Jak wprowadzić produkt na rynek, aby ludzie chcieli go kupować?

Planujesz wprowadzić nowy produkt na rynek? Zastanawiasz się, jak skutecznie go wypromować? Mam dla Ciebie gotową strategię marketingową, która pozwoli Ci czerpać z niego zyski już od dnia premiery.
Czas czytania 7 minut

Wprowadzanie nowego produktu na rynek w sytuacji, gdy ich ilość niemal w każdej branży jest ogromna, to prawdziwe wyzwanie. Ale rozwijanie oferty firmy jest przecież konieczne, by utrzymać się na rynku. Nawet jeżeli uda nam się stworzyć nowatorski produkt, to wolny rynek i dynamiczna konkurencja bardzo szybko sprawią, że będziemy musieli go wyróżnić spośród pozostałych. Jak wypromować nowy produkt, aby potencjalni klienci chcieli go kupić i to może już w dniu premiery? Rozwiązaniem jest odpowiednia strategia marketingowa, którą wypracujesz i zaczniesz wdrażać jeszcze przed premierą produktu. Sprawdź, jaki jest sprawdzony sposób, aby to efektywnie zrobić!

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Jak budować oczekiwanie potencjalnych klientów na nowy produkt?
  • Jak wygląda przykładowa strategia marketingowa w zakresie promowania nowego produktu w social mediach?
  • Jakie znaczenie ma wizerunek przedsiębiorcy podczas wprowadzania nowego produktu na rynek?

Wprowadzenie nowego produktu na rynek – jakie podejście marketingowe przyjąć?

Współcześnie jednym z kluczy do rozwoju firmy jest ciągłe rozszerzanie oferty – wprowadzanie nowych produktów i ciągłe ulepszanie tych już dostępnych. Wprowadzenie produktu na rynek wymaga zadbania o wiele szczegółów, ale także dbałości o odpowiedni przekaz marketingowy. Przygotowałem dla Ciebie kilka sprawdzonych wskazówek o tym, jak pod kątem marketingowym wzbudzić ciekawość i chęć zakupu Twojego nowego produktu za pomocą działań w mediach społecznościowych.

Co ciekawe, aby nowy produkt odniósł sukces na rynku, warto byś rozpoczął jego intensywne promowanie jeszcze przed premierą. W ten sposób możesz wyprzedzić konkurencję, ale i zbudować bazę potencjalnych zainteresowanych i zacząć zarabiać na nowym produkcie już w dniu jego premiery w Internecie.

Wielu przedsiębiorcom wydaje się, że wprowadzenie nowego produktu na rynek polega wyłącznie na umieszczeniu go w sklepie internetowym. Tymczasem w ten sposób, nowi klienci nie będą mieli przecież o nim pojęcia. Promocja Twojego produktu powinna mieć swój początek w mediach społecznościowych, bo to tam czeka na Ciebie duża rzesza osób, spośród których są odbiorcy mogący stać się Twoim potencjalnym klientem.

Kluczem do sukcesu jest to, aby działania marketingowe opierały się na dobrze przemyślanej strategii, którą zaczniesz wdrażać jeszcze przed włączeniem produktu do swojej oferty. Opracowując taką strategię komunikacji dobrze jest zadbać o budowanie oczekiwania odbiorców.

Nowy produkt na rynku a budowanie oczekiwania

Twoi potencjalni klienci na razie nie wiedzą o nowym produkcie, a celem jest by się dowiedzieli. Dlatego musisz wykorzystać kanały dystrybucji informacji w Internecie i zacząć od zbudowania lejka marketingowego. 

Skutecznym sposobem na wypromowanie produktu jest budowanie oczekiwania ludzi jeszcze zanim będzie on dostępny w ofercie zakupowej. Możesz ich uprzedzić, że niebawem produkt X będzie dostępny, zaciekawić ich nim.

