Prowadzenie i obsługa Facebooka

Obsługa Fanpage na Facebooku nie jest Twoją mocną stroną? Nie wiesz, jak stworzyć skuteczną strategię działań i zrealizować kampanie reklamowe przynoszące zyski? Próbujesz z lepszym lub gorszym skutkiem? Liczba fanów rośnie w wolnym tempie, a i tak nie przekłada się to na efekty finansowe?

Czas zmienić ten stagnacyjny stan, ożywić Twoją markę, zbudować relacje z fanami i zamienić ich w stałych Klientów! W KAMAN wzmocnimy obraz Twojej firmy na Facebooku, zbudujemy zasięgi, przygotujemy odpowiednią kreację reklamową i zadbamy o konwersję.

Jeśli zastanawiasz się, czy to dobry moment na zmiany, to nigdy nie będzie lepszego momentu. Już dzisiaj możesz zrobić pierwszy krok i skontaktować się z agencją KAMAN.

Media społecznościowe są używane przez prawie

0 POLAKÓW
Facebook, Instagram, YouTube i TikTok to nieograniczone możliwości dotarcia z Twoim produktem lub usługą bezpośrednio do grupy docelowej. Media społecznościowe są integralną częścią budowania marki w Internecie. Prowadzimy konkretne strategie i kampanie mające realizować określone cele. I robimy to naprawdę świetnie, co widać w statystykach kont i konwersjach u naszych klientów. Dbamy także o odpowiednie dopasowanie formy komunikacji, aby budować wizerunek marki wśród odbiorców treści w mediach społecznościowych.

Czy wiesz, jaką moc ma Fanpage na Facebooku?.

W KAMAN od lat współpracujemy z firmami, instytucjami i markami osobistymi, rozwijając lub od początku prowadząc ich Fanpage na Facebooku. Publikujemy angażujące treści, tworzymy atrakcyjne kreacje i skuteczne kampanie reklamowe. Wykorzystujemy potencjał Facebooka w 100%, wzmacniając pozycję firmy w sieci.

My, jako doświadczona agencja marketingowa to doskonale wiemy, ale czy Ty wiesz, jaką moc ma Fanpage na Facebooku prowadzony regularnie? Profesjonalna obsługa Facebooka wpływa m.in. na:

  • rozpoznawalność marki, produktu lub usług,
  • wiarygodność,
  • pozycję na rynku,
  • lepszą komunikację na linii firma klient, firma kontrahenci,
  • napływ nowych Klientów i wzrost sprzedaży.

Jakie kanały mediów społecznościowych obsługujemy?

zadbamy o Twój

Facebook

poprowadzimy Ci

Instagram

wypromujemy na

TikTok

zadbamy o

YouTube

Zainwestuj w prowadzenie social media dla swojej firmy już dzisiaj! Będziesz pod wrażeniem, jak dużą różnicę robi profesjonalna obsługa względem przypadkowych, wrzucanych pod wpływem impulsu postów.

By być bliżej Klientów i o krok przed konkurencją

Obsługa Fanpage na Facebooku to złożony proces, który konsekwentnie realizowany zbuduje silną pozycję Twojej firmy nie tylko Facebooku, ale też na rynku. Regularnie i efektywnie prowadzony Fanpage podniesie konkurencyjność firmy, zwiększy atrakcyjność oferty i przyciągnie nowych Klientów! W KAMAN konsekwentnie realizujemy opracowane strategie i osiągamy wyznaczone cele, o czym możesz przekonać się, śledząc nasze współprace.

Jesteśmy agencją marketingową, która prowadzi skuteczne działania

Czy wiesz, skąd bierze się nasza skuteczność? W KAMAN doskonale wiemy, że każda firma jest inna, dlatego indywidualnie podchodzimy do każdej współpracy. Stawiamy na kreatywne rozwiązania, angażujące treści, a cała strategia działania jest „szyta na miarę”. Prowadzimy Fanpage spójnie, uwzględniając filozofię marki i sposób kom unikacji. Konstruujemy przekazy, które trafiają do fanów i generują zainteresowanie. Jeśli Twoja firma nie ma określonego stylu komunikacji, po rzetelnej analizie wprowadzimy styl dostosowany do grupy docelowej.

