Aplikacje, z których korzystają agencje marketingowe

Jesteś ciekawy, jakie aplikacje są przydatne podczas realizowania działań marketingowych? Podpowiadam, jakich narzędzi używamy w KAMAN marketing.
Czas czytania 7 minut

Jeżeli jesteś przedsiębiorcą, który samodzielnie prowadzi marketing swojej firmy, ten artykuł z pewnością przyniesie Ci wiele korzyści. Praca agencji marketingowych opiera się na wielozadaniowości i w dużej mierze na pracach koncepcyjnych i analitycznych. Szukanie konkretnych rozwiązań, analizowanie rynku, kreowanie strategii marketingowej i generowanie nowatorskich pomysłów to tylko mały ułamek całego procesu. Jednak warto wiedzieć, że wszystkie te i inne działania wymagają odpowiednich narzędzi. Jeśli więc chcesz, aby Twój marketing wzniósł się na profesjonalny poziom, wykorzystaj nowe możliwości i zdobądź wiedzę o tym, które aplikacje będą Ci przydatne w osiągnięciu celów marketingowych i biznesowych. Z jakich narzędzi korzystają agencje marketingowe, a przede wszystkim KAMAN marketing? Podpowiadam.

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Dlaczego warto używać aplikacji dla marketerów?
  • Których aplikacji używamy w naszej agencji marketingowej?
  • Jak wygląda praca marketera i dlaczego przedsiębiorca może się nią inspirować?

Wersja do słuchania: Podcast ToM- Tomek o Marketingu

Marketingowiec spisuje w notesie aplikacje, z których korzysta w pracy

Aplikacje przydatne dla marketera, ale i przedsiębiorcy

Chcę się z Tobą podzielić wiedzą o wartościowych aplikacjach, które nie tylko umożliwiają, ale też ułatwiają pracę w zakresie marketingu. Uważam bowiem, że kreatywność i Twoje potrzeby nie mogą być ograniczane brakiem odpowiedniej technologii. Narzędzia, które chcę Ci zaproponować okażą się przydatne, jeżeli jesteś przedsiębiorcą samodzielnie wykonującym działania marketingowe na potrzeby rozwoju swojej firmy, ale i w przypadku gdy zajmujesz się pracą zdalną jako marketer freelance. Niniejsze aplikacje pomogą Ci usprawnić organizację pracy i zarządzanie zadaniami, ale i skuteczniej wdrażać rozwiązania związane z marketingiem internetowym i osiągać wyznaczone cele biznesowe.

Zespół ekspertów marketingów korzystających z aplikacji

Praca agencji marketingowej w pigułce

Praca agencji marketingowej opiera się na szeregu działań koncepcyjnych i wdrożeniowych. Jednak, jeżeli samodzielnie prowadzisz marketing swojej firmy, warto byś zainspirował się profesjonalistami. Dzięki temu rozwiniesz marketing i będziesz czuł się pewniej wdrażając konkretne rozwiązania dla Twojego biznesu. Zadania realizowane w zakresie usług agencji marketingowych  przyjmują przeróżną formę , zakres, i są sukcesywnie wykonywane przy użyciu rozmaitych aplikacji. 

Na rynku funkcjonuje szereg narzędzi, które mogą wspierać pracę marketera, ale i przedsiębiorcę – o ile o nich będzie wiedział. Co rusz na rynku pojawiają się  kolejne produkty, które wprowadzają nowe ułatwienia i rozwiązania. Część z nich to złożone programy instalowane na komputerze, kosztujące po kilka tysięcy złotych, a inne to proste aplikacje dostępne na stronach internetowych, które są oferowane za niewielką opłatą miesięczną lub też w wersji darmowej. Niektórych z nich używa się na co dzień, innych cyklicznie w zależności od potrzeb i realizowanych projektów.

W ostatnim czasie przeanalizowałem oraz spisałem narzędzia i strony WWW, z których korzystam w swojej pracy. Listę wzbogaciłem o opisy zastosowania oraz możliwości, jakie oferują poszczególne narzędzia. Opisane poniżej aplikacje znacząco wpływają na organizację pracy w zakresie marketingu oraz poprawiają efektywność poszczególnych wdrożeń. Wśród nich znajdują się nie tylko wielofunkcyjne programy, ale także proste aplikacje webowe, które powstały z myślą o automatyzacji tylko konkretnego zadania. Zaczynajmy!

