Wykład z wideo marketingu na seminarium uczelni ASBIRO

Wykład z wideo marketingu na uczelni. Sprawdź, czego dowiedzieli się studenci i zyskaj dawkę przydatnych informacji.
Czas czytania 4 minut

Uczelnia ASBIRO to miejsce, gdzie młodzi ludzie szkolą się z biznesu. Jej wyróżnikiem jest to, że wykładają tam wyłącznie doświadczeni przedsiębiorcy, którzy mogą poszczycić się sukcesami w biznesie. Dzięki temu studenci uczą się biznesu od najlepszych. Obecnie władze uczelni postawiły duży nacisk na edukowanie swoich studentów w zakresie promowania firm w Sieci. A jak wiadomo współcześnie bez tego nie sposób liczyć na prężny rozwój firm i marek. Cieszę się, że uczelnia zauważyła potrzebę nauki w tym dziale marketingu – oznacza to, że myślą przyszłościowo, nie pozostając w starych trendach i ramach.

Wykład z wideo marketingu dla studentów ASBIRO

Jakiś czas temu miałam przyjemność poprowadzić dla studentów ASBIRO wykład z wideo marketingu, który trwał przeszło 70 minut. Studenci słuchali o tym, jakie wideo tworzyć i publikować w social mediach, aby przynosiło to zyski firmie. Obecnie video marketing jest jednym z kluczowych narzędzi i trendów w marketingu internetowym. 

Wykład dotyczący wideo marketingu

Z raportu Hootsuite 2021 wynika, że ponad 95% internautów preferuje oglądanie w sieci materiałów w postaci wideo. Wideo to świetny sposób na angażowanie użytkowników skupionych wokół danej marki oraz budowanie z nimi długofalowych relacji. Stanowią dobry sposób na dotarcie do nowych klientów, którzy mogą stać się nam lojalni, dzięki temu, że oferujemy im ciekawy, wartościowy content w postaci wideo i nie tylko. 

Prowadząca wykład opowiada studentom o wideo marketingu

Ze studentki w wykładowcę w dwa lata

Dwa lata temu byłam studentką ASBIRO, teraz – wykładałam dla innych. To był dla mnie duży zaszczyt, ale i odpowiedzialność. Wierzę, że studenci dostali zastrzyk motywacji, by działać więcej i przede wszystkim – bardziej świadomie w zakresie wideo marketingu na potrzeby swojego biznesu.

Każdy z tematów, który poruszyłam został poparty odpowiednimi przykładami, a także rzetelnymi danymi. Były to przykłady stworzone zarówno w ramach naszej agencji interaktywnej z Warszawy i okolic KAMAN, jak również oparte na innych dużych kontach w social media. Konkretne przykłady prężnie rozwijających się marek i analiza ich działań w zakresie promocji poprzez media społecznościowe mogą stanowić nie tylko dobrą inspirację, ale także świetny materiał do analizy skutecznych działań marketingowych i wizerunkowych. Warto przecież uczyć się od najlepszych!

Specjalistka od wideo marketingu rozmawia ze studentami

Czas na dyskusję

Po wykładzie studenci mieli możliwość zadawania pytań. Był to czas krótkich dyskusji podczas których mogli dowiedzieć się więcej i wzbogacić o wiedzę z zakresu marketingu internetowego, promocji w social mediach i tworzenia wideo na potrzeby rozwoju firm i marek osobistych. Spora część grupy skorzystała z tej opcji co oznacza, że wykład ich zainteresował i pobudził do refleksji. To dla mnie najlepszy feedback, bo dzięki temu wiem, że słuchacze byli uważni, a sam wykład ich nie znudził.

Student przeprowadzający wywiad ze specjalistką od wideo marketingu

Wywiad dla ASBIRO TV

Ostatnim elementem mojego wystąpienia był wywiad dla ASBIRO TV dotyczący nagrywania telefonem. W wywiadzie opowiedziałam o tym, co jest potrzebne, aby stworzyć krótkie formaty wideo, które można umieszczać na poszczególnych kanałach social mediów. Podkreśliłam, że w zasadzie potrzebujemy do tego dwóch rzeczy – dobrego telefonu i kilku aplikacji, a wśród nich video editor. Dobre programy do tworzenia i edycji wideo są obecnie nie tylko dostępne za darmo, ale oferują też szerokie możliwości. Dzięki temu każdy z powodzeniem może wypróbować je bez obaw, że inwestycja się nie zwróci. Wystarczy jedynie poświęcić odrobinę czasu, aby nauczyć się ich obsługi. Ćwiczenia czynią mistrza. Po kilku próbach montowania filmów z można zauważyć satysfakcjonujące efekty. Dzięki filmom zamieszczonym w social mediach uczynisz swoje strony zdecydowanie bardziej atrakcyjnymi i ciekawszymi dla odbiorców. 

Jakie aplikacje na telefon polecam?

Korzystanie z darmowych aplikacji stało się dziś bardzo popularne i to bardzo dobrze. Poszczególne aplikacje oferują coraz bogatsze możliwości w zakresie kreowania wideo na potrzeby rozwijania swojej marki w social media. Wybrany program do edycji filmów może pomóc Ci przebić się przez działania konkurencji i cieszyć się rozwojem za sprawą rozbudowanych opcji montażu, a także czerpać korzyści z działań w zakresie wideo marketingu. Filmy w social media stają się coraz bardziej popularne, dzięki czemu z powodzeniem możemy wykorzystać ich potencjał reklamowy oraz wizerunkowy. Tworząc firmowe wideo możemy osiągać nie tylko większe zasięgi w mediach społecznościowych, docierać do szerszego grona potencjalnych klientów, ale również uzyskać lepsze efekty sprzedażowe.

Podsumowując

Jestem wdzięczna uczelni ASBIRO za możliwość motywowania przedsiębiorców. To był dobry wykład i jestem z niego dumna.

Obejrzyj backstage z wykładu 

A jakie Twoje działanie sprawiło, że czujesz dumę? Napisz mi w komentarzu. Jeżeli chcesz rozwijać swoją markę za pomocą wideo marketingu, ale nie za bardzo wiesz od czego zacząć, aby przynosiło to efekty – zapraszam Cię na szkolenie! Do twojej dyspozycji oddajemy też nasze rozbudowane usługi, w tym profesjonalną obsługę social media.

Lepsze wyniki marketingu bez zwiększania budżetu.

Pobierz darmowy ebook i dowiedz się, jak dzięki zmianie swojego podejścia do zarządzania marketingiem osiągać lepsze efekty przy tym samym budżecie. Zapoznaj się z najlepszymi praktykami współpracy opartymi na problemach jakie rozwiązaliśmy u klientów.

Pobierając go otrzymasz też newsletter KAMAN. To jedna wskazówka tygodniowo o tym jak poprawić Twój marketing.

Ostatnie najciekawsze artykuły

Marketing internetowy

Jak założyć sklep internetowy w 6 krokach

Czas czytania 7 minut Zakupy online cieszą się ogromną popularnością, z drugiej strony coraz więcej osób więcej osób decyduje się na prowadzenie sklepu internetowego. Rosnąca konkurencja na rynku e-commerce