5 aktywności marketingowych, dzięki którym wyprzedzisz 90% konkurencji

Jakie działania w marketingu online mają największą skuteczność w tym roku? Koniecznie sprawdź i wypróbuj, by wyprzedzić konkurencję.
Czas czytania 8 minut

O tym, że marketing online jest niezwykle istotny dla rozwoju firmy, wie już chyba każdy przedsiębiorca. Ale czy rzeczywiście wszyscy go odpowiednio wdrażają?

I czy wiedzą, jak powinien być prowadzony, aby rzeczywiście przynosił spodziewane efekty sprzedażowe i podnosił popularność firmy w internecie?

Marketing internetowy, marketingowi nierówny. Dlatego podpowiem Ci, jak wdrożyć 5 aktywności w Sieci, które najmocniej podnoszą wyniki firm i tym samym wyprzedzić 90% konkurencji.

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Co dziś daje przewagę marketingową i jak robić marketing online.
  • Czy Twoja firma powinna robić marketing samodzielnie czy go zlecić.
  • Jakie 5 aktywności marketingowych będzie najskuteczniejszych w tym roku.
  • Co sprawia, że marketing internetowy jest nieskuteczny.

Jakie działania marketingu internetowego prowadzi 90% firm?

Mimo że jak już wspomniałem, przedsiębiorcy wiedzą, że marketing internetowy w ich firmach jest ważny i go praktykują, to niestety wciąż większość z nich czuje się zawiedziona brakiem wyraźnych efektów.

Największym błędem jest tu przekonanie, że marketing internetowy = social media marketing, czyli że wystarczy jak najczęściej publikować posty w social media, aby marketing działał. Niektórzy może nawet je promują lub starają się być aktywni w grupach związanych ze swoją branżą.

Poświęcanie na to czasu sprawia, że oczekują efektów sprzedażowych, większej ilości zapytań i wzrostu popularności marki. Tymczasem szybko przychodzi rozczarowanie. Powód jest dość prosty:

Samo publikowanie postów nic nie da, jeśli nikt ich nie zobaczy. Rozwiązanie? Zmiana podejścia do marketingu online i zrozumienie, jak obecnie działają social media.

A to wiąże się także z koniecznością wyjścia naprzeciw oczekiwań osób, na które mają te publikacje oddziaływać i zachęcać do zainteresowania się firmą i jej ofertą.

Co zrobić, aby posty docierały do zainteresowanych i przyciągały Twoją grupę docelową? Nie korzystaj z przycisku “Promuj post” lecz użyj najlepsze narzędzie e-marketingu Managera reklam na Facebooku i to z niego uruchamiaj reklamy.

Wykres dotyczący marketingu online

Co dziś daje przewagę marketingową? Czyli czas vs pieniądze w marketingu internetowym

Marketing online to wymagające zajęcie. Wymaga poświęcenia czasu nie tylko na realizowanie konkretnych działań, ale także bieżące budowanie wiedzy i umiejętności, aby były one skuteczne.

Przedsiębiorcy mają tu dwie możliwości. Albo wykonywać te działania samodzielnie, albo zlecić je agencji marketingowej. W pierwszym przypadku konieczne jest poświęcenie sporej ilości czasu, a jak wiadomo zwykle go brakuje.

Trzeba przecież skupić się na bieżącym funkcjonowaniu firmy. W drugim wariancie konieczne są pieniądze, bo usługi marketingowe kosztują. Które firmy powinny dbać o marketing samodzielnie, a które zlecić to agencji?

Kiedy zlecać działania marketingowe? Gdy firma ma:

  • powyżej 400 000 obrotu rocznie,
  • powyżej 4 osób w zespole,
  • budżet powyżej 4000 zł miesięcznie na marketing.

Co przy mniejszych liczbach?

  • poświęcanie własnego czasu,
  • zatrudnienie freelancera,
  • szkolenia,
  • konsultacje.

To wbrew pozorom bardzo ważny fragment tego artykułu, ponieważ obecnie na rynku marketingu internetowego możliwość łatwego zdobywania nowych klientów z social media, google, czy facebook ads już dawno się skończyła.

Warto inwestować jak najwięcej w przyciąganie uwagi właściwej grupy odbiorców głównie dlatego, że wszelkie działania będą dla Twojego biznesu coraz droższe z powodu rosnącej konkurencji w danej branży.

Biznes w internecie praktycznie nie ma ograniczeń i z jednej strony to duży plus dla każdego kto chce działać ambitnie próbując sił we wprowadzeniu produktu na rynek.

