Marka osobista na Tik Toku? To się może udać!

Zastanawiasz się, czy marka osobista na Tik Toku ma sens? Oczywiście, że tak! Sprawdź dlaczego warto i jak osiągnąć cel.
Czas czytania 8 minut

Firma analityczna App Annie prognozuje, że w 2022 roku platforma TikTok przekroczy globalnie poziom 1,5 miliarda aktywnych użytkowników miesięcznie. Prężny rozwój tego kanału social media robi naprawdę imponujące wrażenie. Nie bez przyczyny musi się więc, że obecnie TikTok jest najszybciej rozwijającą się siecią społecznościową. Część dużych marek już teraz wykorzystuje ogromną popularność TikToka, aby efektywnie rozwijać swoją promocję w Sieci. Natomiast specjaliści social media, jak np. Gary Vee, mówią o ogromnym potencjale TikToka, który warto zacząć wykorzystywać na potrzeby promocji swoich firm. Jeżeli więc wciąż uważasz, że to aplikacja służąca wyłącznie do rozrywki, jesteś w błędzie. Marketerzy coraz częściej podkreślają, że w tym medium drzemią duże możliwości tworzenia angażujących treści i budowania marek osobistych. Tylko jak to zrobić?

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Jak budować markę osobistą na TikToku i czy warto?
  • O co należy zadbać podczas publikowania contentu?
  • Jak rozkręcić konto marki na TikToku?
  • Jak się wybić na TikToku?
Budowanie marki na Tik Toku

Czy budowanie marki osobistej na TikToku ma sens?

Większość osób, a wśród nich także przedsiębiorców myśli, że aktualnie TikTok jest platformą, z której korzysta młode pokolenie w celach wyłącznie rozrywkowych. Jest w tym sporo prawdy, ale to nie zmienia faktu, że serwis może stanowić też świetne miejsce do rozwijania swojej marki osobistej. TikTok to idealna przestrzeń dla takich branż jak beauty, media, czy moda, ale… nie tylko (także tych bardziej niszowych). Trzeba podkreślić, że możliwości aplikacji nie wykorzystuje jeszcze wiele polskich firm, więc każdy zyskuje szansę wypełnić daną niszę. Wystarczy dopasować swój content do charakteru tego medium, aby treści stały się interesujące dla użytkowników TikToka. W ten sposób zbudujesz swój personal branding!

Z racji, że jest to stosunkowo młoda platforma w świecie social media to pozwala bardzo szybko pozyskać nowych obserwatorów. Dlaczego tak się dzieje? Przypomnij sobie początki Facebooka, Instagrama czy YouTube’a… Wówczas nie było szczególnym wyzwaniem wypromować tam markę i to bez konieczności inwestycji w reklamy płatne. Marketing możesz też robić robić w bardziej niszowych platformach, chociaż TokToka ciężko już do takich zaliczyć.

Obecnie bez kampanii reklamowych nie ma na to już szans. Wynika to z faktu, że im mniej osób korzysta z aplikacji, tym częściej Twój content jest dostrzegany przez użytkowników. Dlatego właśnie teraz jest dobry czas na rozpoczęcie działań marketingowych na TikToku, bo za rok – lub nawet za kilka miesięcy – może być coraz trudniej się tam wybić na tle rosnącej konkurencji.

Także my w ramach naszej agencji marketingowej postanowiliśmy poszerzyć działania promocyjne o kanał na TikToku. A pewnie pomyślisz, że treści marketingowe niekoniecznie zainteresują użytkowników tej aplikacji. Okazuje się, że nic bardziej mylnego. Prezentujemy tam fragmenty nagrań z naszych najciekawszych wystąpień, szkoleń, wykładów, a także kontrowersyjne wypowiedzi związane z marketingiem. Efekty są bardzo ciekawe i stanowią dowód, że nie tylko typowo rozrywkowe filmy mają potencjał na tym portalu. 

