Jak prowadzić fanpage na Instagramie?

Sprawdź, jak prowadzić fanpage na Instagramie, aby realnie wpływać na rozwój i wizerunek swojej marki. Mamy kilka sprawdzonych rozwiązań.
Czas czytania 7 minut

Prowadzenie fanpage w social media jest dziś niemal obowiązkowym działaniem w zakresie marketingu internetowego. O ile zwykle większość przedsiębiorców koncentruje się na Facebooku, to warto również docenić platformę, jaką jest Instagram. Dobrze jest jednak wiedzieć, w jaki sposób prowadzić fanpage na Instagramie, aby rzeczywiście wpływało to na rozwój i rozpoznawalność marki osobistej, a w efekcie także na zwiększenie sprzedaży. Dowiedz się także, jak pozyskać nowych użytkowników dla swoich mediów społecznościowych. Zaczynajmy.

Zdjęcia z fanpage na Instagramie

Z tego artykułu dowiesz się:

Spis treści

  • Jakie są etapy budowania marki osobistej na Instagramie?
  • Jak pozyskać nowych followersów na Instagramie?
  • W jaki sposób zbudować zainteresowanie potencjalnych klientów?
  • Od czego zacząć prowadzenie profilu na Instagramie?
  • Jak ulepszyć prowadzenie konta na Instagram w Twojej firmie?

Wersja do słuchania: Podcast ToM- Tomek o Marketingu

Etapy budowania marki na Instagram

Przy budowaniu wizerunku w Sieci trzeba wziąć pod uwagę cztery etapy składające się na proces efektywnego prowadzenia fanpage na Instagram i w innych social media.

  • Know me – musisz dotrzeć do osób zainteresowanych Twoją branżą i ofertą, pokazać im się i zostać w ogóle dostrzeżonym.
  • Like me – te osoby muszą Cię polubić i okazać zainteresowanie kliknięciem “obserwuj”.
  • Trust me – obserwujący muszą zaufać Tobie i ofercie, jaką prezentujesz, aby zostać z Tobą na dłużej.
  • Pay me – dopiero, gdy wzbudzisz zainteresowanie i zaufanie, obserwujący zaczną kupować na Twojej stronie docelowej.

Co konkretnie możesz zrobić na każdym z tych etapów, aby osiągnąć wyznaczone cele marketingowe? Przygotuj content plan, nagrywaj wideo i zaprezentuj swój wizerunek a z pewnością przełoży się to na efektywność.

Etapu sprzedaży z fanpage na Instagramie

Daj się poznać w mediach społecznościowych

Instagram ma codziennie 500 milionów aktywnych użytkowników. To zatem platforma, na której warto działać. Co trzeba zrobić na Instagram, aby ludzie Cię zauważyli i chcieli poznać? Po pierwsze trzeba pomyśleć, jak dotrzeć do konkretnej grupy docelowej. Przykładowo, jeżeli pracujesz w branży ślubnej, Twoimi obserwatorami zechcą zostać przede wszystkim osoby zaręczone i planujące ślub. To właśnie takich obserwujących potrzebujesz, aby przejść do kolejnych etapów rozwijania swojej marki w Sieci.

Masz w tym zakresie dwa podstawowe zasoby. Po pierwsze swój czas, jaki możesz przeznaczyć na działania marketingowe. Drugim zasobem są Twoje finanse, którymi opłacisz reklamy. Przeanalizuj, czy możesz wyznaczyć jakąś kwotę na budżet marketingowy czy jednak musisz wyłącznie bazować na poświęceniu swojego czasu i wysiłku.

Mężczyzna przedstawia, jak odnieść sukces zakładając fanpage na Instagramie

Samo dodawanie treści na Instagram to zbyt mało, aby zostać zauważonym. Publikowane posty docierają wyłącznie do osób, które już Cię obserwują. Oznacza to, że w ten sposób nie zwiększasz zasięgów i nie pozyskujesz nowych followersów. Co więc możesz zrobić, aby docierać do nowych ludzi?

