Reklama oraz prowadzenia TikToka

Nie wiesz, na czym polegają kampanie reklamowe TikTok? Chcesz otworzyć się na nowe media, ale brakuje Ci czasu i umiejętności w tworzeniu przyciągających uwagę treści wideo?

Wszystko możemy za Ciebie zrobić. Od A do Z przygotujemy strategię działania, opracujemy atrakcyjne materiały wideo, stworzymy skuteczną kreację reklamową i wdrożymy plan. Z agencją marketingową KAMAN Twoja firma wkroczy na TikToka z przemyślanym planem działania nastawionym na realizację celów.

Media społecznościowe są używane przez prawie

0 POLAKÓW
Facebook, Instagram, YouTube i TikTok to nieograniczone możliwości dotarcia z Twoim produktem lub usługą bezpośrednio do grupy docelowej. Media społecznościowe są integralną częścią budowania marki w Internecie.Prowadzimy konkretne strategie i kampanie mające realizować określone cele. I robimy to naprawdę świetnie, co widać w statystykach kont i konwersjach u naszych klientów. Dbamy także o odpowiednie dopasowanie formy komunikacji, aby budować wizerunek marki wśród odbiorców treści w mediach społecznościowych.

Wykorzystaj potencjał TikToka

Czy wiesz, jak wielki potencjał drzemie w TikToku? Z aplikacji w Polsce korzysta ponad 13 milionów użytkowników. Wśród tej grupy dominują osoby w młodym wieku. Co więcej, jest to jedna z najchętniej pobieranych aplikacji na świecie, a liczba użytkowników wciąż wzrasta.

Dla firm jest to doskonała przestrzeń do promocji marki, produktów i usług. Za pomocą krótkich 15-sekundowych filmów Twoja firma może dotrzeć do szerokiej liczby odbiorców, zwiększając świadomość i rozpoznawalność marki.

Jeśli chcesz zaistnieć w nieograniczonym świecie TikToka i dotrzeć do nowej grypy odbiorców, postaw na prowadzenie TikToka przez doświadczonych profesjonalistów. Jako agencja marketingowa specjalizująca się w TikTok marketing digital rozwiniemy Twoją firmę w social mediach. I nie ukrywamy, że robimy to naprawdę świetnie, o czym możesz przekonać się, śledząc nasze współprace.

Jakie kanały mediów społecznościowych obsługujemy?

zadbamy o Twój

Facebook

poprowadzimy Ci

Instagram

wypromujemy na

TikTok

zadbamy o

YouTube

Zainwestuj w prowadzenie social media dla swojej firmy już dzisiaj! Będziesz pod wrażeniem, jak dużą różnicę robi profesjonalna obsługa względem przypadkowych, wrzucanych pod wpływem impulsu postów.

Chcesz wiedzieć, jak to robimy w KAMAN?

Do każdej współpracy podchodzimy indywidualnie, a nasza oferta jest „szyta na miarę”. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i angażujące treści, których styl jest adekwatny do charakteru branży. Wszystkie działania się przemyślane i poprzedzone dogłębną analizą, u nas nie ma miejsca na przypadkowe ruchy.

Obsługa TikToka – nasze działania

► ANALIZA

Przyglądamy się dotychczasowym działaniom na TikToku, analizujemy aktywność konkurencji, potencjał rynku i wyciągamy wnioski.

► CELE BIZNESOWE

Określamy, jakie cele biznesowe są istotne dla Twojej firmy – zwiększenie świadomości, generowanie ruchu, rejestracja w sklepie itp.

► STRATEGIA KOMUNIKACJI

Opracowujemy harmonogram działania, określamy styl komunikacji oraz dbamy o odpowiedni dobór hashtagów.

► MATERIAŁY WIDEO

Tworzymy atrakcyjny i wartościowy content wideo. Dbamy o wysoką jakość materiału i trafną treść. Proponujemy kreatywne rozwiązania i podbijamy serca użytkowników TikToka!