Analizujemy i wyznaczamy cele biznesowe

Prowadzenie Fanpage na Facebooku to nie tylko publikacja postów. Ten krok poprzedza szereg działań, nad którymi pracują nasi specjaliści. Nasza skuteczność wynika z tego, że doskonale wiemy, co robić i w jaki sposób, aby odnieść sukces. Rozpoczynając współpracę, skupiamy się na odpowiednim opracowaniu strategii. W tym celu:

  • Analizujemy i przeprowadzamy audyt
  • Wyznaczamy cele biznesowe
  • Definiujemy grupy docelowe
  • Tworzymy strategię komunikacji
  • Przygotowujemy przyciągające uwagę grafiki i wideo
  • Dbamy o wartościowy i angażujący content
  • Publikujemy
  • Mierzymy wyniki
  • Usprawniamy działania

 

Współpracując z agencją marketingową KAMAN, otrzymasz kompleksowy pakiet działań, który będzie odpowiedzią na potrzeby Twojej firmy. Co to oznacza? Zakres obsługi social media dopasujemy do charakteru działalności. Dopiero gdy bliżej poznamy Twoją firmę, przygotujemy odpowiednią ofertę „szytą na miarę”.

Tworzymy angażujące treści i przyciągające uwagę grafiki

Obsługa Fanpage na Facebooku przez KOMAN obejmuje tworzenie treści i grafik. W końcu na kanałach social media nic tak nie przyciąga uwagę, jak dobrze zaprojektowana grafika i angażująca treść. Spod naszych rąk wychodzą kreatywne opisy, których język i styl jest dopasowany do grupy docelowej firmy. W przekazach uwzględniamy walor rozrywkowy, informacyjny i edukacyjny. Zwracamy uwagę na tematy, które interesują Twoich Klientów. Bierzemy pod uwagę wiele czynników m.in. sezonowość w branży. Sprawiamy, że stajesz się dla swoich Klientów wiarygodną i wartą zaufania marką.

Mierzenie wyników i usprawnianie działań

Obserwujemy efekty prowadzonych działań. Analizujemy konwersje i skuteczność kampanii reklamowych na Facebooku. Przeprowadzamy testy i usprawniamy wdrożone działania. Dążymy do osiągnięcia wyznaczonych celów. Jest to proces złożony, dlatego obsługa Fanpage na Facebooku opiera się na współpracy długofalowej. Jeśli chcesz zmienić obraz swojej firmy na Facebooku i zwiększyć zasięgi, skontaktuj się z nami. Porozmawiajmy o naszej współpracy.

Sprawdź, co zyskasz dzięki naszej współpracy

W KAMAN pracują doświadczeni i wykwalifikowani pasjonaci social mediów. Znamy ten świat i wiemy, jak się w nim poruszać. Dzięki naszej pomocy w prowadzeniu Facebooka:

Oprócz prowadzenia profilu firmowego na Facebooku oferujemy inne usługi marketingowe m.in. wideomarketing. Jeśli szukasz wiedzy w zakresie marketingu internetowego, polecamy przygotowany przez naszych specjalistów kurs marketingu internetowego. Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief. Jesteśmy tutaj po to, by wprowadzać dobre zmiany!

0

PorozmawiajMY o Twoich social media

Rezultaty:

Wygenerowane 142 836,50 zł sprzedaży w przeciągu 5 miesięcy współpracy

Ponad 9 – krotny zwrot z inwestycji dla klienta sprzedającego produkty dla dzieci

Wyzwanie:

Duża marka produktów do włosów – dostępna w drogeriach, sklepach stacjonarnych oraz innych sklepach internetowych – chciała wzmocnić sprzedaż produktów przez swój własny sklep. Dodatkowym wyzwaniem było stworzenie lejka sprzedażowego, w którym pokazujemy działania, opinie oraz efekty stosowania produktów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Podział lejka sprzedażowego na różne segmenty odbiorców, w zależności od tego czy znają markę lub czy widzą reklamy produktów pierwszy raz

  • Podział optymalizacji na grafiki przedstawiające różne produkty i na różne zainteresowania oraz dane behawioralne jak zdrowe włosy, serum do włosów, utrata włosów, produkty do włosów itp.

