Samodzielnie robisz reklamy płatne na Facebooku? Koniecznie zwróć na to uwagę!

Jeżeli samodzielnie robisz reklamy płatne na Facebooku, musisz wiedzieć na co warto zwrócić uwagę, aby były efektywne. Koniecznie przeczytaj!
Czas czytania 7 minut

Współcześnie nie sposób rozwijać firmę poprzez marketing internetowy bez wdrażania reklam płatnych. Bezpłatne zasięgi na Facebooku są już zdecydowanie mniej łaskawe niż kilka lat wstecz. W związku z tym coraz więcej przedsiębiorców decyduje się więc na kampanie płatne, aby docierać do potencjalnych odbiorców treści i tym samym mieć dostęp do nowych klientów. Na szczęście coraz więcej przedsiębiorców zaczyna zdawać sobie z tego sprawę, że Facebook i inne kanały social media mają wielki potencjał w tym zakresie i inwestycja w reklamy rzeczywiście się zwraca. Należy go jedynie umiejętnie wykorzystać. Zwykle pojawia się jednak dylemat dotyczący tego, jak samodzielnie robić reklamy płatne w social media, aby były one skuteczne, a ich efekty realnie dostrzegalne.

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Jaki jest potencjał reklam płatnych na Facebooku?
  • Jakie błędy najczęściej popełniają przedsiębiorcy podczas optymalizacji reklam płatnych?
  • Na co warto zwrócić uwagę robią reklamy płatne?

Reklamy płatne na Facebooku i ich potencjał

Reklama płatna w social media to podstawa kreowania wizerunku marki i osiągania celów marketingowych i biznesowych. Można wręcz powiedzieć, że przedsiębiorca, który nie udziela się w mediach społecznościowych i nie reklamuje w internecie staje się niewidoczny, a rozwój jego firmy jest w poważnym zagrożeniu. Facebook pozwala na tworzenie skutecznych kampanii reklamowych zapewniając dostęp do narzędzi, które ułatwiają firmom komunikowanie się z odbiorcami oraz tworzenie reklam, aby docierać poza grono już obecnych obserwatorów. Jednak, aby reklama na Facebooku była efektywna, musi być przemyślanym procesem.

Wiedza, znajomość trendów i potrzeb odbiorców, a także pewna doza intuicji – nie może tego zabraknąć, gdy decydujemy się na samodzielne robienie reklam płatnych na Facebooku. Mimo że sam proces jest stosunkowo prosty ze względu na intuicyjny interfejs i jasne komunikaty zawarte w Manager Reklam na Facebooku, to nieumiejętność i brak wiedzy o optymalizacji, mogą sprawić, że wdrożone kampanie będą jedynie przepalonym budżetem.

Brak zaufania do reklam płatnych

Ikonka Facebooka

Często spotykam się z tym, że moi klienci podczas doradztwa marketingowego wyrażają brak zaufania do efektywności reklam płatnych. Wynika to z tego, że mają już w tym zakresie złe doświadczenia. Okazuje się bowiem, że próbowali samodzielnie wdrażać kampanie płatne, ale nie widzieli ich efektów ani w postaci wzrostu wskaźników, przyrostu obserwatorów, czy wreszcie podniesienia sprzedaży w swoich biznesach. Gdy omawiamy i wspólnie analizujemy te kwestie i sposób ich działania, okazuje się, że optymalizowali swoje kampanie wyłącznie w oparciu o swoją intuicję. 

Czego zabrakło? Wiedzy i umiejętności. Czy to oznacza, że zawsze trzeba wchodzić we współpracę z agencją social media zamiast robić to samodzielnie? Oczywiście, że nie. Marki osobiste, początkujący przedsiębiorcy i mniejsze firmy spokojnie mogą robić to sami. Ale, aby odnieść sukces, oprócz intuicji muszą się po prostu nauczyć, jak robić to dobrze. 

To jak ze wszystkim innym. Żeby dobrze gotować, musisz najpierw eksperymentować w kuchni, opierać się na sprawdzonych przepisach i poradach kulinarnych. Tak samo jest zarówno z marketingiem internetowym, jak i z optymalizacją reklam płatnych. Trzeba poświęcić swój czas, aby się tego nauczyć. Wówczas efekty przyjdą i będą napawać satysfakcją.

