie 700%

Wyzwanie:

Jak sprawić, żeby okulary przeciwsłoneczne sprzedawały się przez cały rok? Jak dotrzeć do osób, dla których kupno okularów za 1500 złotych jest czymś naturalnym?

Takie wyzwania czekały na nas w przypadku tego klienta.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Wykorzystanie nagrywanych przez właścicielkę wideo, według naszych wytycznych.
  • Ciągłe rozbudowywanie bazy fanów na Instagramie, poprzez skuteczne kampanie na pozyskanie nowych obserwujących.
  • Kampania delikatnie przepychająca do zakupu w sklepie internetowym.
  • Mocne wykorzystanie wiadomości prywatnych na Instagramie, jako główny kanał sprzedażowy.

Rezultaty:

W trzy miesiące liczba wysyłanych wiadomości prywatnych na IG wzrosła o ok. 40%, a wartość zamówień o ok. 175%.

Pozyskaliśmy ponad 6000 nowych obserwatorek w pięć miesięcy.

Ponad 2 000 000 wyświetleń reklam na Facebook i Instagramie.

Wyzwanie:

W czasie pandemii sklep stacjonarny przeniósł swoją sprzedaż również do sieci. Przypadek jakich wiele. Jak dobre wyniki stacjonarne przełożyć na dobre wyniki online, bez sprzedaży własnych produktów?

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Pozyskanie ponad 5000 nowych obserwatorów na Instagramie. Koszt pozyskania nie przekroczył 1 zł za osobę.

Wzrost liczby transakcji o ponad 400% patrząc rok do roku. W pół roku z poziomu ok. 75 zamówień miesięcznie doszliśmy do poziomu ponad 380 zamówień miesięcznie.

Sklep stacjonarny notuje rekordowe zyski, gdzie sprzedaje m.in. foteliki samochodowe (również promowane przez nas).

Wyzwanie:

Klient prowadzący usługi samochodowe (renowacja, naprawa, sprzedaż felg) chciał sprzedawać więcej przez swój sklep internetowy, w głównej mierze skupiając się na sprzedaży opon, felg oraz całych zestawów do samochodów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Budżet: 2,000 euro/ miesięcznie
Ilość zakupów: 103
Łączną wartość zakupów: 86 271,45 euro
ROAS (zwrot z inwestycji) : 17,25

Wyzwanie:

Nasza Klientka posiada markę osobistą i jest już znana w świecie korektorów tekstu. Zgłosiła się do nas, abyśmy pomogli jej wygenerować rekordowy przychód sprzedaży jej flagowego produktu czyli kursu online przygotowującego do zawodu korektora.
Okno sprzedażowe trwało 10 dni i poprzedzone było bezpłatnym webinarem połączonym z warsztatami.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • kampanię zapisów na listę oczekujących, aby ogrzewać grupę odbiorców poprzez kampanię mailingową stworzoną przez klientkę
  • kampanię na zapisy na darmowy webinar, aby jak najwięcej nowych osób dowiedziało się, na czym polega praca korektora
  • kampanię remarketingową do osób z listy oczekujących oraz uczestników webinaru
  • kampanię sprzedażową do tzw. “zimnego ruchu”
    kampanię na obserwujących na Instagramie

Rezultaty:

Klientka oczekiwała minimum powtórzenia wyniku z poprzedniej edycji kursu. Każda wartość powyżej, miała dać klientce dużą satysfakcję z osiągniętego wyniku. Zapowiedzi w postaci kampanii mailingowej do listy oczekujących oraz zapisy na bezpłatny webinar pozwoliły nam stworzyć wartościowe grupy odbiorców, do których powróciliśmy z komunikatami sprzedażowymi, po otwarciu okna sprzedażowego. Dzięki tym działaniom, już pierwszego dnia sprzedaży, klienci złożyli aż 26% wszystkich zamówień! Osoby niezdecydowane, które nie dokonały jeszcze zakupu, a miały wcześniej styczność z marką, ostatniego dnia otrzymały komunikat o ostatniej szansie na zdobycie nowych umiejętności. Końcowy wynik sprzedażowy był niemal DWUKROTNIE wyższy, niż w poprzedniej edycji. To na tyle dobry wynik, że klientka podjęła decyzje o kontynuowaniu współpracy i przygotowaniu kolejnych produktów, które z sukcesem pomożemy jej sprzedać.

Wyzwanie:

Gabriel przychodził do nas z niczym. Miał jedynie rozgrzebany lokal z wizją studia treningu EMS w Rzeszowie. Marketing budowaliśmy więc od zera.

W tej branży klienci wiążą się głównie na umowy – na 12 lub 18 miesięcy. Jak ich pozyskać?

Zaproponowaliśmy po kolei:

 

  • Od początku postawiliśmy na komunikacje bezpośrednią, czyli telefony i wiadomości prywatne
  • Studio do dzisiaj nie posiada swojej strony internetowej, więc opieramy się tylko na działaniach w social mediach
  • Gabriel i Agnieszka, według naszych wytycznych, przygotowali wiele filmów reklamowych jeszcze przed rozpoczęciem działalności studia
  • Skupiliśmy się głównie na kampaniach zasięgowych, gdzie celem było wyświetlenie wideo

Rezultaty:

  • Podpisanych ponad 200 długoterminowych umów (najwięcej na 18 miesięcy)
  • Ponad 3 000 000 wyświetleń reklam na terenie województwa podkarpackiego
Kurs będzie odbywał się w okresie 3 miesięcy, tj. wrzesień-październik-listopad 2023 r. Zjazdy stacjonarne będą odbywać się w: Warszawie*, Krakowie*, Łodzi*
*O dokładnym miejscu i adresie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
 
Zjazdy stacjonarne odbędą się w następujących terminach*:
  • 16-17.09.2023 oraz 23-23.09.2023
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 14 i 22.10.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 18 i 19.11.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
*O dokładnej dacie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
  • 2.12.2023 r. – zakończenie kursu i wręczenie certyfikatów (offline).
 
Spotkania LIVE w ramach Kursu będą prowadzone według harmonogramu, który zostanie opublikowany w lipcu 2023 roku na Grupie na platformie Facebook.