Reklama płatna na Facebooku – jakich błędów unikać?

Reklama płatna na Facebooku to obecnie najskuteczniejsze narzędzie w marketingu online. Sprawdź, jakich błędów unikać, aby była skuteczna.
Czas czytania 7 minut

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Z jakiego narzędzia należy korzystać tworząc reklamy na Facebooku?
  • Jakie są najczęstsze błędy w reklamie płatnej?
  • Czym spowodowane są słabsze wyniki reklam na Facebooku?
  • Reklama płatna na Facebooku – jak zadbać o jej skuteczność?

Wersja do słuchania: Podcast ToM- Tomek o Marketingu

Płatne reklamy na Facebooku – dlaczego warto?

Reklama płatna na Facebooku to obecnie najskuteczniejszy sposób osiągania celów marketingowych. Jednak tworząc je poprzez uczenie się na własnych błędach możesz sporo stracić. Nie tylko przeznaczony na nie budżet, ale i swój cenny czas. W efekcie szybko poczujesz irytację, że Twoje działania nie przynoszą oczekiwanych rezultatów w mediach społecznościowych.

Dlatego poprowadzę Cię przez proces przygotowywania skutecznych reklam na Facebooku wskazując, jakich błędów warto unikać. Przekonaj się, jak efektywnie wykorzystać dostępny budżet, aby czuć satysfakcję z prowadzenia swojego marketingu w mediach społecznościowych. Reklamy na Facebooku to obecnie jedna z najskuteczniejszych form promocji i przyciągania odbiorców do strony internetowej bądź innej strony docelowej.

Ikonki reklamy płatnej na Facebooku

Aktualnie można zauważyć, że coraz więcej firm skupia się przede wszystkim na reklamach płatnych w swoich działaniach związanych z marketingiem online. W większości przypadków odchodzą od częstego publikowania postów na rzecz kampanii płatnych, gdyż zapewniają one mierzalne efekty. Wciąż jednak pewna grupa przedsiębiorców trochę się waha i łączy reklamy płatne z publikowaniem licznych postów. Ostatnią grupę stanowią osoby, które wciąż nieufnie podchodzą do tego typu promocji firmy w Sieci i rezygnują z kampanii płatnych na Facebooku.

Tymczasem warto się przełamać, gdyż obecnie to właśnie płatne kampanie reklamowe na Facebooku dają najlepsze efekty marketingowe, a co za tym idzie także sprzedażowe. Dlatego opowiem Ci o tym, jakie są najczęstsze błędy, które sprawiają, że reklamy na Facebooku nie przynoszą spodziewanych efektów, przez co przedsiębiorcy niesłusznie się zniechęcają do tego rozwiązania.

Reklamy Facebook – dlaczego warto je wdrażać?

Reklama na Facebooku to obecnie jedno z najważniejszych narzędzi marketingu online. Biorąc pod uwagę, że większość przedsiębiorców wykorzystuje już płatne kampanie reklamowe do promocji swoich firm, usług i produktów w Sieci, musisz nie tylko zacząć to robić tak jak oni, ale wręcz wyprzedzić ich działania o krok. Oznacza to, że samo przygotowywanie reklam nie wystarczy. Musisz zdobyć wiedzę i umiejętności, dzięki którym Twoje reklamy będą jeszcze skuteczniejsze. W tym celu powinieneś nie tylko nauczyć się, jak je tworzyć, ale i jakich błędów unikać. Na pocieszenie dodam, że zdecydowana większość Twojej konkurencji robi błędy w reklamie i nie dopracowuje swoich kampanii – co daje Ci pewną przewagę. Dostrzegam tu więc duży potencjał. Możesz to wykorzystać jako przewagę konkurencyjną i to bez względu na to, czy kreujesz małą markę osobistą czy tworzysz już bardziej rozbudowaną firmę.

Na zachętę dodam, że jako agencja reklamowa obsługujemy kilkadziesiąt firm miesięcznie – zarówno dużych, jak i małych. Przy czym obserwujemy, że ich roczne przychody znacząco wzrastają (często nawet dwukrotnie w perspektywie porównania rok po roku), tylko dzięki tej jednej zmianie w ich dotychczasowym marketingu – włączenia profesjonalnie przygotowanych kampanii reklamowych typu Facebook Ads.