Aplikacje używane w agencjach marketingowych

Landingi – aplikacja do tworzenia landing pages

Aplikacje do tworzenia landing page
KLIKNIJ i wypróbuj aplikację Landingi!

Aplikacja Landingi pozwala skutecznie zbudować landing page do generowania leadów i nie tylko. Jej główną zaletą jest to, że umożliwia uzyskanie pełnej kontroli nad kreowaniem landing page’y. Na uwagę zasługuje tu również prosty edytor drag & drop pozwalający stworzyć landing page w sposób intuicyjny i bez konieczności poświęcenia na to zbyt dużej ilości czasu. Dzięki temu nawet nie będąc profesjonalnym marketerem czy programistą, w łatwy sposób stworzysz efektywne landing page dla potrzeb swojego marketingu. 

Aplikacja Landingi oferuje przeszło 400 szablonów, które znajdą swoje zastosowanie w różnych branżach i w osiąganiu konkretnych celów marketingowych. Wszystkie szablony można też dostosowywać i modyfikować, dzięki czemu poprzez edytowanie w wizualnym edytorze stworzysz landing page odpowiadający konkretnym oczekiwaniom.

Aplikacja pozwala również na tworzenie pop-upów, które później możesz umieszczać na dowolnych stronach internetowych. Ponadto możesz połączyć kilka landing page’y w jeden skuteczny lejek sprzedażowy, który bardzo łatwo się edytuje. Zaletą tej aplikacji jest również to, że możesz przetestować efektywność kilku różnych wariantów landing page’y, które stworzyłeś. Natomiast, gdy stworzony przez Ciebie landing page okaże się odpowiedni, wówczas możesz go powielić i przystosować do potrzeb nowej strategii marketingowej. 

W KAMAN korzystamy z Landingów od bardzo dawna i to co zdecydowanie nas przekonuje to łatwość obsługi, oraz genialne wsparcie obsługi klienta. To naprawdę dwa główne czynniki, dla których Landingi znalazły się na tej liście. 

Aplikacja Landingi jest płatna, ale możesz ją wypróbować za darmo, by sprawdzić jej możliwości. Dostępne są 4 warianty cenowe, dzięki czemu można dopasować konkretną opcję do potrzeb swojej działalności i budżetu.

MailerLite – platforma do mailingu

Aplikacja do mailingu
Kliknij i wypróbuj, jak działa MailerLite!

MailerLite to narzędzie wyjątkowo przydatne podczas tworzenia kampanii e-mailowych. Pozwalające wysyłać masowo e-maile, zautomatyzować cały proces, a nawet stworzyć landing pages. Po długich poszukiwaniach idealnego programu do obsługi mailingu, trafiłem właśnie na MailerLite i muszę przyznać, że sprawdza się perfekcyjnie w pracy agencji marketingowej, a przy tym nie pochłania zbyt wysokiego budżetu (do 1000 pierwszych maili system jest bezpłatny, więc to idealne rozwiązanie dla początkujących)

MailerLite jest programem intuicyjnym i prostym w obsłudze, dzięki czemu każdy sobie z nim poradzi. Jedną niedogodnością może być jedynie to, że dostępny jest w wersji anglojęzycznej. System można łatwo zintegrować z wieloma innymi narzędziami, co znacząco ułatwia pracę (np. WordPress, Zapier, czy Shopify). 

Jakie możliwości daje nam MailerLite? Oczywiście tą, która jest dla nas najbardziej istotna to możliwości masowego wysyłania newsletterów, mailingów, a także materiałów promocyjnych. System posiada ponadto wbudowany edytor zdjęć, co ułatwia wizualną kreację wysyłanych treści. Ponadto możemy przeprowadzać testy A/B pozwalające ustalić najbardziej efektywną formę przekazu oraz tworzyć pop up’y zachęcające do subskrypcji. 

