Ponad 9-krotny zwrot z inwestycji przy sprzedaży produktów dla dzieci!

Wyzwaniem u tego klienta był brak dobrze stworzonego lejka marketingowego oraz podpiędych narzędzi analitycznych, takich jak pixel facebooka czy katalog produktu. Klient na sklepie posiada setki produktów w różnych kolorach oraz rozmiarach, wyzwaniem było więc stworzyć takie reklamy, które mogą chodzić po kilka tygodni bez większych optymalizacji (trzeba pamiętać, że często czym dłużej chodzi reklama tym lepiej działa), tak by na bieżąco pokazywały produkty dostępne na stronie.

Obejrzyj wideo, żeby dowiedzieć się co potrafimy osiągnąć

W filmie opowiemy Ci dokładnie jak osiągnęliśmy nasze wyniki i jakie były owoce naszej pracy

Cel Klienta

Cel Klienta

Pozyskiwanie klientów dla sklepu internetowego przez reklamy na Facebooku i Instagramie

Zadania dla nas

Pierwszą rzeczą jaką zrobiliśmy było podłączenie pełnej analityki ( pixela faceooka, api konwersji oraz katalog produktów)
Kolejną rzeczą było przygotowanie kontentu graficznego takiego jak grafiki, karuzele oraz kolekcje
Oczywiście wcześniej został przeanalizowany cały sklep, dzięki czemu wiedzieliśmy które kategorie produktów oraz same produkty najlepiej się sprzedają oraz również takie, które mimo niskiej sprzedaży mają potencjał na jej zwiększenie. Do tego posłużył nam Google Analytics, na którym sprawdziliśmy jakie procenty konwersji (w tym wypadku ZAKUP) są największe

Nasze efekty to zakończone zakupy - czyli dochód dla klienta!

Klient

Mała, rodzinna firma, która narodziła się z potrzeby stworzenia czegoś wyjątkowego. Producent najwyższych jakościowo, bezpiecznych i pięknych akcesoriów dla najmłodszych i tych nieco starszych dzieci.

Korzyści dla Klienta

Duży ruch we własnym sklepie internetowym
Zmniejszenie kosztów pozyskania klienta do sklepu

Nasze działania

Rekordy sprzedaży dzięki skutecznej reklamie!

Uwaga! Na tym wykresie pokazane są zyski ze sprzedaży, to znaczy ile netto zarobił nasz klient na swoim sklepie internetowym!

Nasz zespół

Antoni
Facebook Ads Expert

Zajmuję się tworzeniem kampanii reklamowych w Meta Ads (Instagram i Facebook).

W projektach e-commerce czuję się jak ryba w wodzie!

Szukam nieszablonowych rozwiązań i wdrażam nowinki technologiczne wykorzystując 110% możliwości na optymalizacje i lepsze wyniki.

Skupiam się na konkretach i skuteczności – od intuicji preferuję doświadczenie i twarde dane.

Wyniki

Nasza praca przynosi efekty, ponieważ współpracujemy z naszymi klientami, aby dobrze zrozumieć do jakich odbiorców chcą dotrzeć ze swoim marketingiem.

Oferta, którą przedstawiamy w imieniu naszych klientów skutecznie zwiększa sprzedaż. Zobacz podsumowanie:

Chcesz realnych efektów?

Kliknij poniżej, opisz swoje potrzeby i porozmawiajmy