Dużym błędem przedsiębiorców jest to, że pracując nad nowym produktem przez dany okres czasu, inwestując w niego i ponosząc koszty, zapominają o marketingu. A rynek przecież jeszcze nie ma pojęcia, że powstaje coś nowego. Skupiają się na działaniach promocyjnych dopiero, gdy jest już w dostępności gotowy produkt. Tymczasem okazuje się, że jak już skończysz budować produkt, to ludzie mogą nie być gotowi, aby od razu z niego korzystać, bo dowiedzą się pierwszy raz. Od dawna wiemy już, że aby klient chciał kupić jakiś produkt, zwykle musi się zetknąć z jego ofertą przynajmniej kilkanaście razy.

Pod kątem strategicznym warto pomyśleć, co można zrobić marketingowo zanim jeszcze produkt zadebiutuje na rynku. Gdy ludzie będą przygotowani poprzez systematyczne informowanie ich o postępach prac nad produktem, istnieje dużo większa szansa na to, że go kupią zaraz po wprowadzeniu na rynek. W ten sposób na efekty sprzedażowe będziesz czekać zdecydowanie krócej, niż w przypadku wprowadzenia działań marketingowych dopiero po premierze produktu.

Wprowadzenie nowego produktu a budżet marketingowy

Aby skutecznie wprowadzić produkt na rynek, musisz przygotować odpowiednią strategię komunikacji w mediach społecznościowych. Dzięki temu potencjalny klient dowie się o Twoich planach wcześniej i przygotuje się do chęci zakupu. Jednym z ważniejszych elementów dobrej strategii marketingowej jest określenie budżetu na działania promocyjne – przede wszystkim na reklamy sponsorowane.

Określ budżet marketingowy na promocję produktu, aby móc odpowiednio rozplanować działania w Internecie. Często przedsiębiorcy mający mniejsze firmy pytają, ile może wynosić minimalna kwota miesięczna przeznaczana na ten cel. Uważam, że jest to 2 tysiące złotych miesięcznie na same reklamy. To budżet, który sprawi, że realnie zauważysz, że lista osób oczekujących na produkt przyrasta.

Budżet warunkuje efektywność reklam sponsorowanych. Jeżeli przeznaczysz na ten cel np. 100zł, to też jakiś efekt to przyniesie, ale po prostu wielokrotnie mniejszy niż, gdy zainwestujesz więcej. Lepiej nie pracować na budżetach, które są bez sensu. Wielu przedsiębiorców popełnia błąd myśląc, że budżet na reklamy wynoszący kilkaset złotych miesięcznie przyniesie spektakularny efekt. Tymczasem, to ile będzie zwrotu będzie niewspółmierne do czasu, który na to zostanie przeznaczony.

Stwórz landing page – sposób wprowadzenia nowego produktu

Wprowadzenie nowego produktu warto rozpocząć również od stworzenia prostej strony lądowania. To na nią będą odsyłać reklamy sponsorowane. Może to być prosta strona bez dodatkowych podstron, ale ważne aby:

  • była spójna estetycznie z identyfikacją wizualną firmy,
  • zawierała najważniejsze informacje o produkcie,
  • tekst opisujący produkt był napisany językiem korzyści,
  • zawierała formularz kontaktowy lub możliwość zakupienia produktu, lub dawała możliwość zapisania się na newsletter i listę oczekującą.

Landing page stanie się miejscem, w którym będzie można gromadzić osoby potencjalnie zainteresowane produktem. W reklamach sponsorowanych i w komunikacji na na social media, warto systematycznie mówić o postępach prac nad produktem, korzyściach jakie on przyniesie odbiorcom, budować oczekiwanie. Natomiast treści te powinny przekierowywać do landing page, na której osoby zainteresowane produktem będą mogły się zapisać na listę oczekiwania, co im przyniesie korzyść w postaci np. rabatu na zakup w dniu premiery. 

Dzięki temu możesz też przekonać się, jaki jest feedback dotyczący wprowadzenia nowego produktu i czy wzbudza zainteresowanie stanowiąc odpowiedź na potrzeby i oczekiwania potencjalnych klientów.

Wprowadzenie nowego produktu na rynek a marka osobista

Wielu przedsiębiorców popełnia błąd polegający na tym, że promują sam produkt jako autonomiczną rzecz. Tymczasem nacisk na promocję powinien być również ze strony marki osobistej. Dzięki temu nowy produkt nie będzie funkcjonował w sieci samodzielnie, lecz stanie się częścią pewnej historii. 