Reklama płatna na Facebooku - przykład

Czym spowodowane są słabsze wyniki w reklamie na Facebooku?

Wielu przedsiębiorców szybko zniechęca się brakiem efektów, mimo że zaczęli już samodzielnie wdrażać reklamy płatne na Facebooku. Przyczyn tego stanu rzeczy może być wiele. Wiele osób zastanawia się, w jaki sposób robić reklamy, aby przynosiły one realny efekt  w postaci większych zasięgów, pozyskania nowych klientów, zwiększenia popularności marki, czy też by to po prostu się zwracało przynosząc większą sprzedaż. Tymczasem główną przyczyną nie jest nieskuteczność tej formy promocji w Sieci, lecz popełniane błędy w reklamie. Warto więc zapoznać się z naszym artykułem o mitach dotyczących Facebooka.

Elementy wpływające na gorszą efektywność reklam

1. Używasz złego narzędzia, czyli przycisku “Promuj post”

Wiele osób łudzi się, że korzystając z tego przycisku w łatwy sposób mogą osiągnąć cele marketingowe poprzez reklamę. Tymczasem to jest największy błąd. Oto powody, dla których nie warto korzystać z narzędzia “Promuj post” i zamiast tego używać do kreacji reklam Managera Reklam na Facebooku (MR).

  • 1 cel reklamowy vs 11 w Manager Reklam – korzystanie z tego przycisku sprawia, że znacząco ograniczasz swoje możliwości w zakresie doprecyzowania celów reklamowych, jakie chcesz osiągnąć opłacając tę kampanię. W Managerze Reklam możesz dokładnie wybrać, co chcesz uzyskać i masz na to realny wpływ. “Promuj post” cel jest tylko jeden i działa on automatycznie. W zaawansowanej wersji są co prawda 4 cele, ale to i tak zdecydowanie za mało w porównaniu z tym, co możemy uzyskać wykorzystując MR. 
  • Dramatycznie ograniczone grupy odbiorców – niewystarczające sprecyzowanie grupy odbiorców sprawia, że reklama wyświetla się osobom, które są nią kompletnie niezainteresowane. W konsekwencji Twój budżet jest tracony na wyświetlenia nie tam, gdzie potrzeba, a ty nie pozyskujesz leadów. W przypadku narzędzia “Promuj post” dostępne są zaledwie 4 podstawowe grupy odbiorców, co jest zbyt szerokim uproszczeniem. Tymczasem w MR możliwości doprecyzowania grup odbiorców są zdecydowanie bardziej rozbudowane.
  • Brak możliwości edycji kreacji – nie masz wpływu na kreację reklamy, bo wyłącznie promujesz sam post, który już stworzyłeś. Zwykle takie posty są zbyt niskiej jakości i nie dają wartości potencjalnym odbiorcom. W efekcie są dla nich nie interesujące. Natomiast posty typowo reklamowe tworzymy z innym celem i nastawieniem niż tradycyjne publikacje umieszczane na tablicy. Forma przekazu ma tu znaczenie.

Odradzam Ci więc korzystanie z tego narzędzia na rzecz Managera Reklam na Facebooku.

Reklama płatna na Facebooku w Managerze Reklam

2. Błędy w ustawieniach reklamy w Manager Reklam na Fb

Jeżeli nie orientujesz się, w jaki sposób poszczególne możliwości ustawień reklamy działają, niestety nie będziesz w stanie ich dobrze zoptymalizować. Wszystkie te elementy powinny być dobrane tak, aby harmonizować ze sobą i się uzupełniać. Wówczas reklama będzie skuteczna. Dlatego dokładnie przeanalizuj każde ustawienie i jego możliwości. Jeżeli masz z tym problem – zapraszam do naszego szkolenia/wyzwania.