Mężczyzna na szkoleniu z obsługi reklam płatnych Facebooka

Czy wdrażanie reklam płatnych jest trudne?

Każda rzecz, która z pozoru jest nawet prosta, to ze względu na szereg dostępnych narzędzi może okazać się dużym wyzwaniem. Trzeba wiedzieć, od czego zacząć, czym się kierować i w jakiej kolejności wykonywać wszystkie czynności. Ale także do kogo kierować swoje komunikaty i jak one powinny się zaprezentować, aby przyciągać uwagę, dawać odbiorcom wartość. Jeśli będziemy trzymać się określonych zasad i reguł, na pewno będzie nam łatwiej stworzyć skuteczną i oryginalną reklamę, która trafi do szerokiego grona odbiorców.

Gdy tworzysz reklamę, musisz mieć konkretnie sprecyzowany cel. To od niego zależy, jak będzie wyglądał cały proces, kreacja, optymalizacja i w jaki sposób zostanie to wszystko wdrożone oraz z jakim budżetem. Reklama Facebook może być prosta, o jasnym przekazie lub skomplikowana i niejednoznaczna. 

Jakie mogą być cele reklamowe? Może to być pozyskanie obserwatorów, wypromowanie posta lub oferty, zwiększenie ruchu na stronie, zwrócenie uwagi szerszego grona internautów czy informowanie o fnowościach. Sprecyzowany cel pozwala ocenić efektywność reklamy, zatem tworzenie reklamy dla zabawy, czy tak po prostu, bo trzeba –  nie ma większego sensu.

Płatność za reklamy Facebook opiera na systemie aukcyjnym, w którym reklamy rywalizują o wyświetlenia na podstawie kryterium oferty i skuteczności.

Jak reklama płatna rozwija firmę?

W jaki sposób płatne reklamy na Facebooku rozwijają firmę?

  • Większy zasięg 
  • Możliwość remarketingu 
  • Kontrola nad tym do kogo wysyłamy komunikat
  • Szerokie możliwości kreacji
Specjalista Facebook Ads z megafonem

Reklama na Facebooku a targetowanie

Jedną z najbardziej powszechnych przyczyn tego, że samodzielnie wdrażane reklamy są nieefektywne jest złe targetowanie. Oznacza to, że reklama na Facebooku musi zostać precyzyjnie skierowana do konkretnych osób, potencjalnie zainteresowanych naszą ofertą i firmą. Coś, co jest dla wszystkich, jest dla nikogo! 

Błędem jest myślenie przedsiębiorców, że kierowanie swoich reklam do wszystkich sprawi, że dotrą do większej liczby osób. Owszem, może reklama wyświetli się szerokiemu gronu odbiorców, ale zaledwie garstka z nich będzie nią rzeczywiście zainteresowania. Nie jest możliwe przecież, żeby jeden produkt stał się odpowiedzią na potrzeby i oczekiwania zarówno nastolatka, jak i osoby w podeszłym wieku, czy aby np. zabieg laminacji rzęs zainteresował mechanika samochodowego. Grupa docelowa musi zostać zatem konkretnie wyznaczona i sprecyzowana.

Nie oznacza to jednak, że Twój biznes ma promować się wyłącznie w oparciu o jedną określoną grupę docelową. To również popularny błąd. Nie dobieraj grupy docelowej wyłącznie do charakteru biznesu, który prowadzisz, ale także poszczególnych kategorii swojej oferty. Gdyż dane rodzaje usług lub produktów, mogą być bardziej dedykowane do jednej grupy, a inne do kolejnej. W takich sytuacjach, warto rozpisać sobie grupy odbiorców i ich cechy, przypisać do nich poszczególne kategorie z oferty, a następnie w oparciu o te dane optymalizować poszczególne kampanie reklam płatnych definiując dla nich inne ustawienia targetowania.

