Agencja marketingowa Kraków i okolice

Nasz agencja marketingowa realizuje kampanie reklamowe, prowadzi szkolenia, tworzymy i wdraża strategię marketingową i i wspiera Twoją firmę w osiąganiu celów biznesowych.

Nasza agencja marketingowa pracowała dla

Tak wspieramy firmy

Agencja marketingowa w Krakowie to klucz do sukcesu Twojej firmy! Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz, czy prowadzisz firmę od dawna, kompleksowe usługi, które oferuje nasza agencja marketingowa, pomogą ci w pozyskaniu nowych klientów i spełnieniu potrzeb Twojego biznesu.

Odezwij się do nas, a zaproponujemy strategię marketingową dostosowaną do indywidualnych potrzeb Twojej firmy.

Nasze strategie content marketingu przyciągają uwagę klientów i generują ruch.

Social media to jedno z najwydajniejszych rozwiązań, jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż.

W ramach naszych działań mieści analiza konkurencji, dobranie grupy docelowej i stworzenie skutecznej strategii marketingowej.

Specjalizujemy się w performance marketingu, a nasze kampanie reklamowe skutecznie napędzają sprzedaż

Zamienimy Twoją stronę internetową w najgorętsze miejsce w Krakowskim internecie!

Nasza agencja interaktywna to nie tylko sprzedaż, ale również budowanie autentycznego i wyrazistego wizerunku

Agencja interaktywna Kraków

Jeśli szukasz profesjonalnej agencji marketingowej w Krakowie, która pomoże Ci osiągnąć Twoje cele biznesowe, zapraszamy do współpracy z nami. Niezależnie od tego, czy chcesz zwiększyć sprzedaż, poprawić wizerunek, dotrzeć do większej liczby klientów czy ugruntować swoją pozycję eksperta, mamy dla Ciebie odpowiednie rozwiązania.

Nasza agencja marketingowa to brak schematów i indywidualne podejście dostosowane do Twojej firmy. Pracujemy dla różnych branż i wykorzystujemy różnorodne narzędzia marketingowe, takie jak landing page, wideomarketing, kampanie reklamowe Adwords i Facebook, marketing w social media, pozyskiwanie leadów i content marketing dla e-commerce. Nasza agencja reklamowa nie działa na zasadzie prób i błędów, lecz opieramy się na analizie, dialogu, wiedzy, praktyce, znajomości rynku i ciągłej optymalizacji naszej pracy.

Jako dobra agencja marketingowa oferujemy kompleksową obsługę marketingową na każdym etapie współpracy. Zaczynamy od konsultacji, podczas których poznajemy Twoją sytuację i cele. Następnie przygotowujemy strategię marketingową dopasowaną do Twojej branży i konkurencji. W trakcie realizacji kampanii (realizowanych również w mediach społecznościowych) monitorujemy jej efektywność i wprowadzamy niezbędne zmiany i optymalizacje. To szczególnie istotne np. przy kampaniach reklamowych Adwords i Facebook.

Agencja marketingowa Kraków
- nasze produkty online

Jeśli chcesz nawiązać współpracę z agencją i rozwijać swoje umiejętności, nasz kurs marketingu internetowego jest dla Ciebie idealny! Oferujemy ebooki i videobooki – kursy online, które dostosowujemy do potrzeb zarówno małych, jak i dużych firm. Nasze produkty są również przydatne dla osób prywatnych, które chcą budować swoją markę osobistą. W naszych kursach znajdziesz wiele wartościowych informacji i praktycznych przykładów przedstawionych w prosty sposób. Nie jesteśmy firmą reklamową, która używa skomplikowanego języka, aby udawać ekspertów. Jesteśmy prawdziwymi profesjonalistami, którzy potrafią przekazać swoją wiedzę w sposób zrozumiały i przystępny!”

Zapisz się do newslettera

Kampanie reklamowe i sukces w mediach społecznościowych -większe zyski w tym samym budżecie

Zdobądź bezpłatny poradnik i naucz się, jak dzięki zmianie swojego sposobu zarządzania marketingiem uzyskiwać lepsze rezultaty przy tym samym budżecie. Poznaj najlepsze praktyki współpracy oparte na problemach jakie rozwiązaliśmy u klientów.

Zgarniając go zapiszesz się też na newsletter KAMAN. To jedna rada tygodniowo o tym jak ulepszyć Twój marketing.

Narzędzia jakie wykorzystuje nasza agencja marketingowa

Social media ads

Strategie performance marketingu

Wideo marketing

Marketing internetowy

Strony www

Projektowanie graficzne

Dobór odpowiednich grup docelowych

Realizacja kampanii marketingowych

Efekty klientów naszej agencji reklamowej

Nasza agencja marketingowa z Krakowa to dobra opcja dla firm i osób, które chcą skorzystać z naszych usług. Nasze efektywne projekty dla naszych klientów pokazują, że jesteśmy godni zaufania i potrafimy wspólnie realizować cele, a nawet je przekraczać. Jako agencja digital specjalizujemy się w tym, co robimy najlepiej, ale liczymy też na aktywność i gotowość do współpracy ze strony klienta.