Biorąc pod uwagę siłę jaką przejawia obecnie trend wideo marketingu, nic dziwnego, że TikTok staje się miejscem, w którym także warto zacząć się promować. Dane wskazują, że współcześni użytkownicy social mediów zdecydowanie bardziej wolą tę formę komunikatów niż na przykład czytać posty, blogi itp.

Jeśli chcesz odkryć możliwości platformy i dotrzeć do potencjalnych klientów, nie musisz już zwlekać. Twórcy aplikacji wychodzą naprzeciw osobom, które prowadzą mniejsze i średnie biznesy lub budują swoje marki osobiste i oferują narzędzie – TikTok for Business.

Mężczyzna w koszulce z logiem tik toka

TikTok dla biznesu – co to takiego?

TikTok for Business to platforma dedykowana dla marketerów i właścicieli firm. Oferuje nie tylko przydatne narzędzia marketingowe, ale także wiele porad, wskazówek i inspiracji do tworzenia wartościowych treści. Wdrożenie tych działań pozwala wejść w dialog z szerokim gronem odbiorców i wesprzeć promocję w zakresie budowania marki osobistej.

TikToku daje dostęp do kilku formatów reklam jak TopView, Brand Takeover i In-Feed Video. Wartymi uwagi narzędziami są ponadto Hashtag Challenge przeznaczony do tworzenia wyzwań z firmowym hashtagiem, czy Branded Effects skierowany do nakładek, w tym naklejek, gifów i filtrów.

Warto również skorzystać z zakładki Inspiracje. Jest to wielka kopalnia, w której możesz przebierać wśród licznych przykładów efektywnych kampanii prowadzonych przez firmy z różnych branż. Ponadto jeżeli potrzebujesz praktycznej wiedzy, TikTok daje też dostęp do platformy e-learningowej TikTok For Business Learning Center.

Jak widzisz TikTok dla biznesu ma duży potencjał i oferuje przedsiębiorcom szerokie możliwości w zakresie promocji ich marek osobistych i nie tylko. Jak widzisz, nie jest to już wyłącznie platforma służąca do zapewnienia rozrywki użytkownikom, ale i miejsce, w którym warto osadzić swoje działania marketingowe na potrzeby budowania marki osobistej.

Korzyści z budowania marki w serwisach społecznościowych:

  • łatwy i szybki dostęp do szerokiego grona odbiorców,
  • duże możliwości w zakresie interakcji z użytkownikami (przeciętny użytkownik aplikacji bardzo szybko reaguje na obejrzane materiały, komentuje i wchodzi w interakcję),
  • zwiększanie świadomości marki,
  • możliwość pozyskiwania wartościowych kontaktów i nawiązywania interesujących relacji biznesowych.

TikTok a social commerce

Jakiś czas temu TikTok zlecił badanie, podczas którego okazało się, że aż 88% użytkowników stwierdziło, że odkrywa ciekawe dla nich treści podczas korzystania z aplikacji, a około 50% wskazało, że jest to dla nich także dobre miejsce poznawania wartościowych produktów poprzez reklamy zamieszczane przez poszczególne marki. TikTok idzie więc o krok do przodu poprzez wejście na rynek handlu online współpracując z Shopify.

Jak czytamy na newsroom.tiktok.com, TikTok w celu wspierania przedsiębiorców w rozwoju ich marek nawiązał współpracę z Shopify. Dzięki temu wprowadzono funkcje, które ułatwiają sprzedawcom optymalizację kampanii marketingowych oraz dotarcie do kreatywnej i zaangażowanej społeczności TikToka. Sprzedawcy mogą w prosty sposób zainstalować lub podłączyć swój piksel TikTok, aby ułatwić śledzenie konwersji i efektów kampanii. Ponadto intuicyjne narzędzia kreatywne pomagają tworzyć ciekawszy wizualnie content i to za pomocą smartfona. Dzięki temu właściciele marek osobistych mogą tworzyć kampanie, kierować reklamy do konkretnej grupy odbiorców i śledzić efekty.