Błędy w ustawieniach reklamy:

  • zły cel reklamowy
  • źle dobrane budżety
  • zła grupa docelowych odbiorców
  • złe umiejscowienia
  • zła optymalizacja reklamy
Mężczyzna czyta o tym, jak powinna wyglądać reklama płatna na Facebooku

3. Błędy w kreacji reklamowej

Sposób, w jaki prezentuje się reklama jest niezwykle istotny dla jej odbioru i przyswojenia przez osoby, którym się będzie wyświetlać. Wizualność, na którą wpływają elementy takie jak grafika, czcionka na grafice lub tekstu w wideo, emotikony, podzielenie tekstu postu na bloki – wpływają na to, czy ktoś po pierwsze zainteresuje się reklamą, a po drugie czy się przy niej zatrzyma na chwilę zamiast scrollować tablicę dalej. Chcesz mieć pewność, że Twój post przyciąga uwagę? Przeczytaj nasz artykuł: Jak wyróżnić się w social media za pomocą identyfikacji wizualnej?

Jeżeli kreacja reklamy będzie nieciekawa wizualnie, nie przyciągnie odbiorcy i nie zachęci do działania, czy interakcji. Oto najczęściej popełniane błędy podczas tworzenia kreacji reklam płatnych na Facebooku.

  • Używanie posta – jak wspomniałem wyżej, zwykły post zwykle ma mniejszą jakość niż ten przygotowany specjalnie pod kątem reklamowym. Przygotowując reklamę masz inne cele i wykazujesz większe zaangażowanie niż w przypadku tradycyjnego posta wrzucanego na tablicę strony. Stwórz kreację reklamową specjalnie pod kątem promocji, a podniesiesz jej jakość.
  • Zły nagłówek – nagłówek to pierwsze dwa zdania Twojego tekstu. Jego zadaniem jest przyciągnąć uwagę odbiorcy, zaprezentować czego dotyczy pozostały tekst. Musi więc on być dobrze przemyślany, aby zatrzymał osoby czytające na dłużej. Więcej o tworzeniu dobrych nagłówków i tekstów do reklam możesz przeczytać tutaj – KLIK.
  • Brak CTA – call to action to nic innego jak wezwanie odbiorców do interakcji, wykonania określonego działania. Może to być zachęcenie do polubienia postu, zapisania się na mailing/newsletter, czy też prośba o udostępnienie danego materiału. Ważny jest tu jednak umiar i brak nachalności. W każdej publikacji zastosuj jedno CTA a nie kilka, by nie wprowadzać chaosu i nie irytować odbiorców. Tekst CTA powinien być krótki, spójny i dokładnie wskazywać, czego oczekujesz od odbiorcy. Dobrze jest go umieścić na końcu tekstu.
  • Typowo informacyjny tekst – Warto posługiwać się modelem konwersacyjnym, a nie informacyjnym. Stawiając na dialog, w naturalny sposób pobudzisz odbiorców do interakcji. Zadawaj więc pytania wynikające z kontekstu wpisu, wskazuj wątpliwości w danych kwestiach, zachęcaj do rozmowy.
  • Nieatrakcyjna kreacja – zadbaj o estetykę swojej reklamy i spójność z identyfikacją wizualną firmy (czcionki, kolory, atrakcyjne grafiki i zdjęcia).
  • Brak wideomarketingu – o tym, dlaczego warto włączyć wideo do swojego marketingu online przeczytasz tutaj – KLIK.

Przeczytaj też: Czy potrzebujesz regularnych postów na Facebooku?

Wykres opisujący cechy dobrej kreacji reklamowej

4. Błędy w strategii marketingowej

Wielu przedsiębiorców tworzy swoje reklamy “na wyczucie” i często spontanicznie. W efekcie cały marketing staje się niespójny i nie realizuje konkretnych celów. Przygotowanie strategii marketingowej jest więc niezwykle istotne. Jakie błędy w tym zakresie pojawiają się najczęściej?

  • Słabe materiały marketingowe – nieciekawe kreacje, słabe teksty, brak przyciągających nagłówków, nieodpowiednia forma komunikacji i prezentacji wizualnej.
  • Nieregularność marketingu – postaw na podejście długofalowe a nie na szybki i krótki rozgłos, gdyż tylko taki marketing rzeczywiście będzie przynosić zamierzone efekty.
  • Kupujemy tylko, gdy ufamy – nikt z nas nie kupuje produktu lub usługi, jeżeli nie ufa marce. Dlatego najpierw zbuduj zaufanie swoich odbiorców.
  • Potrzebujemy około 70 “punktów styku” z marką, by kupić – specjaliści wskazują, że dana reklama, strona, prezentacja lub logo firmy musi nam się pojawić aż kilkadziesiąt razy zanim uznamy ją za zaufaną i zechcemy od niej kupować.
Napis Marketing Proces

Podsumowując – błędy w reklamie

Jak te wszystkie problemy można rozwiązać?

