Pozyskiwanie leadów b2b
- wysokiej jakości leady w atrakcyjnej cenie

Pozyskiwanie leadów sprzedażowych dla małych i średnich firm. Transparentne warunki współpracy i proces o skuteczności potwierdzonej w ponad 100 firmach.

Pozyskiwanie leadów sprzedażowych b2b - poznaj nasz proces

Ustawienie prostych reklam to za mało na sukces! Prowadzimy strategiczny proces generowania leadów b2b oparty na analizie Twojej marki i zdefiniowaniu grupy docelowej, klasyczne działania marketingowe łącząc z wizerunkowymi. Tworzymy landing pages i lead magnety – wszystko to, by dostarczyć ci jak najwyższej jakości leady marketingowe, które zamienią się w nowych klientów.

Identyfikacja potencjalnych klientów

Proces identyfikacji potencjalnych klientów pozwala szczegółowo określić grupę docelową kampanii - umożliwia to stworzenie znacznie precyzyjniej dobranych materiałów reklamowych, co przekłada się na lepsze rezultaty procesu pozyskiwania leadów sprzedażowych b2b.

Budowanie relacji

Pozyskiwanie leadów b2b to przede wszystkim budowanie relacji, dlatego kampanie pozyskujące leady wspieramy działaniami wizerunkowymi zwiększającymi świadomość marki i pozwalającymi zbudować zaufanie do Twojej firmy.

Lead magnets

Lead magnet to "przynęta" na leady - jakościowy materiał oferujący odbiorcy wartość, jak np. ebook, dzięki któremu potencjalny klient zostawi kontakt do siebie. Lead magnets dostosowane do określonej grupy docelowej to jedna z najskuteczniejszych technik generowania leadów sprzedażowych b2b.

Reklama w mediach społecznościowych

Social media marketing i płatne reklamy na platformach takich jak Facebook, Instagram, Linkedin czy TikTok to często najefektywniejsza budżetowo metoda na pozyskiwanie leadów sprzedażowych b2b. Kanały dotarcia do klienta określamy w oparciu o szczegółowe określenie grupy docelowej oraz analizę Twojej firmy.

Kampanie google ads

Firmy b2b często szukają usług i dostawców bezpośrednio w wyszukiwarce. Generowanie leadów sprzedażowych poprzez reklamy w Google jest skuteczne, a w niektórych branżach daje lepsze rezultaty, niż media społecznościowe.

Content marketing

Media społecznościowe to nie wszystko, a proces pozyskiwania leadów b2b warto prowadzić na wielu kanałach - content marketing i SEO to doskonałe wsparcie płatnych reklam.

Dlaczego warto zdecydować się na pozyskiwanie leadów z Kaman Marketing?

Pozyskiwanie klientów poprzez lead generation to złożony proces. nie należymy do agencji, które obiecują setki leadów b2b za kilkaset złotych – oferty tego typu niemal zawsze kończą się pozyskaniem leadów bardzo kiepskiej jakości. W rezultacie zamiast pozyskać nowych potencjalnych klientów – stracisz czas.

Dostarczamy realne wyniki, a nie jedynie liczby ładnie wyglądające na raportach i rozumiemy biznes, a nie tylko marketing. Dzięki współpracy szerokiego zespołu specjalistów wdrażamy kompleksowe rozwiązania, których rezultatem jest wyższa efektywność, więcej klientów, większa sprzedaż i większy zysk.

Jesteśmy przede wszystkim partnerem biznesowym, któremu zależy na sukcesie Twojej firmy.

Pozyskiwanie leadów b2b - pytania i odpowiedzi

Przede wszystkim wtedy, gdy Twoja firma potrzebuje zastrzyku nowych klientów. Ważne jest, żeby Twój dział sprzedaży był gotów na pracę z leadami i kontynuowanie procesu sprzedażowego prowadzącego do pozyskania nowych klientów.

 

Najbardziej interesują nas oczywiście gorące leady sprzedażowe, które łatwo zamienić w kupujących klientów. Staramy się łączyć rozwiązania jakościowe z ilościowymi, tak aby znaleźć odpowiedni balans pomiędzy dużą ilością leadów i odpowiednią ich jakością.

 

Generowanie leadów to w przypadku firm b2b często najefektywniejszy sposób pozyskiwania klientów. Odbiorca b2b często jest trudniejszy do pozyskania poprzez klasyczne działania marketingowe, które sprawdzają się przy markach konsumenckich.

 

Generowanie leadów to usługa, której kształt dobierany jest indywidualnie do potrzeb Twojej firmy, dlatego indywidualna jest też wycena. Przy obliczaniu jej istotny jest dla nas Twój próg dochodowości, od którego zależy, czy w ogóle podejmiemy się współpracy.

