Kampanie na YouTube ADS - Prowadzenie kanału na youtube

Prowadzenie firmowego kanału i odpowiednio zaplanowane kampanie reklamowe YouTube to skuteczny sposób, by zwiększyć rozpoznawalność marki i pozyskać nowych klientów. Chcesz wykorzystać ten potencjał? W takim razie zapraszamy do współpracy. Możemy zaproponować Ci m.in. opracowanie strategii działania, stworzenie atrakcyjnych materiałów, przygotowanie scenariuszy filmów, a także usługi z zakresu YouTube Ads. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, z uwzględnieniem określonych celów biznesowych. Co więcej, gwarantujemy sprawną komunikację i trzymamy się ustalonych terminów. Dzięki temu masz pewność, że współpraca będzie udana, a jej efekty przełożą się na większe zasięgi i rosnącą rozpoznawalność marki.

Jeśli interesują Cię kampanie reklamowe na YouTube, wypełnij brief dostępny na naszej stronie – skontaktujemy się z Tobą i omówimy szczegóły współpracy.

Media społecznościowe są używane przez prawie

0 POLAKÓW
Facebook, Instagram, YouTube i TikTok to nieograniczone możliwości dotarcia z Twoim produktem lub usługą bezpośrednio do grupy docelowej. Media społecznościowe są integralną częścią budowania marki w Internecie. Prowadzimy konkretne strategie i kampanie mające realizować określone cele. I robimy to naprawdę świetnie, co widać w statystykach kont i konwersjach u naszych klientów. Dbamy także o odpowiednie dopasowanie formy komunikacji, aby budować wizerunek marki wśród odbiorców treści w mediach społecznościowych.

Kanał na YouTube, czyli skuteczne narzędzie marketingowe

Jeśli Twoja firma nie posiada jeszcze kanału w serwisie Youtube, czas to zmienić. Dlaczego? To jeden z najważniejszych serwisów internetowych, który cieszy się ogromną popularnością wśród polskich odbiorców. Duża liczba użytkowników oznacza duży potencjał marketingowy – jeśli chcesz zaistnieć na rynku, nie możesz tego ignorować.

YouTube marketing przynosi firmom wiele korzyści, ponieważ platforma jest idealnym miejscem do promowania swoich produktów i usług. Co więcej, można na niej publikować instrukcje, poradniki, wywiady i wiele więcej. Wszystko to umożliwia zbudowanie wizerunku eksperta – godnej zaufania firmy, która specjalizuje się w danym obszarze. Wartościowe treści są chętnie udostępniane przez użytkowników, co pozytywnie wpływa na rozpoznawalność marki. Warto podkreślić też, że prowadzenie kanału YouTube to świetny sposób, by zbliżyć się do klientów, poznać ich opinie oraz potrzeby.

Jeśli chcesz dotrzeć ze swoją ofertą do jak największej liczby osób, postaw na treści i kampanie na YouTube. Nie pozostawaj w tyle za konkurencją – podejmij działania już teraz i wyróżnij się w branży.

Jakie kanały mediów społecznościowych obsługujemy?

zadbamy o Twój

Facebook

poprowadzimy Ci

Instagram

wypromujemy na

TikTok

zadbamy o

YouTube

Zainwestuj w prowadzenie social media dla swojej firmy już dzisiaj! Będziesz pod wrażeniem, jak dużą różnicę robi profesjonalna obsługa względem przypadkowych, wrzucanych pod wpływem impulsu postów.

Tworzymy strategie, które działają

Aby prowadzenie firmowego kanału YouTube miało sens i przyniosło Ci realne korzyści, musi być dobrze zaplanowane. Nasza agencja marketingowa pomoże Ci osiągnąć zamierzony cel. W ramach współpracy dokonamy szczegółowej analizy Twoich działań i stworzymy skuteczną strategię komunikacji w serwisie YouTube. Marketing internetowy jest bardzo złożony, dlatego warto skorzystać ze wsparcia profesjonalistów w tym zakresie. Zespół KAMAN wyróżnia się wysokimi kwalifikacjami, doświadczeniem i znajomością bieżących trendów digitalowych. Dzięki temu prowadzenie kanału na YouTube z naszą pomocą jest dużo prostsze, mniej czasochłonne i bardziej efektywne niż w przypadku podjęcia samodzielnych działań.