W pracy z MailerLite doceniam automatyczne ponowne wysyłanie wiadomości do osób, które nie otworzyły naszej wiadomości e-mail, a także możliwość uzyskania wsparcia konsultantów 24/7 w płatnym pakiecie. Ciekawostką jest również opcja dodawania postów z Facebooka i Twittera.

Dostępne są dwie wersje korzystania z aplikacji: darmowa i płatna. W wersji darmowej możemy obsługiwać do 1000 subskrybentów. Istnieje także możliwość darmowego przetestowania programu przez okres 14 dni.

JDM – hosting

Laptop z włączoną aplikacją do hostingu
Kliknij i zobacz, co oferuje JDM hosting!

JDM to platforma oferująca hosting WordPress dla małych, jak i dużych firm. Hosting oferowany przez JDM jest w pełni zoptymalizowany w zakresie uzyskania maksymalnej wydajności i szybkości, a także jest dobrze zabezpieczony przed potencjalnymi atakami. Dzięki temu zyskuję pewność, że moje strony są chronione przed najnowszymi zagrożeniami dla WordPressa i serwera. 

Zaletą zmiany dotychczasowego hostingu na JDM jest to, że w każdym oferowanym pakiecie znajduje się opcja przeniesienia strony i automatycznej instalacji WordPressa. Ponadto marka oferuje bezpłatny certyfikat SSL, co przynosi pewne oszczędności w perspektywie długoterminowej.

Tpay – płatności online

Strona aplikacji Tpay
Kliknij i przekonaj się, jakie możliwości oferuje Tpay!

Tpay to operator płatności online. Jest to system umożliwiający bezpieczne przyjmowanie płatności oraz dający szerokie możliwości konfiguracji poszczególnych ustawień. Wybranie odpowiedniego systemu płatności online jest kluczowe, gdyż chodzi przecież o bezpieczeństwo naszych funduszy. W KAMAN używamy Tpay od samego początku i jesteśmy zadowoleni z bezproblemowego działania. 

Doceniam Tpay zarówno za bezpieczeństwo transakcji, jak i partnerskie wsparcie w obsłudze konta. Ponadto platforma oferuje dostęp do wielu metod płatności oraz responsywny panel transakcyjny. Tpay stworzyło też Widget One Click, który pomaga zwiększać wartość koszyków w sklepie internetowym, a także wdrożył płatność blikiem w Messengerze. Platforma zapewnia prostą i szybką integrację z popularnymi portfelami elektronicznymi: Google Pay, masterpass, Visa, PayPal.

Jakie formy płatności oferuje Tpay?

  • płatności online
  • przekazy masowe
  • raty online
  • moduły sklepowe
  • blik
  • SMS premium
  • Fastpass
  • płatności QR
  • aplikacje mobilne
  • płatności kartą online i offline

ClickMeeting

Aplikacja do webinarów ClickMeeting
Kliknij i wypróbuj, jak działa ClickMeeting!

ClickMeeting to platforma do webinarów i spotkań online. Cenię korzystanie z niej za łatwość i przejrzystość obsługi, a także zapewnienie bezpieczeństwa moim danym. Można swobodnie wybierać pomiędzy wydarzeniami na żywo, automatycznymi webinarami i webinarami na życzenie. Jest to bardzo wygodne w użytkowaniu. Warto przy tym wiedzieć, że współcześnie coraz więcej przedsiębiorców zdaje sobie sprawę z tego, jak ważne jest organizowanie nie tylko live’ów w social mediach i nagrywanie wideo na potrzeby promocji, ale również edukowanie swoich odbiorców. W ten sposób dajemy im bowiem wartość, która się z czasem zwraca. ClickMeeting pozwala na dostęp innym, włączając w to także opcję płatnych webinarów. Umożliwia też rozbudowany system promowania i rozpowszechniania wydarzeń.

Happy Scribe

aplikacje do nagrań wideo
Kliknij i przetestuj możliwości Happy Scribe!