 

Pracujemy dla ponad 100 klientów, pozyskując wartościowe leady b2b z bardzo szerokiego zakresu branż, w tym również silnie specjalistycznych. Rzadko współpracujemy z markami osobistymi, a kompleksowy charakter prac naszej agencji nie jest dostosowany do możliwości budżetowych jednoosobowych firm.

 

Na pewno warto próbować, jednak jest to na tyle złożony proces, że osiąganie dobrych rezultatów samodzielnie jest bardzo trudne.

 

Rezultaty:

Wygenerowane 142 836,50 zł sprzedaży w przeciągu 5 miesięcy współpracy

Ponad 9 – krotny zwrot z inwestycji dla klienta sprzedającego produkty dla dzieci

Wyzwanie:

Duża marka produktów do włosów – dostępna w drogeriach, sklepach stacjonarnych oraz innych sklepach internetowych – chciała wzmocnić sprzedaż produktów przez swój własny sklep. Dodatkowym wyzwaniem było stworzenie lejka sprzedażowego, w którym pokazujemy działania, opinie oraz efekty stosowania produktów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Podział lejka sprzedażowego na różne segmenty odbiorców, w zależności od tego czy znają markę lub czy widzą reklamy produktów pierwszy raz

  • Podział optymalizacji na grafiki przedstawiające różne produkty i na różne zainteresowania oraz dane behawioralne jak zdrowe włosy, serum do włosów, utrata włosów, produkty do włosów itp.

  • Testowanie różnego typu grafik np. przedstawiających działanie produktów oraz ich efekty po określonym czasie stosowania. Dodatkowo wzmocniliśmy to działanie o przejrzystą komunikację i przykuwające oko grafiki

Rezultaty:

Koszt zakupu: 13,79 zł
Ilość zakupów: 759
Łączną wartość zakupów: 80 273,91 zł
ROAS (zwrot z inwestycji) : 7,67

Wyzwanie:

Klientka z wieloletnim doświadczaniem na rynku chciała pozyskać jak najwięcej nowych klientek, na zakup drogiego sprzętu do elektrostymulacji. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

Przygotowanie wideo do reklam, nagranie webinaru oraz wykonanie kilkudziesięciu zdjęć

Stworzenie landing page z możliwością zapisania się (zostawienia adresu email) do obejrzenia darmowego webinaru

Przygotowanie kampanii typu Lead Ads, do pozyskiwania kontaktów bezpośrednio w środowisku Facebooka

Utworzenie automatycznej kolejki maili z merytoryczną treścią i możliwością umówienia się na rozmowę przez Calendy

Przygotowanie konta na Calendly z zapisami na 30-minutową rozmowę

Rezultaty:

W ciągu czterech miesięcy uzyskaliśmy 434 leady (adresy e-mail lub numer telefonu).

Co miesiąc wzrost liczby pozyskanych leadów o ok. 30%

Ponad 600 000 wyświetleń reklam na Facebooku i Instagramie.

Rezultaty:

Ponad 600 zakupów o łącznej wartości 312,000 zł, dla sklepu internetowego sprzedającego buty online Zwrot z inwestycji na poziomie 700%

Wyzwanie:

Jak sprawić, żeby okulary przeciwsłoneczne sprzedawały się przez cały rok? Jak dotrzeć do osób, dla których kupno okularów za 1500 złotych jest czymś naturalnym?

Takie wyzwania czekały na nas w przypadku tego klienta.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Wykorzystanie nagrywanych przez właścicielkę wideo, według naszych wytycznych.
  • Ciągłe rozbudowywanie bazy fanów na Instagramie, poprzez skuteczne kampanie na pozyskanie nowych obserwujących.
  • Kampania delikatnie przepychająca do zakupu w sklepie internetowym.
  • Mocne wykorzystanie wiadomości prywatnych na Instagramie, jako główny kanał sprzedażowy.

Rezultaty:

W trzy miesiące liczba wysyłanych wiadomości prywatnych na IG wzrosła o ok. 40%, a wartość zamówień o ok. 175%.

Pozyskaliśmy ponad 6000 nowych obserwatorek w pięć miesięcy.

Ponad 2 000 000 wyświetleń reklam na Facebook i Instagramie.

Wyzwanie:

W czasie pandemii sklep stacjonarny przeniósł swoją sprzedaż również do sieci. Przypadek jakich wiele. Jak dobre wyniki stacjonarne przełożyć na dobre wyniki online, bez sprzedaży własnych produktów?

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Pozyskanie ponad 5000 nowych obserwatorów na Instagramie. Koszt pozyskania nie przekroczył 1 zł za osobę.