Targetowanie reklam jest to proces, polegający na selekcji konkretnej grupy konsumentów, która wykazuje zainteresowanie naszą firmą. Facebook wykorzystuje dostępne informacje, do których dostęp jest prosty – sami możemy sprawdzić, kim konkretnie jest dana osoba. Narzędzia robią to jednak za nas, co znacznie usprawnia cały proces. Znamy liczbę kliknięć w reklamę, koszt pojedynczego kliknięcia oraz stosunek kliknięć do ilości jej wyświetleń. Optymalizacja nie tylko pozwoli Ci trafić do konkretnej grupy użytkowników, ale znacznie zmniejszy koszty z tym związane. Ciekawą opcją jest możliwość podglądu szacunkowej liczby odbiorców, która została wskazana na podstawie ustawionych przez nas danych.

Wykorzystując ustawienie targetu, możemy wyznaczyć:

  • konkretny kraj, województwo, region czy miasto naszych odbiorców,
  • płeć, status związku, wiek,
  • zainteresowania naszych potencjalnych klientów,
  • wykształcenie,
  • język, jakim posługują się użytkownicy.
Specjalistka kampanii Facebooka z lupą

Kreacja reklamowa, która przyciąga wzrok

Optymalizacja reklam płatnych to coś, co trzeba “przeklikać”, nauczyć się i zdobyć w ten sposób wiedzę i umiejętności. Ale tworzenie reklam płatnych opiera się również na skonstruowaniu chwytliwego tekstu i wyborze odpowiedniej grafiki, zdjęcia lub wideo. Socjolodzy nie bez powodu nazywają nas społeczeństwem obrazkowym. Obraz, kreacja wizualna, grafika to elementy, które w pierwszej kolejności skupiają na sobie uwagę. Oznacza to, że odbiorca Twoich reklam zaznajomi się z tekstem lub ofertą, jeżeli kreacja wizualna reklamy sprawi, że przestanie on scrollować tablicę.

W większości jesteśmy wzrokowcami i zwracamy uwagę przede wszystkim na to, jak coś wygląda. Nie można zatem oddzielić tych dwóch elementów reklamy – tekstu i grafiki. Powinny one się ze sobą komponować oraz uzupełniać wzajemnie. Brak spójności może spowodować, że reklama na Facebooku nie zainteresuje odbiorców – nawet nie zwrócą oni na nią uwagi. Częstym błędem jest to, że przedsiębiorcy wykorzystują grafiki lub zdjęcia, które nie są koncepcyjnie związane z tekstem reklamy. To wprowadzenie ich w błąd i działanie, które odstrasza.

Nie zapominajmy też o tym, że ogromne znaczenie ma wysoka jakość kreacji wizualnych.

Zdjęcia, filmy, czy grafiki powinny być wyraźne, o dobrym nasyceniu kolorów, z dobrymi kadrami i perspektywą. Zadbaj również o kolorystykę całej reklamy. Idealnie, jeżeli przemycisz w niej elementy nawiązujące do identyfikacji wizualnej firmy np. kolor, czcionka, charakterystyczne elementy.

Pomięte kartki papieru z zapisanymi pomysłami na kampanię na Facebooku

Tekst, który przekonuje

Reklama na Facebooku to nie tylko obraz, ale i tekst. Przygotowywanie tekstów na Social Media może stanowić wyzwanie. Tym bardziej, że nie każdy z nas posiada w tym zakresie optymalne umiejętności. A większość z nas po prostu nie lubi pisać. Niemniej jednak, można kierować się podczas ich tworzenia pewnymi wypracowanymi już schematami, co pozwoli je znacząco ulepszyć. 

1.  Nagłówek – jest kluczowy, bo to on w pierwszej kolejności przyciąga uwagę odbiorcy i decyduje o tym, czy przeczyta on pozostałą część wpisu. Nagłówek stanowią zwykle pierwsze dwa zdania treści. Jest to wprowadzenie do tematyki, ale i próba zwrócenia uwagi osoby czytającej. W przypadku Facebooka, to właśnie pierwsze 2-3 linijki tekstu są wyświetlane. Dobry nagłówek sprawi, że odbiorca kliknie „zobacz więcej” i jest to też sygnał dla Facebooka, że Twoja treść jest interesująca, a więc zaczną wzrastać zasięgi. Tworząc nagłówek warto ująć go w formie pytania, ujęcia problemu, lub obietnicy, że odbiorca otrzyma odpowiedź na swoje zainteresowania.