Kompleksowe wsparcie w promowaniu firmy na YouTube

Kreatywne treści? Spójna komunikacja? Angażujący przekaz? Zadbamy o każdy z tych aspektów! W ramach współpracy z naszą agencją możesz liczyć na kompleksowe wsparcie obejmujące m.in.:

  • montaż filmów,
  • przygotowywanie miniaturek,
  • tworzenie ciekawych scenariuszy,
  • publikacje filmów w serwisie.

 

Pomożemy Ci stworzyć kanał, który przyciągnie użytkowników i będzie oferował wysokiej jakości, angażujące treści. Jedyne, czego od Ciebie oczekujemy to otwartość na dyskusję. Z doświadczenia wiemy, że usługi marketingowe przynoszą najlepsze efekty, gdy obie strony wykazują zaangażowanie i rozwiązują ewentualne problemy w partnerski sposób.

Skuteczne pozycjonowanie YouTube

Ważną częścią naszych działań jest pozycjonowanie YouTube – kanał musi być przyjazny dla użytkowników, a także zoptymalizowany pod kątem wyszukiwarki. Na czym polega ten proces? Pozycjonowanie filmów na YouTube jest złożone. Polega m.in. na odpowiednim przygotowaniu tytułów i opisów filmów. Nie bez znaczenia są tutaj dobrze dobrane słowa kluczowe, umieszczone w strategicznych miejscach. Pozycjonowanie kanału YouTube w dużej mierze opiera się także na prawidłowym zarządzaniu kontem i tworzeniu tematycznych playlist. Brzmi jak dużo pracy? Na szczęście z nami nie musisz się tym martwić – zajmiemy się wszystkim od A do Z.

Pozycjonowanie na YouTube ma duże znaczenie dla efektów, jakie przyniosą prowadzone przez Ciebie działania. Nawet najlepszy content nie spełni swojej roli, jeśli nie będzie trafiał do użytkowników. Aby uniknąć błędów i małej liczby wyświetleń, warto powierzyć pozycjonowanie filmów YouTube doświadczonym specjalistom.

Odkryj możliwości YouTube Ads

Marketing na YouTube w dużej mierze opiera się na wideokampaniach. Nie wiesz, na czym polegają? Jak je przygotować i zoptymalizować? Od czego zależy ich skuteczność? Pomożemy Ci wykorzystać potencjał, jaki daje promowanie na YouTube:

Wszystko po to, by kampania na YouTubie Ci się opłaciła i przyniosła realne korzyści w postaci wzrostu sprzedaży.

Sprawdź, co zyskasz dzięki współpracy z KAMAN

W naszej agencji pracują doświadczeni pasjonaci social mediów o wysokich kwalifikacjach. Jeśli chcesz przekonać się, jak wyglądają nasze działania w praktyce, sprawdź case study dostępne na stronie. Dzięki wsparciu w promowaniu kanału YouTube:

 

Oprócz optymalizacji kanału YouTube oferujemy także inne usługi:

0

PorozmawiajMY o Twoich social media

Rezultaty:

Wygenerowane 142 836,50 zł sprzedaży w przeciągu 5 miesięcy współpracy

Ponad 9 – krotny zwrot z inwestycji dla klienta sprzedającego produkty dla dzieci

Wyzwanie:

Duża marka produktów do włosów – dostępna w drogeriach, sklepach stacjonarnych oraz innych sklepach internetowych – chciała wzmocnić sprzedaż produktów przez swój własny sklep. Dodatkowym wyzwaniem było stworzenie lejka sprzedażowego, w którym pokazujemy działania, opinie oraz efekty stosowania produktów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Podział lejka sprzedażowego na różne segmenty odbiorców, w zależności od tego czy znają markę lub czy widzą reklamy produktów pierwszy raz

  • Podział optymalizacji na grafiki przedstawiające różne produkty i na różne zainteresowania oraz dane behawioralne jak zdrowe włosy, serum do włosów, utrata włosów, produkty do włosów itp.