Z drugiej strony, bez odpowiedniej strategii marketingowej, dobrego planu na content, obecności w social media, google i bez planu na video marketing okazuje się, że sam świetny pomysł i ładna strona internetowa to zdecydowanie za mało działań, by przekonać naszą grupę docelową do naszej treści, produktu, czy usługi.

Okazuje się, że potrzebujesz albo czasu specjalistów i ekspertów, którzy wytłumaczą Ci najlepsze aktywności i działania promocyjne marketingu internetowego dopasowane do Twoich nowych klientów i ich potrzeb.

Prawdopodobnie zaangażujesz wiele swoich godzin roboczych, na ciągłe szkolenia z zakresu: google, seo, reklamy, działań pay per click, social media i ogólnie pojętego e marketingu.

Możliwe, że doprowadzenie marketingu w internecie samodzielnie do przyzwoitego poziomu i uzyskanie dzięki niemu pozytywnego wizerunku zajmie wiele miesięcy a nawet lat.

Z tego powodu wdrażając poniższe sugestie możesz znacznie skrócić ten czas, skupiając się na zleceniu/ zamówieniu odpowiednich usług marketingu internetowego, oszczędzając czas i budżet jednocześnie.

Zobacz jakie jest 5 głównych aktywności, które mogą wystrzelić Twój marketing internetowy i pozwolić Ci lepiej prezentować się do nowych klientów z Twojej grupy docelowej.

Statystyki z inwestycji w marketing online

5 aktywności marketingowych, które pozwolą wyprzedzić 90% rynku

  1. Identyfikacja wizualna
  2. Analiza danych
  3. Prawdziwe kampanie reklamowe vs pojedyncza reklama
  4. Video marketing
  5. Content marketing

Identyfikacja wizualna marketingu w internecie, czyli spójność reklamy

Identyfikacja wizualna to nic innego, jak narzędzie służące do kreowania wizerunku firmy na rynku. Jest kluczowa, gdy chcesz być zapamiętany.

Obejmuje wszelkie symbole wizualne, które prezentuje firma, aby wyróżnić się na tle konkurencji oraz stać się rozpoznawalną wśród potencjalnych nowych klientów.

Główne elementy identyfikacji wizualnej to logo firmy oraz przewodnia kolorystyka. Istotne znaczenie ma również wykorzystywanie w tekstach i materiałach reklamowych tej samej czcionki, formy przekazu oraz typografii.

Najważniejsza w identyfikacji wizualnej jest spójność. Oznacza to, że wszelkie publikacje i materiały prezentowane przez firmę powinny być do siebie podobne.

Dzięki temu będą z nią kojarzone już poprzez samo spojrzenie odbiorcy, obojętne czy zobaczy Twoją reklamę w mediach społecznościowych, google, czy na stronie internetowej- wszystko da mu obraz spójnych działań marketingowych, a przez to profesjonalizmu i zaufania do Twoich działań.

Spójność wizualna działań marketignowych (nie tylko w social mediach): 

  • strona internetowa, 
  • media społecznościowe, 
  • e-mail marketing, 
  • profile prywatne, 
  • stopka maila, 
  • grafiki i video marketing, 
  • ebooki i pdf,
  • materiały reklamowe
  • kampanie banerowe google (pay per click w Google Adwords),
  • kampanie social media (facebook ads)

Analiza danych a marketing internetowy

Analiza danych to działanie, które bagatelizuje większość właścicieli małych i średnich firm myśląc, że to ważne wyłącznie w dużych przedsiębiorstwach i korporacjach.

Tymczasem, każda firma powinna regularnie przeprowadzać analizę danych, aby móc świadomie się rozwijać i budować przewagę rynkową, natomiast na początku nie muszą to wcale być „pogłębione audyty grupy docelowej”.

Często wystarczy analiza podstawowych wskaźników i wyciąganie z nich wniosków na temat dalszych działań w social mediach, strony internetowej, słów kluczowych używanych w seo (pozycjonowanie stron), czy w kampaniach Google.  

Jak zrobić to skutecznie? Przeczytaj: Efektywne kampanie reklamowe – jak mierzyć ich skuteczność?

Jakie dane analizować w marketingu online

Dlaczego warto analizować dane w firmie, gdy chcemy znaleźć potencjalnych klientów?