2.  CTA – Call to action – jest to próba zachęcenia osób czytających tekst do zareagowania w sposób, jaki tego oczekujesz. Może to być polubienie postu, zapisanie się na mailing, czy też udostępnienie materiału. Warto zastosować wezwanie do interakcji, bo nie tylko może zwiększyć zasięgi w mediach społecznościowych, ale także bardziej przywiązać odbiorcę treści do marki. Tekst CTA powinien być krótki, spójny i konkretnie wskazywać, czego oczekujesz od odbiorcy np. kliknięcia w link, zapisania się na newsletter, odwiedzenia sklepu itp. Dobrze jest więc go zamieścić na końcu tekstu.

3.  Co budzi emocje w tekstach?

·         Twoje poglądy na temat branży

·         Otwarta krytyka pewnych zachowań

·         Historie o trudnych lub zabawnych doświadczeniach

·         Real Time Marketing – aktualne wydarzenia w różnych sferach życia codziennego

Przeczytaj też: Prowadzenie Facebooka – czy naprawdę potrzeba regularnych postów?

Podsumowując

Reklama na Facebooku rządzi się podobnymi prawami, jak każda inna forma reklamy. Trzeba jak w każdym przypadku zastosować się do pewnych reguł, aby zwiększyć szanse powodzenia kampanii. Nie tylko jednak zasady mają znaczenie, ale w dużej mierze nasza kreatywność. Trzeba się wyróżnić, co może być bardzo trudne, szczególnie kiedy konkurencja stale się powiększa. Dobry plan, sprecyzowana grupa docelowa oraz duża dawka wyobraźni – to tylko kilka składników przepisu na dobrą reklamę na Facebooku.

Wiedza w pigułce

Co robić oprócz wdrażania reklam płatnych?

  • Polecenia od obecnych klientów 
  • Influencer marketing 
  • Kontrowersyjny, edukacyjny bądź humorystyczny content 
  • Reklamy płatne w innych kanałach – np. Google Ads

Jakie są formy reklamy internetowej?

  • Reklamy graficzne – np. banery, pop-upy, landing pages
  • Reklamy płatne w social mediach
  • Reklama firmy natywna
  • SEM i SEO
  • Reklamy w wyszukiwarkach – np. Google Adwords
  • Artykuły sponsorowane
  • Content marketing np. blogi firmowe, webinary, wideo

Jeżeli potrzebujesz pomocy w nauczeniu się optymalizacji reklam płatnych, zachęcam Cię do skorzystania z naszego kursu, który możesz zamówić TUTAJ. Ponadto chętnie nauczę Cię jak przygotowywać strategię reklamową na potrzeby w social mediach podczas konsultacji indywidualnych – wypełnij BRIEF!

Lepsze wyniki marketingu bez zwiększania budżetu.

Pobierz darmowy ebook i dowiedz się, jak dzięki zmianie swojego podejścia do zarządzania marketingiem osiągać lepsze efekty przy tym samym budżecie. Zapoznaj się z najlepszymi praktykami współpracy opartymi na problemach jakie rozwiązaliśmy u klientów.

Pobierając go otrzymasz też newsletter KAMAN. To jedna wskazówka tygodniowo o tym jak poprawić Twój marketing.

Ostatnie najciekawsze artykuły

lead generation
Bez kategorii

Generowanie leadów – 5 największych błędów małych firm

Czas czytania 10 minut Generowanie leadów sprzedażowych i przekuwanie ich na płacących klientów jest kluczowe dla każdego przedsiębiorstwa. Z perspektywy małych firm, które często operują na niewielkich budżetach, jest to

Rezultaty:

Wygenerowane 142 836,50 zł sprzedaży w przeciągu 5 miesięcy współpracy

Ponad 9 – krotny zwrot z inwestycji dla klienta sprzedającego produkty dla dzieci

Wyzwanie:

Duża marka produktów do włosów – dostępna w drogeriach, sklepach stacjonarnych oraz innych sklepach internetowych – chciała wzmocnić sprzedaż produktów przez swój własny sklep. Dodatkowym wyzwaniem było stworzenie lejka sprzedażowego, w którym pokazujemy działania, opinie oraz efekty stosowania produktów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Podział lejka sprzedażowego na różne segmenty odbiorców, w zależności od tego czy znają markę lub czy widzą reklamy produktów pierwszy raz

  • Podział optymalizacji na grafiki przedstawiające różne produkty i na różne zainteresowania oraz dane behawioralne jak zdrowe włosy, serum do włosów, utrata włosów, produkty do włosów itp.