Mam nadzieję, że udało mi się przyswoić Ci, jakich błędów warto unikać podczas tworzenia swoich reklam na Facebooku. Niektóre zagadnienia (np. te związane z optymalizacją ustawień reklam) mogą być wciąż kłopotliwe. Dlatego zachęcam Cię do skorzystania z dwóch możliwości, które pomogą Ci tworzyć skuteczne reklamy realizujące plany marketingowe i sprzedażowe.

Konsultacje indywidualne a reklama na Facebooku

  • praca 1 na 1 w formie wideo
  • od strategii do reklam
  • nagrane spotkanie
  • w pełni indywidualne podejście

Wyzwanie “Reklama płatna w social media”

  • 14 dni konkretów
  • wdrożenie krok po kroku
  • 30×60 min – live Q&A
  • praktyka

Wiedza w pigułce

Jakie jest najlepsze narzędzie do tworzenia reklamy na Facebooku?

Najlepszym rozwiązaniem jest korzystanie z Managera Reklam na Facebooku. Jest to narzędzie dające wiele możliwości kreacji reklamy, jak i wyjątkowo skuteczne w zakresie doprecyzowania grupy docelowej. Jeśli więc znasz swoje buyer persony, możesz dopasować przekaz. Dzięki temu Twoje reklamy trafiają do osób, które rzeczywiście mogą być nimi potencjalnie zainteresowane. Pozwala to efektywnie wykorzystać budżet przeznaczony na promocję firmy w Sieci.

Jakie są najczęściej popełniane błędy podczas tworzenia reklamy na Facebooku?

  • korzystanie z przycisku “Promuj post” zamiast Managera reklam na Facebooku
  • brak spójnej strategii marketingowej
  • błędy w kreacji reklamowej
  • zła optymalizacja ustawień reklamy płatnej

Jeżeli potrzebujesz indywidualnego wsparcia w tworzeniu i optymalizacji swoich reklam na Facebooku, zachęcam Cię do skorzystania z konsultacji indywidualnych. Więcej informacji znajdziesz klikając TUTAJ. Natomiast jeżeli jesteś zainteresowany zdobyciem wiedzy o tworzeniu reklam płatnych, dołącz do wyzwania i zacznij świadomie korzystać z najlepszego narzędzia marketingowego: płatnej reklamy w social media – KLIK.

Lepsze wyniki marketingu bez zwiększania budżetu.

Pobierz darmowy ebook i dowiedz się, jak dzięki zmianie swojego podejścia do zarządzania marketingiem osiągać lepsze efekty przy tym samym budżecie. Zapoznaj się z najlepszymi praktykami współpracy opartymi na problemach jakie rozwiązaliśmy u klientów.

Pobierając go otrzymasz też newsletter KAMAN. To jedna wskazówka tygodniowo o tym jak poprawić Twój marketing.

Ostatnie najciekawsze artykuły

lead generation
Bez kategorii

Generowanie leadów – 5 największych błędów małych firm

Czas czytania 10 minut Generowanie leadów sprzedażowych i przekuwanie ich na płacących klientów jest kluczowe dla każdego przedsiębiorstwa. Z perspektywy małych firm, które często operują na niewielkich budżetach, jest to

Rezultaty:

Wygenerowane 142 836,50 zł sprzedaży w przeciągu 5 miesięcy współpracy

Ponad 9 – krotny zwrot z inwestycji dla klienta sprzedającego produkty dla dzieci

Wyzwanie:

Duża marka produktów do włosów – dostępna w drogeriach, sklepach stacjonarnych oraz innych sklepach internetowych – chciała wzmocnić sprzedaż produktów przez swój własny sklep. Dodatkowym wyzwaniem było stworzenie lejka sprzedażowego, w którym pokazujemy działania, opinie oraz efekty stosowania produktów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Podział lejka sprzedażowego na różne segmenty odbiorców, w zależności od tego czy znają markę lub czy widzą reklamy produktów pierwszy raz

  • Podział optymalizacji na grafiki przedstawiające różne produkty i na różne zainteresowania oraz dane behawioralne jak zdrowe włosy, serum do włosów, utrata włosów, produkty do włosów itp.

