Jakie wyniki daje współpraca z agencją marketingu online KAMAN? Oto podsumowanie 2020.

Jeżeli jesteś ciekaw, jakie wyniki przyniosła swoim klientom nasza agencja – zobacz podsumowanie za rok 2020.
Czas czytania 3 minut

Poprzedni rok osoby decyzyjne w firmach zapamiętają na długo. Transformacja sposobu komunikacji i przesunięcie uwagi klienta w stronę Internetu nigdy wcześniej nie następowało tak szybko. Wiele osób zostało postawionych przed trudnymi wyborami, które oznaczały w wielu branżach “być albo nie być”. Jak na tle tych zmian wypadają wyniki agencji marketingu online? Jak prezentują się liczby najważniejsze dla klientów agencji

Biurko w agencji marketingowej online

Sprzedaż, dzięki marketingowi online

Ponad 9.500.000.00 zł przychodu wygenerowane w ostatnim roku dla wszystkich klientów, dzięki wszystkim działaniom marketingowym. Wliczamy w to zarówno bezpośrednie kampanie sprzedażowe dla e-commerce w Google, Facebooku i Instagramie, jak również wartość transakcji wygenerowanych dzięki pozyskanym leadom w kampaniach performance marketingu.

Wynik przychodowy dla klientów agencji marketingu online

Pozyskane leady

Przez 12 miesięcy nasza agencja marketingu z Krakowa i okolic pozyskała 2475 osób chętnych do rozmowy o ofercie w branżach: samochodów premium, budowlanej, wykończenia wnętrz, ubezpieczeń, fotowoltaiki. Część z nich wynikała z odpowiednio opracowanej oferty i interesujących kreacji reklamowych, część ze stopniowego budowania wizerunku eksperta i powolnego przekonywania klientów do wiarygodności firmy, której kampanie prowadziliśmy. Obie formy, przy zachowaniu rozsądnego podejścia do współpracy dają zadowalające efekty i przychody rzędu np. 70.000.00 zł dziennie w wyniku odpowiednio zaprojektowanego lejka sprzedażowego.

Liczba potencjalnych klientów agencji marketingu online

Rekordowy ROAS z w E-commerce

Najlepszy wynik w branży odzieży specjalistycznej uzyskaliśmy w trzy ostatnie miesiące roku. Średni zwrot z jednej złotówki zainwestowanej w reklamy sprzedażowe wyniósł 30.11 zł w ciągu trzech miesięcy. W tym miejscu należy jednak uczciwie zaznaczyć, że oferta sklepu była wyjątkowo ciekawa. A także, że dla tego klienta był to najlepszy czas na intensywną reklamę w ciągu całego roku. Co najlepsze, w momencie pisania tego artykułu (14 stycznia) wyniki są jeszcze lepsze i zwrot z ROAS wynosi 32,61 zł. To cieszy i pokazuje, że reklamy w social media, jeśli dać im odpowiedni czas, mogą generować olbrzymie przychody w ecommerce.

Średni ROAS agencji marketingu online
Średni ROAS agencji marketingu online

Łączny zasięg kampanii – wskaźnik wciąż bardzo ważny

Ostatnie lata rozwoju marketingu internetowego dostarczają nam coraz to nowszych technologii mierzenia skuteczności marketingu i analizowania zachowań klientów. To bardzo dobry kierunek, ponieważ pozwala skuteczniej zarządzać przedsiębiorcom budżetami reklamowymi. Widzimy jednak, że w poprzednim roku kampanie zasięgowe były w przypadku wielu klientów kluczowe. A co najlepsze – będąc jedyną formą reklamy generowały bardzo zadowalający zwrot z inwestycji. Łącznie z wszystkimi kampaniami w poprzednim roku dotarliśmy do ponad 6.000.000 osób, a kampanie wyświetlono ponad 24.000.000 razy.

Liczba wyśietleń kampanii agencji marketingu online

Budżety reklamowe – czym wyższe tym lepiej

Przez cały rok nasza agencja szukała balansu pomiędzy kreatywnością i growth marketingiem, a odpowiednio dużymi budżetami marketingowymi. Uważamy, że przy obecnej ilości komunikatów i reklam, jakie użytkownik widzi każdego dnia, nawet najbardziej kreatywne kampanie i pomysły wymagają wsparcia odpowiednio wysokim budżetem reklamowym, ponieważ bez tego cała praca kreatywna jest skazana na porażkę. 

Budżet kampanii agencji marketingu online

Podsumowując

Myślimy, że warto podsumowywać pewne rzeczy w takiej formie, ponieważ cieszy nas każda zrealizowana dla klientów sprzedaż. Przekonamy się dzięki temu wpisowi również, jak poprzedni rok wpłynął na podejście przedsiębiorców do marketingu internetowego. Możliwe, że tym razem wyciągniemy wnioski z trudnych czasów i przygotujemy się dzięki temu lepiej na nadchodzące lata. 

Być może chciałbyś porozmawiać o możliwości współpracy i być w kolejnym roku częścią tych wyników.
Jeśli tak, wypełnij proszę brief w linku poniżej, dzięki temu lepiej przygotujemy się do rozmowy:

https://kamansocialmedia.typeform.com/to/mFGPvw61

Przychód klientów agencji marketingu internetowego

The form you have selected does not exist.

Lepsze wyniki marketingu bez zwiększania budżetu.

Pobierz nasz darmowy e-book, w którym dzielimy się sprawdzonymi strategiami, które pomogły naszym klientom rozwiązać realne problemy i osiągnąć sukces. 

Pobierając go otrzymasz też newsletter KAMAN. To jedna wskazówka tygodniowo o tym jak poprawić Twój marketing.

Ostatnie najciekawsze artykuły

Marketing e-commerce (nowa)

Najlepsze platformy e-commerce w 2025 roku – ranking

Czas czytania 8 minutUruchomienie własnego sklepu internetowego zajmuje dziś kilka kliknięć, ale droga do prawdziwych zysków zaczyna się od decyzji o wyborze właściwej platformy e-commerce. Czy lepiej postawić na intuicyjny kreator, z którym poradzisz sobie nawet

Woocommerce
Marketing e-commerce (nowa)

WooCommerce – czy w 2025 wciąż się opłaca?

Czas czytania 4 minutKiedy zakładasz swój sklep internetowy, pierwszą rzeczą, jaką powinieneś zrobić, jest wybór odpowiedniej platformy. WooCommerce od lat króluje wśród właścicieli sklepów opartych na WordPressie. Ale czy w 2025 nadal warto