Przedsiębiorcy mają dostęp do funkcjonalności TikToka, takich jak:

  • Pixel „1-click” – wystarczy zainstalować lub podłączyć swój TikTok Pixel, aby śledzić konwersję.
  • One-Stop-Shop dla kampanii TikTok – możliwość tworzenia kampanii i  kierowanie ich do grona odbiorców wraz z badaniem ich wydajności.
  • Kreacja wizualna – przekształcanie contentu w wysokiej jakości reklamy.
  • Zaawansowane dopasowanie – możliwość wysyłania zaszyfrowanych informacji o klientach, co pozwala efektywniej śledzić konwersje z reklam i przeprowadzać re-targetowanie odbiorców z zachowaniem prywatności użytkowników.
Logo tik toka

Content marki na TikToku

Budując markę osobistą na TikTok przede wszystkim należy zadbać o odpowiedni content. Według moich obserwacji na samym początku tworzenia treści najlepiej jest skoncentrować się na jednym temacie, który będzie powiązany z prowadzoną działalnością. Będzie to aspekt, z którym będą Cię kojarzyć widzowie. Nie zaczynaj od contentu mieszanego!

Jeżeli masz markę w branży beauty i chcesz przekazać wartość odbiorcom np. w postaci wskazówek dotyczących pielęgnowania urody, to skup się przede wszystkim na nich. Nie tańcz do utworów Eminema ani nie pokazuj co zamawiasz w KFC. Na początku działania powinieneś budować świadomość marki, a to z kolei robi się najlepiej za pomocą ściśle określonego contentu i dobrego planu.

Oczywiście z czasem możesz publikować treści odbiegające od Twoich korzeni. Lecz rób tak dopiero wtedy, kiedy masz już zaangażowaną widownię na Tik Toku, z którą chcesz podzielić się częścią swojego życia prywatnego wplatając treści lifestyle.

Pamiętaj o tym, że filmy na TikToku mają długość od 15 do 60 sekund. Z tego względu Twój pojedynczy film powinien być mocno skondensowany i jednocześnie łatwy do przyswojenia przez użytkowników, którzy scrollują tablicę na Tik Toku.

Mężczyzna ogląda filmy na tik toku na smartfonie

Jak tworzyć efektywne krótkie filmy?

Warto dążyć do wypracowania swojego autorskiego systemu/stylu tworzenia skutecznych filmów. To bardzo wspiera budowanie marki osobistej w mediach społecznościowych. Oto podstawowy schemat dla początkujących twórców, który będzie też przydatny na potrzeby innych platform.

  1. Przykuj uwagę – biorąc pod uwagę formę działania TikToka, masz zaledwie kilka sekund na przykucie uwagi użytkownika, który scrolluje aplikację. Możesz to zrobić za pomocą odważnej lub kontrowersyjnej tezy lub pytania. Dzięki temu widz będzie chciał się dowiedzieć, dlaczego masz takie zdanie na dany temat lub jak Twój film może rozwiązać jego problemy.
  2. Rozwiń temat – jak każda poprawna forma komunikatu, także wideo na TikToku powinno zawierać wstęp, rozwinięcie oraz zakończenie.  W tym miejscu powinieneś dać konkretne argumenty, które obronią Twoje zdanie wyrażone na początku filmu. Możesz podawać przykłady z życia, ciekawostki lub metafory, aby film był atrakcyjniejszy i wzbudzał zaufanie odbiorców.
  3. Konkluzja – na samym końcu warto dać konkretną poradę lub wskazówkę dla Twojego widza wynikającą z komunikatu. Dzięki temu widz zapamięta Twoje słowa i doceni TikToka, odwdzięczając się pozostawieniem serduszka, komentarzy lub obserwacji. Możesz także zastosować CTA zachęcając go do tego. Wielu TikTokerów stosuje też trik polegający na ujęciu informacji typu “Chcesz dowiedzieć się więcej? Wejdź na mój kanał X…”.

Jak rozkręcić konto marki osobistej na TikToku?

