Korzyści z reklamy płatnej w biznesie

Wahasz się czy wdrożyć reklamy płatne do swoich działań marketingowych? Mam więc dla Ciebie kilka ważnych informacji. Może, gdy poznasz realne korzyści jakie dają reklamy płatne, to się przekonasz?
Czas czytania 7 minut

Reklama internetowa w mediach społecznościowych to podstawa kreowania wizerunku marki i osiągania celów marketingowych oraz biznesowych. Współcześnie można zauważyć, że przedsiębiorca, który nie udziela się w social mediach staje się niewidoczny dla nowych, potencjalnych klientów. Mimo to, wciąż niektórzy przedsiębiorcy mają wątpliwości, czy warto przeznaczać lub zwiększać budżet na reklamy płatne. Postanowiłem więc je rozwiać i przedstawić fakty dotyczącego tego, dlaczego warto wykorzystać media społecznościowe i inwestować w reklamy płatne.

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Jakie korzyści wynikają z wdrażania reklam płatnych w social mediach?
  • W jaki sposób reklamy internetowe mogą rozwijać Twoją firmę?
  • Jak wdrożyć płatne kampanie reklamowe na Facebooku?

Reklama płatna a niektóre przekonania przedsiębiorców

Wielu przedsiębiorców wciąż podchodzi do kwestii wdrażania reklam płatnych Facebook z pewną dozą nieufności i szeregiem wątpliwości. Panuje bowiem zamierzchłe przekonanie, że aby promować swoją firmę w Internecie, wystarczy być aktywnym w social mediach i mieć stronę internetową. Tymczasem aktualnie samo publikowanie licznych postów i zbieranie polubień nie wystarczą. Konkurencja jest na tyle duża, że aby dotrzeć do potencjalnych odbiorców, niezbędna okazuje się płatna forma reklamy w mediach społecznościowych.

Współcześnie każdy przedsiębiorca powinien lepiej rozumieć, jak działa i jakie efekty daje płatna reklama firmy w Internecie. Warto potraktować takie formy reklamy jako narzędzie, które może wpływać na rozwój firmy w zakresie osiągania celów marketingowych i biznesowych. Warunek jest jednak jeden. Należy to narzędzie umiejętnie wykorzystywać. Często okazuje się bowiem, że przedsiębiorcy, którzy są niezadowoleni z efektywności swoich pierwszych kampanii reklamowych, po prostu nieumiejętnie je optymalizowali lub źle dobrali budżet. Można metaforycznie porównać takie działania do używania młotka, którym możemy wbić gwóźdź, ale też jeśli użyjemy go źle – trafić sobie w palec. Podobnie jest z narzędziem jakim jest płatna reklama firmy.

Kampanie płatne Google Ads na smartfonie

Pewne przekonania i wymówki dotyczące reklam płatnych powstrzymują przedsiębiorców przed możliwością uzyskiwania lepszych efektów marketingowych i hamować ich w procesie rozwoju firmy.

Strach – “Jak zacznę opłacać reklamy, stracę zasięg organiczny”

Z jednej strony taka myśl wydaje się być logiczna. Bo skoro Facebook daje zasięg organiczny za darmo, to może warto się na nim opierać i wykorzystywać. Tymczasem okazuje się, że posty ugruntowane wyłącznie na zasięgu organicznym docierają do niewielkiej grupy osób, jeżeli porównamy je z tymi, które zostały opłacone i promowane. Wniosek jest bardzo prosty – jeżeli nawet stracisz tę niewielką liczbę osób z zasięgu organicznego, to zyskasz to, że Twoje opłacone komunikaty będzie widziało dziesięciokrotnie (lub więcej w zależności od budżetu) więcej odbiorców. Darmowe zasięgi nie dają tak dużych możliwości. Jeżeli nauczysz się dobrze robić reklamy, to zasięg organiczny okaże się zbędny.

Lenistwo – “Nie mam czasu robić reklam płatnych”

Dotyczy to mniejszych firm, które nie posiadają jeszcze budżetu na to, by móc zainwestować we współpracę z agencją marketingową, która zajmowałaby się wdrażaniem reklam płatnych. Przedsiębiorcy zwykle są bardzo zapracowani, a doba wydaje się dla nich za krótka. Uważają więc, że nie są w stanie wygospodarować czasu na przygotowywanie i wdrażanie płatnych kampanii reklamowych w mediach społecznościowych.