  • Testowanie różnego typu grafik np. przedstawiających działanie produktów oraz ich efekty po określonym czasie stosowania. Dodatkowo wzmocniliśmy to działanie o przejrzystą komunikację i przykuwające oko grafiki

Rezultaty:

Koszt zakupu: 13,79 zł
Ilość zakupów: 759
Łączną wartość zakupów: 80 273,91 zł
ROAS (zwrot z inwestycji) : 7,67

Wyzwanie:

Klientka z wieloletnim doświadczaniem na rynku chciała pozyskać jak najwięcej nowych klientek, na zakup drogiego sprzętu do elektrostymulacji. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

Przygotowanie wideo do reklam, nagranie webinaru oraz wykonanie kilkudziesięciu zdjęć

Stworzenie landing page z możliwością zapisania się (zostawienia adresu email) do obejrzenia darmowego webinaru

Przygotowanie kampanii typu Lead Ads, do pozyskiwania kontaktów bezpośrednio w środowisku Facebooka

Utworzenie automatycznej kolejki maili z merytoryczną treścią i możliwością umówienia się na rozmowę przez Calendy

Przygotowanie konta na Calendly z zapisami na 30-minutową rozmowę

Rezultaty:

W ciągu czterech miesięcy uzyskaliśmy 434 leady (adresy e-mail lub numer telefonu).

Co miesiąc wzrost liczby pozyskanych leadów o ok. 30%

Ponad 600 000 wyświetleń reklam na Facebooku i Instagramie.

Rezultaty:

Ponad 600 zakupów o łącznej wartości 312,000 zł, dla sklepu internetowego sprzedającego buty online Zwrot z inwestycji na poziomie 700%

Wyzwanie:

Jak sprawić, żeby okulary przeciwsłoneczne sprzedawały się przez cały rok? Jak dotrzeć do osób, dla których kupno okularów za 1500 złotych jest czymś naturalnym?

Takie wyzwania czekały na nas w przypadku tego klienta.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Wykorzystanie nagrywanych przez właścicielkę wideo, według naszych wytycznych.
  • Ciągłe rozbudowywanie bazy fanów na Instagramie, poprzez skuteczne kampanie na pozyskanie nowych obserwujących.
  • Kampania delikatnie przepychająca do zakupu w sklepie internetowym.
  • Mocne wykorzystanie wiadomości prywatnych na Instagramie, jako główny kanał sprzedażowy.

Rezultaty:

W trzy miesiące liczba wysyłanych wiadomości prywatnych na IG wzrosła o ok. 40%, a wartość zamówień o ok. 175%.

Pozyskaliśmy ponad 6000 nowych obserwatorek w pięć miesięcy.

Ponad 2 000 000 wyświetleń reklam na Facebook i Instagramie.

Wyzwanie:

W czasie pandemii sklep stacjonarny przeniósł swoją sprzedaż również do sieci. Przypadek jakich wiele. Jak dobre wyniki stacjonarne przełożyć na dobre wyniki online, bez sprzedaży własnych produktów?

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Pozyskanie ponad 5000 nowych obserwatorów na Instagramie. Koszt pozyskania nie przekroczył 1 zł za osobę.

Wzrost liczby transakcji o ponad 400% patrząc rok do roku. W pół roku z poziomu ok. 75 zamówień miesięcznie doszliśmy do poziomu ponad 380 zamówień miesięcznie.

Sklep stacjonarny notuje rekordowe zyski, gdzie sprzedaje m.in. foteliki samochodowe (również promowane przez nas).

