Konsultacje i szkolenia

Kurs marketingu internetowego i konsultacje w firmie powinny być prowadzone przez osoby z doświadczeniem w branży. My jesteśmy praktykami tego czego uczymy. Konsultacje marketingowe to praca nad konkretnymi rekomendacjami działań marketingowych w Twojej firmie, by jak najszybciej dojść do oczekiwanych rezultatów. Digital marketing (marketing internetowy) jest obszarem tak złożonym, że warto skorzystać ze wsparcia specjalistów, aby nie tracić czasu na błędne decyzje.

Jeśli zdecydujesz się na konsultacje z nami, otrzymasz od nas dopasowane rozwiązania, rekomendacje narzędzi marketingowych i strategie działania, które są w stanie zoptymalizować Twój budżet i czas angażowany w marketing. Z naszej wiedzy korzystają zarówno duże spółki, sieci franczyzowe jak i lokalne firmy oraz marki osobiste. Referencje są w 100% pozytywne.

Każde szkolenie i rozwijanie wiedzy w zakresie marketingu jest przydatne, ale ostateczne wykonanie zadań zostaw specjalistom. W czasie, w którym my będziemy rozwijać Twoje social media (np. Facebook, Tik Tok, Instagram), tworzyć kampanie reklamowe Google Ads i działać innymi kanałami, Ty możesz dalej zajmować się swoim biznesem.

Toyota-Logo

Konsultacje z Tomaszem

Na co dzień odpowiadam za strategie reklamowe wszystkich klientów KAMAN oraz nasz własny marketing. Doradzam i szkolę oraz tworzę na ten temat materiały do internetu. Najlepszym potwierdzeniem skuteczności konsultacji jest fakt, że od kilku lat 100% uczestników jest zadowolonych. Porozmawiajmy o Twoich potrzebach.

Najczęstszym błędem we wdrażaniu marketingu w firmach jest brak strategii marketingowej. Już samo stworzenie planu marketingowego, czy planu rozwoju firmy pomaga przedsiębiorcom i managerom w lepszym określeniu sposobów działania. Zrozumienie jak działa proces decyzyjny klienta jest kluczowe, by przestać marnować budżet, czas i zaangażowanie. 

Tworzenie strategii marketingowej z KAMAN polega na zaplanowaniu niezbędnych w rozwoju firmy elementów marketingu, takich jak:

  • Audyt marketingowy
  • Opracowanie grupy docelowej
  • Określenie mocnych stron firmy/oferty
  • Zaplanowanie materiałów marketingowych
  • Opisanie sposobu dystrybucji materiałów 

Finalnym efektem współpracy jest strategia marketingowa rozumiana jako gotowy do wdrożenia plan działania na kolejne 3-12 miesięcy.

Dlaczego warto współpracować ze specjalistą? Dzięki temu mamy szansę stworzyć strategię marketingową, która ma największe szanse na maksymalizację zysku firmy w jak najkrótszym czasie.

Cele marketingowe firm są różne i dobry plan działania powinien uwzględniać również to jakimi zasobami (umiejętności, czas, budżet marketingowy, pracownicy) dysponuje biznes. 

Dzięki współpracy, mamy szansę stworzyć strategię marketingową szytą na miarę, która najszybciej doprowadzi Cię do realizacji określonego celu.  

Możliwości panelu reklamowego są ogromne. Sprawdź jak użyć ich dla Twoich korzyści, bo możliwe, że kryje się tam wiele opcji, które ułatwią Ci docieranie do nowych odbiorców.

Dzięki konsultacji marketingowej Twoich reklam Facebook czy Instagram zyskasz:

  • Konkretne rozwiązania swoich problemów
  • Lepsze strategie działania
  • Zmniejszenie kosztów pozyskiwania klientów
  • Odpowiedzi na wszystkie zadawane pytania

 

Unikniesz:

  • Marnowania potencjału Twojej marki
  • Wysokich kosztów pozyskiwania klientów
  • Wątpliwości i frustracji
  • Marnowania czasu na nieskuteczne działania marketingowe

Chcesz przeprowadzić kampanię lub zaplanować start nowej marki? Skonsultujmy to, a zyskasz pewność, że idziesz we właściwym kierunku.

Twój marketing działa, ale potrzebujesz zewnętrznej opinii co ulepszyć? Omówmy to i zobacz mój punkt widzenia.

Usługa audytu marketingowego pozwala spojrzeć świeżym okiem na obszary marketingu, które mogłybyć dotychczas pomijane w wyniku tzw. tunnel vision i wyborze konkretnych działań marketingowych. 