Często jednak okazuje się, że jest to tylko wymówka, gdyż po prostu nie chce im się nauczyć wykorzystywania tego narzędzia. Jeżeli należysz do grona takich przedsiębiorców, pomyśl o efektach, jakie przyniesie wdrożenie reklam płatnych dla Twojego biznesu. Szybko bowiem się okazuje, że naprawdę było warto poświęcić na nie swój czas i zaangażowanie.

Mężczyzna czeka na spotkanie, aby opowiedzieć o korzyściach z płatnej reklamy

Nieświadomość – “Nie stać mnie na opłacanie reklam”

Dawno już minęły czasy, gdy przedsiębiorcy mogli traktować marketing marginalnie i koncentrować się wyłącznie na kwestiach handlowych. Obecnie bez względu na to, czy firma jest mała i początkująca, czy już ma stabilną sytuację na rynku, marketing jest kluczowym elementem jej funkcjonowania. Bez inwestycji w marketing, nie ma szans na rozwój biznesu.

Pamiętaj, że Twoi klienci są w Internecie i aby do nich dotrzeć, musisz wdrażać skuteczne działania marketingowe i niewątpliwie reklama internetowa jest jednym z nich. Co prawda, wiele rzeczy możesz w tym zakresie wykonać samodzielnie, ale w niektóre musisz zainwestować pieniądze. Bez wygenerowania budżetu marketingowego Twoja firma nie będzie się prężnie rozwijać.

Dlatego podejście “nie stać mnie na reklamy płatne” jest błędne. Gdyż zakładając firmę i przeznaczając pewien kapitał na ten cel oraz kwestię zabezpieczenia jej sytuacji na rynku, musisz przewidzieć też określoną kwotę zobligowaną na rozwój. Ustal sobie budżet miesięczny, który przeznaczysz na marketing, a gdy pojawią się efekty wdrożonych działań, systematycznie go zwiększaj. Płatna forma reklamy szybko się zwróci i nie tylko zwiększy widoczność strony internetowej, czy komunikatów w social media, ale i zyski, chociażby przez generowanie większej liczby leadów sprzedażowych. W jaki sposób? Poprzez strategię lead management.

Przeczytaj też: Jak przygotować kampanię lead nurturing, dzięki której zaczniesz zarabiać?

Dwóch mężczyzn sprawdza budżet na kampanie marketingowe

Bunt – “Nie będę płacił Facebookowi”

Często okazuje się, że przedsiębiorcy zamiast myśleć biznesowo, podejmują decyzje w oparciu o subiektywne, personalne przekonania. Jednym z nich zwykle jest postawa wyrażająca niechęć do płacenia platformom internetowym za promocję ich firm.

Taki bunt zwykle wynika z przekonania, że przecież Facebook był i nadal powinien być darmowy, a zaczęto na nim ograniczać zasięgi. Natomiast w tym kontekście zapominamy o tym, że Facebook przecież jest firmą, a więc jest nastawiony na rozwój i osiąganie zysków. Mimo że oferuje szereg darmowych możliwości swoim użytkownikom, to oczywiste jest, że utrzymuje się z oferowania zakupu reklam płatnych. A skoro są one skuteczne i przynoszą realne efekty przedsiębiorcom, to co w tym złego?

Korzyści, jakie dają reklamy płatne Facebook

Jak reklama płatna rozwija Ciebie?

Jeżeli do tej pory Twoje postrzeganie działań w social mediach opierało się wyłącznie na dodawaniu postów, aktywności w grupach i publikowaniu Stories, to nauczenie się tworzenia i wdrażania reklam płatnych może przeobrazić Cię w profesjonalnego marketera. Dlaczego? Otóż:

  • Zaczynasz mierzyć dane i efekty
  • Lepiej rozumiesz wyniki działań marketingowych
  • Rozszerzasz podejście do marketingu
  • Bardziej się angażujesz
  • Poznajesz dodatkowe narzędzia i usprawnienia
  • Uzyskujesz lepsze wyniki
  • Twoje działania marketingowe stają się bardziej świadome i profesjonalne

Osoby prowadzące profile firmowe na Facebook zwykle koncentrują się wyłącznie na aktywności poprzez publikowanie postów. Wydaje im się wówczas, że jest to wystarczające działanie, które tworzy niejako wizytówkę firmy w Internecie.