Blog

Na naszym blogu firmowym znajdziesz wiele ciekawych artykułów, w których dzielimy się z Tobą naszym doświadczeniem i wskazówkami dotyczącymi efektywnego marketingu internetowego. Jeżeli chcesz poszerzać swoją wiedzę, znaleźć motywację do działania i podejmować lepsze decyzje w zakresie e-commerce, zapraszamy do lektury tekstów. Z nich dowiesz się między innymi, jak agencja marketingowa pomaga Ci zwiększyć Twoją przewagę nad konkurencją!

Mężczyzna rysuje na tablicy żarówki jako pomysły w strategii marketingowej
Bez kategorii

Plan marketingowy – przykłady i omówienie realizacji

Czas czytania 4 minut Skuteczny plan marketingowy to sposób na to, by przyciągnąć potencjalnych klientów i dotrzeć do wybranej grupy docelowej. Marketing plan jest przeważnie elementem szerszej strategii. Często

Bez kategorii

Pozyskiwanie leadów sprzedażowych. Sposoby, które działają!

Czas czytania 7 minut Lead generation, czyli proces pozyskiwania potencjalnych klientów, odgrywa kluczową rolę w budowaniu zdolności firmy do identyfikacji, przyciągania i konwertowania zainteresowanych osób w rzeczywistych klientów. Wartościowe

Chcesz realnych efektów?

Opisz swoje potrzeby i pozwól by agencja marketingowa KAMAN zaproponowała Ci współpracę

Rezultaty:

Wygenerowane 142 836,50 zł sprzedaży w przeciągu 5 miesięcy współpracy

Ponad 9 – krotny zwrot z inwestycji dla klienta sprzedającego produkty dla dzieci

Wyzwanie:

Duża marka produktów do włosów – dostępna w drogeriach, sklepach stacjonarnych oraz innych sklepach internetowych – chciała wzmocnić sprzedaż produktów przez swój własny sklep. Dodatkowym wyzwaniem było stworzenie lejka sprzedażowego, w którym pokazujemy działania, opinie oraz efekty stosowania produktów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Podział lejka sprzedażowego na różne segmenty odbiorców, w zależności od tego czy znają markę lub czy widzą reklamy produktów pierwszy raz

  • Podział optymalizacji na grafiki przedstawiające różne produkty i na różne zainteresowania oraz dane behawioralne jak zdrowe włosy, serum do włosów, utrata włosów, produkty do włosów itp.

  • Testowanie różnego typu grafik np. przedstawiających działanie produktów oraz ich efekty po określonym czasie stosowania. Dodatkowo wzmocniliśmy to działanie o przejrzystą komunikację i przykuwające oko grafiki

Rezultaty:

Koszt zakupu: 13,79 zł
Ilość zakupów: 759
Łączną wartość zakupów: 80 273,91 zł
ROAS (zwrot z inwestycji) : 7,67

Wyzwanie:

Klientka z wieloletnim doświadczaniem na rynku chciała pozyskać jak najwięcej nowych klientek, na zakup drogiego sprzętu do elektrostymulacji. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

Przygotowanie wideo do reklam, nagranie webinaru oraz wykonanie kilkudziesięciu zdjęć

Stworzenie landing page z możliwością zapisania się (zostawienia adresu email) do obejrzenia darmowego webinaru

Przygotowanie kampanii typu Lead Ads, do pozyskiwania kontaktów bezpośrednio w środowisku Facebooka

Utworzenie automatycznej kolejki maili z merytoryczną treścią i możliwością umówienia się na rozmowę przez Calendy

Przygotowanie konta na Calendly z zapisami na 30-minutową rozmowę

Rezultaty:

W ciągu czterech miesięcy uzyskaliśmy 434 leady (adresy e-mail lub numer telefonu).

Co miesiąc wzrost liczby pozyskanych leadów o ok. 30%

Ponad 600 000 wyświetleń reklam na Facebooku i Instagramie.

Rezultaty:

Ponad 600 zakupów o łącznej wartości 312,000 zł, dla sklepu internetowego sprzedającego buty online Zwrot z inwestycji na poziomie 700%

Wyzwanie:

Jak sprawić, żeby okulary przeciwsłoneczne sprzedawały się przez cały rok? Jak dotrzeć do osób, dla których kupno okularów za 1500 złotych jest czymś naturalnym?

Takie wyzwania czekały na nas w przypadku tego klienta.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Wykorzystanie nagrywanych przez właścicielkę wideo, według naszych wytycznych.
  • Ciągłe rozbudowywanie bazy fanów na Instagramie, poprzez skuteczne kampanie na pozyskanie nowych obserwujących.
  • Kampania delikatnie przepychająca do zakupu w sklepie internetowym.
  • Mocne wykorzystanie wiadomości prywatnych na Instagramie, jako główny kanał sprzedażowy.

Rezultaty:

W trzy miesiące liczba wysyłanych wiadomości prywatnych na IG wzrosła o ok. 40%, a wartość zamówień o ok. 175%.

Pozyskaliśmy ponad 6000 nowych obserwatorek w pięć miesięcy.

Ponad 2 000 000 wyświetleń reklam na Facebook i Instagramie.