  • Testowanie różnego typu grafik np. przedstawiających działanie produktów oraz ich efekty po określonym czasie stosowania. Dodatkowo wzmocniliśmy to działanie o przejrzystą komunikację i przykuwające oko grafiki

Rezultaty:

Koszt zakupu: 13,79 zł
Ilość zakupów: 759
Łączną wartość zakupów: 80 273,91 zł
ROAS (zwrot z inwestycji) : 7,67

Wyzwanie:

Klientka z wieloletnim doświadczaniem na rynku chciała pozyskać jak najwięcej nowych klientek, na zakup drogiego sprzętu do elektrostymulacji. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

Przygotowanie wideo do reklam, nagranie webinaru oraz wykonanie kilkudziesięciu zdjęć

Stworzenie landing page z możliwością zapisania się (zostawienia adresu email) do obejrzenia darmowego webinaru

Przygotowanie kampanii typu Lead Ads, do pozyskiwania kontaktów bezpośrednio w środowisku Facebooka

Utworzenie automatycznej kolejki maili z merytoryczną treścią i możliwością umówienia się na rozmowę przez Calendy

Przygotowanie konta na Calendly z zapisami na 30-minutową rozmowę

Rezultaty:

W ciągu czterech miesięcy uzyskaliśmy 434 leady (adresy e-mail lub numer telefonu).

Co miesiąc wzrost liczby pozyskanych leadów o ok. 30%

Ponad 600 000 wyświetleń reklam na Facebooku i Instagramie.

Rezultaty:

Ponad 600 zakupów o łącznej wartości 312,000 zł, dla sklepu internetowego sprzedającego buty online Zwrot z inwestycji na poziomie 700%

Wyzwanie:

Jak sprawić, żeby okulary przeciwsłoneczne sprzedawały się przez cały rok? Jak dotrzeć do osób, dla których kupno okularów za 1500 złotych jest czymś naturalnym?

Takie wyzwania czekały na nas w przypadku tego klienta.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Wykorzystanie nagrywanych przez właścicielkę wideo, według naszych wytycznych.
  • Ciągłe rozbudowywanie bazy fanów na Instagramie, poprzez skuteczne kampanie na pozyskanie nowych obserwujących.
  • Kampania delikatnie przepychająca do zakupu w sklepie internetowym.
  • Mocne wykorzystanie wiadomości prywatnych na Instagramie, jako główny kanał sprzedażowy.

Rezultaty:

W trzy miesiące liczba wysyłanych wiadomości prywatnych na IG wzrosła o ok. 40%, a wartość zamówień o ok. 175%.

Pozyskaliśmy ponad 6000 nowych obserwatorek w pięć miesięcy.

Ponad 2 000 000 wyświetleń reklam na Facebook i Instagramie.

Wyzwanie:

W czasie pandemii sklep stacjonarny przeniósł swoją sprzedaż również do sieci. Przypadek jakich wiele. Jak dobre wyniki stacjonarne przełożyć na dobre wyniki online, bez sprzedaży własnych produktów?

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Pozyskanie ponad 5000 nowych obserwatorów na Instagramie. Koszt pozyskania nie przekroczył 1 zł za osobę.

Wzrost liczby transakcji o ponad 400% patrząc rok do roku. W pół roku z poziomu ok. 75 zamówień miesięcznie doszliśmy do poziomu ponad 380 zamówień miesięcznie.

Sklep stacjonarny notuje rekordowe zyski, gdzie sprzedaje m.in. foteliki samochodowe (również promowane przez nas).

