Agencja marketingowa osiągające cele biznesowe, nie tylko marketingowe

Pomagamy przedsiębiorcom osiągnąć wzrost sprzedaży i realne zyski robiąc marketing oparty na mierzalnych rezultatach i jasnych warunkach współpracy.

Kompleksowa agencja marketingowa rozumiejąca Twoją firmę

Pracowaliśmy dla ponad 200 firm z różnych branż, systematycznie i konsekwentnie pozyskując nowych klientów, zwiększając sprzedaż i osiągając zamierzone cele biznesowe.

Nasz sukces mierzymy Twoim zyskiem, a nie marketingowymi statystykami

Osiągamy cele biznesowe, nie tylko marketingowe i mówimy językiem przedsiębiorców, a nie marketerów

Indywidualne podejście i kontakt bezpośrednio ze specjalistą, a nie osobą pośredniczącą w kontakcie

Kompleksowa obsługa od strategii marketingowej, przez stworzenie strony internetowej, aż do performance marketingu - cały marketing Twojej firmy w jednym miejscu

Poznaj historie klientów, którzy wybrali agencję marketingową Kaman:

Skupiamy się na celach,
nie marketingowych statystykach

Tradycyjne agencje reklamowe często skupiają się na technikach i narzędziach, a nie zysku i zdobywaniu klientów. Social media, content marketing, e-mail marketing czy rezultaty w wynikach wyszukiwania - Dla nas to tylko środki do celu. W naszej agencji performance marketingu starannie dobieramy je tak, aby skutecznie wspierały rozwój Twojej firmy i przyciągały potencjalnych klientów.

Content marketing

Social media marketing

Pozycjonowanie stron internetowych i usługi SEO

Projektowanie graficzne

Reklamy wideo

Kampanie google ads

Branding

Strategia marketingowa

Facebook, instagram, Pinterest i TikTok ads

Produkcja zdjęć i video marketing

Optymalizacja konwersji

Czym wyróżnia się dobra agencja marketingowa i jakie korzyści dla Twojej firmy ma marketing internetowy z Kaman?

Pozyskiwanie klientów

Poprzez skuteczne kampanie marketingowe w zeszłym roku zdobyliśmy dla naszych klientów prawie 5000 leadów.

Wzrost sprzedaży

Średni ROAS, jaki osiągamy przy klientach e-commerce to 15.

Efektywne kampanie reklamowe

Nasze działania marketingowe pozwoliły na średni wzrost 200% firm naszych klientów w ciągu ostatnich dwóch lat. Realizujemy skuteczne kampanie reklamowe poprzez kreatywne kreacje reklamowe, regularne monitorowanie efektów z wykorzystaniem narzędzi analitycznych oraz optymalizując działania marketingowe w oparciu o dane i rezultaty.

Obsługa mediów społecznościowych
to nie tylko zbieranie lajków

Wierzymy, że miarą sukcesu w social media jest zwiększenie sprzedaży i pozyskiwanie nowych klientów, a nie liczba lajków oraz komentarzy. Nasza kreatywna agencja marketingowa prowadzi kompleksowe działania w social mediach, dzięki którym zdobędziesz nowych klientów i rozwiniesz firmę.

Czym wyróżnia się dobra agencja marketingowa i jakie korzyści dla Twojej firmy ma marketing internetowy z Kaman?

Jasne i uczciwe warunki współpracy

Wspólnie ustalamy realistyczne i mierzalne cele, a następnie wdrażamy plan działania, który regularnie optymalizujemy wykorzystując narzędzia analityczne i informujemy Cię o wynikach.
Nasza agencja marketingowa to jasne i uczciwe warunki współpracy oraz umowa zabezpieczającą obydwie strony.
Otwarcie rozmawiamy o wyzwaniach, które nasza agencja marketingowa widzi na drodze do rozwoju Twojej firmy, zamiast chować głowę w piasek w obawie przed wyrażeniem swojego zdania.
Oferujemy obiektywną i merytoryczną perspektywę, bez kontaktu opartego wyłącznie na pochlebstwach i “pozytywnym przekazie”.

Nasza agencja marketingowa współpracuje z odpowiednio dobranymi partnerami

Dochód Powyżej
500 000 zł rocznie

Szybki i regularny wzrost wymaga właściwie przygotowanej struktury. Setki nowych transakcji nie przyniosą pożądanych rezultatów, jeśli Twoja firma nie ma odpowiednich zasobów do ich obsługi.

Nastawienie na minimum 6 miesięcy współpracy

Skuteczne strategie marketingowe opierają się na rzetelnym planie, analizie danych i regularnej optymalizacji. To proces wymagający zarówno czasu, jak i zaangażowania. Nasza firma marketingowa jest jak zdrowa dieta dla Twojej firmy, oferująca trwałe korzyści, a nie chwilowy zastrzyk kofeiny.

