Wykonaliśmy:

Prawie 700,000 zł dodatkowej sprzedaży z reklam na facebooku, dla marki obuwniczej Polashes

Wyzwaniem u tego klienta był brak dobrze stworzonego lejka marketingowego oraz podpiętych narzędzi analitycznych, takich jak pixel facebook’a czy katalog produktów. Klient na sklepie posiada setki produktów w różnych kolorach oraz rozmiarach, wyzwaniem było więc stworzyć takie reklamy, które mogą chodzić po kilka tygodni bez większych optymalizacji (trzeba pamiętać że często czym dłużej chodzi reklama tym lepiej działa), tak aby na bieżąco pokazywały produkty dostępne na stronie.

Cel Klienta

Cel Klienta

Pozyskiwanie klientów dla sklepu internetowego przez reklamy na Facebooku i Instagramie

Zadania dla nas

Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing
Dostosowanie grafik do poszczególnych grup odbiorców, pod uwagę również brana była pogoda oraz okres roku. Przy branży zarówno odzieżowej jak i obuwniczej aspekt pory roku odgrywa kluczową wartość.
Dodatkowym plusem okazało się tworzenie kreacji graficznych wykorzystujących pokazanie obuwia w lifestylu.

Wyniki, które uzyskaliśmy

Nasze efekty to zakończone zakupy - czyli dochód dla klienta!

Ilość zakupów: 1355

Łączną wartość zakupów: 698 249,91 zł

ROAS (zwrot z inwestycji) : 10,67 Budżet: około 6,000 zł/miesięcznie

Klient

Marka Pola jest spełnieniem marzenia Karoliny Pilch – Kędziora, która kontynuuje rodzinną tradycję obuwniczą swojego Taty.  

Korzyści dla Klienta

Duży ruch we własnym sklepie internetowym
Zmniejszenie kosztów pozyskania klienta do sklepu

Nasze działania

Rekordy sprzedaży dzięki skutecznej reklamie!

Uwaga! Na tym wykresie pokazane są zyski ze sprzedaży, to znaczy ile netto zarobił nasz klient na swoim sklepie internetowym!

Nasz zespół

Antonii
Facebook Ads Expert

Zajmuję się tworzeniem kampanii reklamowych w Meta Ads (Instagram i Facebook).

W projektach e-commerce czuję się jak ryba w wodzie!

Szukam nieszablonowych rozwiązań i wdrażam nowinki technologiczne wykorzystując 110% możliwości na optymalizacje i lepsze wyniki.

Skupiam się na konkretach i skuteczności – od intuicji preferuję doświadczenie i twarde dane.

Wyniki

Nasza praca przynosi efekty, ponieważ współpracujemy z naszymi klientami, aby dobrze zrozumieć do jakich odbiorców chcą dotrzeć ze swoim marketingiem.

Oferta, którą przedstawiamy w imieniu naszych klientów skutecznie zwiększa sprzedaż. Zobacz podsumowanie:

Chcesz realnych efektów?

Kliknij poniżej, opisz swoje potrzeby i porozmawiajmy