Happy Scribe to platforma transkrypcji oraz dodawania napisów do nagrań wideo. Aktualnie wiodącym trendem stał się wideomarketing i coraz więcej przedsiębiorców decyduje się włączyć to narzędzie do swoich strategii marketingowych. To bardzo dobrze! Gdyż wideo pozwala przekonać do siebie odbiorców, pozyskać nowych klientów poprzez budowanie zaufania do marki, a także podkreślić jej autentyczność. Istotne jest jednak, aby wideo promocyjne lub wizerunkowe było atrakcyjne nie tylko pod względem treści, ale i kreacji wizualnej. 

Biorąc pod uwagę, że użytkownicy często oglądają wideo w miejscach, w których nie mogą sobie pozwolić na włączenie dźwięku, ważne jest, aby filmy posiadały napisy. W ten sposób sprawisz, że filmy będą łatwiej dostępne dla większej grupy odbiorców.  Happy Scribe umożliwia wybór między automatycznymi napisami do filmów, a skorzystaniem z usługi ich tworzenia przez obsługę platformy.

Generator napisów ma dokładność wynoszącą 85% i dodaje napisy do filmu w ciągu zaledwie kilku minut. Edytor jest bardzo intuicyjny w obsłudze i formatuje napisy tak, aby pasowały do Twojej marki. Możesz wybrać wiele ustawień i przygotować film do publikacji. Wykorzystujemy go we wszystkich filmach na Tiktok, reklamach płatnych do social media dla nas i klientów, oraz do krótkich filmów na landing page (np. instruktażowych)

Podsumowując

Agencje marketingowe, aby opracowywać i wdrażać strategie dla swoich klientów korzystają z wielu funkcjonalnych narzędzi, dzięki którym praca przebiega nie tylko sprawniej, ale i efektywniej. W ten sposób uzyskiwane są korzyści dla obu stron – agencji, jak i jej klientów. Na przestrzeni lat doświadczenia wypracowaliśmy efektywne modele działania opierające się na wykorzystywaniu sprawdzonych aplikacji i platform wspierających efektywność i wydajność. A to przekłada się na wyniki. Zaprezentowałem Ci kilka rozwiązań, które mogą okazać się przydatne także w rozwoju Twojego marketingu i usprawnić osiąganie celów biznesowych, jakie wytyczyłeś.

Wiedza w pigułce

Jakie aplikacje i platformy wykorzystywane są przez agencje marketingowe?

Kliknij i wypróbuj aplikacje, które są przydatne w działaniach marketingowych i nie tylko:

Lepsze wyniki marketingu bez zwiększania budżetu.

Pobierz darmowy ebook i dowiedz się, jak dzięki zmianie swojego podejścia do zarządzania marketingiem osiągać lepsze efekty przy tym samym budżecie. Zapoznaj się z najlepszymi praktykami współpracy opartymi na problemach jakie rozwiązaliśmy u klientów.

Pobierając go otrzymasz też newsletter KAMAN. To jedna wskazówka tygodniowo o tym jak poprawić Twój marketing.

Ostatnie najciekawsze artykuły

handlowiec wdraa strategię lead management
DIGITAL MARKETING

Lead management – zwiększ sprzedaż dzięki 5 wskazówkom!

Czas czytania 6 minut Pozyskiwanie leadów, czyli proces lead generation to podstawowe zadanie działu sprzedaży w każdej branży. Nie wystarczy jednak zdobyć kontakt do potencjalnego klienta. Trzeba jeszcze nawiązać

DIGITAL MARKETING

Co to są leady w marketingu B2B i jak je generować?

Czas czytania 7 minut Prowadzenie biznesu ma jeden główny cel – zysk. Żeby zarabiać, trzeba jednak najpierw zdobyć klientów. W otoczeniu wzmożonej konkurencji, zwłaszcza w Internecie, nie jest to

Rezultaty:

Wygenerowane 142 836,50 zł sprzedaży w przeciągu 5 miesięcy współpracy

Ponad 9 – krotny zwrot z inwestycji dla klienta sprzedającego produkty dla dzieci

Wyzwanie:

Duża marka produktów do włosów – dostępna w drogeriach, sklepach stacjonarnych oraz innych sklepach internetowych – chciała wzmocnić sprzedaż produktów przez swój własny sklep. Dodatkowym wyzwaniem było stworzenie lejka sprzedażowego, w którym pokazujemy działania, opinie oraz efekty stosowania produktów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Podział lejka sprzedażowego na różne segmenty odbiorców, w zależności od tego czy znają markę lub czy widzą reklamy produktów pierwszy raz

  • Podział optymalizacji na grafiki przedstawiające różne produkty i na różne zainteresowania oraz dane behawioralne jak zdrowe włosy, serum do włosów, utrata włosów, produkty do włosów itp.