1. Dotarcie do ważnych informacji

Zebrane dane pozwolą wyprzedzić trendy rynkowe i odkryć oczekiwania grupy odbiorców, ale także wskażą silne oraz słabe strony funkcjonowania firmy. Dadzą też zauważyć, które działania firmy są niedochodowe lub jakie nowe możliwości mamy na horyzoncie.

2. Przewaga konkurencyjna

Rozwój marketingu internetowego i przewaga konkurencyjna często zależą od świadomości osób nią zarządzających. Przedsiębiorca prowadząc działalność na wyczucie i intuicyjnie z miesiąca na miesiąc nie będzie miał rzetelnego obrazu tego, jakie wprowadzać zmiany, aby firma wyróżniała się na tle konkurencji w internecie i poza nim.

Zebrane dane analityczne staną się doskonałą bazą do takich rozważań i lepszych decyzji jakie rodzaje marketingu należy wybrać w kolejnych miesiącach.

3. Obiektywne spojrzenie

Prowadząc firmę myślimy, że robimy to dobrze. To normalne. Jednak nasze spojrzenie jest bardzo subiektywne i trudno jest rzetelnie ocenić, które działania są efektywne, a które nie. W ten sposób tracimy nie tylko możliwości na rozwój, ale i cenny czas.

Natomiast dane uzyskane z analiz pokazują czarno na białym, które strony warto kontynuować lub rozwijać, a z czego zrezygnować w funkcjonowaniu marketingu internetowego.

Prawdziwe kampanie reklamowe

Statystycznie zdecydowana większość firm, pod pojęciem kampanii reklamowej rozumie:

Bardzo często chcemy, aby droga naszego klienta do zakupu wyglądała tak: 

Droga zakupowa klienta online

Tego rodzaju podejście działało jeszcze w 2015, może nawet 2016 roku. Od tego czasu minęło jednak ponad 7 lat i sytuacja zdecydowanie się zmieniła. Ilość promocji i reklam, jakie otaczają Twojego klienta jest kilkanaście razy większa niż 7 lat temu, bo marketing w internecie to coś co chce „ugryźć” dosłownie każdy przedsiębiorca.

Nic dziwnego, że aby osiągać taki sam efekt, należy teraz bardziej się starać i mocniej rozbudowywać kampanie reklamowe.

Dywersyfikacja a długofalowy marketing internetowy

Wykorzystywanie większej ilości systemów i sposobów dotarcia do klienta ma jeszcze jedną zaletę: ubezpiecza Cię na wypadek niekorzystnych zmian czy błędów jednego portalu. To kluczowe dla ciągłości finansowej, bo gdy np. Facebook ma awarię, możesz wysłać maile sprzedażowe, lub zadzwonić do klientów mając ich numery telefonów w bazie.

Gdy jednak opierasz się tylko na social media, lub tylko na google, awaria jednego z tych systemów powoduje, że na naszą stronę z ofertą przestaje wchodzić ktokolwiek i mimo np. dużych inwestycji w wyszukiwarce Google- pieniądze przestają napływać do firmy, bo reklamy z jakiegoś powodu zostały wyłączone.

Gdy natomiast masz większą dywersyfikację, możesz uruchomić remarketing na social mediach do osób, które wchodziły na Twoją stronę w ostatnich 4 miesiącach i przekonać ich do kontaktu telefonicznego, lub dotrzeć przez e-mail marketing.

Dywersyfikacja reklamy, a Twoja grupa docelowa

Poza tym, gdy wykorzystujesz więcej narzędzi, Twój klient zyskuje wrażenie: “Pewnie to duża firma, w wielu miejscach widzę ich komunikaty. Starają się = warto im zaufać, bo skoro profesjonalnie traktują swój marketing internetowy, to pewnie będą umieli zadbać o mnie.”

Prawdziwa kampania reklamowa zawsze wygra z pojedynczym komunikatem właśnie z tych powodów. Obrazkowo wyglądać może to tak:

Realna droga zakupowa klienta

Wideomarketing

Trzeba przyznać, że obecnie wideomarketing jest jedną z kluczowych gałęzi marketingu internetowego. Trend ten szybko się rozwija i nabiera na sile. Wynika to z potrzeb i oczekiwań odbiorców treści publikowanych w Internecie (grupy docelowej).

Dane wskazują, że odbiorcy zdecydowanie bardziej preferują oglądanie krótkich filmów w social media i nie tylko, niż zapoznać się z tą samą treścią w formie pisemnej.

