Czy TikTok sprzedaje?

Czas czytania 7 minut

Ponad 3 miliardy pobrań aplikacji TikTok na całym świecie robi wrażenie. A jeszcze większe robi potencjał TikToka, z którego mogą czerpać przedsiębiorcy i marki osobiste. Czy warto wykorzystać jego możliwości do promocji własnego biznesu i sklepu online? To i podobne pytania zadaje sobie dziś wielu właścicieli firm. Przygotowałem dla Ciebie odpowiedź i kilka wartościowych informacji. Skoro twórcy tworzą kreatywne treści, możesz i Ty!

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Czy warto włączyć TikTok do swojego marketingu?
  • Jakie treści publikować na TikTok?
  • Jakie powinny być treści publikowane przez firmy na TikToku?

TikTok a wątpliwości przedsiębiorców

Czy TikTok może być wykorzystywany przez przedsiębiorców w celu rozwijania i promowania swojego biznesu? Gdy pojawia się nowość wśród platform społecznościowych, to przedsiębiorcy mają sporo wątpliwości jeżeli chodzi o ich potencjał w zakresie działalności. Jak tik tok miałby przełożyć się na leady sprzedażowe? Czy to możliwe? Czy można wykorzystać tę platformę do kampanii lead nurturing? Owszem, twórcy dostarczający content na tej platformie odnoszą sukcesy, ale czy to dobre miejsce dla firmy?

I tak w zasadzie było od samego początku. Najpierw zastanawiano się, czy Internet sprzedaje, następnie czy Facebook, a później czy Instagram i YouTube. Dziś wiemy już, że te platformy generują dla biznesu miliardy złotych. Aktualnie takie wątpliwości pojawiają się w odniesieniu do TikToka. Profile z udziałem brandów mają duży potencjał, ale trzeba wiedzieć jak go wykorzystać.

Gdy pojawia się nowa platforma społecznościowa i wyraźnie widać, że budzi ona fenomenalne zainteresowanie i zaangażowanie użytkowników, będąc przedsiębiorcą warto zastanowić się, czy nie warto jej użyć pod kątem biznesowym. Na platformie TikTok obecnie wiele się dzieje. Nawet jeżeli na pozór jej funkcje są zupełnie inne niż sprzedażowe np. rozrywka, edukacja, relacje międzyludzkie, to warto się zastanowić, jak wykorzystać to medium, by pomóc swojej firmie. Jeżeli ciszy się ono aż takim dużym zainteresowaniem, to przecież stanowi doskonałą bazę odbiorców, a wśród nich być może Twoich potencjalnych klientów.

Mężczyzna korzystający z tik toka na smartfonie

Skąd się biorą wątpliwości czy posłużyć się nowym medium w swoim marketingu?

Wynika to zwykle z tego, że przedsiębiorcy są po prostu zapracowani. Podczas badań największa grupa badanych odpowiedziała, że nie poszerza swojego marketingu o nowe platformy przez brak czasu. Każdy dzień wymaga od przedsiębiorcy wielozadaniowości, działań skoncentrowanych na wypracowaniu metodologii, podejmowania decyzji, wykonywania działań na wielu obszarach niemal jednocześnie. Gdy więc pojawia się nowość, to zastanawiają się, czy skoro obecne działania marketingowe przynoszą efekty, to czy ma sens poszerzać je o nowe medium.

Wątpliwością jest więc to, czy powinni zaangażować się kosztem innych aktywności (bo przecież doba jest zbyt krótka, by móc wykorzystać cały potencjał Internetu dla marketingu). Albo czy rzeczywiście warto poświęcić część budżetu na nowe medium kosztem innych, aby móc osadzić w nim swoją markę. Czy to się zwróci? Czy w ogóle warto? Kluczowe jest więc podejście sprzedażowe. Czy jeśli poszerzę swoje działania marketingowe o nową platformę, to czy przyniesie to zwrot inwestycji w czas i budżet?