Dzięki rosnącej popularności promowania wizerunku w mediach społecznościowych, możemy obserwować jak skutecznie działa taka forma strategii komunikacji.

Gdy o nowym produkcie będzie opowiadać przedsiębiorca, pokazując przy tym swoją twarz nabierze on większej wiarygodności i wpłynie na budowanie zaufania nie tylko do samej marki, ale i jej oferty. Bardzo łatwo jest zbudować wiarygodność, kiedy pokażesz kto konkretnie oferuje produkt i dlaczego. 

Produkt jest anonimowy, a przedsiębiorca niesie ze sobą autentyczne emocje i wartości, które wówczas są bardziej wiarygodne i rzutują też na sposób odbioru nowego produktu przez odbiorców treści marketingowych. Wspieranie produktu poprzez prezentację marki osobistej, to najlepszy sposób we współczesnej promocji w social mediach. Twoja renoma w branży i wizerunek eksperta w danej dziedzinie nadadzą wartość temu, co oferujesz klientom. Z ich punktu widzenia kluczową rolę będzie miało to, że ofertę prezentuje ktoś autentyczny i wiarygodny.

Potwierdzeniem efektywności tej metody jest mój eksperyment, który przeprowadziłem jako marketer w swojej agencji marketingowej. Na pewien czas postanowiłem przestać promować firmę za pomocą swojego wizerunku i skoncentrować wszelkie działania na reklamowaniu samej agencji. Okazało się, że przez to, że mojego wizerunku zabrakło, agencja pomimo dużych budżetów na reklamy i marketing internetowy nie była tak ciekawa dla odbiorców, jak wcześniej. Okazało się, że nawet bardzo duże kontrakty zawieramy po prostu w relacjach człowiek-człowiek i “zabranie” mojej twarzy z marketingu agencji, tylko pogorszyło efekt. Po 8 miesiącach testów wróciłem do komunikacji swojej osoby i zauważyliśmy znaczną poprawę wyników.

Wprowadzanie nowego produktu na rynek a publikacje w social mediach

Aby wzmocnić efekt reklam sponsorowanych i zbudować społeczność zarówno wokół swojej marki osobistej, jak i jej oferty, warto wdrożyć dodatkowe działania marketingowe kierowane do grupy docelowej. Już na początkowym etapie powinieneś zadbać o to, aby wyróżnić się na tle konkurencji budując wizerunek eksperta w swojej branży, ale i pracować nad pozyskaniem zaufania odbiorców.

Wykorzystaj w tym celu wideo marketing, livy, stories, webinary. Pokażesz bowiem odbiorcom, że posiadasz wiedzę, doświadczenie i jesteś ekspertem w swojej dziedzinie. To wzmacnia efekt reklam, ale i buduje Twój wizerunek jako przedsiębiorcy w grupie docelowej. W ten sposób pokażesz, że oferta jest dobra, bo Ty nadajesz jej wartość.

Ważne jest, aby ludzie widzieli w Tobie autorytet odnośnie tego, o czym im mówisz. Wówczas produkty, które chcesz sprzedać stają się dla nich warte uwagi. 

Jak widzisz, możesz zrobić wiele, aby klienci odpowiedzieli na to, co jest celem kampanii, które wdrażasz.