Budżet powyżej 5000 zł miesięcznie

Nawet reklamy najwyższej jakości nie przyniosą Twojej firmie pożądanych rezultatów, jeśli nie trafią do odpowiednio dużej i właściwie dobranej grupy odbiorców. Agencja marketingowa Kaman stawia na uczciwe podejście do klientów. Niezależnie od tego, czy chodzi o sukces mediach społecznościowych, content marketing, search engine optimization czy realizację kampanii reklamowych, nie pracujemy z budżetami, które pokrywają jedynie koszty naszej pracy, ale nie pozwalają na zdobycie odpowiedniej liczby wyświetleń na platformach reklamowych (jak media społecznościowe).

Wyniki agencji marketingowej KAMAN w ubiegłym roku:

Nasze i naszych klientów

pozyskanych leadów
+ 0
średni zwrot z jednej złotówki
w e-commerce
+ 0 %
zasięg kampanii
+ 0
zapytań o współpracę z KAMAN
+ 0

Co o nas mówią:

Nasz zespół specjalistów składa się z 12 doświadczonych marketingowców, którzy pracują w branży od lat.

Nie zatrudniamy pracowników na poziomie juniorskim, stażystów ani "specjalistów ds. obsługi klienta", którzy nie posiadają wiedzy w zakresie marketingu.

Nasza kreatywna agencja marketingowa obsługuje kampanie reklamowe na rynkach międzynarodowych.

Daj się poznać całemu światu!

Sikorskiego 134F/4 35-303 Rzeszów | [email protected] +48 537 872 404 | Wszelkie prawa zastrzeżone

Ponad 200 długoterminowych umów studia treningu EMS w 18 miesięcy

  • Powyżej 30 potencjalnych klientów KAŻDEGO MIESIĄCA 
  • Budżet reklamowy nie przekracza 2.100 PLN miesięcznie
  • Średnio 12 klientów każdego miesiąca podpisuje umowę na rok lub półtora roku!

Wyzwanie:

Gabriel przychodził do nas z niczym. Miał jedynie rozgrzebany lokal z wizją studia treningu EMS w Rzeszowie. Marketing budowaliśmy więc od zera.

W tej branży klienci wiążą się głównie na umowy – na 12 lub 18 miesięcy.
Jak ich pozyskać?

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Od początku postawiliśmy na komunikacje bezpośrednią, czyli telefony i wiadomości prywatne
  • Studio do dzisiaj nie posiada swojej strony internetowej, więc opieramy się tylko na działaniach w social mediach
  • Gabriel i Agnieszka, według naszych wytycznych, przygotowali wiele filmów reklamowych jeszcze przed rozpoczęciem działalności studia
  • Skupiliśmy się głównie na kampaniach zasięgowych, gdzie celem było wyświetlenie wideo

Wyzwanie:

Nasza Klientka posiada markę osobistą i jest już znana w świecie korektorów tekstu. Zgłosiła się do nas, abyśmy pomogli jej wygenerować rekordowy przychód sprzedaży jej flagowego produktu czyli kursu online przygotowującego do zawodu korektora.
Okno sprzedażowe trwało 10 dni i poprzedzone było bezpłatnym webinarem połączonym z warsztatami.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • kampanię zapisów na listę oczekujących, aby ogrzewać grupę odbiorców poprzez kampanię mailingową stworzoną przez klientkę
  • kampanię na zapisy na darmowy webinar, aby jak najwięcej nowych osób dowiedziało się, na czym polega praca korektora
  • kampanię remarketingową do osób z listy oczekujących oraz uczestników webinaru
  • kampanię sprzedażową do tzw. “zimnego ruchu”
    kampanię na obserwujących na Instagramie

Rezultaty:

Klientka oczekiwała minimum powtórzenia wyniku z poprzedniej edycji kursu. Każda wartość powyżej, miała dać klientce dużą satysfakcję z osiągniętego wyniku. Zapowiedzi w postaci kampanii mailingowej do listy oczekujących oraz zapisy na bezpłatny webinar pozwoliły nam stworzyć wartościowe grupy odbiorców, do których powróciliśmy z komunikatami sprzedażowymi, po otwarciu okna sprzedażowego.

Dzięki tym działaniom, już pierwszego dnia sprzedaży, klienci złożyli aż 26% wszystkich zamówień!

Osoby niezdecydowane, które nie dokonały jeszcze zakupu, a miały wcześniej styczność z marką, ostatniego dnia otrzymały komunikat o ostatniej szansie na zdobycie nowych umiejętności.

Końcowy wynik sprzedażowy był niemal DWUKROTNIE wyższy, niż w poprzedniej edycji.

To na tyle dobry wynik, że klientka podjęła decyzje o kontynuowaniu współpracy i przygotowaniu kolejnych produktów, które z sukcesem pomożemy jej sprzedać.