Wyzwanie:

Klient prowadzący usługi samochodowe (renowacja, naprawa, sprzedaż felg) chciał sprzedawać więcej przez swój sklep internetowy, w głównej mierze skupiając się na sprzedaży opon, felg oraz całych zestawów do samochodów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Budżet: 2,000 euro/ miesięcznie
Ilość zakupów: 103
Łączną wartość zakupów: 86 271,45 euro
ROAS (zwrot z inwestycji) : 17,25

Wyzwanie:

Nasza Klientka posiada markę osobistą i jest już znana w świecie korektorów tekstu. Zgłosiła się do nas, abyśmy pomogli jej wygenerować rekordowy przychód sprzedaży jej flagowego produktu czyli kursu online przygotowującego do zawodu korektora.
Okno sprzedażowe trwało 10 dni i poprzedzone było bezpłatnym webinarem połączonym z warsztatami.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • kampanię zapisów na listę oczekujących, aby ogrzewać grupę odbiorców poprzez kampanię mailingową stworzoną przez klientkę
  • kampanię na zapisy na darmowy webinar, aby jak najwięcej nowych osób dowiedziało się, na czym polega praca korektora
  • kampanię remarketingową do osób z listy oczekujących oraz uczestników webinaru
  • kampanię sprzedażową do tzw. “zimnego ruchu”
    kampanię na obserwujących na Instagramie

Rezultaty:

Klientka oczekiwała minimum powtórzenia wyniku z poprzedniej edycji kursu. Każda wartość powyżej, miała dać klientce dużą satysfakcję z osiągniętego wyniku. Zapowiedzi w postaci kampanii mailingowej do listy oczekujących oraz zapisy na bezpłatny webinar pozwoliły nam stworzyć wartościowe grupy odbiorców, do których powróciliśmy z komunikatami sprzedażowymi, po otwarciu okna sprzedażowego. Dzięki tym działaniom, już pierwszego dnia sprzedaży, klienci złożyli aż 26% wszystkich zamówień! Osoby niezdecydowane, które nie dokonały jeszcze zakupu, a miały wcześniej styczność z marką, ostatniego dnia otrzymały komunikat o ostatniej szansie na zdobycie nowych umiejętności. Końcowy wynik sprzedażowy był niemal DWUKROTNIE wyższy, niż w poprzedniej edycji. To na tyle dobry wynik, że klientka podjęła decyzje o kontynuowaniu współpracy i przygotowaniu kolejnych produktów, które z sukcesem pomożemy jej sprzedać.

Wyzwanie:

Gabriel przychodził do nas z niczym. Miał jedynie rozgrzebany lokal z wizją studia treningu EMS w Rzeszowie. Marketing budowaliśmy więc od zera.

W tej branży klienci wiążą się głównie na umowy – na 12 lub 18 miesięcy. Jak ich pozyskać?

Zaproponowaliśmy po kolei:

 

  • Od początku postawiliśmy na komunikacje bezpośrednią, czyli telefony i wiadomości prywatne
  • Studio do dzisiaj nie posiada swojej strony internetowej, więc opieramy się tylko na działaniach w social mediach
  • Gabriel i Agnieszka, według naszych wytycznych, przygotowali wiele filmów reklamowych jeszcze przed rozpoczęciem działalności studia
  • Skupiliśmy się głównie na kampaniach zasięgowych, gdzie celem było wyświetlenie wideo

Rezultaty:

  • Podpisanych ponad 200 długoterminowych umów (najwięcej na 18 miesięcy)
  • Ponad 3 000 000 wyświetleń reklam na terenie województwa podkarpackiego
Kurs będzie odbywał się w okresie 3 miesięcy, tj. wrzesień-październik-listopad 2023 r. Zjazdy stacjonarne będą odbywać się w: Warszawie*, Krakowie*, Łodzi*
*O dokładnym miejscu i adresie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
 
Zjazdy stacjonarne odbędą się w następujących terminach*:
  • 16-17.09.2023 oraz 23-23.09.2023
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 14 i 22.10.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 18 i 19.11.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
*O dokładnej dacie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
  • 2.12.2023 r. – zakończenie kursu i wręczenie certyfikatów (offline).
 
Spotkania LIVE w ramach Kursu będą prowadzone według harmonogramu, który zostanie opublikowany w lipcu 2023 roku na Grupie na platformie Facebook.