Tymczasem zamiast podejścia stricte sprzedażowego, warto skoncentrować się na pierwszym etapie drabiny zakupowej – promocji i nawiązaniu kontaktu z klientem. A takie właśnie możliwości oferują nam już nie tylko Facebook, Instagram czy YouTube, ale dziś również TikTok. Wielu twórców internetowych przekłada takie działania na poczet budowania świadomości marki i to jest dobry kierunek.

Media społecznościowe jako targ w mieście

Zaprezentuję Ci uniwersalną perspektywę psychologiczną, którą niezależnie czy będziesz ujmować w zakresie TikToka, Facebooka, Instagrama, czy jakiejkolwiek innej platformy mediów społecznościowych będziesz mógł wykorzystać.

Tak naprawdę, jeżeli coś oferujesz (np. sprzedajesz okna, zabiegi beauty, szkolenia) to stanowi to odpowiedź na określone potrzeby zakupowe danej grupy ludzi. Powinieneś więc traktować Internet i wszelkie platformy społecznościowe jako rynek czy targ w Twoim mieście. Miejsce, do którego idziesz, gdy chcesz coś kupić bądź sprzedawać. Bo wiesz, że w tym jednym konkretnym miejscu będzie dużo osób w tym samym czasie.

Przez to, że na takim targu jest oferowanych wiele różnorodnych produktów, to ciekawość przyciąga tam ludzi. Skoro są tam klienci, to także zjawiają się tam przedsiębiorcy żeby klientom, którzy są zgromadzeni w jednym miejscu, coś sprzedać. W zasadzie taki system sprzedaży na rynkach funkcjonuje od początków cywilizacji. Gdybyś był sprzedawcą w ówczesnych czasach, to dbałbyś o to, aby pojawiać się ze swoim towarem i usługami na wszelkich możliwych rynkach w swojej okolicy, do których masz dostęp. Podobnie jest obecnie w świecie wirtualnym.

Współczesny przedsiębiorca powinien traktować Internet i platformy mediów społecznościowych jako rynek handlowy, który daje mu możliwość zaprezentowania swojej oferty. Po prostu sposób promocji jest nieco inny. Zamiast krzyczeć na targowisku „kup, kup”, zachęcaj prezentując inspirujący, wartościowy content. Tak jak influencerzy tworzą kreatywne treści.

Nowa platforma social media jako rynek handlowy

Popularne portale społecznościowe są na tyle atrakcyjne, że z sukcesem przyciągają licznych użytkowników. Gdy powstaje nowe medium social media ludzie niemal natychmiast zakładają na nim konta, bo są ciekawi jakie możliwości im przyniesie i czy spełni ich oczekiwania w zakresie rozrywki, edukacji itd. Z tego samego powodu tak wiele osób założyło sobie konta na TikToku, gdy tylko portal miał swoją premierę.

Gdy powstaje nowy portal, jako przedsiębiorca powinieneś patrzeć na niego z myślą, że „powstaje nowy targ w Twojej okolicy”. Każdy użytkownik takiego portalu jest natomiast Twoim potencjalnym klientem. W takim razie, czy Facebook, Instagram, TikTok sprzedają? Otóż, jeżeli masz produkt lub usługę, o których potrafisz opowiedzieć w sposób interesujący dla odbiorców takich treści, to oczywiście, że te portale sprzedają. Te portale także z udziałem brandów mają wyjątkowo angażujący content.

Aby sprzedać, musisz wzbudzić zainteresowanie

Kluczem do sukcesu konta na TikToku i innych platformach jest przygotowanie ciekawych treści, które staną się wartościowe dla odbiorców. Ponieważ nie przyszli oni na dany portal by coś kupić, ale miło spędzić wolny czas. Jeżeli więc przedstawiciele Twojej grupy docelowej korzystają z aplikacji TikTok i innych platform, aby znaleźć ciekawostki, ładne obrazki, edukacyjne treści, czy też wideo – to właśnie takim contentem przyciągniesz ich do swojej marki. Celem będzie więc to, aby dostarczyć aktualnych, wartościowych treści.