  • Testowanie różnego typu grafik np. przedstawiających działanie produktów oraz ich efekty po określonym czasie stosowania. Dodatkowo wzmocniliśmy to działanie o przejrzystą komunikację i przykuwające oko grafiki

Rezultaty:

Koszt zakupu: 13,79 zł
Ilość zakupów: 759
Łączną wartość zakupów: 80 273,91 zł
ROAS (zwrot z inwestycji) : 7,67

Wyzwanie:

Klientka z wieloletnim doświadczaniem na rynku chciała pozyskać jak najwięcej nowych klientek, na zakup drogiego sprzętu do elektrostymulacji. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

Przygotowanie wideo do reklam, nagranie webinaru oraz wykonanie kilkudziesięciu zdjęć

Stworzenie landing page z możliwością zapisania się (zostawienia adresu email) do obejrzenia darmowego webinaru

Przygotowanie kampanii typu Lead Ads, do pozyskiwania kontaktów bezpośrednio w środowisku Facebooka

Utworzenie automatycznej kolejki maili z merytoryczną treścią i możliwością umówienia się na rozmowę przez Calendy

Przygotowanie konta na Calendly z zapisami na 30-minutową rozmowę

Rezultaty:

W ciągu czterech miesięcy uzyskaliśmy 434 leady (adresy e-mail lub numer telefonu).

Co miesiąc wzrost liczby pozyskanych leadów o ok. 30%

Ponad 600 000 wyświetleń reklam na Facebooku i Instagramie.

Rezultaty:

Ponad 600 zakupów o łącznej wartości 312,000 zł, dla sklepu internetowego sprzedającego buty online Zwrot z inwestycji na poziomie 700%

Wyzwanie:

Jak sprawić, żeby okulary przeciwsłoneczne sprzedawały się przez cały rok? Jak dotrzeć do osób, dla których kupno okularów za 1500 złotych jest czymś naturalnym?

Takie wyzwania czekały na nas w przypadku tego klienta.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Wykorzystanie nagrywanych przez właścicielkę wideo, według naszych wytycznych.
  • Ciągłe rozbudowywanie bazy fanów na Instagramie, poprzez skuteczne kampanie na pozyskanie nowych obserwujących.
  • Kampania delikatnie przepychająca do zakupu w sklepie internetowym.
  • Mocne wykorzystanie wiadomości prywatnych na Instagramie, jako główny kanał sprzedażowy.

Rezultaty:

W trzy miesiące liczba wysyłanych wiadomości prywatnych na IG wzrosła o ok. 40%, a wartość zamówień o ok. 175%.

Pozyskaliśmy ponad 6000 nowych obserwatorek w pięć miesięcy.

Ponad 2 000 000 wyświetleń reklam na Facebook i Instagramie.

Wyzwanie:

W czasie pandemii sklep stacjonarny przeniósł swoją sprzedaż również do sieci. Przypadek jakich wiele. Jak dobre wyniki stacjonarne przełożyć na dobre wyniki online, bez sprzedaży własnych produktów?

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Pozyskanie ponad 5000 nowych obserwatorów na Instagramie. Koszt pozyskania nie przekroczył 1 zł za osobę.

Wzrost liczby transakcji o ponad 400% patrząc rok do roku. W pół roku z poziomu ok. 75 zamówień miesięcznie doszliśmy do poziomu ponad 380 zamówień miesięcznie.

Sklep stacjonarny notuje rekordowe zyski, gdzie sprzedaje m.in. foteliki samochodowe (również promowane przez nas).