Lejek marketingowy dla nowego produktu – przykład strategii

  • Stwórz wideo powitalne, w którym opowiesz krótko o sobie i o tym, jaki produkt tworzysz. Na końcu nagrania zachęć oglądających do interakcji np. by śledzili Twój profil na Facebooku, jeżeli chcą wiedzieć na bieżąco jak wygląda backstage przygotowań do wprowadzenia nowego produktu na rynek. Co kilka tygodni zmieniaj wideo na nowe informujące o postępach prac. Opublikuj takie wideo i zoptymalizuj w postaci reklamy sponsorowanej za pomocą Managera Reklam na Facebooku.
  • Uruchom reklamy sponsorowane, które będą przekierowywać do landing page.
  • Co 1-3 tygodnie wysyłaj mailing, w którym będziesz opowiadać, co się wydarzyło w ostatnim czasie w związku z pracami nad produktem i co planujesz dalej. Pamiętaj też o Call to action.
  • Codziennie nagrywaj stories, które pokazują Twoją pracę jako przedsiębiorcy, edukują odbiorców i prezentują Twój wizerunek, a także backstage firmy. Przeplataj takie treści również swoimi opiniami oraz aspektami z życia codziennego, by przełamać barierę z odbiorcami i dać im się lepiej poznać. Stories są niezbędnym wsparciem dla efektywności reklam sponsorowanych i pomagają promować nie tylko Ciebie jako przedsiębiorcę, ale i oferowane produkty, o ile aktywnie pozyskujesz dzięki reklamie płatnej nowych odbiorców.
  • Publikuj posty i reklamy zawierające link do landing page produktu.
  • Systematycznie zwiększaj budżet na reklamy im bliżej premiery produktu. Na 2 tygodnie przed premierą budżety powinny być 2-3 krotnie wyższe niż na początku promocji.

Podsumowując

Istnieje wiele sposobów na wprowadzanie nowego produktu na rynek. Odpowiednie wykorzystanie elementów strategii marketingowej i komunikacji w social mediach, przekładają się na realny sukces kampanii. Dobrze dobrane narzędzia e-marketingowe pomogą dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Jednak warto pamiętać, że jest to długofalowy proces, który wymaga czasu, budżetu i wytrwałości.

Dobra strategia wprowadzenia produktu na rynek z całą pewnością przybliża Cię do biznesowego sukcesu. Pamiętaj jednak, że możesz, a zwykle nawet powinieneś ją modyfikować w oparciu o pomiary efektywności wprowadzanych rozwiązań w ramach promocji. Powodzenia!

Wiedza w pigułce

Jak wprowadzić nowy produkt na rynek?

  • Zdefiniowanie potrzeb i oczekiwań potencjalnych klientów
  • Analiza i prognoza rynku
  • Analiza działań konkurencji
  • Określenie miesięcznego budżetu na działania marketingowe
  • Budowanie strategii promocji w Sieci
  • Zdefiniowanie produktu
  • Strategia sprzedaży – kanały dystrybucji
  • Strategia komunikacji
  • Harmonogram wdrożenia: określający wszystkie etapy tworzenia produktu, strategii marketingowej i sprzedażowej – aż do wprowadzenia produktu na rynek
KLIKNIJ I WYPEŁNIJ FORMULARZ

Jeżeli masz pomysł na nowy produkt/usługę lub jesteś w trakcie jego realizacji, a potrzebujesz profesjonalnej pomocy w zakresie skutecznej promocji, zapraszam do wypełnienia briefu. Z przyjemnością skontaktuję się z Tobą, aby móc omówić sposoby wprowadzenia na rynek Twojego produktu.

Lepsze wyniki marketingu bez zwiększania budżetu.

Pobierz darmowy ebook i dowiedz się, jak dzięki zmianie swojego podejścia do zarządzania marketingiem osiągać lepsze efekty przy tym samym budżecie. Zapoznaj się z najlepszymi praktykami współpracy opartymi na problemach jakie rozwiązaliśmy u klientów.

Pobierając go otrzymasz też newsletter KAMAN. To jedna wskazówka tygodniowo o tym jak poprawić Twój marketing.

Ostatnie najciekawsze artykuły

Rezultaty:

Wygenerowane 142 836,50 zł sprzedaży w przeciągu 5 miesięcy współpracy

Ponad 9 – krotny zwrot z inwestycji dla klienta sprzedającego produkty dla dzieci

Wyzwanie:

Duża marka produktów do włosów – dostępna w drogeriach, sklepach stacjonarnych oraz innych sklepach internetowych – chciała wzmocnić sprzedaż produktów przez swój własny sklep. Dodatkowym wyzwaniem było stworzenie lejka sprzedażowego, w którym pokazujemy działania, opinie oraz efekty stosowania produktów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Podział lejka sprzedażowego na różne segmenty odbiorców, w zależności od tego czy znają markę lub czy widzą reklamy produktów pierwszy raz

  • Podział optymalizacji na grafiki przedstawiające różne produkty i na różne zainteresowania oraz dane behawioralne jak zdrowe włosy, serum do włosów, utrata włosów, produkty do włosów itp.