  • Testowanie różnego typu grafik np. przedstawiających działanie produktów oraz ich efekty po określonym czasie stosowania. Dodatkowo wzmocniliśmy to działanie o przejrzystą komunikację i przykuwające oko grafiki

Rezultaty:

Koszt zakupu: 13,79 zł
Ilość zakupów: 759
Łączną wartość zakupów: 80 273,91 zł
ROAS (zwrot z inwestycji) : 7,67

Wyzwanie:

Klientka z wieloletnim doświadczaniem na rynku chciała pozyskać jak najwięcej nowych klientek, na zakup drogiego sprzętu do elektrostymulacji. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

Przygotowanie wideo do reklam, nagranie webinaru oraz wykonanie kilkudziesięciu zdjęć

Stworzenie landing page z możliwością zapisania się (zostawienia adresu email) do obejrzenia darmowego webinaru

Przygotowanie kampanii typu Lead Ads, do pozyskiwania kontaktów bezpośrednio w środowisku Facebooka

Utworzenie automatycznej kolejki maili z merytoryczną treścią i możliwością umówienia się na rozmowę przez Calendy

Przygotowanie konta na Calendly z zapisami na 30-minutową rozmowę

Rezultaty:

W ciągu czterech miesięcy uzyskaliśmy 434 leady (adresy e-mail lub numer telefonu).

Co miesiąc wzrost liczby pozyskanych leadów o ok. 30%

Ponad 600 000 wyświetleń reklam na Facebooku i Instagramie.

Rezultaty:

Ponad 600 zakupów o łącznej wartości 312,000 zł, dla sklepu internetowego sprzedającego buty online Zwrot z inwestycji na poziomie 700%

Wyzwanie:

Jak sprawić, żeby okulary przeciwsłoneczne sprzedawały się przez cały rok? Jak dotrzeć do osób, dla których kupno okularów za 1500 złotych jest czymś naturalnym?

Takie wyzwania czekały na nas w przypadku tego klienta.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Wykorzystanie nagrywanych przez właścicielkę wideo, według naszych wytycznych.
  • Ciągłe rozbudowywanie bazy fanów na Instagramie, poprzez skuteczne kampanie na pozyskanie nowych obserwujących.
  • Kampania delikatnie przepychająca do zakupu w sklepie internetowym.
  • Mocne wykorzystanie wiadomości prywatnych na Instagramie, jako główny kanał sprzedażowy.

Rezultaty:

W trzy miesiące liczba wysyłanych wiadomości prywatnych na IG wzrosła o ok. 40%, a wartość zamówień o ok. 175%.

Pozyskaliśmy ponad 6000 nowych obserwatorek w pięć miesięcy.

Ponad 2 000 000 wyświetleń reklam na Facebook i Instagramie.

Wyzwanie:

W czasie pandemii sklep stacjonarny przeniósł swoją sprzedaż również do sieci. Przypadek jakich wiele. Jak dobre wyniki stacjonarne przełożyć na dobre wyniki online, bez sprzedaży własnych produktów?

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Pozyskanie ponad 5000 nowych obserwatorów na Instagramie. Koszt pozyskania nie przekroczył 1 zł za osobę.

Wzrost liczby transakcji o ponad 400% patrząc rok do roku. W pół roku z poziomu ok. 75 zamówień miesięcznie doszliśmy do poziomu ponad 380 zamówień miesięcznie.

Sklep stacjonarny notuje rekordowe zyski, gdzie sprzedaje m.in. foteliki samochodowe (również promowane przez nas).

