Pozyskanie aż 418 potencjalnych klientów w 4 miesiące dzięki nowemu systemowi marketingu
Właścicielka sklepu ze sprzętem medycznym z wieloletnim doświadczaniem na rynku chciała pozyskać jak najwięcej nowych klientek, na zakup sprzętu do elektrostymulacji z górnej półki.

Obejrzyj wideo, żeby dowiedzieć się co potrafimy osiągnąć
W filmie opowiemy Ci dokładnie jak osiągnęliśmy nasze wyniki i jakie były owoce naszej pracy
Z tego filmu dowiesz się:
jakie elementy skutecznego lejka sprzedażowego zastosowaliśmy
co zrobiliśmy, żeby ułatwić sprzedaż
ile zarobił nasz system sprzedażowy w cztery miesiące
Cel klienta
Pozyskanie kontaktów do potencjalnych klientów zainteresowanych zakupem sprzętu do elektrostymulacji
Zadania dla nas
- Automatyzacja procesu pozyskiwania klientów
- Opracowanie treści dla odbiorców, którzy przez webinar będą mogli dowiedzieć się więcej na temat oferty
- Nagranie filmów wyjaśniających zalety skorzystania z oferty firmy, które przekonają potencjalnych klientów do zainteresowania się ofertą
- Stworzenie strony docelowej z najważniejszymi elementami oferty i miejscem do zapisu na webinar oraz zostawienie adresu e-mail do kontaktu
- Przygotowanie kampanii typu Leads Ads (pozyskiwanie kontaktów do potencjalnych klientów) na Facebooku, aby zwiększyć zainteresowanie ofertą i webinarem
Wyniki, które uzyskaliśmy
Kampania reklamowa trwała tylko cztery miesiące.
W tym czasie pozyskaliśmy 418 kontaktów do potencjalnych klientów zainteresowanych zakupem sprzętu medycznego.

Sprzedaż z zaprojektowanego systemu pozyskiwania klientów wyniosła 70.000 PLN po czterech miesiącach.
Nasze efekty to gorące leady czyli osoby chętne do zakupu po kontakcie!
Klient

BOTT Medical specjalizuje się w dystrybucji elektrostymulatorów dla gabinetów kosmetycznych i fizjoterapeutycznych.
Korzyści dla klienta
Nagrany webinar służy edukacji i pozyskiwaniu wysokiej jakości leadów: osoby, które zostawią swojego maila są zainteresowane działaniem elektrostymulatorów
Wysokość sprzedaży wielokrotnie przewyższa wydatki na reklamę: jeden pozyskany kontakt kosztuje od 20 PLN do 40 PLN, a owocuje zakupem na poziomie kilku tysięcy złotych
Zdobyliśmy wiele kontaktów do potencjalnych klientów i zbudowaliśmy system sprzedaży, który można wykorzystać wielokrotnie do kolejnych kampanii
Automatyczny mailing dla zainteresowanych osób, który wyjaśnia korzyści z oferty i oszczędza pracy zespołowi sprzedaży
Skonfigurowane konto Calendly, które automatycznie obsługuje zapisy na ok. 30 minutową rozmowę sprzedażową - kolejne oszczędzone godziny pracy zespołu sprzedaży
Stabilny system sprzedażowy, który można wykorzystać wielokrotnie
Nasz zespół
Zajmuję się tworzeniem kampanii reklamowych w Meta Ads (Instagram i Facebook).
Każdemu klientowi doradzam najlepsze strategie tworzonych materiałów wideo oraz sprawiam, że klienci lepiej się komunikują, co podnosi ich sprzedaż.
Potrafię łączyć kampanie lokalne z e-commerce oraz pozyskiwać kontakty do potencjalnych klientów przez moje reklamy.
Lubię kreatywne podejście do grafik i tekstów reklamowych, żeby nie nudzić.
Nie boję się eksperymentować i szukać nowych rozwiązań, żeby pomóc Ci osiągnąć sukces.
Dobrze czuję się w branżach produktów dziecięcych oraz sprzedając artykuły do domu i ogrodu.
Dariusz Manda


Wyniki
Nasze działania przynoszą efekty, ponieważ odpowiadają na potrzeby naszych klientów. Dla BOTT Medical przygotowaliśmy lejek sprzedażowy, który może pozyskiwać kontakty do klientów jeszcze długi czas.


