Prowadząc program KAMAN show na Facebooku poznaję przeróżnych gości i ich firmy. Wspólnie ustalamy scenariusz rozmowy, zgadnienia. Tworzę scenariusz, grafiki, promocję i nadchodzina godzina 20:00 w środę, kiedy zaczyna się lekki stres!
18 marca transmisję na żywo nagrywaliśmy z zespołem architektów URBAN Project z Rzeszowa. Moimi gośćmi była Agnieszka Puchyr oraz Maciej Jamroży. Jestem z nich ogromnie dumna! Nagraliśmy 60 minutową transmisję o pracy architektów!
Odpowiadał za kampanie sprzedaży Mercedesów, rozwijał firmy budowlane o 100% w 8 miesięcy, a także doradzał w budowaniu marki osobistej jednego z najpopularniejszych mówców motywacyjnych w Polsce. Jest autorem szkoleń z social media i polecanych przez klientów ebooków. Na co dzień zarządza zespołem KAMAN i pracuje konsultacyjnie z klientami od marek osobistych, po ogólnopolskie franczyzy.
Lepsze wyniki marketingu bez zwiększania budżetu.
Pobierz darmowy ebook i dowiedz się, jak dzięki zmianie swojego podejścia do zarządzania marketingiem osiągać lepsze efekty przy tym samym budżecie. Zapoznaj się z najlepszymi praktykami współpracy opartymi na problemach jakie rozwiązaliśmy u klientów.
Pobierając go otrzymasz też newsletter KAMAN. To jedna wskazówka tygodniowo o tym jak poprawić Twój marketing.
Czas czytania8minut Planujesz wprowadzić nowy produkt na rynek? Zastanawiasz się, jak skutecznie go wypromować? Mam dla Ciebie gotową strategię marketingową, która pozwoli Ci czerpać z niego zyski już od dnia premiery.
Czas czytania6minut Zastanawiasz się, jaką kwotę powinieneś przeznaczać na marketing swojej firmy? Pomożemy Ci znaleźć precyzyjną odpowiedź na to pytanie.
Czas czytania7minut Lead generation, czyli proces pozyskiwania potencjalnych klientów, odgrywa kluczową rolę w budowaniu zdolności firmy do identyfikacji, przyciągania i konwertowania zainteresowanych osób w rzeczywistych klientów. Wartościowe
Czas czytania11minut Na szkoleniach czy kursach dla marketerów lub handlowców jak mantra powtarzane jest hasło „lejek sprzedażowy”. Wszyscy kiwają głowami, bo to przecież podstawa pracy działów marketingu
Tomasz Więch
Rezultaty:
Wygenerowane 142 836,50 zł sprzedaży w przeciągu 5 miesięcy współpracy
Ponad 9 – krotny zwrot z inwestycji dla klienta sprzedającego produkty dla dzieci
Wyzwanie:
Duża marka produktów do włosów – dostępna w drogeriach, sklepach stacjonarnych oraz innych sklepach internetowych – chciała wzmocnić sprzedaż produktów przez swój własny sklep. Dodatkowym wyzwaniem było stworzenie lejka sprzedażowego, w którym pokazujemy działania, opinie oraz efekty stosowania produktów.
Zaproponowaliśmy po kolei:
Podział lejka sprzedażowego na różne segmenty odbiorców, w zależności od tego czy znają markę lub czy widzą reklamy produktów pierwszy raz
Podział optymalizacji na grafiki przedstawiające różne produkty i na różne zainteresowania oraz dane behawioralne jak zdrowe włosy, serum do włosów, utrata włosów, produkty do włosów itp.
Testowanie różnego typu grafik np. przedstawiających działanie produktów oraz ich efekty po określonym czasie stosowania. Dodatkowo wzmocniliśmy to działanie o przejrzystą komunikację i przykuwające oko grafiki
Rezultaty:
Koszt zakupu: 13,79 zł Ilość zakupów: 759 Łączną wartość zakupów: 80 273,91 zł ROAS (zwrot z inwestycji) : 7,67
Wyzwanie:
Klientka z wieloletnim doświadczaniem na rynku chciała pozyskać jak najwięcej nowych klientek, na zakup drogiego sprzętu do elektrostymulacji.