► PUBLIKACJA

Liczba publikacji na TikToku wynika z indywidualnej oferty. Ważny jest regularny i angażujący content dopasowany do celu, jaki ma osiągnąć.

► TIKTOK ADS

Przygotujemy atrakcyjną kreację reklamową, trafnie określimy cele kampanii i zmierzymy jej skuteczność.

Reklama na TikToku

Mamy za sobą setki zrealizowanych reklam na TikToku. Doskonale wiemy, jak to robić, aby reklama przynosiła zamierzony cel. Przeprowadzaliśmy kampanie dla małych, średnich i dużych firm oraz marek osobistych. Za każdym razem dokładnie analizujemy i określamy cel kampanii, którym może być:

► ZASIĘG

Reklama wyświetli się maksymalnie dużej liczbie potencjalnych odbiorców. Cel zwiększy widoczność i świadomość marki wśród użytkowników.

► RUCH

Celem reklamy jest przekierowanie użytkowników na stronę lub aplikację. W ten sposób zwiększy się szansę na skuteczne pozyskanie nowych Klientów.

► KONWERSJE

Reklama nastawiona na konkretne działanie, jakim może być rejestracja konta czy dodanie produktu do koszyka.

► INSTALACJA APLIKACJI

Zachęca użytkowników do zainstalowania aplikacji.

► GENEROWANIE LEADÓW

Świetny sposób na budowanie bazy Klientów. Celem reklamy jest pozyskanie jak największej liczby danych kontaktowych.

Dlaczego warto inwestować w reklamy na TikToku?

Reklama na TikToku jest bardzo ważną częścią strategii, ponieważ m.in. buduje rozpoznawalność oraz zwiększa świadomość i wiarygodność marki wśród użytkowników. Regularnie i efektywnie prowadzony TikTok wraz z zaplanowanymi kampaniami reklamowymi podniesie konkurencyjność Twojej firmy, zwiększy atrakcyjność oferty i przyciągnie nowych Klientów.

Współpracując z naszą agencją marketingową, otrzymasz dobrze skrojoną kampanię reklamową. Zdefiniujemy cel, przygotujemy dobrze przemyślaną kreację i zmierzymy skuteczność.

Sprawdź, co zyskasz dzięki naszej współpracy

W KAMAN pracują doświadczeni i wykwalifikowani pasjonaci social mediów. Konsekwencja w działaniu i skuteczność to cechy, które nas określają, o czym możesz przekonać się, śledząc nasze współprace. Doskonale znamy świat TikToka i wiemy, jak się w nim poruszać. Dzięki naszej pomocy w prowadzeniu konta na TikToku:

Oprócz kompleksowej obsługi TikToka oferujemy inne usługi marketingowe:

 

Skontaktuj się z nami lub wypełnij brief. Jesteśmy tutaj po to, by wprowadzać dobre zmiany!

0

PorozmawiajMY o Twoich social media

Rezultaty:

Wygenerowane 142 836,50 zł sprzedaży w przeciągu 5 miesięcy współpracy

Ponad 9 – krotny zwrot z inwestycji dla klienta sprzedającego produkty dla dzieci

Wyzwanie:

Duża marka produktów do włosów – dostępna w drogeriach, sklepach stacjonarnych oraz innych sklepach internetowych – chciała wzmocnić sprzedaż produktów przez swój własny sklep. Dodatkowym wyzwaniem było stworzenie lejka sprzedażowego, w którym pokazujemy działania, opinie oraz efekty stosowania produktów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Podział lejka sprzedażowego na różne segmenty odbiorców, w zależności od tego czy znają markę lub czy widzą reklamy produktów pierwszy raz

  • Podział optymalizacji na grafiki przedstawiające różne produkty i na różne zainteresowania oraz dane behawioralne jak zdrowe włosy, serum do włosów, utrata włosów, produkty do włosów itp.

