Prowadząc program KAMAN show na Facebooku poznaję przeróżnych gości i ich firmy. Wspólnie ustalamy scenariusz rozmowy, zgadnienia. Tworzę scenariusz, grafiki, promocję i nadchodzina godzina 20:00 w środę, kiedy zaczyna się lekki stres!
18 marca transmisję na żywo nagrywaliśmy z zespołem architektów URBAN Project z Rzeszowa. Moimi gośćmi była Agnieszka Puchyr oraz Maciej Jamroży. Jestem z nich ogromnie dumna! Nagraliśmy 60 minutową transmisję o pracy architektów!
Odpowiadał za kampanie sprzedaży Mercedesów, rozwijał firmy budowlane o 100% w 8 miesięcy, a także doradzał w budowaniu marki osobistej jednego z najpopularniejszych mówców motywacyjnych w Polsce. Jest autorem szkoleń z social media i polecanych przez klientów ebooków. Na co dzień zarządza zespołem KAMAN i pracuje konsultacyjnie z klientami od marek osobistych, po ogólnopolskie franczyzy.
Lepsze wyniki marketingu bez zwiększania budżetu.
Pobierz nasz darmowy e-book, w którym dzielimy się sprawdzonymi strategiami, które pomogły naszym klientom rozwiązać realne problemy i osiągnąć sukces.
Pobierając go otrzymasz też newsletter KAMAN. To jedna wskazówka tygodniowo o tym jak poprawić Twój marketing.
Czas czytania 9minutPlanujesz wprowadzić nowy produkt na rynek? Zastanawiasz się, jak skutecznie go wypromować? Mam dla Ciebie gotową strategię marketingową, która pozwoli Ci czerpać z niego zyski już od dnia premiery.
Czas czytania 6minutZastanawiasz się, jaką kwotę powinieneś przeznaczać na marketing swojej firmy? Pomożemy Ci znaleźć precyzyjną odpowiedź na to pytanie.
Czas czytania 5minutCzy zdarzyło Ci się wejść do sklepu po jedną rzecz, a wyjść z czymś droższym niż planowałeś? Właśnie doświadczyłeś up-sellingu! Technika ta jest niezwykle skuteczna w zwiększaniu wartości zakupów, a co za tym idzie – również
Czas czytania 8minutUruchomienie własnego sklepu internetowego zajmuje dziś kilka kliknięć, ale droga do prawdziwych zysków zaczyna się od decyzji o wyborze właściwej platformy e-commerce. Czy lepiej postawić na intuicyjny kreator, z którym poradzisz sobie nawet
Czas czytania 4minutKiedy zakładasz swój sklep internetowy, pierwszą rzeczą, jaką powinieneś zrobić, jest wybór odpowiedniej platformy. WooCommerce od lat króluje wśród właścicieli sklepów opartych na WordPressie. Ale czy w 2025 nadal warto