  • Twarz marki – dobrze, by filmy miały osobę, która będzie reprezentować wizerunek marki swoją twarzą w mediach społecznościowych – idealnie więc jeżeli będziesz to właśnie Ty, a nie któryś z pracowników. Dzięki temu Twoja marka osobista będzie bardziej autentyczna i tym samym przyciągająca, a Ty łatwiej zbudujesz zaufanie odbiorców treści.
  • Kreatywność – treści na TikToku to przede wszystkim rozrywka, dawki wartościowej wiedzy, treści kontrowersyjne. Liczą się autentyczność i niebanalne pomysły, dlatego ważne, aby Twój content zaskakiwał użytkowników TikToka. Dokładnie zapoznaj się z dostępnymi funkcjami, które wzbogacają wideo – są to filtry, naklejki czy ciekawe przejścia. Warto też nauczyć się obsługi video edytora, aby montować ciekawsze filmiki.
  • Bądź na bieżąco z trendami – przeglądaj zakładkę „Odkryj” i sprawdzaj najpopularniejsze hashtagi. Niestety na polskim TikToku twórcy powielają wciąż podobne formaty, dlatego obserwuj także zagraniczne konta i śledź trendy.
  • Techniczna poprawność – nie potrzebujesz co prawda drogiego sprzętu do nagrywania filmów, lecz wystarczy w zupełności smartfon, którego używasz na co dzień. Jednak kręcąc filmy telefonem, zadbaj o dobre ustawienie, atrakcyjne kadry i przede wszystkim oświetlenie – zakup lampy lub nagrywaj w świetle dziennym. Warto też poczytać o najważniejszych zasadach kadrowania, ustawienia się względem światła, metodach mówienia do kamery. Internet pod tym względem jest prawdziwą kopalnią wiedzy!
  • Muzyka ma znaczenie – TikTok to nie tylko obraz, ale także dobrze dobrany podkład muzyczny. Kluczem do przebicia się pośród setek klipów może być wykorzystanie do filmu popularnej piosenki. Nagrania są bowiem tagowane konkretnymi utworami i wielu użytkowników wyszukuje TikToki, które mają dany podkład muzyczny.
  • Twórz regularnie – w budowaniu marki osobistej w social mediach kluczowe znaczenie ma konsekwencja i regularność. Dlatego dodawaj filmy systematycznie. Wyznacz sobie, że będziesz publikować np. raz dziennie lub kilka razy w tygodniu. Dopasuj godziny publikacji do największej aktywności odbiorców.
Smartfon z logiem tik toka na tapecie

Tekst i opis filmu na TikToku

TikTok to aplikacja, która zapewnia użytkownikom łatwy i intuicyjny dostęp do skondensowanych treści. W tym kierunku teraz zmierzają wszystkie media społecznościowe. Nie ma tam miejsca na rozległe wywody, szerokie wielowątkowe opisy itd. Wszystko dzieje się szybko, a Ty jako twórca masz zaledwie sekundy, by zaciekawić użytkownika scrollującego aplikację, przekazać mu wartościową treść i zachęcić do interakcji. Aplikacja zapewnia wiele funkcji, które można wcielić do swojego filmu, aby osiągnąć te cele. Posiada wbudowane efekty wizualne, zaawansowane filtry czy animacje z napisami. Natomiast zasada umieszczania tekstu na filmie jest prosta – tekst musi być czytelny i nie może zasłaniać Twojej twarzy. To bardzo ważne i na pozór oczywiste, ale kiedy prowadziłem analizę filmów na TikToku byłem zdziwiony, jak wiele osób o tym zapomina.

Kolejną ważną rzeczą jest to, aby tytuł którym opiszesz wideo był przyciągający i zarazem nie zdradzał w pełni tego, o czym mówisz. Staraj się nie stawiać pytań – tylko tezy. Natomiast opis każdego filmu powinien być zwięzły i bardzo rzeczowy. Staraj się zamknąć w jednym zdaniu, które będzie kwintesencją całego nagrania. W tym miejscu możesz postawić krótkie pytanie, które zaciekawi widza do obejrzenia materiału do końca i w efekcie zwiększy watch-time Twojego filmu.

Sprawdź też: Język korzyści i strat, czyli jak sprzedawać słowem.