Zaproponowaliśmy po kolei:
Przygotowanie wideo do reklam, nagranie webinaru oraz wykonanie kilkudziesięciu zdjęć
Stworzenie landing page z możliwością zapisania się (zostawienia adresu email) do obejrzenia darmowego webinaru
Przygotowanie kampanii typu Lead Ads, do pozyskiwania kontaktów bezpośrednio w środowisku Facebooka
Utworzenie automatycznej kolejki maili z merytoryczną treścią i możliwością umówienia się na rozmowę przez Calendy
Przygotowanie konta na Calendly z zapisami na 30-minutową rozmowę
Rezultaty:
W ciągu czterech miesięcy uzyskaliśmy 434 leady (adresy e-mail lub numer telefonu).
Co miesiąc wzrost liczby pozyskanych leadów o ok. 30%
Ponad 600 000 wyświetleń reklam na Facebooku i Instagramie.
Rezultaty:
Ponad 600 zakupów o łącznej wartości 312,000 zł, dla sklepu internetowego sprzedającego buty online
Zwrot z inwestycji na poziomie 700%
Wyzwanie:
Jak sprawić, żeby okulary przeciwsłoneczne sprzedawały się przez cały rok? Jak dotrzeć do osób, dla których kupno okularów za 1500 złotych jest czymś naturalnym?
Takie wyzwania czekały na nas w przypadku tego klienta.
Zaproponowaliśmy po kolei:
Wykorzystanie nagrywanych przez właścicielkę wideo, według naszych wytycznych.
Ciągłe rozbudowywanie bazy fanów na Instagramie, poprzez skuteczne kampanie na pozyskanie nowych obserwujących.
Kampania delikatnie przepychająca do zakupu w sklepie internetowym.
Mocne wykorzystanie wiadomości prywatnych na Instagramie, jako główny kanał sprzedażowy.
Rezultaty:
W trzy miesiące liczba wysyłanych wiadomości prywatnych na IG wzrosła o ok. 40%, a wartość zamówień o ok. 175%.
Pozyskaliśmy ponad 6000 nowych obserwatorek w pięć miesięcy.
Ponad 2 000 000 wyświetleń reklam na Facebook i Instagramie.
Wyzwanie:
W czasie pandemii sklep stacjonarny przeniósł swoją sprzedaż również do sieci. Przypadek jakich wiele. Jak dobre wyniki stacjonarne przełożyć na dobre wyniki online, bez sprzedaży własnych produktów?
Zaproponowaliśmy po kolei:
Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing
Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu
Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas
Rezultaty:
Pozyskanie ponad 5000 nowych obserwatorów na Instagramie. Koszt pozyskania nie przekroczył 1 zł za osobę.
Wzrost liczby transakcji o ponad 400% patrząc rok do roku. W pół roku z poziomu ok. 75 zamówień miesięcznie doszliśmy do poziomu ponad 380 zamówień miesięcznie.
Sklep stacjonarny notuje rekordowe zyski, gdzie sprzedaje m.in. foteliki samochodowe (również promowane przez nas).
Wyzwanie:
Klient prowadzący usługi samochodowe (renowacja, naprawa, sprzedaż felg) chciał sprzedawać więcej przez swój sklep internetowy, w głównej mierze skupiając się na sprzedaży opon, felg oraz całych zestawów do samochodów.