Tymczasem, przedsiębiorca, który nie tworzy reklam płatnych, nie ma świadomości potencjału jaki drzemie w tej platformie. Traktuje Facebooka jako coś, co należy odhaczyć na liście swoich marketingowych działań. Jest to jednak bardzo niski poziom świadomości marketingowej w wielu polskich biznesach, co przekłada się niestety na słabe efekty.

Natomiast, gdy zaczynamy wdrażać płatną reklamę, zmienia się podejście do marketingu internetowego i w konsekwencji staje się on bardziej poważny i profesjonalny. Ponadto istotne jest to, że przedsiębiorcy dokonują wówczas pomiarów efektywności swoich działań, aby widzieć jaka jest ich skuteczność i móc je modyfikować w celu ulepszania.

Uczą się też patrzenia w sposób analityczny na marketing i mogą eksperymentować z różnymi rozwiązaniami, aby usprawniać proces osiągania celów marketingowych i sprzedażowych. Zyskują realny wpływ na wykorzystanie potencjału mediów społecznościowych.

Przedsiębiorca, który przeznacza budżet na marketing (w tym także na płatne formy reklamy internetowej) zaczyna mierzyć efektywność i stopniowo pozyskuje dane i doświadczenie potrzebne do tego, aby ulepszać swój biznes.

Zwiększenie świadomości w zakresie marketingu pozwala zrozumieć, że nie tyle chodzi o to, by firmowy profil był atrakcyjną wizytówką lecz wpływał na zwiększenie zysków. Sumą korzyści dla przedsiębiorcy, jakie wynikają z wdrażania reklam płatnych jest to, że firma uzyskuje lepsze wyniki. 

Marketingowiec przedstawia korzyści wynikające z inwestowania w reklamę płatną

Jak reklama płatna rozwija firmę?

  • Większy zasięg – media społecznościowe skutecznie ograniczają zasięgi, przekonując do inwestowania w płatne kampanie reklamowe. Odpowiednio dopasowana grupa odbiorców pozwoli kierować treści do osób faktycznie nimi zainteresowanych, które nie tylko staną się klientami, ale również fanami. W ten sposób pozyskasz nowe leady sprzedażowe.
  • Możliwość remarketingu – Manager Reklam na Facebooku daje możliwość robienia reklam śledzących. Ta funkcja pozwala nawiązać kontakt z osobami, które już wykazały zainteresowanie Twoją firmą lub ofertą. Możesz tu dodać źródła, z których mają być pozyskiwane informacje o takich użytkownikach np. strona internetowa firmy. Wówczas reklamę możesz skierować do precyzyjnie targetowanej grupy osób, które już ją odwiedziły i w ten sposób przypomnieć im o niej zachęcając do ponownej wizyty. Remarketing jest wyjątkowo skuteczny w osiąganiu wyższych wyników sprzedaży w sklepie internetowym. Gdyż przypomina o ofercie firmy osobom, które już ją widziały, ale być może nie były jeszcze gotowe na zakup lub odłożyły to na później i zapomniały. Więcej o remarketingu możesz przeczytać TUTAJ.
  • Kontrola nad tym do kogo wysyłamy komunikat – Istotne znaczenie ma to, aby docierać ze swoimi komunikatami do osób, które rzeczywiście mogą być zainteresowane Twoją ofertą i marką. Reklama płatna daje Ci możliwość precyzyjnego dostosowania jej ustawień do zdefiniowanej grupy docelowej. Możesz ustawić dane lokalizacyjne, wiek, płeć, zainteresowania i zachowania odbiorców. Jeżeli nie wykorzystujesz płatnej formy reklamy, to Twoje posty trafiają do przypadkowych osób. 
Etapy inwestowania w reklamy płatne przedstawione na wykresie

Jakie działania mogą być rozszerzeniem reklamy płatnej?

