Wykonaliśmy:

Prawie 12 – krotny zwrot z inwestycji i 171.000 zł sprzedaży dla sklepu internetowego z butami

Wyzwaniem u tego klienta był brak dobrze stworzonego lejka marketingowego oraz podpiętych narzędzi analitycznych, takich jak pixel facebook’a czy katalog produktów. Klient na sklepie posiada setki produktów w różnych kolorach oraz rozmiarach, wyzwaniem było więc stworzyć takie reklamy, które mogą chodzić po kilka tygodni bez większych optymalizacji (trzeba pamiętać że często czym dłużej chodzi reklama tym lepiej działa), tak aby na bieżąco pokazywały produkty dostępne na stronie.

Cel Klienta

Cel Klienta

Pozyskiwanie klientów dla sklepu internetowego przez reklamy na Facebooku i Instagramie

Zadania dla nas

Pierwszym krokiem było właściwe połączenie pełnej analizy z katalogiem produktów, który służył nam do bieżącego reklamowania tylko tych produktów, które były dostępne w naszym sklepie. Chcieliśmy uniknąć sytuacji w której nasze reklamy prezentują produkty, które po wejściu na stronę okazywały się niedostępne i miały zerowy stan magazynowy
Kolejnym krokiem było przygotowanie treści w formie graficznej, takich jak ilustracje, karuzele oraz zestawienia. Oczywiście wcześniej dokładnie przeanalizowaliśmy cały sklep, co pozwoliło nam zidentyfikować najlepiej sprzedające się kategorie produktów i same produkty oraz te, które mimo niskiej sprzedaży miały potencjał do wzrostu. W tym celu wykorzystaliśmy Google Analytics, gdzie oceniliśmy, które konwersje odnotowały najwyższe wskaźniki

Wyniki, które uzyskaliśmy

Nasze efekty to zakończone zakupy - czyli dochód dla klienta!

Po 4 miesiącach ponad 300 klientów zrobiło zakupy w sklepie marki.

Zwiększamy ilość klientów, którzy kupują co miesiąc, aby zwiększać sprzedaż

Przedstawione dane to zakończone zakupy: nie osoby, które dodały coś do koszyka, ale takie, które dokończyły płatność!

Klient

Marka Pola jest spełnieniem marzenia Karoliny Pilch – Kędziora, która kontynuuje rodzinną tradycję obuwniczą swojego Taty.  

Korzyści dla Klienta

Duży ruch we własnym sklepie internetowym
Zmniejszenie kosztów pozyskania klienta do sklepu

Nasze działania

Rekordy sprzedaży dzięki skutecznej reklamie!

Uwaga! Na tym wykresie pokazane są zyski ze sprzedaży, to znaczy ile netto zarobił nasz klient na swoim sklepie internetowym!

Nasz zespół

Antonii
Facebook Ads Expert

Zajmuję się tworzeniem kampanii reklamowych w Meta Ads (Instagram i Facebook).

W projektach e-commerce czuję się jak ryba w wodzie!

Szukam nieszablonowych rozwiązań i wdrażam nowinki technologiczne wykorzystując 110% możliwości na optymalizacje i lepsze wyniki.

Skupiam się na konkretach i skuteczności – od intuicji preferuję doświadczenie i twarde dane.

Wyniki

Nasza praca przynosi efekty, ponieważ współpracujemy z naszymi klientami, aby dobrze zrozumieć do jakich odbiorców chcą dotrzeć ze swoim marketingiem.

Oferta, którą przedstawiamy w imieniu naszych klientów skutecznie zwiększa sprzedaż. Zobacz podsumowanie:

Chcesz realnych efektów?

Kliknij poniżej, opisz swoje potrzeby i porozmawiajmy