Wyzwanie:

Klient prowadzący usługi samochodowe (renowacja, naprawa, sprzedaż felg) chciał sprzedawać więcej przez swój sklep internetowy, w głównej mierze skupiając się na sprzedaży opon, felg oraz całych zestawów do samochodów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Budżet: 2,000 euro/ miesięcznie
Ilość zakupów: 103
Łączną wartość zakupów: 86 271,45 euro
ROAS (zwrot z inwestycji) : 17,25

Wyzwanie:

Nasza Klientka posiada markę osobistą i jest już znana w świecie korektorów tekstu. Zgłosiła się do nas, abyśmy pomogli jej wygenerować rekordowy przychód sprzedaży jej flagowego produktu czyli kursu online przygotowującego do zawodu korektora.
Okno sprzedażowe trwało 10 dni i poprzedzone było bezpłatnym webinarem połączonym z warsztatami.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • kampanię zapisów na listę oczekujących, aby ogrzewać grupę odbiorców poprzez kampanię mailingową stworzoną przez klientkę
  • kampanię na zapisy na darmowy webinar, aby jak najwięcej nowych osób dowiedziało się, na czym polega praca korektora
  • kampanię remarketingową do osób z listy oczekujących oraz uczestników webinaru
  • kampanię sprzedażową do tzw. “zimnego ruchu”
    kampanię na obserwujących na Instagramie

Rezultaty:

Klientka oczekiwała minimum powtórzenia wyniku z poprzedniej edycji kursu. Każda wartość powyżej, miała dać klientce dużą satysfakcję z osiągniętego wyniku. Zapowiedzi w postaci kampanii mailingowej do listy oczekujących oraz zapisy na bezpłatny webinar pozwoliły nam stworzyć wartościowe grupy odbiorców, do których powróciliśmy z komunikatami sprzedażowymi, po otwarciu okna sprzedażowego. Dzięki tym działaniom, już pierwszego dnia sprzedaży, klienci złożyli aż 26% wszystkich zamówień! Osoby niezdecydowane, które nie dokonały jeszcze zakupu, a miały wcześniej styczność z marką, ostatniego dnia otrzymały komunikat o ostatniej szansie na zdobycie nowych umiejętności. Końcowy wynik sprzedażowy był niemal DWUKROTNIE wyższy, niż w poprzedniej edycji. To na tyle dobry wynik, że klientka podjęła decyzje o kontynuowaniu współpracy i przygotowaniu kolejnych produktów, które z sukcesem pomożemy jej sprzedać.

Wyzwanie:

Gabriel przychodził do nas z niczym. Miał jedynie rozgrzebany lokal z wizją studia treningu EMS w Rzeszowie. Marketing budowaliśmy więc od zera.

W tej branży klienci wiążą się głównie na umowy – na 12 lub 18 miesięcy. Jak ich pozyskać?

Zaproponowaliśmy po kolei:

 

  • Od początku postawiliśmy na komunikacje bezpośrednią, czyli telefony i wiadomości prywatne
  • Studio do dzisiaj nie posiada swojej strony internetowej, więc opieramy się tylko na działaniach w social mediach
  • Gabriel i Agnieszka, według naszych wytycznych, przygotowali wiele filmów reklamowych jeszcze przed rozpoczęciem działalności studia
  • Skupiliśmy się głównie na kampaniach zasięgowych, gdzie celem było wyświetlenie wideo

Rezultaty:

  • Podpisanych ponad 200 długoterminowych umów (najwięcej na 18 miesięcy)
  • Ponad 3 000 000 wyświetleń reklam na terenie województwa podkarpackiego
Kurs będzie odbywał się w okresie 3 miesięcy, tj. wrzesień-październik-listopad 2023 r. Zjazdy stacjonarne będą odbywać się w: Warszawie*, Krakowie*, Łodzi*
*O dokładnym miejscu i adresie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
 
Zjazdy stacjonarne odbędą się w następujących terminach*:
  • 16-17.09.2023 oraz 23-23.09.2023
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 14 i 22.10.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 18 i 19.11.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
*O dokładnej dacie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
  • 2.12.2023 r. – zakończenie kursu i wręczenie certyfikatów (offline).
 
Spotkania LIVE w ramach Kursu będą prowadzone według harmonogramu, który zostanie opublikowany w lipcu 2023 roku na Grupie na platformie Facebook.