  • Testowanie różnego typu grafik np. przedstawiających działanie produktów oraz ich efekty po określonym czasie stosowania. Dodatkowo wzmocniliśmy to działanie o przejrzystą komunikację i przykuwające oko grafiki

Rezultaty:

Koszt zakupu: 13,79 zł
Ilość zakupów: 759
Łączną wartość zakupów: 80 273,91 zł
ROAS (zwrot z inwestycji) : 7,67

Wyzwanie:

Klientka z wieloletnim doświadczaniem na rynku chciała pozyskać jak najwięcej nowych klientek, na zakup drogiego sprzętu do elektrostymulacji. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

Przygotowanie wideo do reklam, nagranie webinaru oraz wykonanie kilkudziesięciu zdjęć

Stworzenie landing page z możliwością zapisania się (zostawienia adresu email) do obejrzenia darmowego webinaru

Przygotowanie kampanii typu Lead Ads, do pozyskiwania kontaktów bezpośrednio w środowisku Facebooka

Utworzenie automatycznej kolejki maili z merytoryczną treścią i możliwością umówienia się na rozmowę przez Calendy

Przygotowanie konta na Calendly z zapisami na 30-minutową rozmowę

Rezultaty:

W ciągu czterech miesięcy uzyskaliśmy 434 leady (adresy e-mail lub numer telefonu).

Co miesiąc wzrost liczby pozyskanych leadów o ok. 30%

Ponad 600 000 wyświetleń reklam na Facebooku i Instagramie.

Rezultaty:

Ponad 600 zakupów o łącznej wartości 312,000 zł, dla sklepu internetowego sprzedającego buty online Zwrot z inwestycji na poziomie 700%

Wyzwanie:

Jak sprawić, żeby okulary przeciwsłoneczne sprzedawały się przez cały rok? Jak dotrzeć do osób, dla których kupno okularów za 1500 złotych jest czymś naturalnym?

Takie wyzwania czekały na nas w przypadku tego klienta.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Wykorzystanie nagrywanych przez właścicielkę wideo, według naszych wytycznych.
  • Ciągłe rozbudowywanie bazy fanów na Instagramie, poprzez skuteczne kampanie na pozyskanie nowych obserwujących.
  • Kampania delikatnie przepychająca do zakupu w sklepie internetowym.
  • Mocne wykorzystanie wiadomości prywatnych na Instagramie, jako główny kanał sprzedażowy.

Rezultaty:

W trzy miesiące liczba wysyłanych wiadomości prywatnych na IG wzrosła o ok. 40%, a wartość zamówień o ok. 175%.

Pozyskaliśmy ponad 6000 nowych obserwatorek w pięć miesięcy.

Ponad 2 000 000 wyświetleń reklam na Facebook i Instagramie.

Wyzwanie:

W czasie pandemii sklep stacjonarny przeniósł swoją sprzedaż również do sieci. Przypadek jakich wiele. Jak dobre wyniki stacjonarne przełożyć na dobre wyniki online, bez sprzedaży własnych produktów?

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Pozyskanie ponad 5000 nowych obserwatorów na Instagramie. Koszt pozyskania nie przekroczył 1 zł za osobę.

Wzrost liczby transakcji o ponad 400% patrząc rok do roku. W pół roku z poziomu ok. 75 zamówień miesięcznie doszliśmy do poziomu ponad 380 zamówień miesięcznie.

Sklep stacjonarny notuje rekordowe zyski, gdzie sprzedaje m.in. foteliki samochodowe (również promowane przez nas).

