Prawie 700,000 zł dodatkowej sprzedaży z reklam na facebooku, dla marki obuwniczej Polashes
Wyzwaniem u tego klienta był brak dobrze stworzonego lejka marketingowego oraz podpiętych narzędzi analitycznych, takich jak pixel facebook’a czy katalog produktów. Klient na sklepie posiada setki produktów w różnych kolorach oraz rozmiarach, wyzwaniem było więc stworzyć takie reklamy, które mogą chodzić po kilka tygodni bez większych optymalizacji (trzeba pamiętać że często czym dłużej chodzi reklama tym lepiej działa), tak aby na bieżąco pokazywały produkty dostępne na stronie.
Cel Klienta
Cel Klienta
Pozyskiwanie klientów dla sklepu internetowego przez reklamy na Facebooku i Instagramie
Zadania dla nas
Wyniki, które uzyskaliśmy
- Od samego początku klienci zaczęli kupować w sklepie internetowym, który reklamowaliśmy!
Nasze efekty to zakończone zakupy - czyli dochód dla klienta!
Ilość zakupów: 1355
Łączną wartość zakupów: 698 249,91 zł
ROAS (zwrot z inwestycji) : 10,67 Budżet: około 6,000 zł/miesięcznie
Klient
Marka Pola jest spełnieniem marzenia Karoliny Pilch – Kędziora, która kontynuuje rodzinną tradycję obuwniczą swojego Taty.
Korzyści dla Klienta
Nasze działania
- Przygotowaliśmy dla marki Pola grafiki i reklamy, które informowały klientów o produktach i promocjach.
Rekordy sprzedaży dzięki skutecznej reklamie!
- Dzięki takim działaniom sklep internetowy Pola bije rekordy sprzedaży:
Nasz zespół
Antonii
Facebook Ads Expert
Zajmuję się tworzeniem kampanii reklamowych w Meta Ads (Instagram i Facebook).
W projektach e-commerce czuję się jak ryba w wodzie!
Szukam nieszablonowych rozwiązań i wdrażam nowinki technologiczne wykorzystując 110% możliwości na optymalizacje i lepsze wyniki.
Skupiam się na konkretach i skuteczności – od intuicji preferuję doświadczenie i twarde dane.
Wyniki
Nasza praca przynosi efekty, ponieważ współpracujemy z naszymi klientami, aby dobrze zrozumieć do jakich odbiorców chcą dotrzeć ze swoim marketingiem.
Oferta, którą przedstawiamy w imieniu naszych klientów skutecznie zwiększa sprzedaż. Zobacz podsumowanie: