Blog o marketingu internetowym

Mężczyzna rysuje na tablicy żarówki jako pomysły w strategii marketingowej
Bez kategorii

Plan marketingowy – przykłady i omówienie realizacji

Czas czytania 4 minut Skuteczny plan marketingowy to sposób na to, by przyciągnąć potencjalnych klientów i dotrzeć do wybranej grupy docelowej. Marketing plan jest przeważnie elementem szerszej strategii. Często

Bez kategorii

Pozyskiwanie leadów sprzedażowych. Sposoby, które działają!

Czas czytania 7 minut Lead generation, czyli proces pozyskiwania potencjalnych klientów, odgrywa kluczową rolę w budowaniu zdolności firmy do identyfikacji, przyciągania i konwertowania zainteresowanych osób w rzeczywistych klientów. Wartościowe

Bez kategorii

Jak wygląda strategia marketingowa na facebooku?

Czas czytania 3 minut Strategia marketingowa na Facebooku może przynieść Twojej firmie szereg korzyści – jest w stanie zwiększyć rozpoznawalność marki, poprawić jej wizerunek, znacząco wpłynąć na sprzedaż produktów lub usług.

Bez kategorii

Ile kosztuje strategia marketingowa?

Czas czytania 6 minut Chcesz skorzystać ze wsparcia agencji, ale masz mocno ograniczony budżet? Nie wiesz, ile kosztuje strategia marketingowa i czy na pewno warto w nią zainwestować? Dobrze opracowana i

Dołącz do newslettera KAMAN

To jeden mail tygodniowo o marketingu, wnioskach i aktualnościach.