Skoro z TikToka korzysta tak wielu użytkowników, a Ty potrafisz w interesujący sposób zaprezentować swoją markę i jej ofertę, to daje Ci to ogromne możliwości sprzedażowe. Wykorzystaj więc zalety platformy.

Odbiorcy mają uświadomione bądź nieuświadomione potrzeby zakupowe. Twoim zadaniem jest im udowodnić, że Twoja oferta je zaspokoi. Wystarczy, że zrobisz to w zachęcający i przekonujący sposób na swoim profilu, a nie bezpośrednio pod wpływem reklamy. Handel bezpośredni (fizyczny) de facto nie różni się niczym pod kątem psychologicznym od tego, który ma miejsce w Internecie i na social mediach.

Logo tik toka

Czy na TikTok’u udaje się coś sprzedać? Case study

Od stosunkowo niedawna nasza agencja ma na TikToku swoje konto, na którym prezentujemy wideo z fragmentami przeprowadzonych dla klientów szkoleń. Są to zwykle filmiki z najciekawszymi, najbardziej kontrowersyjnymi momentami z naszych wystąpień, co ma na celu wzbudzić pewne dyskusje na temat, który jest w nich poruszany. Jaki daje to efekt? Otóż niedawno odbyłem owocne spotkanie z właścicielami start up’u, którzy mają duże ambicje rozwojowe. Do niniejszego spotkania doszło, gdyż przedstawiciele tej firmy przeglądając TikToka szukali inspiracji. Trafili na nasze wideo. Po czym prześledzili inne konta mediów społecznościowych, stronę internetową i ofertę agencji. W efekcie postanowili się umówić z nami na spotkanie i skorzystać z naszych usług. Okazało się, że uznali, że to właśnie my możemy im pomóc w rozwoju, gdyż nasza komunikacja była dla nich przekonująca. Jaki z tego wniosek? Nie zarobiłem bezpośrednio na TikToku. Ale dzięki temu, że publikuję tam swoje treści, pozyskałem klienta dla agencji.

Dlaczego warto od razu wejść na nowy portal ze swoją ofertą?

Zauważ, że na portalach społecznościowych jest zdecydowanie więcej osób oglądających treści, niż je tworzących. Użytkownicy nowych portali nie mają jeszcze poczucia przepychu informacjami i są bardzo ciekawi nowości. W efekcie poświęcają więcej czasu i uwagi na przeglądanie takich stron. Sami więc szukają czegoś ciekawego do obejrzenia.

Dlatego zamiast zbyt długo zastanawiać się, czy włączyć taki kanał do marketingu swojej firmy, nie zwlekaj. Nie zastanawiaj się, czy TikTok sprzedaje, lecz pomyśl jak Twój TikTok może sprzedawać. Przeanalizuj, jak wykorzystać to konto, aby stało się pierwszym elementem, który zbuduje rozpoznawalność marki. Gdyż to doprowadzi do nawiązania kontaktu z potencjalnymi klientami.

Influencerzy tworzą kreatywne treści – idź za ich przykładem!

Potraktuj TikTok jako miejsce, w którym możesz zaprezentować swoje możliwości, ale w sposób odpowiedni dla tego rodzaju medium. Jest to bardzo istotne. Gdyż popularnym błędem będącym przyczyną nieefektywności prowadzenia działań w mediach społecznościowych jest niedopasowanie treści do charakteru konkretnego medium społecznościowego.

Dlatego przygotowując content na swoje publikacje, pierwsze co należy zrobić to określić, dlaczego użytkownicy danego portalu z niego korzystają. I wówczas stworzyć treści, które będą do tego dopasowane i spełnią ich oczekiwania oraz potrzeby.

