Pozyskanie aż 418 potencjalnych klientów w 4 miesiące dzięki nowemu systemowi marketingu

Właścicielka sklepu ze sprzętem medycznym z wieloletnim doświadczaniem na rynku chciała pozyskać jak najwięcej nowych klientek, na zakup sprzętu do elektrostymulacji z górnej półki.

dekoracja case study bott medical

Obejrzyj wideo, żeby dowiedzieć się co potrafimy osiągnąć

W filmie opowiemy Ci dokładnie jak osiągnęliśmy nasze wyniki i jakie były owoce naszej pracy

Z tego filmu dowiesz się:

jakie elementy skutecznego lejka sprzedażowego zastosowaliśmy

co zrobiliśmy, żeby ułatwić sprzedaż

ile zarobił nasz system sprzedażowy w cztery miesiące

Cel klienta

Pozyskanie kontaktów do potencjalnych klientów zainteresowanych zakupem sprzętu do elektrostymulacji

Zadania dla nas

  • Automatyzacja procesu pozyskiwania klientów
  • Opracowanie treści dla odbiorców, którzy przez webinar będą mogli dowiedzieć się więcej na temat oferty
  • Nagranie filmów wyjaśniających zalety skorzystania z oferty firmy, które przekonają potencjalnych klientów do zainteresowania się ofertą
  • Stworzenie strony docelowej z najważniejszymi elementami oferty i miejscem do zapisu na webinar oraz zostawienie adresu e-mail do kontaktu
  • Przygotowanie kampanii typu Leads Ads (pozyskiwanie kontaktów do potencjalnych klientów) na Facebooku, aby zwiększyć zainteresowanie ofertą i webinarem

Wyniki, które uzyskaliśmy

Kampania reklamowa trwała tylko cztery miesiące.

W tym czasie pozyskaliśmy 418 kontaktów do potencjalnych klientów zainteresowanych zakupem sprzętu medycznego.

Sprzedaż z zaprojektowanego systemu pozyskiwania klientów wyniosła 70.000 PLN po czterech miesiącach.

Nasze efekty to gorące leady czyli osoby chętne do zakupu po kontakcie!

Klient

logo-bott-medical-white

BOTT Medical specjalizuje się w dystrybucji elektrostymulatorów dla gabinetów kosmetycznych i fizjoterapeutycznych.

Korzyści dla klienta

Nagrany webinar służy edukacji i pozyskiwaniu wysokiej jakości leadów: osoby, które zostawią swojego maila są zainteresowane działaniem elektrostymulatorów

Wysokość sprzedaży wielokrotnie przewyższa wydatki na reklamę: jeden pozyskany kontakt kosztuje od 20 PLN do 40 PLN, a owocuje zakupem na poziomie kilku tysięcy złotych

Zdobyliśmy wiele kontaktów do potencjalnych klientów i zbudowaliśmy system sprzedaży, który można wykorzystać wielokrotnie do kolejnych kampanii

Automatyczny mailing dla zainteresowanych osób, który wyjaśnia korzyści z oferty i oszczędza pracy zespołowi sprzedaży

Skonfigurowane konto Calendly, które automatycznie obsługuje zapisy na ok. 30 minutową rozmowę sprzedażową - kolejne oszczędzone godziny pracy zespołu sprzedaży

Stabilny system sprzedażowy, który można wykorzystać wielokrotnie

Nasz zespół

Zajmuję się tworzeniem kampanii reklamowych w Meta Ads (Instagram i Facebook).

Każdemu klientowi doradzam najlepsze strategie tworzonych materiałów wideo oraz sprawiam, że klienci lepiej się komunikują, co podnosi ich sprzedaż.

Potrafię łączyć kampanie lokalne z e-commerce oraz pozyskiwać kontakty do potencjalnych klientów przez moje reklamy.

Lubię kreatywne podejście do grafik i tekstów reklamowych, żeby nie nudzić.

Nie boję się eksperymentować i szukać nowych rozwiązań, żeby pomóc Ci osiągnąć sukces.

Dobrze czuję się w branżach produktów dziecięcych oraz sprzedając artykuły do domu i ogrodu.

Dariusz Manda

Dariusz Manda Facebook Ads Specialist
bott medical koszt wykres

Wyniki

Nasze działania przynoszą efekty, ponieważ odpowiadają na potrzeby naszych klientów. Dla BOTT Medical przygotowaliśmy lejek sprzedażowy, który może pozyskiwać kontakty do klientów jeszcze długi czas.

wizualizacja case study bott medical
wizualizacja case study bott medical 2

Chcesz realnych efektów?

Kliknij poniżej, opisz swoje potrzeby i porozmawiajmy