Potwierdzeniem jest badanie przeprowadzone przez wyzowl.com, w wyniku którego okazało się, że aż 85% ankietowanych klientów mówiło, że chce by firmy tworzyły więcej treści wideo.

Marketing online i cała reklama internetowa powinna więc iść w tym kierunku, by nadążyć za oczekiwaniami tej konkretnej grupy docelowej, która coraz mocniej rośnie.

Jakie korzyści przynosi wideomarketing firmie?

  • Szybsze budowanie zaufania odbiorców
  • Dłuższa pamięć o marce
  • Wzrost zainteresowania firmą
  • Budowanie przywiązania do marki
  • Wzrost sprzedaży
  • Wyższa świadomość marki
  • Możliwość personalizacji kolejnych reklam w serii

Kilka faktów opartych na badaniach z ankieterami:

  • 96% klientów w 2020 roku znacznie zwiększyło czas poświęcany na content wideo oglądany online.
  • Aż 70% klientów mówi, że najchętniej o nowej ofercie chce dowiedzieć się z przygotowanego przez firmę filmu.
  • 2x tańsze reklamy.
  • Więcej emocji.
Dwie osoby czytają w sieci o marketingu online

Content marketing – czyli edukacja, która finalnie sprzedaje więcej

Największą bolączką przedsiębiorców, którzy publikują treści w Internecie jest to, że nie widzą tego efektów. Nawet, gdy promują swoje posty okazuje się, że odbiorcy nie przywiązują się do marki.

Najczęstszym powodem takiego stanu rzeczy jest to, że ich posty są po prostu nieciekawe dla odbiorców. A konkretniej – nie odpowiadają na ich potrzeby i oczekiwania, bo zawierają za mało contentu (zawartości) jakiej szuka odbiorca, a przez to nie budują pozytywnego wizerunku firmy.

Należy bowiem pamiętać, że użytkownicy mediów społecznościowych korzystają z nich nie po to, aby coś kupować, lecz miło spędzić czas.

Oczekują więc rozrywki, ciekawych informacji, wiedzy, relacji, słowem- contentu jaki firmy powinny im dostarczać, by wygrywać najważniejszą wojnę marketingu internetowego- wojnę o uwagę!

Jeżeli Twoja reklama będzie sucho i nudno prezentować ofertę i nawoływać do zakupów, to z pewnością będzie nieefektywna. Facebook czy Instagram to nie tablica ogłoszeniowa.

Jakie treści zainteresują odbiorców?

  • content edukacyjny
  • prezentujące życie firmy
  • ciekawe historie
  • content rozrywkowy

5 aktywności marketingu internetowego – podsumowując

Większość firm w Twojej branży mogłaby wiele zyskać, gdyby do tematu marketingu podeszła tak samo poważnie jak do doskonalenia produktu, wkładając w to swój czas, środki i dobre chęci. W badaniach widzimy, że budżet marketingowy powinien wynosić 5-20% obrotów firmy.

Podobne powinno być też zaangażowanie w segment marketingu internetowego, by wyciągać z niego więcej niż branża, która w Google czy social media ma zbliżoną ofertę produktów i usług do Ciebie.

Tym bardziej, że w reklamie nie ma gwarancji sukcesu, więc wszystkie osoby o “słabych nerwach” szybko zrezygnują z najbardziej wartościowych działań opisanych w tym artykule ponieważ skuteczny marketing internetowy wymaga przede wszystkim czasu..

Jeżeli Twoja firma wdroży wszystkie 5 punktów przez kolejny rok, jest ogromna szansa na to, że w 2023 roku będziecie w zupełnie innym miejscu zarówno z marketingiem, ale i sprzedażą, oraz relacjami z klientami i Twoja grupa docelowa będzie pamiętać Cię znacznie mocniej niż „kolegów” z branży.

Lepsze wyniki marketingu bez zwiększania budżetu.

Pobierz darmowy ebook i dowiedz się, jak dzięki zmianie swojego podejścia do zarządzania marketingiem osiągać lepsze efekty przy tym samym budżecie. Zapoznaj się z najlepszymi praktykami współpracy opartymi na problemach jakie rozwiązaliśmy u klientów.

Pobierając go otrzymasz też newsletter KAMAN. To jedna wskazówka tygodniowo o tym jak poprawić Twój marketing.