Pamiętaj, że ludzie nie wchodzą na te portale, aby coś kupić, a więc nie chcą reklam ani krzyczenia do nich haseł typu „kup, super promocja”. Ludzie wręcz opłacają konta premium, aby nie musieć oglądać reklam.

tarcza z rzutkami w logo tik toka

Podsumowując

Zastanów się, jak wykorzystać narzędzie, jakim jest TikTok nie do tego, aby bezpośrednio sprzedawać, lecz zaznaczyć wśród odbiorców, że istniejesz. Będzie to sposób na przyciągnięcie uwagi i promocję swojej firmy.

Kiedyś przedsiębiorcy zastanawiali się czy Facebook sprzedaje, a dziś mamy dostęp do badań wskazujących, że generuje dla biznesów miliardy złotych przychodu. Podobnie było też z Instagramem. Obecnie dostrzegamy jak niewyobrażalne sumy zarabiają chociażby influencerzy. Czy YouTube sprzedaje? Jest wiele kanałów, które zarabiają z samych publikacji i współprac zawartych dzięki nim. Jeżeli więc zastanawiasz się, czy podobnie jest i będzie z TikTokiem, to wiedz, że jeżeli go odpowiednio wykorzystasz może stać się pierwszym etapem w lejku sprzedażowym. Warto zacząć już teraz i nie odkładać tego na później, gdyż nawet za pomocą wrzucenia prostego filmu będącego prezentacją Twojego poglądu, możesz wygenerować wysokie efekty zasięgu.

Masz już pomysł, jak możesz wykorzystać potencjał TikToka na potrzeby budowania świadomości swojej marki? Na pewno znajdziesz ich sporo. Przeglądając zasoby aplikacji TikTok można trafić na wiele przykładów na to, że nawet najmniej rozrywkowa branża może okazać się interesująca dla odbiorców. Wszystko zależy od Twojej skuteczności i pomysłów.

Wiedza w pigułce

Czy warto założyć firmowe konto na TikTok?

Czy więc TikTok sprzedaje? Oczywiście, że tak! Bo przecież może służyć do promocji i pomagać w dotarciu do potencjalnych klientów. Istotne jednak jest tutaj odpowiednie dopasowanie komunikacji do grupy docelowej oraz sama strategia komunikacji.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia w rozwoju marketingu swojej firmy i osiąganiu wyznaczonych celów, zapraszam na indywidualne konsultacje. Wypełnij brief, umów się na spotkanie online lub w realu i wznieśmy Twoją markę na nowy poziom.

Lepsze wyniki marketingu bez zwiększania budżetu.

Pobierz darmowy ebook i dowiedz się, jak dzięki zmianie swojego podejścia do zarządzania marketingiem osiągać lepsze efekty przy tym samym budżecie. Zapoznaj się z najlepszymi praktykami współpracy opartymi na problemach jakie rozwiązaliśmy u klientów.

Pobierając go otrzymasz też newsletter KAMAN. To jedna wskazówka tygodniowo o tym jak poprawić Twój marketing.

Ostatnie najciekawsze artykuły

lead generation
Bez kategorii

Generowanie leadów – 5 największych błędów małych firm

Czas czytania 10 minut Generowanie leadów sprzedażowych i przekuwanie ich na płacących klientów jest kluczowe dla każdego przedsiębiorstwa. Z perspektywy małych firm, które często operują na niewielkich budżetach, jest to

Rezultaty:

Wygenerowane 142 836,50 zł sprzedaży w przeciągu 5 miesięcy współpracy

Ponad 9 – krotny zwrot z inwestycji dla klienta sprzedającego produkty dla dzieci

Wyzwanie:

Duża marka produktów do włosów – dostępna w drogeriach, sklepach stacjonarnych oraz innych sklepach internetowych – chciała wzmocnić sprzedaż produktów przez swój własny sklep. Dodatkowym wyzwaniem było stworzenie lejka sprzedażowego, w którym pokazujemy działania, opinie oraz efekty stosowania produktów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Podział lejka sprzedażowego na różne segmenty odbiorców, w zależności od tego czy znają markę lub czy widzą reklamy produktów pierwszy raz

  • Podział optymalizacji na grafiki przedstawiające różne produkty i na różne zainteresowania oraz dane behawioralne jak zdrowe włosy, serum do włosów, utrata włosów, produkty do włosów itp.