Przeanalizujemy marketingowe otoczenie firmy: stronę internetową, kampanie reklamowe, materiały i nośniki reklamowe, copywriting, wybór grup docelowych do kampanii, ofertę i jej komunikację oraz inne kluczowe elementy i ich wpływ na wyniki Twojej firmy. 

Dzięki usłudze audytu marketingowego otrzymasz konkretne wskazówki jak wykorzystać mocne strony firmy i jak poprawić słabe strony kampanii i komunikacji marketingowej (np. niskiej jakości identyfikacja wizualna itp).

Dzięki temu wprowadzając zmiany do swoich działań marketingowych praktycznie od razu można będzie zaobserwować poprawę wyników. 

Prowadzisz firmę i potrzebujesz skuteczniejszego, zaplanowanego sposobu na pozyskiwanie nowych klientów? Porozmawiajmy o tym, jakie działania są najskuteczniejsze w Twojej branży i jak przełożyć to na Twoją firmę.

Dowiedz się:

  • Jak pozyskać nowych klientów z internetu
  • Jak pozyskać nowych klientów w mediach społecznościowych
  • Jak pozyskać klientów b2b
  • Jak prezentować się korzystniej potencjalnym klientom w internecie
  • Jak przyciągać nowych klientów do kontaktu
  • Jak zautomatyzować pozyskiwanie klientów
  • Jakie są najlepsze metody pozyskiwania klientów w Twojej branży
  • Jak działa generowanie leadów na Facebooku i Google
  • Jak zbudować skuteczny lejek sprzedażowy
  • Jak przyciągnąć uwagę i obniżyć koszt pozyskania klienta
  • Jak ułatwić proces sprzedaży handlowcom

Porozmawiajmy o tym indywidualnie w formie konsultacji, bo może Twoja firma może pozyskiwać setki zgłoszeń miesięcznie, a zwyczajnie brakuje Wam wiedzy JAK?

Komunikujesz swój biznes w social media i chcesz robić to skuteczniej? Zaplanujmy Twoje działania zaczynając od celów jakie chcesz realizować, przez strategię która Cię tam doprowadzi, aż po konkretne sugestie dotyczące postów, reklam i komunikacji w internecie.

Porozmawiajmy i dowiedz się jak wykorzystać media społecznościowe do rozwijania firmy. Ten rynek zmienia się z tygodnia na tydzień. Są jednak w świecie social mediów sposoby działania, które można traktować uniwersalnie. 

Skuteczne działania marketingowe w mediach społecznościowych to dziś o wiele, wiele więcej niż potocznie rozumiane „dodawanie postów”. 

Odpowiednia strategia działania w social mediach może być jednym z największych „game changerów” dla Twojej firmy i jej pracowników. 

Wielokrotnie widziałem, jak wykorzystanie influencer marketingu, płatnych kampanii reklamowych, czy wartościowych treści w formie content marketingu odmieniało firmy i marki osobiste.

Odważ się sięgnąć po kawałek tego tortu dla siebie dzięki konsultacjom indywidualnym w zakresie social media i marketingu internetowego. 

 

Klienci o konsultacjach

Zobacz jak wygląda proces:

Nasza agencja marketingowa gwarantuje formę konsultacji, z której zadowolonych jest 100% klientów

Przebieg całego spotkania jest ściśle dopasowany do Twoich potrzeb i pytań, na jakie chcesz poznać odpowiedź. Kiedy współpracujemy w takiej formie, otrzymujesz 100% uwagi, najlepsze wskazówki i porady, jakie wypracowaliśmy w tysiącach kampanii dla setek firm obsługiwanych przez lata. Podczas bezpośredniej konsultacji możesz przejść przyspieszony kurs marketingu internetowego i dowiedzieć się dowiedzieć się, jak powinien funkcjonować marketing i social media w Twojej branży, czy warto inwestować w reklamy na Facebooku, kiedy postawić na wideomarketing i jakie inne usługi marketingowe sprawdzą się w poszerzaniu zasięgów firmy.

Wiedza oparta jest o to co aktualnie działa w firmach podobnych do Twojej. Możesz więc samodzielnie próbować układać strzępy wiedzy z losowych materiałów, lub otrzymać dopasowaną do swojej sytuacji indywidualną poradę. Oszczędzaj swój czas, budżet i nerwy.

Brief

Wypełnij dokładnie brief poniżej. Dzięki temu zrozumiemy jak najskuteczniej Ci pomóc.

Rozmowa

Po otrzymaniu briefu zaproponujemy formę konsultacji i doprecyzujemy mailowo dodatkowe pytania, termin rozmowy i sposób rozliczeń.

Płatność

Rozliczamy współpracę w formie faktury płatnej z góry.

Spotkanie

Realizujemy ustalony zakres konsultacji w formie wideorozmowy.

Konsultacje z Tomkiem