Etap “Know me” – Aktywności w social mediach, które przyciągną nowe osoby

Pierwszy sposób – Komentarze

Dodawanie komentarzy pod czyimiś postami to sposób na zwrócenie na siebie uwagi i zachęcenie do odwiedzenia firmowego profilu.  Jest to aktywność, która jest skuteczna i bezpłatna, ale za to wymagająca poświęcenia swojego czasu. Musisz jednak pamiętać o tym, aby dodawać komentarze pod postami osób, które rzeczywiście mogą być zainteresowane Twoją działalnością.

W tym celu wyszukaj na Instagramie hashtagi związane z Twoją branżą. Przykładowo, jeżeli pracujesz w branży ślubnej mogą to być oznaczenia takie jak: #zaręczyny, #ślub #pierścionekzaręczynowy itp. W ten sposób wzrasta prawdopodobieństwo, że właśnie te osoby zainteresują się Twoim profilem i zostaną na nim na dłużej. Wyszukując #, które wpisały te osoby trafiasz bezpośrednio na związane z daną tematyką posty. Możesz wówczas nie tylko je polubić, ale też zostawić pod nimi sympatyczne komentarze odnoszące się do treści. Będzie to zachętą do odwiedzenia także Twojego profilu. Zaznaczysz swoją obecność na Instagramie.

Trzy smartfony z włączonym Instagramem

Regularna aktywność sprawi, że zostaniesz zauważony zarówno przez osoby prowadzące dany profil, jak i innych komentujących, a w ten sposób realnie wzrosną Twoje zasięgi. Musisz jednak poświęcić na to czas, a także zadbać, aby Twój profil na Instagramie był atrakcyjny, a jego nazwa jasno wskazywała kim jesteś i czym się zajmujesz.

Drugi sposób – Reklama płatna na Instagramie

Reklama płatna na Instagramie jest dobrą opcją dla osób mogących przeznaczyć pewien budżet na budowanie marki w Sieci. Promuj nie tylko zdjęcia i grafiki, ale przede wszystkim postaw na wideo. Tak, przełam się i nagrywaj wideo reklamowe na Instagram!

Znajdź coś, co Cię wyróżnia i nagrywaj o tym wideo. Może to być prosty film. Wystarczy nagrać 15 sekundowe wideo i uruchomić je w reklamie w Menedżerze Reklam Facebook. Jest to proste rozwiązanie i odpowiednie, aby zacząć działania mające rozwinąć profil na Instagramie. Sprecyzuj grupę docelową, aby osoby którym wyświetli się reklama rzeczywiście były zainteresowane tą tematyką.

Gdy zauważysz już efekty tych działań, dobrze jest po kilku miesiącach pójść o krok dalej i wybrać bardziej rozbudowane formy promocji za pomocą reklamy płatnej. Gdyż działania marketingowe to proces, który należy rozwijać, aby był efektywny w długofalowej perspektywie. 

Polubienia fanpage na Instagramie

Etap “Like me” – sympatia kluczem marketingu internetowego

Gdy już pozyskasz nowych obserwujących na swój fanpage ig firmy, czas na to, aby ich zatrzymać na dłużej. Jak to zrobić? Przygotowując atrakcyjne i ciekawe materiały na najnowsze wpisy oraz Insta Stories.

Postaw na autentyczność i prezentację swojej osoby. By wszystkie treści, które prezentujesz odbiorcom były Twoje. Odnoś się do swoich doświadczeń, opinii, wrażeń, opowiadaj o swoich realizacjach, a przede wszystkim – pokazuj się. Pokaż zarówno swoją firmę, jak i siebie. Zawartość Twoich profili powinna być personalna. W ten sposób wpłyniesz na pozyskanie zaufania obserwujących i zatrzymasz ich na dłużej. Jeżeli ich zainteresujesz swoją autentycznością i  przekażesz wartościowe dla nich materiały, zwiększysz szansę na to, aby przejść do etapu trzeciego – “Trust me”.

Nie masz pomysłów na treści? Przeczytaj: Skąd wziąć pomysły na posty w social media? Poznaj 4 inspiracje!