  • Polecenia od obecnych klientów – zachęć obecnych klientów do promowania Twojej marki w Internecie np. poprzez komentarze, wideo, stories itp.
  • Influencer marketing – praca z osobami, które mają już zebraną swoją społeczność zaangażowanych obserwatorów pozwala korzystać z ich zasięgów i docierać do potencjalnych klientów.
  • Kontrowersyjny, edukacyjny bądź humorystyczny content – stworzenie ciekawej marki osobistej za pomocą regularnego i konsekwentnego publikowania atrakcyjnych, wartościowych dla odbiorców treści.
  • Reklamy płatne w innych kanałach – np. Google Ads

Formy reklamy internetowej

  • Reklamy graficzne – np. banery, pop-upy, landing pages
  • Reklamy płatne w social mediach
  • Reklama firmy natywna
  • SEM i SEO
  • Reklamy w wyszukiwarkach – np. Google Adwords
  • Artykuły sponsorowane
  • Content marketing np. blogi firmowe, webinary, wideo

Podsumowując

Wniosek jest oczywisty – płatne reklamy w Internecie są opłacalne, bo oferują zdecydowanie najlepszy stosunek kosztu kampanii do efektywności. Koszt skutecznej reklamy szybko się zwraca, a także widoczne staje się zwiększenie sprzedaży. Należy jednak pamiętać, by działania reklamowe były odpowiednio zoptymalizowane, ponieważ prowadzenie umiejętnie wdrażanej strategii marketingowej może okazać się najskuteczniejszym sposobem na zdobywanie nowych klientów. Bez tego będziesz kolejną małą rybką w morzu internetowego biznesu.

Mężczyzna trzyma paczki z zamówień e-commerce

Wiedza w pigułce – reklama firmy

Jakiego narzędzia używać do robienia reklam płatnych?

Osoby, które postanowiły rozpocząć swoją przygodę z wdrażaniem reklam płatnych często popełniają błąd wybierając nie odpowiednie narzędzie, którym jest przycisk “Promuj post”. Taka forma promocji daje bardzo ograniczone możliwości docierania do potencjalnych klientów i jest nieopłacalna. Do tworzenia reklam w marketingu internetowym należy używać Managera Reklam na Facebooku.

Strony internetowe a reklama?

Reklama internetowa jest to strategia marketingowa polegająca na wykorzystaniu potencjału Internetu oraz mediów społecznościowych do pozyskiwania ruchu na stronie internetowej oraz do wyświetlania konkretnych komunikatów odpowiednim osobom. Reklama internetowa to jeden z najbardziej skutecznych sposobów zwiększania zasięgu, widoczności marki i jej strony internetowej i znalezienia nowych klientów. 

Reklama internetowa, która zapewni rozwój firmie

Reklama płatna w Internecie jest opłacalna. Najwyższy czas, abyś przekonał się o tym osobiście. Skontaktuj się ze mną i porozmawiajmy o najkorzystniejszych opcjach dla Twojego biznesu.

Lepsze wyniki marketingu bez zwiększania budżetu.

Pobierz darmowy ebook i dowiedz się, jak dzięki zmianie swojego podejścia do zarządzania marketingiem osiągać lepsze efekty przy tym samym budżecie. Zapoznaj się z najlepszymi praktykami współpracy opartymi na problemach jakie rozwiązaliśmy u klientów.

Pobierając go otrzymasz też newsletter KAMAN. To jedna wskazówka tygodniowo o tym jak poprawić Twój marketing.

Ostatnie najciekawsze artykuły

lead generation
Bez kategorii

Generowanie leadów – 5 największych błędów małych firm

Czas czytania 10 minut Generowanie leadów sprzedażowych i przekuwanie ich na płacących klientów jest kluczowe dla każdego przedsiębiorstwa. Z perspektywy małych firm, które często operują na niewielkich budżetach, jest to

Rezultaty:

Wygenerowane 142 836,50 zł sprzedaży w przeciągu 5 miesięcy współpracy

Ponad 9 – krotny zwrot z inwestycji dla klienta sprzedającego produkty dla dzieci

Wyzwanie:

Duża marka produktów do włosów – dostępna w drogeriach, sklepach stacjonarnych oraz innych sklepach internetowych – chciała wzmocnić sprzedaż produktów przez swój własny sklep. Dodatkowym wyzwaniem było stworzenie lejka sprzedażowego, w którym pokazujemy działania, opinie oraz efekty stosowania produktów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Podział lejka sprzedażowego na różne segmenty odbiorców, w zależności od tego czy znają markę lub czy widzą reklamy produktów pierwszy raz

  • Podział optymalizacji na grafiki przedstawiające różne produkty i na różne zainteresowania oraz dane behawioralne jak zdrowe włosy, serum do włosów, utrata włosów, produkty do włosów itp.