  • Testowanie różnego typu grafik np. przedstawiających działanie produktów oraz ich efekty po określonym czasie stosowania. Dodatkowo wzmocniliśmy to działanie o przejrzystą komunikację i przykuwające oko grafiki

Rezultaty:

Koszt zakupu: 13,79 zł
Ilość zakupów: 759
Łączną wartość zakupów: 80 273,91 zł
ROAS (zwrot z inwestycji) : 7,67

Wyzwanie:

Klientka z wieloletnim doświadczaniem na rynku chciała pozyskać jak najwięcej nowych klientek, na zakup drogiego sprzętu do elektrostymulacji. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

Przygotowanie wideo do reklam, nagranie webinaru oraz wykonanie kilkudziesięciu zdjęć

Stworzenie landing page z możliwością zapisania się (zostawienia adresu email) do obejrzenia darmowego webinaru

Przygotowanie kampanii typu Lead Ads, do pozyskiwania kontaktów bezpośrednio w środowisku Facebooka

Utworzenie automatycznej kolejki maili z merytoryczną treścią i możliwością umówienia się na rozmowę przez Calendy

Przygotowanie konta na Calendly z zapisami na 30-minutową rozmowę

Rezultaty:

W ciągu czterech miesięcy uzyskaliśmy 434 leady (adresy e-mail lub numer telefonu).

Co miesiąc wzrost liczby pozyskanych leadów o ok. 30%

Ponad 600 000 wyświetleń reklam na Facebooku i Instagramie.

Rezultaty:

Ponad 600 zakupów o łącznej wartości 312,000 zł, dla sklepu internetowego sprzedającego buty online Zwrot z inwestycji na poziomie 700%

Wyzwanie:

Jak sprawić, żeby okulary przeciwsłoneczne sprzedawały się przez cały rok? Jak dotrzeć do osób, dla których kupno okularów za 1500 złotych jest czymś naturalnym?

Takie wyzwania czekały na nas w przypadku tego klienta.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Wykorzystanie nagrywanych przez właścicielkę wideo, według naszych wytycznych.
  • Ciągłe rozbudowywanie bazy fanów na Instagramie, poprzez skuteczne kampanie na pozyskanie nowych obserwujących.
  • Kampania delikatnie przepychająca do zakupu w sklepie internetowym.
  • Mocne wykorzystanie wiadomości prywatnych na Instagramie, jako główny kanał sprzedażowy.

Rezultaty:

W trzy miesiące liczba wysyłanych wiadomości prywatnych na IG wzrosła o ok. 40%, a wartość zamówień o ok. 175%.

Pozyskaliśmy ponad 6000 nowych obserwatorek w pięć miesięcy.

Ponad 2 000 000 wyświetleń reklam na Facebook i Instagramie.

Wyzwanie:

W czasie pandemii sklep stacjonarny przeniósł swoją sprzedaż również do sieci. Przypadek jakich wiele. Jak dobre wyniki stacjonarne przełożyć na dobre wyniki online, bez sprzedaży własnych produktów?

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Pozyskanie ponad 5000 nowych obserwatorów na Instagramie. Koszt pozyskania nie przekroczył 1 zł za osobę.

Wzrost liczby transakcji o ponad 400% patrząc rok do roku. W pół roku z poziomu ok. 75 zamówień miesięcznie doszliśmy do poziomu ponad 380 zamówień miesięcznie.

Sklep stacjonarny notuje rekordowe zyski, gdzie sprzedaje m.in. foteliki samochodowe (również promowane przez nas).