Zdarza się bowiem, że profile mające wielu obserwujących, nie zachęcają do kupowania. Wynika to właśnie z tego, że brakuje na nich autentyczności i prezencji osób je prowadzących. W efekcie nie wzbudzają zaufania, co przekłada się na brak sprzedaży w finalnym etapie. Tym bardziej, jeżeli pracujesz w branży, w której sprzedaż zależy od tego, czy klient Ci zaufa na tyle, by powierzyć Ci jakieś zadanie (w szczególności branże usługowe).

Etap “Trust me” – Zbuduj zaufanie potencjalnych klientów

Jest to prawdopodobnie najtrudniejszy z etapów, gdyż wymaga tak umiejętnej prezentacji treści, aby pozyskać zaufanie odbiorców do siebie, a tym samym do marki i jej oferty. Jest to proces, a więc musisz do tego podejść długofalowo.  Jak to zrobić? Otóż, z naszych doświadczeń wynika, że najlepiej działa bieżące pokazywanie swoich realizacji, backstage’u działalności, pracy z klientami. Musisz udowodnić, że aktywnie działasz w swojej branży, że się znasz na tym, co robisz wykonując swoją pracę.

Dokumentuj również zainteresowanie swoich klientów informując obserwujących o spotkaniach, czy zapytaniach. Co w przypadku, gdy jesteś początkującym przedsiębiorcą zaczynającym dopiero tworzyć swoją markę osobową i nie masz możliwości pokazania żadnych realizacji lub trafiają się one zbyt rzadko? Wówczas najlepszym sposobem jest nagrywanie i prezentowanie treści edukacyjnych, w których pokazujesz swój profesjonalizm, a przy tym dajesz pewną wartość odbiorcom, bo mogą się od Ciebie czegoś uczyć.

Kobieta nagrywa film na swój fanpage na Instagramie

Dodawaj na Instagramie posty edukacyjne przynajmniej co dwa dni, a oprócz tego każdego dnia nagrywaj kilka (np. 8) stories o tym, co się u Ciebie dzieje, lifestyle, sytuację w branży, w firmie. Jak natomiast zachęcić obserwujących do interakcji? Zadawaj im pytania, poproś o ich opinie na dane tematy, zapytaj o ich doświadczenia związane z omawianą kwestią. Bazując na przykładzie branży ślubnej, możesz zapytać np. “Co uważasz na temat wesela w stylu boho?” lub “Jakie atrakcje weselne są według Ciebie ciekawe?”. 

Dobrym pomysłem jest także zachęta do zadawania pytań Tobie np. “Zadaj mi pytanie, a chętnie Ci odpowiem”, po czym opublikujesz w Stories screeny prezentujące zarówno pytania, jak i odpowiedzi. Taka komunikacja jest jasnym sygnałem, że czas sprzedawać i pozyskać potencjalnych klientów.

Pamiętaj: Zdjęcie opublikowane na Instagramie cieszy się średnio o 23% większym zaangażowaniem niż zdjęcie opublikowane na Facebooku. Nie ograniczaj się więc wyłącznie do jeden platformy.

Podsumowując – Jak prowadzić fanpage na Instagramie?

Chcąc rozwijać markę osobistą w social media musisz pamiętać o tym, że jest to proces długofalowy. Wielu przedsiębiorców niestety jest nastawionych na szybkie efekty już po wykonaniu pierwszych aktywności w mediach społecznościowych. Jednak najczęściej popełnianym błędem jest podejście, że sama publikacja licznych postów na Instagramie wystarczy, aby osiągnąć marketingowy i PR-owy sukces.

Tymczasem, musisz przejść przez kilka etapów zanim Twoja marka stanie się rozpoznawalna dzięki aktywności w Sieci i pojawi się efekt w postaci wzrostu sprzedaży. Nie zniechęcaj się więc i odpowiednio rozplanuj swoje działania w social mediach, bądź aktywny i autentyczny, aby nie tylko przyciągnąć uwagę, ale i zyskać zaufanie obserwujących. Powodzenia!