  • Testowanie różnego typu grafik np. przedstawiających działanie produktów oraz ich efekty po określonym czasie stosowania. Dodatkowo wzmocniliśmy to działanie o przejrzystą komunikację i przykuwające oko grafiki

Rezultaty:

Koszt zakupu: 13,79 zł
Ilość zakupów: 759
Łączną wartość zakupów: 80 273,91 zł
ROAS (zwrot z inwestycji) : 7,67

Wyzwanie:

Klientka z wieloletnim doświadczaniem na rynku chciała pozyskać jak najwięcej nowych klientek, na zakup drogiego sprzętu do elektrostymulacji. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

Przygotowanie wideo do reklam, nagranie webinaru oraz wykonanie kilkudziesięciu zdjęć

Stworzenie landing page z możliwością zapisania się (zostawienia adresu email) do obejrzenia darmowego webinaru

Przygotowanie kampanii typu Lead Ads, do pozyskiwania kontaktów bezpośrednio w środowisku Facebooka

Utworzenie automatycznej kolejki maili z merytoryczną treścią i możliwością umówienia się na rozmowę przez Calendy

Przygotowanie konta na Calendly z zapisami na 30-minutową rozmowę

Rezultaty:

W ciągu czterech miesięcy uzyskaliśmy 434 leady (adresy e-mail lub numer telefonu).

Co miesiąc wzrost liczby pozyskanych leadów o ok. 30%

Ponad 600 000 wyświetleń reklam na Facebooku i Instagramie.

Rezultaty:

Ponad 600 zakupów o łącznej wartości 312,000 zł, dla sklepu internetowego sprzedającego buty online Zwrot z inwestycji na poziomie 700%

Wyzwanie:

Jak sprawić, żeby okulary przeciwsłoneczne sprzedawały się przez cały rok? Jak dotrzeć do osób, dla których kupno okularów za 1500 złotych jest czymś naturalnym?

Takie wyzwania czekały na nas w przypadku tego klienta.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Wykorzystanie nagrywanych przez właścicielkę wideo, według naszych wytycznych.
  • Ciągłe rozbudowywanie bazy fanów na Instagramie, poprzez skuteczne kampanie na pozyskanie nowych obserwujących.
  • Kampania delikatnie przepychająca do zakupu w sklepie internetowym.
  • Mocne wykorzystanie wiadomości prywatnych na Instagramie, jako główny kanał sprzedażowy.

Rezultaty:

W trzy miesiące liczba wysyłanych wiadomości prywatnych na IG wzrosła o ok. 40%, a wartość zamówień o ok. 175%.

Pozyskaliśmy ponad 6000 nowych obserwatorek w pięć miesięcy.

Ponad 2 000 000 wyświetleń reklam na Facebook i Instagramie.

Wyzwanie:

W czasie pandemii sklep stacjonarny przeniósł swoją sprzedaż również do sieci. Przypadek jakich wiele. Jak dobre wyniki stacjonarne przełożyć na dobre wyniki online, bez sprzedaży własnych produktów?

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Pozyskanie ponad 5000 nowych obserwatorów na Instagramie. Koszt pozyskania nie przekroczył 1 zł za osobę.

Wzrost liczby transakcji o ponad 400% patrząc rok do roku. W pół roku z poziomu ok. 75 zamówień miesięcznie doszliśmy do poziomu ponad 380 zamówień miesięcznie.

Sklep stacjonarny notuje rekordowe zyski, gdzie sprzedaje m.in. foteliki samochodowe (również promowane przez nas).