Wyzwanie:

Klient prowadzący usługi samochodowe (renowacja, naprawa, sprzedaż felg) chciał sprzedawać więcej przez swój sklep internetowy, w głównej mierze skupiając się na sprzedaży opon, felg oraz całych zestawów do samochodów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Budżet: 2,000 euro/ miesięcznie
Ilość zakupów: 103
Łączną wartość zakupów: 86 271,45 euro
ROAS (zwrot z inwestycji) : 17,25

Wyzwanie:

Nasza Klientka posiada markę osobistą i jest już znana w świecie korektorów tekstu. Zgłosiła się do nas, abyśmy pomogli jej wygenerować rekordowy przychód sprzedaży jej flagowego produktu czyli kursu online przygotowującego do zawodu korektora.
Okno sprzedażowe trwało 10 dni i poprzedzone było bezpłatnym webinarem połączonym z warsztatami.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • kampanię zapisów na listę oczekujących, aby ogrzewać grupę odbiorców poprzez kampanię mailingową stworzoną przez klientkę
  • kampanię na zapisy na darmowy webinar, aby jak najwięcej nowych osób dowiedziało się, na czym polega praca korektora
  • kampanię remarketingową do osób z listy oczekujących oraz uczestników webinaru
  • kampanię sprzedażową do tzw. “zimnego ruchu”
    kampanię na obserwujących na Instagramie

Rezultaty:

Klientka oczekiwała minimum powtórzenia wyniku z poprzedniej edycji kursu. Każda wartość powyżej, miała dać klientce dużą satysfakcję z osiągniętego wyniku. Zapowiedzi w postaci kampanii mailingowej do listy oczekujących oraz zapisy na bezpłatny webinar pozwoliły nam stworzyć wartościowe grupy odbiorców, do których powróciliśmy z komunikatami sprzedażowymi, po otwarciu okna sprzedażowego. Dzięki tym działaniom, już pierwszego dnia sprzedaży, klienci złożyli aż 26% wszystkich zamówień! Osoby niezdecydowane, które nie dokonały jeszcze zakupu, a miały wcześniej styczność z marką, ostatniego dnia otrzymały komunikat o ostatniej szansie na zdobycie nowych umiejętności. Końcowy wynik sprzedażowy był niemal DWUKROTNIE wyższy, niż w poprzedniej edycji. To na tyle dobry wynik, że klientka podjęła decyzje o kontynuowaniu współpracy i przygotowaniu kolejnych produktów, które z sukcesem pomożemy jej sprzedać.

Wyzwanie:

Gabriel przychodził do nas z niczym. Miał jedynie rozgrzebany lokal z wizją studia treningu EMS w Rzeszowie. Marketing budowaliśmy więc od zera.

W tej branży klienci wiążą się głównie na umowy – na 12 lub 18 miesięcy. Jak ich pozyskać?

Zaproponowaliśmy po kolei:

 

  • Od początku postawiliśmy na komunikacje bezpośrednią, czyli telefony i wiadomości prywatne
  • Studio do dzisiaj nie posiada swojej strony internetowej, więc opieramy się tylko na działaniach w social mediach
  • Gabriel i Agnieszka, według naszych wytycznych, przygotowali wiele filmów reklamowych jeszcze przed rozpoczęciem działalności studia
  • Skupiliśmy się głównie na kampaniach zasięgowych, gdzie celem było wyświetlenie wideo

Rezultaty:

  • Podpisanych ponad 200 długoterminowych umów (najwięcej na 18 miesięcy)
  • Ponad 3 000 000 wyświetleń reklam na terenie województwa podkarpackiego
Kurs będzie odbywał się w okresie 3 miesięcy, tj. wrzesień-październik-listopad 2023 r. Zjazdy stacjonarne będą odbywać się w: Warszawie*, Krakowie*, Łodzi*
*O dokładnym miejscu i adresie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
 
Zjazdy stacjonarne odbędą się w następujących terminach*:
  • 16-17.09.2023 oraz 23-23.09.2023
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 14 i 22.10.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 18 i 19.11.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
*O dokładnej dacie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
  • 2.12.2023 r. – zakończenie kursu i wręczenie certyfikatów (offline).
 
Spotkania LIVE w ramach Kursu będą prowadzone według harmonogramu, który zostanie opublikowany w lipcu 2023 roku na Grupie na platformie Facebook.