  • Testowanie różnego typu grafik np. przedstawiających działanie produktów oraz ich efekty po określonym czasie stosowania. Dodatkowo wzmocniliśmy to działanie o przejrzystą komunikację i przykuwające oko grafiki

Rezultaty:

Koszt zakupu: 13,79 zł
Ilość zakupów: 759
Łączną wartość zakupów: 80 273,91 zł
ROAS (zwrot z inwestycji) : 7,67

Wyzwanie:

Klientka z wieloletnim doświadczaniem na rynku chciała pozyskać jak najwięcej nowych klientek, na zakup drogiego sprzętu do elektrostymulacji. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

Przygotowanie wideo do reklam, nagranie webinaru oraz wykonanie kilkudziesięciu zdjęć

Stworzenie landing page z możliwością zapisania się (zostawienia adresu email) do obejrzenia darmowego webinaru

Przygotowanie kampanii typu Lead Ads, do pozyskiwania kontaktów bezpośrednio w środowisku Facebooka

Utworzenie automatycznej kolejki maili z merytoryczną treścią i możliwością umówienia się na rozmowę przez Calendy

Przygotowanie konta na Calendly z zapisami na 30-minutową rozmowę

Rezultaty:

W ciągu czterech miesięcy uzyskaliśmy 434 leady (adresy e-mail lub numer telefonu).

Co miesiąc wzrost liczby pozyskanych leadów o ok. 30%

Ponad 600 000 wyświetleń reklam na Facebooku i Instagramie.

Rezultaty:

Ponad 600 zakupów o łącznej wartości 312,000 zł, dla sklepu internetowego sprzedającego buty online Zwrot z inwestycji na poziomie 700%

Wyzwanie:

Jak sprawić, żeby okulary przeciwsłoneczne sprzedawały się przez cały rok? Jak dotrzeć do osób, dla których kupno okularów za 1500 złotych jest czymś naturalnym?

Takie wyzwania czekały na nas w przypadku tego klienta.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Wykorzystanie nagrywanych przez właścicielkę wideo, według naszych wytycznych.
  • Ciągłe rozbudowywanie bazy fanów na Instagramie, poprzez skuteczne kampanie na pozyskanie nowych obserwujących.
  • Kampania delikatnie przepychająca do zakupu w sklepie internetowym.
  • Mocne wykorzystanie wiadomości prywatnych na Instagramie, jako główny kanał sprzedażowy.

Rezultaty:

W trzy miesiące liczba wysyłanych wiadomości prywatnych na IG wzrosła o ok. 40%, a wartość zamówień o ok. 175%.

Pozyskaliśmy ponad 6000 nowych obserwatorek w pięć miesięcy.

Ponad 2 000 000 wyświetleń reklam na Facebook i Instagramie.

Wyzwanie:

W czasie pandemii sklep stacjonarny przeniósł swoją sprzedaż również do sieci. Przypadek jakich wiele. Jak dobre wyniki stacjonarne przełożyć na dobre wyniki online, bez sprzedaży własnych produktów?

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Pozyskanie ponad 5000 nowych obserwatorów na Instagramie. Koszt pozyskania nie przekroczył 1 zł za osobę.

Wzrost liczby transakcji o ponad 400% patrząc rok do roku. W pół roku z poziomu ok. 75 zamówień miesięcznie doszliśmy do poziomu ponad 380 zamówień miesięcznie.

Sklep stacjonarny notuje rekordowe zyski, gdzie sprzedaje m.in. foteliki samochodowe (również promowane przez nas).