Zaproponowaliśmy po kolei:
Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing
Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu
Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas
Rezultaty:
Budżet: 2,000 euro/ miesięcznie Ilość zakupów: 103 Łączną wartość zakupów: 86 271,45 euro ROAS (zwrot z inwestycji) : 17,25
Wyzwanie:
Nasza Klientka posiada markę osobistą i jest już znana w świecie korektorów tekstu. Zgłosiła się do nas, abyśmy pomogli jej wygenerować rekordowy przychód sprzedaży jej flagowego produktu czyli kursu online przygotowującego do zawodu korektora. Okno sprzedażowe trwało 10 dni i poprzedzone było bezpłatnym webinarem połączonym z warsztatami.
Zaproponowaliśmy po kolei:
kampanię zapisów na listę oczekujących, aby ogrzewać grupę odbiorców poprzez kampanię mailingową stworzoną przez klientkę
kampanię na zapisy na darmowy webinar, aby jak najwięcej nowych osób dowiedziało się, na czym polega praca korektora
kampanię remarketingową do osób z listy oczekujących oraz uczestników webinaru
kampanię sprzedażową do tzw. “zimnego ruchu” kampanię na obserwujących na Instagramie
Rezultaty:
Klientka oczekiwała minimum powtórzenia wyniku z poprzedniej edycji kursu. Każda wartość powyżej, miała dać klientce dużą satysfakcję z osiągniętego wyniku. Zapowiedzi w postaci kampanii mailingowej do listy oczekujących oraz zapisy na bezpłatny webinar pozwoliły nam stworzyć wartościowe grupy odbiorców, do których powróciliśmy z komunikatami sprzedażowymi, po otwarciu okna sprzedażowego.
Dzięki tym działaniom, już pierwszego dnia sprzedaży, klienci złożyli aż 26% wszystkich zamówień!
Osoby niezdecydowane, które nie dokonały jeszcze zakupu, a miały wcześniej styczność z marką, ostatniego dnia otrzymały komunikat o ostatniej szansie na zdobycie nowych umiejętności.
Końcowy wynik sprzedażowy był niemal DWUKROTNIE wyższy, niż w poprzedniej edycji.
To na tyle dobry wynik, że klientka podjęła decyzje o kontynuowaniu współpracy i przygotowaniu kolejnych produktów, które z sukcesem pomożemy jej sprzedać.
Wyzwanie:
Gabriel przychodził do nas z niczym. Miał jedynie rozgrzebany lokal z wizją studia treningu EMS w Rzeszowie. Marketing budowaliśmy więc od zera.
W tej branży klienci wiążą się głównie na umowy – na 12 lub 18 miesięcy. Jak ich pozyskać?
Zaproponowaliśmy po kolei:
Od początku postawiliśmy na komunikacje bezpośrednią, czyli telefony i wiadomości prywatne
Studio do dzisiaj nie posiada swojej strony internetowej, więc opieramy się tylko na działaniach w social mediach
Gabriel i Agnieszka, według naszych wytycznych, przygotowali wiele filmów reklamowych jeszcze przed rozpoczęciem działalności studia
Skupiliśmy się głównie na kampaniach zasięgowych, gdzie celem było wyświetlenie wideo
Rezultaty:
Podpisanych ponad 200 długoterminowych umów (najwięcej na 18 miesięcy)
Ponad 3 000 000 wyświetleń reklam na terenie województwa podkarpackiego
Kurs będzie odbywał się w okresie 3 miesięcy, tj. wrzesień-październik-listopad 2023 r. Zjazdy stacjonarne będą odbywać się w: Warszawie*, Krakowie*, Łodzi*
*O dokładnym miejscu i adresie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
Zjazdy stacjonarne odbędą się w następujących terminach*:
16-17.09.2023 oraz 23-23.09.2023
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00
14 i 22.10.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00
18 i 19.11.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00
*O dokładnej dacie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
2.12.2023 r. – zakończenie kursu i wręczenie certyfikatów (offline).
Spotkania LIVE w ramach Kursu będą prowadzone według harmonogramu, który zostanie opublikowany w lipcu 2023 roku na Grupie na platformie Facebook.
Dla zapewnienia najwyższej jakości usług nasza strona korzysta z plików cookies. Dowiedz się więcej z polityki prywatności