Chcesz skutecznie zbierać bazę potencjalnych klientów, którzy są lub będą zainteresowani Twoją marką i jej ofertą?
W takim razie potrzebujesz profesjonalnie dopracowanej pod względem marketingowo sprzedażowym strony lądowania!
Projektowanie landing page jest ważne, bo umożliwia Ci dotarcie do klientów. Można śmiało uznać, że strona typu landing page to Twoja wizytówka w świecie Internetu. Pomaga gromadzić cenne kontakty i dane, które później wykorzystasz w celach PR-owych, promocyjnych i wreszcie sprzedażowych.
Landing page, czyli inaczej „strona lądowania” służy do zbierania leadów lub też do przeprowadzania akcji promocyjnych, które mają pomóc osiągnąć konkretny cel. Ma sprzedać dany produkt, wybraną usługę, webinar, wydarzenie, szkolenie itp. Aby tworzenie landing page przełożyło się na efekt, trzeba postawić na profesjonalizm. Projektowanie musi być tak zrealizowane, aby przyciągać uwagę treścią i web designem, by odwiedzający stronę na niej pozostali i chętnie zapisali się na listę kontaktową. Całą uwagę użytkownika kierujemy na to, aby ostatecznie podjął on zaplanowane przez nas działanie – zostawił dane, złożył zamówienie czy zapisał się na wydarzenie lub kurs. A my to potrafimy zrobić jak nikt inny!
Tworzenie landing page i pozyskiwanie leadów to nie nasze jedyne zadanie. Projektujemy także grafiki lub wideo na potrzeby danej kampanii, aby wszystkie działania z zakresu marketingu on-line były spójne i dopasowane do potrzeb i identyfikacji wizualnej Twojej firmy. Działania te możemy też rozszerzyć o kampanie Google Ads i Facebook Ads, aby całość perfekcyjnie się wspierała i uzupełniała, a Twoje treści docierały do konkretnych, potencjalnie zainteresowanych użytkowników Internetu.
Sprawdź, co jeszcze oferuje nasza agencja marketingowa KAMAN!
Tworzymy przejrzyste i funkcjonalne strony Landing Page na zamówienie. Strony te mogą służyć jako przedstawienie oferty online, strona wizytówkowa firmy, a także generator leadów.
• dla właścicieli małych i średnich firm, którzy potrzebują stronę wizytówkową
• dla firm, które wprowadzają na rynek nowy produkt lub usługę
• dla osób odpowiedzialnych za marketing w firmie
• dla firm i marek, które chcą zgromadzić odbiorców dla swojego contentu np. webinarów, livów, szkoleń online i kursów itd.
• dla marek osobistych, które chcą się wypromować i pozyskać bazę kontaktów
Tworzenie landing page musi być dokładnie przemyślane i zaplanowane. Najważniejszą zaletą strony landing page jest to, że jedynym działaniem jakie może wykonać użytkownik – jest zaplanowana przez nas akcja. Dlatego tak ważne jest precyzyjne określenie potrzeb. Może to być sprzedaż produktu, budowa bazy kontaktów, skłonienie do pobrania aplikacji, zapisanie na szkolenie itp.
Jakie damy Ci korzyści?
Czujesz, że potrzebujesz nowoczesnego i profesjonalnego sposobu prezentacji swojej marki? Postaw na ekspertów! Najnowsze trendy w projektowaniu stron łączymy z wiedzą na temat pozycjonowania, social mediów i marketingu internetowego.
Uzyskaj wachlarz korzyści!
Wygenerowane 142 836,50 zł sprzedaży w przeciągu 5 miesięcy współpracy
Ponad 9 – krotny zwrot z inwestycji dla klienta sprzedającego produkty dla dzieci
Duża marka produktów do włosów – dostępna w drogeriach, sklepach stacjonarnych oraz innych sklepach internetowych – chciała wzmocnić sprzedaż produktów przez swój własny sklep. Dodatkowym wyzwaniem było stworzenie lejka sprzedażowego, w którym pokazujemy działania, opinie oraz efekty stosowania produktów.
Koszt zakupu: 13,79 zł
Ilość zakupów: 759
Łączną wartość zakupów: 80 273,91 zł
ROAS (zwrot z inwestycji) : 7,67
Klientka z wieloletnim doświadczaniem na rynku chciała pozyskać jak najwięcej nowych klientek, na zakup drogiego sprzętu do elektrostymulacji.
Przygotowanie wideo do reklam, nagranie webinaru oraz wykonanie kilkudziesięciu zdjęć
Stworzenie landing page z możliwością zapisania się (zostawienia adresu email) do obejrzenia darmowego webinaru
Przygotowanie kampanii typu Lead Ads, do pozyskiwania kontaktów bezpośrednio w środowisku Facebooka
Utworzenie automatycznej kolejki maili z merytoryczną treścią i możliwością umówienia się na rozmowę przez Calendy
Przygotowanie konta na Calendly z zapisami na 30-minutową rozmowę
W ciągu czterech miesięcy uzyskaliśmy 434 leady (adresy e-mail lub numer telefonu).
Co miesiąc wzrost liczby pozyskanych leadów o ok. 30%
Ponad 600 000 wyświetleń reklam na Facebooku i Instagramie.
Jak sprawić, żeby okulary przeciwsłoneczne sprzedawały się przez cały rok? Jak dotrzeć do osób, dla których kupno okularów za 1500 złotych jest czymś naturalnym?
Takie wyzwania czekały na nas w przypadku tego klienta.
W trzy miesiące liczba wysyłanych wiadomości prywatnych na IG wzrosła o ok. 40%, a wartość zamówień o ok. 175%.
Pozyskaliśmy ponad 6000 nowych obserwatorek w pięć miesięcy.
Ponad 2 000 000 wyświetleń reklam na Facebook i Instagramie.
Pozyskanie ponad 5000 nowych obserwatorów na Instagramie. Koszt pozyskania nie przekroczył 1 zł za osobę.
Wzrost liczby transakcji o ponad 400% patrząc rok do roku. W pół roku z poziomu ok. 75 zamówień miesięcznie doszliśmy do poziomu ponad 380 zamówień miesięcznie.
Sklep stacjonarny notuje rekordowe zyski, gdzie sprzedaje m.in. foteliki samochodowe (również promowane przez nas).
Budżet: 2,000 euro/ miesięcznie
Ilość zakupów: 103
Łączną wartość zakupów: 86 271,45 euro
ROAS (zwrot z inwestycji) : 17,25
W tej branży klienci wiążą się głównie na umowy – na 12 lub 18 miesięcy. Jak ich pozyskać?
Dla zapewnienia najwyższej jakości usług nasza strona korzysta z plików cookies. Dowiedz się więcej z polityki prywatności