Wyzwanie:

Klient prowadzący usługi samochodowe (renowacja, naprawa, sprzedaż felg) chciał sprzedawać więcej przez swój sklep internetowy, w głównej mierze skupiając się na sprzedaży opon, felg oraz całych zestawów do samochodów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Budżet: 2,000 euro/ miesięcznie
Ilość zakupów: 103
Łączną wartość zakupów: 86 271,45 euro
ROAS (zwrot z inwestycji) : 17,25

Wyzwanie:

Nasza Klientka posiada markę osobistą i jest już znana w świecie korektorów tekstu. Zgłosiła się do nas, abyśmy pomogli jej wygenerować rekordowy przychód sprzedaży jej flagowego produktu czyli kursu online przygotowującego do zawodu korektora.
Okno sprzedażowe trwało 10 dni i poprzedzone było bezpłatnym webinarem połączonym z warsztatami.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • kampanię zapisów na listę oczekujących, aby ogrzewać grupę odbiorców poprzez kampanię mailingową stworzoną przez klientkę
  • kampanię na zapisy na darmowy webinar, aby jak najwięcej nowych osób dowiedziało się, na czym polega praca korektora
  • kampanię remarketingową do osób z listy oczekujących oraz uczestników webinaru
  • kampanię sprzedażową do tzw. “zimnego ruchu”
    kampanię na obserwujących na Instagramie

Rezultaty:

Klientka oczekiwała minimum powtórzenia wyniku z poprzedniej edycji kursu. Każda wartość powyżej, miała dać klientce dużą satysfakcję z osiągniętego wyniku. Zapowiedzi w postaci kampanii mailingowej do listy oczekujących oraz zapisy na bezpłatny webinar pozwoliły nam stworzyć wartościowe grupy odbiorców, do których powróciliśmy z komunikatami sprzedażowymi, po otwarciu okna sprzedażowego. Dzięki tym działaniom, już pierwszego dnia sprzedaży, klienci złożyli aż 26% wszystkich zamówień! Osoby niezdecydowane, które nie dokonały jeszcze zakupu, a miały wcześniej styczność z marką, ostatniego dnia otrzymały komunikat o ostatniej szansie na zdobycie nowych umiejętności. Końcowy wynik sprzedażowy był niemal DWUKROTNIE wyższy, niż w poprzedniej edycji. To na tyle dobry wynik, że klientka podjęła decyzje o kontynuowaniu współpracy i przygotowaniu kolejnych produktów, które z sukcesem pomożemy jej sprzedać.

Wyzwanie:

Gabriel przychodził do nas z niczym. Miał jedynie rozgrzebany lokal z wizją studia treningu EMS w Rzeszowie. Marketing budowaliśmy więc od zera.

W tej branży klienci wiążą się głównie na umowy – na 12 lub 18 miesięcy. Jak ich pozyskać?

Zaproponowaliśmy po kolei:

 

  • Od początku postawiliśmy na komunikacje bezpośrednią, czyli telefony i wiadomości prywatne
  • Studio do dzisiaj nie posiada swojej strony internetowej, więc opieramy się tylko na działaniach w social mediach
  • Gabriel i Agnieszka, według naszych wytycznych, przygotowali wiele filmów reklamowych jeszcze przed rozpoczęciem działalności studia
  • Skupiliśmy się głównie na kampaniach zasięgowych, gdzie celem było wyświetlenie wideo

Rezultaty:

  • Podpisanych ponad 200 długoterminowych umów (najwięcej na 18 miesięcy)
  • Ponad 3 000 000 wyświetleń reklam na terenie województwa podkarpackiego
Kurs będzie odbywał się w okresie 3 miesięcy, tj. wrzesień-październik-listopad 2023 r. Zjazdy stacjonarne będą odbywać się w: Warszawie*, Krakowie*, Łodzi*
*O dokładnym miejscu i adresie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
 
Zjazdy stacjonarne odbędą się w następujących terminach*:
  • 16-17.09.2023 oraz 23-23.09.2023
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 14 i 22.10.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 18 i 19.11.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
*O dokładnej dacie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
  • 2.12.2023 r. – zakończenie kursu i wręczenie certyfikatów (offline).
 
Spotkania LIVE w ramach Kursu będą prowadzone według harmonogramu, który zostanie opublikowany w lipcu 2023 roku na Grupie na platformie Facebook.