Wiedza w pigułce

Jak założyć fanpage na Instagramie?

Jak założyć stronę na Instagramie? Kliknij Ustawienia i wybierz opcję Prywatność. Następnie przejdź do Typu konta i narzędzi, gdzie znajdziesz możliwość Przełączenia na konto profesjonalne. Wybierz odpowiednią kategorię, która najtrafniej opisuje Twoją firmę, a następnie zdecyduj się na opcję Firma. Po dokonaniu tych kroków, cała konfiguracja zostanie zakończona, a Ty będziesz już dysponować profesjonalnym kontem firmowym na platformie Instagram.

Jak pozyskać obserwujących na  Instagramie?

Aby rozwijać swój profil na Instagramie, przede wszystkim musisz zacząć od pozyskania followersów. Jeżeli posiadasz budżet na marketing, zainwestuj go w promocję poprzez reklamę płatną. Warto wykorzystać Manager Reklam Facebook. W ten sposób dotrzesz do nowych odbiorców bez konieczności poświęcania swojego czasu na większe aktywności. Drugim rozwiązaniem jest dodawanie komentarzy na profilach osób, które oznaczają swoje posty hashtagami związanymi z tematyką Twojej branży.

Jak prowadzić fanpage na Instagramie?

  • Publikuj treści edukacyjne, backstage firmy, zdawaj relacje ze swojego dnia
  • Wyrażaj opinie o branży
  • Dopracuj estetykę postów
  • Co drugi dzień nagrywaj treści edukacyjne
  • Codziennie publikuj ok. 8 Insta Stories
  • Publikuj wideo, w których się pokazujesz
  • Postaw na autentyczność i buduj swój wizerunek, a nie tylko firmy

Dosłownie każdą branżę można odpowiednio pokazać w Internecie, aby wykorzystując nowoczesne narzędzia docierać do najbardziej zainteresowanych potencjalnych klientów. Jednak warto to zrobić w oparciu o odpowiednie strategie marketingowe.

Chętnie przeanalizujemy Twoją markę i podczas indywidualnych konsultacji wzbogacimy Cię o konkretną wiedzę związaną z promocją w mediach społecznościowych. Naucz się, jak skutecznie prowadzić fanpage na Instagramie. Kliknij i umów się na konsultacje.

Lepsze wyniki marketingu bez zwiększania budżetu.

Pobierz darmowy ebook i dowiedz się, jak dzięki zmianie swojego podejścia do zarządzania marketingiem osiągać lepsze efekty przy tym samym budżecie. Zapoznaj się z najlepszymi praktykami współpracy opartymi na problemach jakie rozwiązaliśmy u klientów.

Pobierając go otrzymasz też newsletter KAMAN. To jedna wskazówka tygodniowo o tym jak poprawić Twój marketing.

Ostatnie najciekawsze artykuły

Mężczyzna rysuje na tablicy żarówki jako pomysły w strategii marketingowej
Bez kategorii

Plan marketingowy – przykłady i omówienie realizacji

Czas czytania 4 minut Skuteczny plan marketingowy to sposób na to, by przyciągnąć potencjalnych klientów i dotrzeć do wybranej grupy docelowej. Marketing plan jest przeważnie elementem szerszej strategii. Często

Rezultaty:

Wygenerowane 142 836,50 zł sprzedaży w przeciągu 5 miesięcy współpracy

Ponad 9 – krotny zwrot z inwestycji dla klienta sprzedającego produkty dla dzieci

Wyzwanie:

Duża marka produktów do włosów – dostępna w drogeriach, sklepach stacjonarnych oraz innych sklepach internetowych – chciała wzmocnić sprzedaż produktów przez swój własny sklep. Dodatkowym wyzwaniem było stworzenie lejka sprzedażowego, w którym pokazujemy działania, opinie oraz efekty stosowania produktów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Podział lejka sprzedażowego na różne segmenty odbiorców, w zależności od tego czy znają markę lub czy widzą reklamy produktów pierwszy raz

  • Podział optymalizacji na grafiki przedstawiające różne produkty i na różne zainteresowania oraz dane behawioralne jak zdrowe włosy, serum do włosów, utrata włosów, produkty do włosów itp.

