Szkolenie z wideomarketingu w branży fitness

Zobacz, jak przebiegało szkolenie z wideomarketingu w firmie z branży fitness. Przygotowałam dla Ciebie fotorelację i kilka wskazówek.
Czas czytania 4 minut

Jak wykorzystać wideomarketing, by w interesujący sposób przedstawić pracę zespołu trenerów personalnych? Odpowiedzią na to oraz inne pytania zajęliśmy się podczas ostatniego szkolenia przeprowadzonego dla firmy z branży fitness. Muszę przyznać, że było to bardzo owocne szkolenie, które spotkało się z dużym entuzjazmem uczestników, jak i prowadzących.

Sport to zdrowie – zobacz efekty naszej pracy dla klubu fitness

To, że warto dbać o zdrowie na co dzień poprzez odpowiedni sposób odżywiania i aktywność fizyczną wiemy wszyscy. Jak w takim razie zespół trenerów personalnych na Podkarpaciu może wykorzystać swoje telefony i trend wideomarketingu, by ciekawie pokazywać pracę i przekonywać nowych klientów do rozpoczęcia przygody w klubie fitness? Zobacz relację ze szkolenia, jakie zrealizowałam we wrześniu dla Diamond Club z tego zakresu. 

Szkolenie w miejscu pracy

Zespół Diamond Club na co dzień pracuje z podopiecznymi na swoich salach treningowych. Dlatego szkolenie realizowałam w “naturalnym środowisku”, by pracować jak najmocniej na konkretach i praktycznych przykładach. Z mojego doświadczenia wynika bowiem, że daje to uczestnikom o wiele lepsze efekty i łatwiej im przełożyć nowe umiejętności w swoich przyszłych działaniach w social media. W fotorelacji widzicie więc jak wygląda miejsce pracy pracowników klubu fitness, jak i przestrzeń dla ich klientów.

W pierwszej kolejności poznaliśmy się z uczestnikami szkolenia dla klubu fitness. Przeprowadziłam rozpoznanie pytając uczestników o ich twórczość i mówienie do kamery w social mediach, a następnie analizowaliśmy dotychczasowe działania zespołu. Chciałam zobaczyć, jakie jest ich podejście do marketingu i social media, kompetencje w zakresie wideo online i obsługi telefonów komórkowych oraz oczekiwań wobec efektów szkolenia.

Wiedza teoretyczna i praktyczna dla zespołu w branży fitness

Po analizie i wywiadach przeszliśmy do nauki, czyli esencji naszego szkolenia. Podstawą było połączenie wiedzy teoretycznej z przykładami w praktyce. Każdy trener personalny mógł samodzielnie wypróbować zdobytą wiedzę oraz uzyskać odpowiedzi na swoje pytania.

Przy ćwiczeniach wideo poruszaliśmy kwestie techniczne oraz od strony dotyczącej odpowiedniego ustawienia telefonu, które mogą pomóc w lepszym nagrywaniu wideo na potrzeby social media. Za pomocą zadań praktycznych zespół poznał zasady ustawiania światła i proporcji obrazu na najwyższym poziomie.

Dzięki temu, że szkolenie z wideomarketingu odbyło się w siedzibie Diamond Club, mogliśmy potrenować tworzenie filmów contentowych oraz wskazać, jakie tematy z zakresu branży fitness zainteresują odbiorców w social media. Praca w zespole kilkuosobowym sprawiła, że każdy miał szansę zobaczyć, w jaki sposób można zrobić ciekawe nagranie, a także porównać i przeanalizować swoje wideo na potrzeby reklamy.

Konsultacje indywidualne – szkolenie z wideomarketingu

Ćwiczyliśmy także sztukę mówienia do kamery. A także omawialiśmy, jakie tematy wideo będą najlepsze w branży prezentując je od strony pracowników klubu fitness. Na początku wspólnie w pracy grupowej, a później prowadząc konsultacje indywidualnie. Zrobiliśmy również listę pytań, które najczęściej zadają im klienci, a następnie każdy członek zespołu nagrał dwa filmy odpowiadając na niniejsze pytania. Pokazałam również uczestnikom, w jaki sposób nagrywać filmy do kampanii sponsorowanych dla swojego miasta. Każdy z pracowników Diamond Club działa w innym mieście.

Gdy już mieliśmy nagrane filmy, przystąpiliśmy do nauki ich montażu. Zaprezentowałam, w jaki sposób można edytować filmy, by wyglądały ciekawiej i zachęcały odbiorców do reakcji.

Przebieg szkolenia – zobacz wideo

Jak widać na filmie, grupa była bardzo zaangażowana, chłonęła wiedzę, którą przekazywałam. A samo szkolenie odbyło się w bardzo pozytywnej i energetycznej atmosferze! Zobacz rekomendacje i opinie od zespołu fitness.

Rekomendacje i opinie zespołu

Jeśli chcesz, bym w podobny sposób przeszkoliła Ciebie i Twój zespół z zakresu wideomarketingu, uzupełnij brief klikając TUTAJ, a ja skontaktuję się z Tobą w celu ustalenia szczegółów.

Lepsze wyniki marketingu bez zwiększania budżetu.

Pobierz darmowy ebook i dowiedz się, jak dzięki zmianie swojego podejścia do zarządzania marketingiem osiągać lepsze efekty przy tym samym budżecie. Zapoznaj się z najlepszymi praktykami współpracy opartymi na problemach jakie rozwiązaliśmy u klientów.

Pobierając go otrzymasz też newsletter KAMAN. To jedna wskazówka tygodniowo o tym jak poprawić Twój marketing.

Ostatnie najciekawsze artykuły

Bez kategorii

Na czym polega marketing w e-Commerce?

Czas czytania 4 minut Hasło e-Commerce jest popularne, ale co tak naprawdę oznacza? Na czym polega marketing w e-Commerce i jakie daje korzyści? Sprawdźmy! Co to jeste-Commercemarketing? Każdy produkt

Bez kategorii

Badanie efektywności kampanii reklamowej

Czas czytania 4 minut Badanie efektywności kampanii reklamowej w Internecie jest możliwe i charakterystyczne właśnie dla marketingu online. Możliwość mierzenia wszystkiego (m.in. zysków ze sprzedaży, zwrotu inwestycji czy efektywności

Co to jest marketing i na czym polega?

Czas czytania 4 minut Jeśli chcesz wiedzieć, co to jest marketing, przyjrzyj się swojej codzienności. Przeglądasz media społecznościowe i widzisz propozycje wycieczki tuż przed zaplanowaniem urlopu. Idziesz po bułki