Wyzwanie:

Klient prowadzący usługi samochodowe (renowacja, naprawa, sprzedaż felg) chciał sprzedawać więcej przez swój sklep internetowy, w głównej mierze skupiając się na sprzedaży opon, felg oraz całych zestawów do samochodów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Budżet: 2,000 euro/ miesięcznie
Ilość zakupów: 103
Łączną wartość zakupów: 86 271,45 euro
ROAS (zwrot z inwestycji) : 17,25

Wyzwanie:

Nasza Klientka posiada markę osobistą i jest już znana w świecie korektorów tekstu. Zgłosiła się do nas, abyśmy pomogli jej wygenerować rekordowy przychód sprzedaży jej flagowego produktu czyli kursu online przygotowującego do zawodu korektora.
Okno sprzedażowe trwało 10 dni i poprzedzone było bezpłatnym webinarem połączonym z warsztatami.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • kampanię zapisów na listę oczekujących, aby ogrzewać grupę odbiorców poprzez kampanię mailingową stworzoną przez klientkę
  • kampanię na zapisy na darmowy webinar, aby jak najwięcej nowych osób dowiedziało się, na czym polega praca korektora
  • kampanię remarketingową do osób z listy oczekujących oraz uczestników webinaru
  • kampanię sprzedażową do tzw. “zimnego ruchu”
    kampanię na obserwujących na Instagramie

Rezultaty:

Klientka oczekiwała minimum powtórzenia wyniku z poprzedniej edycji kursu. Każda wartość powyżej, miała dać klientce dużą satysfakcję z osiągniętego wyniku. Zapowiedzi w postaci kampanii mailingowej do listy oczekujących oraz zapisy na bezpłatny webinar pozwoliły nam stworzyć wartościowe grupy odbiorców, do których powróciliśmy z komunikatami sprzedażowymi, po otwarciu okna sprzedażowego. Dzięki tym działaniom, już pierwszego dnia sprzedaży, klienci złożyli aż 26% wszystkich zamówień! Osoby niezdecydowane, które nie dokonały jeszcze zakupu, a miały wcześniej styczność z marką, ostatniego dnia otrzymały komunikat o ostatniej szansie na zdobycie nowych umiejętności. Końcowy wynik sprzedażowy był niemal DWUKROTNIE wyższy, niż w poprzedniej edycji. To na tyle dobry wynik, że klientka podjęła decyzje o kontynuowaniu współpracy i przygotowaniu kolejnych produktów, które z sukcesem pomożemy jej sprzedać.

Wyzwanie:

Gabriel przychodził do nas z niczym. Miał jedynie rozgrzebany lokal z wizją studia treningu EMS w Rzeszowie. Marketing budowaliśmy więc od zera.

W tej branży klienci wiążą się głównie na umowy – na 12 lub 18 miesięcy. Jak ich pozyskać?

Zaproponowaliśmy po kolei:

 

  • Od początku postawiliśmy na komunikacje bezpośrednią, czyli telefony i wiadomości prywatne
  • Studio do dzisiaj nie posiada swojej strony internetowej, więc opieramy się tylko na działaniach w social mediach
  • Gabriel i Agnieszka, według naszych wytycznych, przygotowali wiele filmów reklamowych jeszcze przed rozpoczęciem działalności studia
  • Skupiliśmy się głównie na kampaniach zasięgowych, gdzie celem było wyświetlenie wideo

Rezultaty:

  • Podpisanych ponad 200 długoterminowych umów (najwięcej na 18 miesięcy)
  • Ponad 3 000 000 wyświetleń reklam na terenie województwa podkarpackiego
Kurs będzie odbywał się w okresie 3 miesięcy, tj. wrzesień-październik-listopad 2023 r. Zjazdy stacjonarne będą odbywać się w: Warszawie*, Krakowie*, Łodzi*
*O dokładnym miejscu i adresie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
 
Zjazdy stacjonarne odbędą się w następujących terminach*:
  • 16-17.09.2023 oraz 23-23.09.2023
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 14 i 22.10.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 18 i 19.11.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
*O dokładnej dacie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
  • 2.12.2023 r. – zakończenie kursu i wręczenie certyfikatów (offline).
 
Spotkania LIVE w ramach Kursu będą prowadzone według harmonogramu, który zostanie opublikowany w lipcu 2023 roku na Grupie na platformie Facebook.