  • Testowanie różnego typu grafik np. przedstawiających działanie produktów oraz ich efekty po określonym czasie stosowania. Dodatkowo wzmocniliśmy to działanie o przejrzystą komunikację i przykuwające oko grafiki

Rezultaty:

Koszt zakupu: 13,79 zł
Ilość zakupów: 759
Łączną wartość zakupów: 80 273,91 zł
ROAS (zwrot z inwestycji) : 7,67

Wyzwanie:

Klientka z wieloletnim doświadczaniem na rynku chciała pozyskać jak najwięcej nowych klientek, na zakup drogiego sprzętu do elektrostymulacji. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

Przygotowanie wideo do reklam, nagranie webinaru oraz wykonanie kilkudziesięciu zdjęć

Stworzenie landing page z możliwością zapisania się (zostawienia adresu email) do obejrzenia darmowego webinaru

Przygotowanie kampanii typu Lead Ads, do pozyskiwania kontaktów bezpośrednio w środowisku Facebooka

Utworzenie automatycznej kolejki maili z merytoryczną treścią i możliwością umówienia się na rozmowę przez Calendy

Przygotowanie konta na Calendly z zapisami na 30-minutową rozmowę

Rezultaty:

W ciągu czterech miesięcy uzyskaliśmy 434 leady (adresy e-mail lub numer telefonu).

Co miesiąc wzrost liczby pozyskanych leadów o ok. 30%

Ponad 600 000 wyświetleń reklam na Facebooku i Instagramie.

Rezultaty:

Ponad 600 zakupów o łącznej wartości 312,000 zł, dla sklepu internetowego sprzedającego buty online Zwrot z inwestycji na poziomie 700%

Wyzwanie:

Jak sprawić, żeby okulary przeciwsłoneczne sprzedawały się przez cały rok? Jak dotrzeć do osób, dla których kupno okularów za 1500 złotych jest czymś naturalnym?

Takie wyzwania czekały na nas w przypadku tego klienta.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Wykorzystanie nagrywanych przez właścicielkę wideo, według naszych wytycznych.
  • Ciągłe rozbudowywanie bazy fanów na Instagramie, poprzez skuteczne kampanie na pozyskanie nowych obserwujących.
  • Kampania delikatnie przepychająca do zakupu w sklepie internetowym.
  • Mocne wykorzystanie wiadomości prywatnych na Instagramie, jako główny kanał sprzedażowy.

Rezultaty:

W trzy miesiące liczba wysyłanych wiadomości prywatnych na IG wzrosła o ok. 40%, a wartość zamówień o ok. 175%.

Pozyskaliśmy ponad 6000 nowych obserwatorek w pięć miesięcy.

Ponad 2 000 000 wyświetleń reklam na Facebook i Instagramie.

Wyzwanie:

W czasie pandemii sklep stacjonarny przeniósł swoją sprzedaż również do sieci. Przypadek jakich wiele. Jak dobre wyniki stacjonarne przełożyć na dobre wyniki online, bez sprzedaży własnych produktów?

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Pozyskanie ponad 5000 nowych obserwatorów na Instagramie. Koszt pozyskania nie przekroczył 1 zł za osobę.

Wzrost liczby transakcji o ponad 400% patrząc rok do roku. W pół roku z poziomu ok. 75 zamówień miesięcznie doszliśmy do poziomu ponad 380 zamówień miesięcznie.

Sklep stacjonarny notuje rekordowe zyski, gdzie sprzedaje m.in. foteliki samochodowe (również promowane przez nas).

