Pozyskiwanie leadów b2b
- wysokiej jakości leady w atrakcyjnej cenie

Pozyskiwanie leadów sprzedażowych dla małych i średnich firm. Transparentne warunki współpracy i proces o skuteczności potwierdzonej w ponad 100 firmach.

Pozyskiwanie leadów sprzedażowych b2b - poznaj nasz proces

Ustawienie prostych reklam to za mało na sukces! Prowadzimy strategiczny proces generowania leadów b2b oparty na analizie Twojej marki i zdefiniowaniu grupy docelowej, klasyczne działania marketingowe łącząc z wizerunkowymi. Tworzymy landing pages i lead magnety – wszystko to, by dostarczyć ci jak najwyższej jakości leady marketingowe, które zamienią się w nowych klientów.

Identyfikacja potencjalnych klientów

Proces identyfikacji potencjalnych klientów pozwala szczegółowo określić grupę docelową kampanii - umożliwia to stworzenie znacznie precyzyjniej dobranych materiałów reklamowych, co przekłada się na lepsze rezultaty procesu pozyskiwania leadów sprzedażowych b2b.

Budowanie relacji

Pozyskiwanie leadów b2b to przede wszystkim budowanie relacji, dlatego kampanie pozyskujące leady wspieramy działaniami wizerunkowymi zwiększającymi świadomość marki i pozwalającymi zbudować zaufanie do Twojej firmy.

Lead magnets

Lead magnet to "przynęta" na leady - jakościowy materiał oferujący odbiorcy wartość, jak np. ebook, dzięki któremu potencjalny klient zostawi kontakt do siebie. Lead magnets dostosowane do określonej grupy docelowej to jedna z najskuteczniejszych technik generowania leadów sprzedażowych b2b.

Reklama w mediach społecznościowych

Social media marketing i płatne reklamy na platformach takich jak Facebook, Instagram, Linkedin czy TikTok to często najefektywniejsza budżetowo metoda na pozyskiwanie leadów sprzedażowych b2b. Kanały dotarcia do klienta określamy w oparciu o szczegółowe określenie grupy docelowej oraz analizę Twojej firmy.

Kampanie google ads

Firmy b2b często szukają usług i dostawców bezpośrednio w wyszukiwarce. Generowanie leadów sprzedażowych poprzez reklamy w Google jest skuteczne, a w niektórych branżach daje lepsze rezultaty, niż media społecznościowe.

Content marketing

Media społecznościowe to nie wszystko, a proces pozyskiwania leadów b2b warto prowadzić na wielu kanałach - content marketing i SEO to doskonałe wsparcie płatnych reklam.

Dlaczego warto zdecydować się na pozyskiwanie leadów z Kaman Marketing?

Pozyskiwanie klientów poprzez lead generation to złożony proces. nie należymy do agencji, które obiecują setki leadów b2b za kilkaset złotych – oferty tego typu niemal zawsze kończą się pozyskaniem leadów bardzo kiepskiej jakości. W rezultacie zamiast pozyskać nowych potencjalnych klientów – stracisz czas.

Dostarczamy realne wyniki, a nie jedynie liczby ładnie wyglądające na raportach i rozumiemy biznes, a nie tylko marketing. Dzięki współpracy szerokiego zespołu specjalistów wdrażamy kompleksowe rozwiązania, których rezultatem jest wyższa efektywność, więcej klientów, większa sprzedaż i większy zysk.

Jesteśmy przede wszystkim partnerem biznesowym, któremu zależy na sukcesie Twojej firmy.

Pozyskiwanie leadów b2b - pytania i odpowiedzi

Przede wszystkim wtedy, gdy Twoja firma potrzebuje zastrzyku nowych klientów. Ważne jest, żeby Twój dział sprzedaży był gotów na pracę z leadami i kontynuowanie procesu sprzedażowego prowadzącego do pozyskania nowych klientów.

 

Najbardziej interesują nas oczywiście gorące leady sprzedażowe, które łatwo zamienić w kupujących klientów. Staramy się łączyć rozwiązania jakościowe z ilościowymi, tak aby znaleźć odpowiedni balans pomiędzy dużą ilością leadów i odpowiednią ich jakością.

 

Generowanie leadów to w przypadku firm b2b często najefektywniejszy sposób pozyskiwania klientów. Odbiorca b2b często jest trudniejszy do pozyskania poprzez klasyczne działania marketingowe, które sprawdzają się przy markach konsumenckich.

 

Generowanie leadów to usługa, której kształt dobierany jest indywidualnie do potrzeb Twojej firmy, dlatego indywidualna jest też wycena. Przy obliczaniu jej istotny jest dla nas Twój próg dochodowości, od którego zależy, czy w ogóle podejmiemy się współpracy.

 

Pracujemy dla ponad 100 klientów, pozyskując wartościowe leady b2b z bardzo szerokiego zakresu branż, w tym również silnie specjalistycznych. Rzadko współpracujemy z markami osobistymi, a kompleksowy charakter prac naszej agencji nie jest dostosowany do możliwości budżetowych jednoosobowych firm.

 

Na pewno warto próbować, jednak jest to na tyle złożony proces, że osiąganie dobrych rezultatów samodzielnie jest bardzo trudne.