Wyzwanie:

W czasie pandemii sklep stacjonarny przeniósł swoją sprzedaż również do sieci. Przypadek jakich wiele. Jak dobre wyniki stacjonarne przełożyć na dobre wyniki online, bez sprzedaży własnych produktów?

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Pozyskanie ponad 5000 nowych obserwatorów na Instagramie. Koszt pozyskania nie przekroczył 1 zł za osobę.

Wzrost liczby transakcji o ponad 400% patrząc rok do roku. W pół roku z poziomu ok. 75 zamówień miesięcznie doszliśmy do poziomu ponad 380 zamówień miesięcznie.

Sklep stacjonarny notuje rekordowe zyski, gdzie sprzedaje m.in. foteliki samochodowe (również promowane przez nas).

Wyzwanie:

Klient prowadzący usługi samochodowe (renowacja, naprawa, sprzedaż felg) chciał sprzedawać więcej przez swój sklep internetowy, w głównej mierze skupiając się na sprzedaży opon, felg oraz całych zestawów do samochodów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Budżet: 2,000 euro/ miesięcznie
Ilość zakupów: 103
Łączną wartość zakupów: 86 271,45 euro
ROAS (zwrot z inwestycji) : 17,25

Wyzwanie:

Nasza Klientka posiada markę osobistą i jest już znana w świecie korektorów tekstu. Zgłosiła się do nas, abyśmy pomogli jej wygenerować rekordowy przychód sprzedaży jej flagowego produktu czyli kursu online przygotowującego do zawodu korektora.
Okno sprzedażowe trwało 10 dni i poprzedzone było bezpłatnym webinarem połączonym z warsztatami.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • kampanię zapisów na listę oczekujących, aby ogrzewać grupę odbiorców poprzez kampanię mailingową stworzoną przez klientkę
  • kampanię na zapisy na darmowy webinar, aby jak najwięcej nowych osób dowiedziało się, na czym polega praca korektora
  • kampanię remarketingową do osób z listy oczekujących oraz uczestników webinaru
  • kampanię sprzedażową do tzw. “zimnego ruchu”
    kampanię na obserwujących na Instagramie

Rezultaty:

Klientka oczekiwała minimum powtórzenia wyniku z poprzedniej edycji kursu. Każda wartość powyżej, miała dać klientce dużą satysfakcję z osiągniętego wyniku. Zapowiedzi w postaci kampanii mailingowej do listy oczekujących oraz zapisy na bezpłatny webinar pozwoliły nam stworzyć wartościowe grupy odbiorców, do których powróciliśmy z komunikatami sprzedażowymi, po otwarciu okna sprzedażowego. Dzięki tym działaniom, już pierwszego dnia sprzedaży, klienci złożyli aż 26% wszystkich zamówień! Osoby niezdecydowane, które nie dokonały jeszcze zakupu, a miały wcześniej styczność z marką, ostatniego dnia otrzymały komunikat o ostatniej szansie na zdobycie nowych umiejętności. Końcowy wynik sprzedażowy był niemal DWUKROTNIE wyższy, niż w poprzedniej edycji. To na tyle dobry wynik, że klientka podjęła decyzje o kontynuowaniu współpracy i przygotowaniu kolejnych produktów, które z sukcesem pomożemy jej sprzedać.

Wyzwanie:

Gabriel przychodził do nas z niczym. Miał jedynie rozgrzebany lokal z wizją studia treningu EMS w Rzeszowie. Marketing budowaliśmy więc od zera.

W tej branży klienci wiążą się głównie na umowy – na 12 lub 18 miesięcy. Jak ich pozyskać?

Zaproponowaliśmy po kolei:

 

  • Od początku postawiliśmy na komunikacje bezpośrednią, czyli telefony i wiadomości prywatne
  • Studio do dzisiaj nie posiada swojej strony internetowej, więc opieramy się tylko na działaniach w social mediach
  • Gabriel i Agnieszka, według naszych wytycznych, przygotowali wiele filmów reklamowych jeszcze przed rozpoczęciem działalności studia
  • Skupiliśmy się głównie na kampaniach zasięgowych, gdzie celem było wyświetlenie wideo

Rezultaty:

  • Podpisanych ponad 200 długoterminowych umów (najwięcej na 18 miesięcy)
  • Ponad 3 000 000 wyświetleń reklam na terenie województwa podkarpackiego
Kurs będzie odbywał się w okresie 3 miesięcy, tj. wrzesień-październik-listopad 2023 r. Zjazdy stacjonarne będą odbywać się w: Warszawie*, Krakowie*, Łodzi*
*O dokładnym miejscu i adresie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
 
Zjazdy stacjonarne odbędą się w następujących terminach*:
  • 16-17.09.2023 oraz 23-23.09.2023
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 14 i 22.10.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 18 i 19.11.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
*O dokładnej dacie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
  • 2.12.2023 r. – zakończenie kursu i wręczenie certyfikatów (offline).
 
Spotkania LIVE w ramach Kursu będą prowadzone według harmonogramu, który zostanie opublikowany w lipcu 2023 roku na Grupie na platformie Facebook.