Ostatnie najciekawsze artykuły

lead generation
Bez kategorii

Generowanie leadów – 5 największych błędów małych firm

Czas czytania 10 minut Generowanie leadów sprzedażowych i przekuwanie ich na płacących klientów jest kluczowe dla każdego przedsiębiorstwa. Z perspektywy małych firm, które często operują na niewielkich budżetach, jest to

Rezultaty:

Wygenerowane 142 836,50 zł sprzedaży w przeciągu 5 miesięcy współpracy

Ponad 9 – krotny zwrot z inwestycji dla klienta sprzedającego produkty dla dzieci

Wyzwanie:

Duża marka produktów do włosów – dostępna w drogeriach, sklepach stacjonarnych oraz innych sklepach internetowych – chciała wzmocnić sprzedaż produktów przez swój własny sklep. Dodatkowym wyzwaniem było stworzenie lejka sprzedażowego, w którym pokazujemy działania, opinie oraz efekty stosowania produktów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Podział lejka sprzedażowego na różne segmenty odbiorców, w zależności od tego czy znają markę lub czy widzą reklamy produktów pierwszy raz

  • Podział optymalizacji na grafiki przedstawiające różne produkty i na różne zainteresowania oraz dane behawioralne jak zdrowe włosy, serum do włosów, utrata włosów, produkty do włosów itp.

  • Testowanie różnego typu grafik np. przedstawiających działanie produktów oraz ich efekty po określonym czasie stosowania. Dodatkowo wzmocniliśmy to działanie o przejrzystą komunikację i przykuwające oko grafiki

Rezultaty:

Koszt zakupu: 13,79 zł
Ilość zakupów: 759
Łączną wartość zakupów: 80 273,91 zł
ROAS (zwrot z inwestycji) : 7,67

Wyzwanie:

Klientka z wieloletnim doświadczaniem na rynku chciała pozyskać jak najwięcej nowych klientek, na zakup drogiego sprzętu do elektrostymulacji. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

Przygotowanie wideo do reklam, nagranie webinaru oraz wykonanie kilkudziesięciu zdjęć

Stworzenie landing page z możliwością zapisania się (zostawienia adresu email) do obejrzenia darmowego webinaru

Przygotowanie kampanii typu Lead Ads, do pozyskiwania kontaktów bezpośrednio w środowisku Facebooka

Utworzenie automatycznej kolejki maili z merytoryczną treścią i możliwością umówienia się na rozmowę przez Calendy

Przygotowanie konta na Calendly z zapisami na 30-minutową rozmowę

Rezultaty:

W ciągu czterech miesięcy uzyskaliśmy 434 leady (adresy e-mail lub numer telefonu).

Co miesiąc wzrost liczby pozyskanych leadów o ok. 30%

Ponad 600 000 wyświetleń reklam na Facebooku i Instagramie.

Rezultaty:

Ponad 600 zakupów o łącznej wartości 312,000 zł, dla sklepu internetowego sprzedającego buty online Zwrot z inwestycji na poziomie 700%

Wyzwanie:

Jak sprawić, żeby okulary przeciwsłoneczne sprzedawały się przez cały rok? Jak dotrzeć do osób, dla których kupno okularów za 1500 złotych jest czymś naturalnym?

Takie wyzwania czekały na nas w przypadku tego klienta.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Wykorzystanie nagrywanych przez właścicielkę wideo, według naszych wytycznych.
  • Ciągłe rozbudowywanie bazy fanów na Instagramie, poprzez skuteczne kampanie na pozyskanie nowych obserwujących.
  • Kampania delikatnie przepychająca do zakupu w sklepie internetowym.
  • Mocne wykorzystanie wiadomości prywatnych na Instagramie, jako główny kanał sprzedażowy.

Rezultaty:

W trzy miesiące liczba wysyłanych wiadomości prywatnych na IG wzrosła o ok. 40%, a wartość zamówień o ok. 175%.

Pozyskaliśmy ponad 6000 nowych obserwatorek w pięć miesięcy.

Ponad 2 000 000 wyświetleń reklam na Facebook i Instagramie.

Wyzwanie:

W czasie pandemii sklep stacjonarny przeniósł swoją sprzedaż również do sieci. Przypadek jakich wiele. Jak dobre wyniki stacjonarne przełożyć na dobre wyniki online, bez sprzedaży własnych produktów?

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Pozyskanie ponad 5000 nowych obserwatorów na Instagramie. Koszt pozyskania nie przekroczył 1 zł za osobę.

Wzrost liczby transakcji o ponad 400% patrząc rok do roku. W pół roku z poziomu ok. 75 zamówień miesięcznie doszliśmy do poziomu ponad 380 zamówień miesięcznie.

