Nie wystarczy stworzyć kampanię reklamową, trzeba także mierzyć jej skutki. Bez tego będziesz prowadzić swój marketing na oślep. Dlatego badanie efektywności kampanii reklamowej jest jednym z kluczowych elementów naszej oferty. Warto bowiem badać efektywność reklam w sposób profesjonalny, aby nie tracić budżetu, czasu i nie ograniczać procesu rozwojowego swojej firmy. Agencja marketingowa KAMAN to specjaliści, których ocena skuteczności reklamy, przekłada się na zyski Twojej firmy.
Naszym sposobem na skuteczne reklamy, czy konkretne działania marketingowe, jest dopasowanie sposobu audytowania kampanii do tego, co aktualnie sprawdzamy i na jakich celach jesteśmy w nich skoncentrowani. Znamy się na reklamie w jej różnorodnej postaci jak nikt inny, więc jesteśmy w stanie sprawdzić każdą z nich, dobierając stosowne narzędzia i metody. Będzie to doskonała baza cennych informacji o tym, co warto zmienić, ulepszyć czy zaprzestać stosować w konkretnych kampaniach reklamowych. Dzięki temu zaoszczędzisz cenny czas i pieniądze inwestowane w reklamy płatne. Osiągnięcie celów rozwojowych firmy i marketingowych stanie się zdecydowanie łatwiejsze i nabierze prędkości.
Jeśli więc szukasz kogoś, kto pomoże Ci ustalić, czy prowadzone dla Ciebie kampanie reklamowe całkowicie wykorzystują swój potencjał, skontaktuj się z nami! Nasz zespół je przeanalizuje, dostarczy konkretnych wskaźników i zaproponuje najlepiej zoptymalizowane narzędzia i rozwiązania, aby kolejne tworzone kampanie reklamowe były jeszcze efektywniejsze. Badanie efektywności kampanii reklamowej jest tak samo ważne, jak jej planowanie od podstaw!
Nasze badanie efektywności kampanii reklamowej polega na sprawdzeniu, czy dotychczas podejmowane działania marketingowe i promocyjne są odpowiednio zoptymalizowane, zgodne z zamierzeniami, a także budżetem. Czy prowadzą do osiągnięcia celów, które wyznaczono, a jeśli nie – analiza kampanii reklamowej polega na ustaleniu, co było błędne: założenia czy wdrażane procesy marketingowe. Ważnym elementem takiego badania jest wskazanie tego, co można zrobić, by osiągnięte cele pokrywały się z realnymi założeniami.
Jak dokładnie wygląda mierzenie efektów kampanii reklamowej? Analizie poddajemy wszystkie elementy kampanii: cele, budżet, harmonogramy, kreację wizualną i tekstową. Ponadto weryfikujemy, które wskaźniki efektywności w Twojej firmie (KPI kampanii reklamowej) będą najbardziej kluczowe do analizowania i regularnego weryfikowania. Odnosimy do wszystko w sposób indywidualnie dopasowany do sytuacji i charakteru Twojej firmy, jej potencjalnych odbiorców, branży, w jakiej działasz oraz sytuacji rynkowej i konkurencji. Na tej podstawie sprawdzamy efektywność dotychczasowych kampanii, wskazujemy błędy i mocne strony, pokazujemy co i dlaczego warto zmodyfikować, czy dodać.
Badanie skuteczności reklamy to część naszej oferty.
Sprawdź też inne usługi marketingowe, które proponujemy:
W KAMAN oferujemy szeroką gamę analiz marketingowych, mających na celu ocenę skuteczności planowanych, prowadzonych oraz zakończonych kampanii reklamowych w wielu wymiarach. Analizujemy efektywność począwszy od zasięgu, a skończywszy na ocenie realnego wpływu reklamy na postawy konsumenckie wobec oferty.
Analiza kampanii reklamowych jest potrzebna wtedy, gdy:
Prowadzone przez nas w tym zakresie badania i analizy obejmują między innymi:
Wygenerowane 142 836,50 zł sprzedaży w przeciągu 5 miesięcy współpracy
Ponad 9 – krotny zwrot z inwestycji dla klienta sprzedającego produkty dla dzieci
Duża marka produktów do włosów – dostępna w drogeriach, sklepach stacjonarnych oraz innych sklepach internetowych – chciała wzmocnić sprzedaż produktów przez swój własny sklep. Dodatkowym wyzwaniem było stworzenie lejka sprzedażowego, w którym pokazujemy działania, opinie oraz efekty stosowania produktów.
Koszt zakupu: 13,79 zł
Ilość zakupów: 759
Łączną wartość zakupów: 80 273,91 zł
ROAS (zwrot z inwestycji) : 7,67
Klientka z wieloletnim doświadczaniem na rynku chciała pozyskać jak najwięcej nowych klientek, na zakup drogiego sprzętu do elektrostymulacji.
Przygotowanie wideo do reklam, nagranie webinaru oraz wykonanie kilkudziesięciu zdjęć
Stworzenie landing page z możliwością zapisania się (zostawienia adresu email) do obejrzenia darmowego webinaru
Przygotowanie kampanii typu Lead Ads, do pozyskiwania kontaktów bezpośrednio w środowisku Facebooka
Utworzenie automatycznej kolejki maili z merytoryczną treścią i możliwością umówienia się na rozmowę przez Calendy
Przygotowanie konta na Calendly z zapisami na 30-minutową rozmowę
W ciągu czterech miesięcy uzyskaliśmy 434 leady (adresy e-mail lub numer telefonu).
Co miesiąc wzrost liczby pozyskanych leadów o ok. 30%
Ponad 600 000 wyświetleń reklam na Facebooku i Instagramie.
Jak sprawić, żeby okulary przeciwsłoneczne sprzedawały się przez cały rok? Jak dotrzeć do osób, dla których kupno okularów za 1500 złotych jest czymś naturalnym?
Takie wyzwania czekały na nas w przypadku tego klienta.
W trzy miesiące liczba wysyłanych wiadomości prywatnych na IG wzrosła o ok. 40%, a wartość zamówień o ok. 175%.
Pozyskaliśmy ponad 6000 nowych obserwatorek w pięć miesięcy.
Ponad 2 000 000 wyświetleń reklam na Facebook i Instagramie.
Pozyskanie ponad 5000 nowych obserwatorów na Instagramie. Koszt pozyskania nie przekroczył 1 zł za osobę.
Wzrost liczby transakcji o ponad 400% patrząc rok do roku. W pół roku z poziomu ok. 75 zamówień miesięcznie doszliśmy do poziomu ponad 380 zamówień miesięcznie.
Sklep stacjonarny notuje rekordowe zyski, gdzie sprzedaje m.in. foteliki samochodowe (również promowane przez nas).
Budżet: 2,000 euro/ miesięcznie
Ilość zakupów: 103
Łączną wartość zakupów: 86 271,45 euro
ROAS (zwrot z inwestycji) : 17,25
W tej branży klienci wiążą się głównie na umowy – na 12 lub 18 miesięcy. Jak ich pozyskać?
Dla zapewnienia najwyższej jakości usług nasza strona korzysta z plików cookies. Dowiedz się więcej z polityki prywatności