Wyzwanie:

Klient prowadzący usługi samochodowe (renowacja, naprawa, sprzedaż felg) chciał sprzedawać więcej przez swój sklep internetowy, w głównej mierze skupiając się na sprzedaży opon, felg oraz całych zestawów do samochodów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Budżet: 2,000 euro/ miesięcznie
Ilość zakupów: 103
Łączną wartość zakupów: 86 271,45 euro
ROAS (zwrot z inwestycji) : 17,25

Wyzwanie:

W czasie pandemii sklep stacjonarny przeniósł swoją sprzedaż również do sieci. Przypadek jakich wiele. Jak dobre wyniki stacjonarne przełożyć na dobre wyniki online, bez sprzedaży własnych produktów?

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Pozyskanie ponad 5000 nowych obserwatorów na Instagramie. Koszt pozyskania nie przekroczył 1 zł za osobę.

Wzrost liczby transakcji o ponad 400% patrząc rok do roku. W pół roku z poziomu ok. 75 zamówień miesięcznie doszliśmy do poziomu ponad 380 zamówień miesięcznie.

Sklep stacjonarny notuje rekordowe zyski, gdzie sprzedaje m.in. foteliki samochodowe (również promowane przez nas).

Wyzwanie:

Jak sprawić, żeby okulary przeciwsłoneczne sprzedawały się przez cały rok? Jak dotrzeć do osób, dla których kupno okularów za 1500 złotych jest czymś naturalnym?

Takie wyzwania czekały na nas w przypadku tego klienta.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Wykorzystanie nagrywanych przez właścicielkę wideo, według naszych wytycznych.
  • Ciągłe rozbudowywanie bazy fanów na Instagramie, poprzez skuteczne kampanie na pozyskanie nowych obserwujących.
  • Kampania delikatnie przepychająca do zakupu w sklepie internetowym.
  • Mocne wykorzystanie wiadomości prywatnych na Instagramie, jako główny kanał sprzedażowy.

Rezultaty:

W trzy miesiące liczba wysyłanych wiadomości prywatnych na IG wzrosła o ok. 40%, a wartość zamówień o ok. 175%.

Pozyskaliśmy ponad 6000 nowych obserwatorek w pięć miesięcy.

Ponad 2 000 000 wyświetleń reklam na Facebook i Instagramie.

Wyzwanie:

Klientka z wieloletnim doświadczaniem na rynku chciała pozyskać jak najwięcej nowych klientek, na zakup drogiego sprzętu do elektrostymulacji. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

Przygotowanie wideo do reklam, nagranie webinaru oraz wykonanie kilkudziesięciu zdjęć

Stworzenie landing page z możliwością zapisania się (zostawienia adresu email) do obejrzenia darmowego webinaru

Przygotowanie kampanii typu Lead Ads, do pozyskiwania kontaktów bezpośrednio w środowisku Facebooka

Utworzenie automatycznej kolejki maili z merytoryczną treścią i możliwością umówienia się na rozmowę przez Calendy

Przygotowanie konta na Calendly z zapisami na 30-minutową rozmowę

Rezultaty:

W ciągu czterech miesięcy uzyskaliśmy 434 leady (adresy e-mail lub numer telefonu).

Co miesiąc wzrost liczby pozyskanych leadów o ok. 30%

Ponad 600 000 wyświetleń reklam na Facebooku i Instagramie.

Rezultaty:

Ponad 600 zakupów o łącznej wartości 312,000 zł, dla sklepu internetowego sprzedającego buty online Zwrot z inwestycji na poziomie 700%

Wyzwanie:

Duża marka produktów do włosów – dostępna w drogeriach, sklepach stacjonarnych oraz innych sklepach internetowych – chciała wzmocnić sprzedaż produktów przez swój własny sklep. Dodatkowym wyzwaniem było stworzenie lejka sprzedażowego, w którym pokazujemy działania, opinie oraz efekty stosowania produktów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Podział lejka sprzedażowego na różne segmenty odbiorców, w zależności od tego czy znają markę lub czy widzą reklamy produktów pierwszy raz

  • Podział optymalizacji na grafiki przedstawiające różne produkty i na różne zainteresowania oraz dane behawioralne jak zdrowe włosy, serum do włosów, utrata włosów, produkty do włosów itp.

  • Testowanie różnego typu grafik np. przedstawiających działanie produktów oraz ich efekty po określonym czasie stosowania. Dodatkowo wzmocniliśmy to działanie o przejrzystą komunikację i przykuwające oko grafiki

Rezultaty:

Koszt zakupu: 13,79 zł
Ilość zakupów: 759
Łączną wartość zakupów: 80 273,91 zł
ROAS (zwrot z inwestycji) : 7,67

Rezultaty:

Wygenerowane 142 836,50 zł sprzedaży w przeciągu 5 miesięcy współpracy

Ponad 9 – krotny zwrot z inwestycji dla klienta sprzedającego produkty dla dzieci