Wyzwanie:

Klient prowadzący usługi samochodowe (renowacja, naprawa, sprzedaż felg) chciał sprzedawać więcej przez swój sklep internetowy, w głównej mierze skupiając się na sprzedaży opon, felg oraz całych zestawów do samochodów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Budżet: 2,000 euro/ miesięcznie
Ilość zakupów: 103
Łączną wartość zakupów: 86 271,45 euro
ROAS (zwrot z inwestycji) : 17,25

Wyzwanie:

Nasza Klientka posiada markę osobistą i jest już znana w świecie korektorów tekstu. Zgłosiła się do nas, abyśmy pomogli jej wygenerować rekordowy przychód sprzedaży jej flagowego produktu czyli kursu online przygotowującego do zawodu korektora.
Okno sprzedażowe trwało 10 dni i poprzedzone było bezpłatnym webinarem połączonym z warsztatami.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • kampanię zapisów na listę oczekujących, aby ogrzewać grupę odbiorców poprzez kampanię mailingową stworzoną przez klientkę
  • kampanię na zapisy na darmowy webinar, aby jak najwięcej nowych osób dowiedziało się, na czym polega praca korektora
  • kampanię remarketingową do osób z listy oczekujących oraz uczestników webinaru
  • kampanię sprzedażową do tzw. “zimnego ruchu”
    kampanię na obserwujących na Instagramie

Rezultaty:

Klientka oczekiwała minimum powtórzenia wyniku z poprzedniej edycji kursu. Każda wartość powyżej, miała dać klientce dużą satysfakcję z osiągniętego wyniku. Zapowiedzi w postaci kampanii mailingowej do listy oczekujących oraz zapisy na bezpłatny webinar pozwoliły nam stworzyć wartościowe grupy odbiorców, do których powróciliśmy z komunikatami sprzedażowymi, po otwarciu okna sprzedażowego. Dzięki tym działaniom, już pierwszego dnia sprzedaży, klienci złożyli aż 26% wszystkich zamówień! Osoby niezdecydowane, które nie dokonały jeszcze zakupu, a miały wcześniej styczność z marką, ostatniego dnia otrzymały komunikat o ostatniej szansie na zdobycie nowych umiejętności. Końcowy wynik sprzedażowy był niemal DWUKROTNIE wyższy, niż w poprzedniej edycji. To na tyle dobry wynik, że klientka podjęła decyzje o kontynuowaniu współpracy i przygotowaniu kolejnych produktów, które z sukcesem pomożemy jej sprzedać.

Wyzwanie:

Gabriel przychodził do nas z niczym. Miał jedynie rozgrzebany lokal z wizją studia treningu EMS w Rzeszowie. Marketing budowaliśmy więc od zera.

W tej branży klienci wiążą się głównie na umowy – na 12 lub 18 miesięcy. Jak ich pozyskać?

Zaproponowaliśmy po kolei:

 

  • Od początku postawiliśmy na komunikacje bezpośrednią, czyli telefony i wiadomości prywatne
  • Studio do dzisiaj nie posiada swojej strony internetowej, więc opieramy się tylko na działaniach w social mediach
  • Gabriel i Agnieszka, według naszych wytycznych, przygotowali wiele filmów reklamowych jeszcze przed rozpoczęciem działalności studia
  • Skupiliśmy się głównie na kampaniach zasięgowych, gdzie celem było wyświetlenie wideo

Rezultaty:

  • Podpisanych ponad 200 długoterminowych umów (najwięcej na 18 miesięcy)
  • Ponad 3 000 000 wyświetleń reklam na terenie województwa podkarpackiego
Kurs będzie odbywał się w okresie 3 miesięcy, tj. wrzesień-październik-listopad 2023 r. Zjazdy stacjonarne będą odbywać się w: Warszawie*, Krakowie*, Łodzi*
*O dokładnym miejscu i adresie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
 
Zjazdy stacjonarne odbędą się w następujących terminach*:
  • 16-17.09.2023 oraz 23-23.09.2023
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 14 i 22.10.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 18 i 19.11.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
*O dokładnej dacie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
  • 2.12.2023 r. – zakończenie kursu i wręczenie certyfikatów (offline).
 
Spotkania LIVE w ramach Kursu będą prowadzone według harmonogramu, który zostanie opublikowany w lipcu 2023 roku na Grupie na platformie Facebook.