Wyzwanie:

Klient prowadzący usługi samochodowe (renowacja, naprawa, sprzedaż felg) chciał sprzedawać więcej przez swój sklep internetowy, w głównej mierze skupiając się na sprzedaży opon, felg oraz całych zestawów do samochodów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Budżet: 2,000 euro/ miesięcznie
Ilość zakupów: 103
Łączną wartość zakupów: 86 271,45 euro
ROAS (zwrot z inwestycji) : 17,25

Wyzwanie:

Nasza Klientka posiada markę osobistą i jest już znana w świecie korektorów tekstu. Zgłosiła się do nas, abyśmy pomogli jej wygenerować rekordowy przychód sprzedaży jej flagowego produktu czyli kursu online przygotowującego do zawodu korektora.
Okno sprzedażowe trwało 10 dni i poprzedzone było bezpłatnym webinarem połączonym z warsztatami.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • kampanię zapisów na listę oczekujących, aby ogrzewać grupę odbiorców poprzez kampanię mailingową stworzoną przez klientkę
  • kampanię na zapisy na darmowy webinar, aby jak najwięcej nowych osób dowiedziało się, na czym polega praca korektora
  • kampanię remarketingową do osób z listy oczekujących oraz uczestników webinaru
  • kampanię sprzedażową do tzw. “zimnego ruchu”
    kampanię na obserwujących na Instagramie

Rezultaty:

Klientka oczekiwała minimum powtórzenia wyniku z poprzedniej edycji kursu. Każda wartość powyżej, miała dać klientce dużą satysfakcję z osiągniętego wyniku. Zapowiedzi w postaci kampanii mailingowej do listy oczekujących oraz zapisy na bezpłatny webinar pozwoliły nam stworzyć wartościowe grupy odbiorców, do których powróciliśmy z komunikatami sprzedażowymi, po otwarciu okna sprzedażowego. Dzięki tym działaniom, już pierwszego dnia sprzedaży, klienci złożyli aż 26% wszystkich zamówień! Osoby niezdecydowane, które nie dokonały jeszcze zakupu, a miały wcześniej styczność z marką, ostatniego dnia otrzymały komunikat o ostatniej szansie na zdobycie nowych umiejętności. Końcowy wynik sprzedażowy był niemal DWUKROTNIE wyższy, niż w poprzedniej edycji. To na tyle dobry wynik, że klientka podjęła decyzje o kontynuowaniu współpracy i przygotowaniu kolejnych produktów, które z sukcesem pomożemy jej sprzedać.

Wyzwanie:

Gabriel przychodził do nas z niczym. Miał jedynie rozgrzebany lokal z wizją studia treningu EMS w Rzeszowie. Marketing budowaliśmy więc od zera.

W tej branży klienci wiążą się głównie na umowy – na 12 lub 18 miesięcy. Jak ich pozyskać?

Zaproponowaliśmy po kolei:

 

  • Od początku postawiliśmy na komunikacje bezpośrednią, czyli telefony i wiadomości prywatne
  • Studio do dzisiaj nie posiada swojej strony internetowej, więc opieramy się tylko na działaniach w social mediach
  • Gabriel i Agnieszka, według naszych wytycznych, przygotowali wiele filmów reklamowych jeszcze przed rozpoczęciem działalności studia
  • Skupiliśmy się głównie na kampaniach zasięgowych, gdzie celem było wyświetlenie wideo

Rezultaty:

  • Podpisanych ponad 200 długoterminowych umów (najwięcej na 18 miesięcy)
  • Ponad 3 000 000 wyświetleń reklam na terenie województwa podkarpackiego
Kurs będzie odbywał się w okresie 3 miesięcy, tj. wrzesień-październik-listopad 2023 r. Zjazdy stacjonarne będą odbywać się w: Warszawie*, Krakowie*, Łodzi*
*O dokładnym miejscu i adresie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
 
Zjazdy stacjonarne odbędą się w następujących terminach*:
  • 16-17.09.2023 oraz 23-23.09.2023
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 14 i 22.10.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 18 i 19.11.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
*O dokładnej dacie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
  • 2.12.2023 r. – zakończenie kursu i wręczenie certyfikatów (offline).
 
Spotkania LIVE w ramach Kursu będą prowadzone według harmonogramu, który zostanie opublikowany w lipcu 2023 roku na Grupie na platformie Facebook.