  • Testowanie różnego typu grafik np. przedstawiających działanie produktów oraz ich efekty po określonym czasie stosowania. Dodatkowo wzmocniliśmy to działanie o przejrzystą komunikację i przykuwające oko grafiki

Rezultaty:

Koszt zakupu: 13,79 zł
Ilość zakupów: 759
Łączną wartość zakupów: 80 273,91 zł
ROAS (zwrot z inwestycji) : 7,67

Wyzwanie:

Klientka z wieloletnim doświadczaniem na rynku chciała pozyskać jak najwięcej nowych klientek, na zakup drogiego sprzętu do elektrostymulacji. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

Przygotowanie wideo do reklam, nagranie webinaru oraz wykonanie kilkudziesięciu zdjęć

Stworzenie landing page z możliwością zapisania się (zostawienia adresu email) do obejrzenia darmowego webinaru

Przygotowanie kampanii typu Lead Ads, do pozyskiwania kontaktów bezpośrednio w środowisku Facebooka

Utworzenie automatycznej kolejki maili z merytoryczną treścią i możliwością umówienia się na rozmowę przez Calendy

Przygotowanie konta na Calendly z zapisami na 30-minutową rozmowę

Rezultaty:

W ciągu czterech miesięcy uzyskaliśmy 434 leady (adresy e-mail lub numer telefonu).

Co miesiąc wzrost liczby pozyskanych leadów o ok. 30%

Ponad 600 000 wyświetleń reklam na Facebooku i Instagramie.

Rezultaty:

Ponad 600 zakupów o łącznej wartości 312,000 zł, dla sklepu internetowego sprzedającego buty online Zwrot z inwestycji na poziomie 700%

Wyzwanie:

Jak sprawić, żeby okulary przeciwsłoneczne sprzedawały się przez cały rok? Jak dotrzeć do osób, dla których kupno okularów za 1500 złotych jest czymś naturalnym?

Takie wyzwania czekały na nas w przypadku tego klienta.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Wykorzystanie nagrywanych przez właścicielkę wideo, według naszych wytycznych.
  • Ciągłe rozbudowywanie bazy fanów na Instagramie, poprzez skuteczne kampanie na pozyskanie nowych obserwujących.
  • Kampania delikatnie przepychająca do zakupu w sklepie internetowym.
  • Mocne wykorzystanie wiadomości prywatnych na Instagramie, jako główny kanał sprzedażowy.

Rezultaty:

W trzy miesiące liczba wysyłanych wiadomości prywatnych na IG wzrosła o ok. 40%, a wartość zamówień o ok. 175%.

Pozyskaliśmy ponad 6000 nowych obserwatorek w pięć miesięcy.

Ponad 2 000 000 wyświetleń reklam na Facebook i Instagramie.

Wyzwanie:

W czasie pandemii sklep stacjonarny przeniósł swoją sprzedaż również do sieci. Przypadek jakich wiele. Jak dobre wyniki stacjonarne przełożyć na dobre wyniki online, bez sprzedaży własnych produktów?

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Pozyskanie ponad 5000 nowych obserwatorów na Instagramie. Koszt pozyskania nie przekroczył 1 zł za osobę.

Wzrost liczby transakcji o ponad 400% patrząc rok do roku. W pół roku z poziomu ok. 75 zamówień miesięcznie doszliśmy do poziomu ponad 380 zamówień miesięcznie.

Sklep stacjonarny notuje rekordowe zyski, gdzie sprzedaje m.in. foteliki samochodowe (również promowane przez nas).