Młoda kobieta tworzy film na tik toka

Podsumowując

Wniosek jest bardzo prosty – warto testować nowe media społecznościowe i poszerzać swoje działania marketingowe w zakresie budowania marki osobistej w Twojej branży. W przypadku aplikacji TikTok oprócz tego, co liczy się w większości portali social-media (regularność, wartościowa treść, jakość), duże znaczenie ma kreatywność i intuicja. Bez tych cech, ciężko jest zaistnieć jako marka osobista.

Wiedza w pigułce

Jak zbudować markę na TikToku w Twojej branży?

  • wykorzystaj swoją niszę
  • konsekwentnie wdrażaj pomysł na content i wizerunek
  • twórz wartościowy content
  • zachęcaj do interakcji
  • staraj się tworzyć filmy regularnie
  • publikuj regularnie
  • obserwuj bieżące trendy
  • dopasuj content do medium
  • pokazuj swoje mocne strony
  • zadbaj o dobrą technikę nagrywania
  • pokazuj wizerunek

Jeżeli potrzebujesz profesjonalnego wsparcia w zakresie budowania marki osobistej w social mediach i na innych platformach, zapraszam do wypełnienia BRIEFU. Chętnie się z Tobą skontaktuję i pomogę! Razem mamy ogromne możliwości.

Lepsze wyniki marketingu bez zwiększania budżetu.

Pobierz darmowy ebook i dowiedz się, jak dzięki zmianie swojego podejścia do zarządzania marketingiem osiągać lepsze efekty przy tym samym budżecie. Zapoznaj się z najlepszymi praktykami współpracy opartymi na problemach jakie rozwiązaliśmy u klientów.

Pobierając go otrzymasz też newsletter KAMAN. To jedna wskazówka tygodniowo o tym jak poprawić Twój marketing.

Ostatnie najciekawsze artykuły

lead generation
Bez kategorii

Generowanie leadów – 5 największych błędów małych firm

Czas czytania 10 minut Generowanie leadów sprzedażowych i przekuwanie ich na płacących klientów jest kluczowe dla każdego przedsiębiorstwa. Z perspektywy małych firm, które często operują na niewielkich budżetach, jest to

Rezultaty:

Wygenerowane 142 836,50 zł sprzedaży w przeciągu 5 miesięcy współpracy

Ponad 9 – krotny zwrot z inwestycji dla klienta sprzedającego produkty dla dzieci

Wyzwanie:

Duża marka produktów do włosów – dostępna w drogeriach, sklepach stacjonarnych oraz innych sklepach internetowych – chciała wzmocnić sprzedaż produktów przez swój własny sklep. Dodatkowym wyzwaniem było stworzenie lejka sprzedażowego, w którym pokazujemy działania, opinie oraz efekty stosowania produktów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Podział lejka sprzedażowego na różne segmenty odbiorców, w zależności od tego czy znają markę lub czy widzą reklamy produktów pierwszy raz

  • Podział optymalizacji na grafiki przedstawiające różne produkty i na różne zainteresowania oraz dane behawioralne jak zdrowe włosy, serum do włosów, utrata włosów, produkty do włosów itp.

  • Testowanie różnego typu grafik np. przedstawiających działanie produktów oraz ich efekty po określonym czasie stosowania. Dodatkowo wzmocniliśmy to działanie o przejrzystą komunikację i przykuwające oko grafiki

Rezultaty:

Koszt zakupu: 13,79 zł
Ilość zakupów: 759
Łączną wartość zakupów: 80 273,91 zł
ROAS (zwrot z inwestycji) : 7,67

Wyzwanie:

Klientka z wieloletnim doświadczaniem na rynku chciała pozyskać jak najwięcej nowych klientek, na zakup drogiego sprzętu do elektrostymulacji. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

Przygotowanie wideo do reklam, nagranie webinaru oraz wykonanie kilkudziesięciu zdjęć

Stworzenie landing page z możliwością zapisania się (zostawienia adresu email) do obejrzenia darmowego webinaru

Przygotowanie kampanii typu Lead Ads, do pozyskiwania kontaktów bezpośrednio w środowisku Facebooka

Utworzenie automatycznej kolejki maili z merytoryczną treścią i możliwością umówienia się na rozmowę przez Calendy

Przygotowanie konta na Calendly z zapisami na 30-minutową rozmowę

Rezultaty:

W ciągu czterech miesięcy uzyskaliśmy 434 leady (adresy e-mail lub numer telefonu).