Wyzwanie:

Klient prowadzący usługi samochodowe (renowacja, naprawa, sprzedaż felg) chciał sprzedawać więcej przez swój sklep internetowy, w głównej mierze skupiając się na sprzedaży opon, felg oraz całych zestawów do samochodów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Budżet: 2,000 euro/ miesięcznie
Ilość zakupów: 103
Łączną wartość zakupów: 86 271,45 euro
ROAS (zwrot z inwestycji) : 17,25

Wyzwanie:

Nasza Klientka posiada markę osobistą i jest już znana w świecie korektorów tekstu. Zgłosiła się do nas, abyśmy pomogli jej wygenerować rekordowy przychód sprzedaży jej flagowego produktu czyli kursu online przygotowującego do zawodu korektora.
Okno sprzedażowe trwało 10 dni i poprzedzone było bezpłatnym webinarem połączonym z warsztatami.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • kampanię zapisów na listę oczekujących, aby ogrzewać grupę odbiorców poprzez kampanię mailingową stworzoną przez klientkę
  • kampanię na zapisy na darmowy webinar, aby jak najwięcej nowych osób dowiedziało się, na czym polega praca korektora
  • kampanię remarketingową do osób z listy oczekujących oraz uczestników webinaru
  • kampanię sprzedażową do tzw. “zimnego ruchu”
    kampanię na obserwujących na Instagramie

Rezultaty:

Klientka oczekiwała minimum powtórzenia wyniku z poprzedniej edycji kursu. Każda wartość powyżej, miała dać klientce dużą satysfakcję z osiągniętego wyniku. Zapowiedzi w postaci kampanii mailingowej do listy oczekujących oraz zapisy na bezpłatny webinar pozwoliły nam stworzyć wartościowe grupy odbiorców, do których powróciliśmy z komunikatami sprzedażowymi, po otwarciu okna sprzedażowego. Dzięki tym działaniom, już pierwszego dnia sprzedaży, klienci złożyli aż 26% wszystkich zamówień! Osoby niezdecydowane, które nie dokonały jeszcze zakupu, a miały wcześniej styczność z marką, ostatniego dnia otrzymały komunikat o ostatniej szansie na zdobycie nowych umiejętności. Końcowy wynik sprzedażowy był niemal DWUKROTNIE wyższy, niż w poprzedniej edycji. To na tyle dobry wynik, że klientka podjęła decyzje o kontynuowaniu współpracy i przygotowaniu kolejnych produktów, które z sukcesem pomożemy jej sprzedać.

Wyzwanie:

Gabriel przychodził do nas z niczym. Miał jedynie rozgrzebany lokal z wizją studia treningu EMS w Rzeszowie. Marketing budowaliśmy więc od zera.

W tej branży klienci wiążą się głównie na umowy – na 12 lub 18 miesięcy. Jak ich pozyskać?

Zaproponowaliśmy po kolei:

 

  • Od początku postawiliśmy na komunikacje bezpośrednią, czyli telefony i wiadomości prywatne
  • Studio do dzisiaj nie posiada swojej strony internetowej, więc opieramy się tylko na działaniach w social mediach
  • Gabriel i Agnieszka, według naszych wytycznych, przygotowali wiele filmów reklamowych jeszcze przed rozpoczęciem działalności studia
  • Skupiliśmy się głównie na kampaniach zasięgowych, gdzie celem było wyświetlenie wideo

Rezultaty:

  • Podpisanych ponad 200 długoterminowych umów (najwięcej na 18 miesięcy)
  • Ponad 3 000 000 wyświetleń reklam na terenie województwa podkarpackiego
Kurs będzie odbywał się w okresie 3 miesięcy, tj. wrzesień-październik-listopad 2023 r. Zjazdy stacjonarne będą odbywać się w: Warszawie*, Krakowie*, Łodzi*
*O dokładnym miejscu i adresie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
 
Zjazdy stacjonarne odbędą się w następujących terminach*:
  • 16-17.09.2023 oraz 23-23.09.2023
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 14 i 22.10.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 18 i 19.11.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
*O dokładnej dacie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
  • 2.12.2023 r. – zakończenie kursu i wręczenie certyfikatów (offline).
 
Spotkania LIVE w ramach Kursu będą prowadzone według harmonogramu, który zostanie opublikowany w lipcu 2023 roku na Grupie na platformie Facebook.