Sklep stacjonarny notuje rekordowe zyski, gdzie sprzedaje m.in. foteliki samochodowe (również promowane przez nas).

Wyzwanie:

Klient prowadzący usługi samochodowe (renowacja, naprawa, sprzedaż felg) chciał sprzedawać więcej przez swój sklep internetowy, w głównej mierze skupiając się na sprzedaży opon, felg oraz całych zestawów do samochodów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Budżet: 2,000 euro/ miesięcznie
Ilość zakupów: 103
Łączną wartość zakupów: 86 271,45 euro
ROAS (zwrot z inwestycji) : 17,25

Wyzwanie:

Nasza Klientka posiada markę osobistą i jest już znana w świecie korektorów tekstu. Zgłosiła się do nas, abyśmy pomogli jej wygenerować rekordowy przychód sprzedaży jej flagowego produktu czyli kursu online przygotowującego do zawodu korektora.
Okno sprzedażowe trwało 10 dni i poprzedzone było bezpłatnym webinarem połączonym z warsztatami.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • kampanię zapisów na listę oczekujących, aby ogrzewać grupę odbiorców poprzez kampanię mailingową stworzoną przez klientkę
  • kampanię na zapisy na darmowy webinar, aby jak najwięcej nowych osób dowiedziało się, na czym polega praca korektora
  • kampanię remarketingową do osób z listy oczekujących oraz uczestników webinaru
  • kampanię sprzedażową do tzw. “zimnego ruchu”
    kampanię na obserwujących na Instagramie

Rezultaty:

Klientka oczekiwała minimum powtórzenia wyniku z poprzedniej edycji kursu. Każda wartość powyżej, miała dać klientce dużą satysfakcję z osiągniętego wyniku. Zapowiedzi w postaci kampanii mailingowej do listy oczekujących oraz zapisy na bezpłatny webinar pozwoliły nam stworzyć wartościowe grupy odbiorców, do których powróciliśmy z komunikatami sprzedażowymi, po otwarciu okna sprzedażowego. Dzięki tym działaniom, już pierwszego dnia sprzedaży, klienci złożyli aż 26% wszystkich zamówień! Osoby niezdecydowane, które nie dokonały jeszcze zakupu, a miały wcześniej styczność z marką, ostatniego dnia otrzymały komunikat o ostatniej szansie na zdobycie nowych umiejętności. Końcowy wynik sprzedażowy był niemal DWUKROTNIE wyższy, niż w poprzedniej edycji. To na tyle dobry wynik, że klientka podjęła decyzje o kontynuowaniu współpracy i przygotowaniu kolejnych produktów, które z sukcesem pomożemy jej sprzedać.

Wyzwanie:

Gabriel przychodził do nas z niczym. Miał jedynie rozgrzebany lokal z wizją studia treningu EMS w Rzeszowie. Marketing budowaliśmy więc od zera.

W tej branży klienci wiążą się głównie na umowy – na 12 lub 18 miesięcy. Jak ich pozyskać?

Zaproponowaliśmy po kolei:

 

  • Od początku postawiliśmy na komunikacje bezpośrednią, czyli telefony i wiadomości prywatne
  • Studio do dzisiaj nie posiada swojej strony internetowej, więc opieramy się tylko na działaniach w social mediach
  • Gabriel i Agnieszka, według naszych wytycznych, przygotowali wiele filmów reklamowych jeszcze przed rozpoczęciem działalności studia
  • Skupiliśmy się głównie na kampaniach zasięgowych, gdzie celem było wyświetlenie wideo

Rezultaty:

  • Podpisanych ponad 200 długoterminowych umów (najwięcej na 18 miesięcy)
  • Ponad 3 000 000 wyświetleń reklam na terenie województwa podkarpackiego
Kurs będzie odbywał się w okresie 3 miesięcy, tj. wrzesień-październik-listopad 2023 r. Zjazdy stacjonarne będą odbywać się w: Warszawie*, Krakowie*, Łodzi*
*O dokładnym miejscu i adresie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
 
Zjazdy stacjonarne odbędą się w następujących terminach*:
  • 16-17.09.2023 oraz 23-23.09.2023
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 14 i 22.10.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 18 i 19.11.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
*O dokładnej dacie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
  • 2.12.2023 r. – zakończenie kursu i wręczenie certyfikatów (offline).
 
Spotkania LIVE w ramach Kursu będą prowadzone według harmonogramu, który zostanie opublikowany w lipcu 2023 roku na Grupie na platformie Facebook.