Wyzwanie:

Klient prowadzący usługi samochodowe (renowacja, naprawa, sprzedaż felg) chciał sprzedawać więcej przez swój sklep internetowy, w głównej mierze skupiając się na sprzedaży opon, felg oraz całych zestawów do samochodów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Budżet: 2,000 euro/ miesięcznie
Ilość zakupów: 103
Łączną wartość zakupów: 86 271,45 euro
ROAS (zwrot z inwestycji) : 17,25

Wyzwanie:

Nasza Klientka posiada markę osobistą i jest już znana w świecie korektorów tekstu. Zgłosiła się do nas, abyśmy pomogli jej wygenerować rekordowy przychód sprzedaży jej flagowego produktu czyli kursu online przygotowującego do zawodu korektora.
Okno sprzedażowe trwało 10 dni i poprzedzone było bezpłatnym webinarem połączonym z warsztatami.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • kampanię zapisów na listę oczekujących, aby ogrzewać grupę odbiorców poprzez kampanię mailingową stworzoną przez klientkę
  • kampanię na zapisy na darmowy webinar, aby jak najwięcej nowych osób dowiedziało się, na czym polega praca korektora
  • kampanię remarketingową do osób z listy oczekujących oraz uczestników webinaru
  • kampanię sprzedażową do tzw. “zimnego ruchu”
    kampanię na obserwujących na Instagramie

Rezultaty:

Klientka oczekiwała minimum powtórzenia wyniku z poprzedniej edycji kursu. Każda wartość powyżej, miała dać klientce dużą satysfakcję z osiągniętego wyniku. Zapowiedzi w postaci kampanii mailingowej do listy oczekujących oraz zapisy na bezpłatny webinar pozwoliły nam stworzyć wartościowe grupy odbiorców, do których powróciliśmy z komunikatami sprzedażowymi, po otwarciu okna sprzedażowego.Dzięki tym działaniom, już pierwszego dnia sprzedaży, klienci złożyli aż 26% wszystkich zamówień!Osoby niezdecydowane, które nie dokonały jeszcze zakupu, a miały wcześniej styczność z marką, ostatniego dnia otrzymały komunikat o ostatniej szansie na zdobycie nowych umiejętności.Końcowy wynik sprzedażowy był niemal DWUKROTNIE wyższy, niż w poprzedniej edycji.To na tyle dobry wynik, że klientka podjęła decyzje o kontynuowaniu współpracy i przygotowaniu kolejnych produktów, które z sukcesem pomożemy jej sprzedać.

Wyzwanie:

Gabriel przychodził do nas z niczym. Miał jedynie rozgrzebany lokal z wizją studia treningu EMS w Rzeszowie. Marketing budowaliśmy więc od zera.

W tej branży klienci wiążą się głównie na umowy – na 12 lub 18 miesięcy. Jak ich pozyskać?

Zaproponowaliśmy po kolei:

 

  • Od początku postawiliśmy na komunikacje bezpośrednią, czyli telefony i wiadomości prywatne
  • Studio do dzisiaj nie posiada swojej strony internetowej, więc opieramy się tylko na działaniach w social mediach
  • Gabriel i Agnieszka, według naszych wytycznych, przygotowali wiele filmów reklamowych jeszcze przed rozpoczęciem działalności studia
  • Skupiliśmy się głównie na kampaniach zasięgowych, gdzie celem było wyświetlenie wideo

Rezultaty:

  • Podpisanych ponad 200 długoterminowych umów (najwięcej na 18 miesięcy)
  • Ponad 3 000 000 wyświetleń reklam na terenie województwa podkarpackiego
Kurs będzie odbywał się w okresie 3 miesięcy, tj. wrzesień-październik-listopad 2023 r. Zjazdy stacjonarne będą odbywać się w: Warszawie*, Krakowie*, Łodzi*
*O dokładnym miejscu i adresie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
 
Zjazdy stacjonarne odbędą się w następujących terminach*:
  • 16-17.09.2023 oraz 23-23.09.2023
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 14 i 22.10.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 18 i 19.11.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
*O dokładnej dacie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
  • 2.12.2023 r. – zakończenie kursu i wręczenie certyfikatów (offline).
 
Spotkania LIVE w ramach Kursu będą prowadzone według harmonogramu, który zostanie opublikowany w lipcu 2023 roku na Grupie na platformie Facebook.