Wzrost liczby transakcji o ponad 400% patrząc rok do roku. W pół roku z poziomu ok. 75 zamówień miesięcznie doszliśmy do poziomu ponad 380 zamówień miesięcznie.

Sklep stacjonarny notuje rekordowe zyski, gdzie sprzedaje m.in. foteliki samochodowe (również promowane przez nas).

Wyzwanie:

Klient prowadzący usługi samochodowe (renowacja, naprawa, sprzedaż felg) chciał sprzedawać więcej przez swój sklep internetowy, w głównej mierze skupiając się na sprzedaży opon, felg oraz całych zestawów do samochodów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Budżet: 2,000 euro/ miesięcznie
Ilość zakupów: 103
Łączną wartość zakupów: 86 271,45 euro
ROAS (zwrot z inwestycji) : 17,25

Wyzwanie:

Nasza Klientka posiada markę osobistą i jest już znana w świecie korektorów tekstu. Zgłosiła się do nas, abyśmy pomogli jej wygenerować rekordowy przychód sprzedaży jej flagowego produktu czyli kursu online przygotowującego do zawodu korektora.
Okno sprzedażowe trwało 10 dni i poprzedzone było bezpłatnym webinarem połączonym z warsztatami.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • kampanię zapisów na listę oczekujących, aby ogrzewać grupę odbiorców poprzez kampanię mailingową stworzoną przez klientkę
  • kampanię na zapisy na darmowy webinar, aby jak najwięcej nowych osób dowiedziało się, na czym polega praca korektora
  • kampanię remarketingową do osób z listy oczekujących oraz uczestników webinaru
  • kampanię sprzedażową do tzw. “zimnego ruchu”
    kampanię na obserwujących na Instagramie

Rezultaty:

Klientka oczekiwała minimum powtórzenia wyniku z poprzedniej edycji kursu. Każda wartość powyżej, miała dać klientce dużą satysfakcję z osiągniętego wyniku. Zapowiedzi w postaci kampanii mailingowej do listy oczekujących oraz zapisy na bezpłatny webinar pozwoliły nam stworzyć wartościowe grupy odbiorców, do których powróciliśmy z komunikatami sprzedażowymi, po otwarciu okna sprzedażowego. Dzięki tym działaniom, już pierwszego dnia sprzedaży, klienci złożyli aż 26% wszystkich zamówień! Osoby niezdecydowane, które nie dokonały jeszcze zakupu, a miały wcześniej styczność z marką, ostatniego dnia otrzymały komunikat o ostatniej szansie na zdobycie nowych umiejętności. Końcowy wynik sprzedażowy był niemal DWUKROTNIE wyższy, niż w poprzedniej edycji. To na tyle dobry wynik, że klientka podjęła decyzje o kontynuowaniu współpracy i przygotowaniu kolejnych produktów, które z sukcesem pomożemy jej sprzedać.

Wyzwanie:

Gabriel przychodził do nas z niczym. Miał jedynie rozgrzebany lokal z wizją studia treningu EMS w Rzeszowie. Marketing budowaliśmy więc od zera.

W tej branży klienci wiążą się głównie na umowy – na 12 lub 18 miesięcy. Jak ich pozyskać?

Zaproponowaliśmy po kolei:

 

  • Od początku postawiliśmy na komunikacje bezpośrednią, czyli telefony i wiadomości prywatne
  • Studio do dzisiaj nie posiada swojej strony internetowej, więc opieramy się tylko na działaniach w social mediach
  • Gabriel i Agnieszka, według naszych wytycznych, przygotowali wiele filmów reklamowych jeszcze przed rozpoczęciem działalności studia
  • Skupiliśmy się głównie na kampaniach zasięgowych, gdzie celem było wyświetlenie wideo

Rezultaty:

  • Podpisanych ponad 200 długoterminowych umów (najwięcej na 18 miesięcy)
  • Ponad 3 000 000 wyświetleń reklam na terenie województwa podkarpackiego
Kurs będzie odbywał się w okresie 3 miesięcy, tj. wrzesień-październik-listopad 2023 r. Zjazdy stacjonarne będą odbywać się w: Warszawie*, Krakowie*, Łodzi*
*O dokładnym miejscu i adresie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
 
Zjazdy stacjonarne odbędą się w następujących terminach*:
  • 16-17.09.2023 oraz 23-23.09.2023
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 14 i 22.10.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 18 i 19.11.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
*O dokładnej dacie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
  • 2.12.2023 r. – zakończenie kursu i wręczenie certyfikatów (offline).
 
Spotkania LIVE w ramach Kursu będą prowadzone według harmonogramu, który zostanie opublikowany w lipcu 2023 roku na Grupie na platformie Facebook.