Wyzwanie:

Klient prowadzący usługi samochodowe (renowacja, naprawa, sprzedaż felg) chciał sprzedawać więcej przez swój sklep internetowy, w głównej mierze skupiając się na sprzedaży opon, felg oraz całych zestawów do samochodów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Budżet: 2,000 euro/ miesięcznie
Ilość zakupów: 103
Łączną wartość zakupów: 86 271,45 euro
ROAS (zwrot z inwestycji) : 17,25

Wyzwanie:

Nasza Klientka posiada markę osobistą i jest już znana w świecie korektorów tekstu. Zgłosiła się do nas, abyśmy pomogli jej wygenerować rekordowy przychód sprzedaży jej flagowego produktu czyli kursu online przygotowującego do zawodu korektora.
Okno sprzedażowe trwało 10 dni i poprzedzone było bezpłatnym webinarem połączonym z warsztatami.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • kampanię zapisów na listę oczekujących, aby ogrzewać grupę odbiorców poprzez kampanię mailingową stworzoną przez klientkę
  • kampanię na zapisy na darmowy webinar, aby jak najwięcej nowych osób dowiedziało się, na czym polega praca korektora
  • kampanię remarketingową do osób z listy oczekujących oraz uczestników webinaru
  • kampanię sprzedażową do tzw. “zimnego ruchu”
    kampanię na obserwujących na Instagramie

Rezultaty:

Klientka oczekiwała minimum powtórzenia wyniku z poprzedniej edycji kursu. Każda wartość powyżej, miała dać klientce dużą satysfakcję z osiągniętego wyniku. Zapowiedzi w postaci kampanii mailingowej do listy oczekujących oraz zapisy na bezpłatny webinar pozwoliły nam stworzyć wartościowe grupy odbiorców, do których powróciliśmy z komunikatami sprzedażowymi, po otwarciu okna sprzedażowego. Dzięki tym działaniom, już pierwszego dnia sprzedaży, klienci złożyli aż 26% wszystkich zamówień! Osoby niezdecydowane, które nie dokonały jeszcze zakupu, a miały wcześniej styczność z marką, ostatniego dnia otrzymały komunikat o ostatniej szansie na zdobycie nowych umiejętności. Końcowy wynik sprzedażowy był niemal DWUKROTNIE wyższy, niż w poprzedniej edycji. To na tyle dobry wynik, że klientka podjęła decyzje o kontynuowaniu współpracy i przygotowaniu kolejnych produktów, które z sukcesem pomożemy jej sprzedać.

Wyzwanie:

Gabriel przychodził do nas z niczym. Miał jedynie rozgrzebany lokal z wizją studia treningu EMS w Rzeszowie. Marketing budowaliśmy więc od zera.

W tej branży klienci wiążą się głównie na umowy – na 12 lub 18 miesięcy. Jak ich pozyskać?

Zaproponowaliśmy po kolei:

 

  • Od początku postawiliśmy na komunikacje bezpośrednią, czyli telefony i wiadomości prywatne
  • Studio do dzisiaj nie posiada swojej strony internetowej, więc opieramy się tylko na działaniach w social mediach
  • Gabriel i Agnieszka, według naszych wytycznych, przygotowali wiele filmów reklamowych jeszcze przed rozpoczęciem działalności studia
  • Skupiliśmy się głównie na kampaniach zasięgowych, gdzie celem było wyświetlenie wideo

Rezultaty:

  • Podpisanych ponad 200 długoterminowych umów (najwięcej na 18 miesięcy)
  • Ponad 3 000 000 wyświetleń reklam na terenie województwa podkarpackiego
Kurs będzie odbywał się w okresie 3 miesięcy, tj. wrzesień-październik-listopad 2023 r. Zjazdy stacjonarne będą odbywać się w: Warszawie*, Krakowie*, Łodzi*
*O dokładnym miejscu i adresie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
 
Zjazdy stacjonarne odbędą się w następujących terminach*:
  • 16-17.09.2023 oraz 23-23.09.2023
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 14 i 22.10.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 18 i 19.11.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
*O dokładnej dacie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
  • 2.12.2023 r. – zakończenie kursu i wręczenie certyfikatów (offline).
 
Spotkania LIVE w ramach Kursu będą prowadzone według harmonogramu, który zostanie opublikowany w lipcu 2023 roku na Grupie na platformie Facebook.