Co miesiąc wzrost liczby pozyskanych leadów o ok. 30%

Ponad 600 000 wyświetleń reklam na Facebooku i Instagramie.

Rezultaty:

Ponad 600 zakupów o łącznej wartości 312,000 zł, dla sklepu internetowego sprzedającego buty online Zwrot z inwestycji na poziomie 700%

Wyzwanie:

Jak sprawić, żeby okulary przeciwsłoneczne sprzedawały się przez cały rok? Jak dotrzeć do osób, dla których kupno okularów za 1500 złotych jest czymś naturalnym?

Takie wyzwania czekały na nas w przypadku tego klienta.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Wykorzystanie nagrywanych przez właścicielkę wideo, według naszych wytycznych.
  • Ciągłe rozbudowywanie bazy fanów na Instagramie, poprzez skuteczne kampanie na pozyskanie nowych obserwujących.
  • Kampania delikatnie przepychająca do zakupu w sklepie internetowym.
  • Mocne wykorzystanie wiadomości prywatnych na Instagramie, jako główny kanał sprzedażowy.

Rezultaty:

W trzy miesiące liczba wysyłanych wiadomości prywatnych na IG wzrosła o ok. 40%, a wartość zamówień o ok. 175%.

Pozyskaliśmy ponad 6000 nowych obserwatorek w pięć miesięcy.

Ponad 2 000 000 wyświetleń reklam na Facebook i Instagramie.

Wyzwanie:

W czasie pandemii sklep stacjonarny przeniósł swoją sprzedaż również do sieci. Przypadek jakich wiele. Jak dobre wyniki stacjonarne przełożyć na dobre wyniki online, bez sprzedaży własnych produktów?

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Pozyskanie ponad 5000 nowych obserwatorów na Instagramie. Koszt pozyskania nie przekroczył 1 zł za osobę.

Wzrost liczby transakcji o ponad 400% patrząc rok do roku. W pół roku z poziomu ok. 75 zamówień miesięcznie doszliśmy do poziomu ponad 380 zamówień miesięcznie.

Sklep stacjonarny notuje rekordowe zyski, gdzie sprzedaje m.in. foteliki samochodowe (również promowane przez nas).

Wyzwanie:

Klient prowadzący usługi samochodowe (renowacja, naprawa, sprzedaż felg) chciał sprzedawać więcej przez swój sklep internetowy, w głównej mierze skupiając się na sprzedaży opon, felg oraz całych zestawów do samochodów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Budżet: 2,000 euro/ miesięcznie
Ilość zakupów: 103
Łączną wartość zakupów: 86 271,45 euro
ROAS (zwrot z inwestycji) : 17,25

Wyzwanie:

Nasza Klientka posiada markę osobistą i jest już znana w świecie korektorów tekstu. Zgłosiła się do nas, abyśmy pomogli jej wygenerować rekordowy przychód sprzedaży jej flagowego produktu czyli kursu online przygotowującego do zawodu korektora.
Okno sprzedażowe trwało 10 dni i poprzedzone było bezpłatnym webinarem połączonym z warsztatami.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • kampanię zapisów na listę oczekujących, aby ogrzewać grupę odbiorców poprzez kampanię mailingową stworzoną przez klientkę
  • kampanię na zapisy na darmowy webinar, aby jak najwięcej nowych osób dowiedziało się, na czym polega praca korektora
  • kampanię remarketingową do osób z listy oczekujących oraz uczestników webinaru
  • kampanię sprzedażową do tzw. “zimnego ruchu”
    kampanię na obserwujących na Instagramie

Rezultaty:

Klientka oczekiwała minimum powtórzenia wyniku z poprzedniej edycji kursu. Każda wartość powyżej, miała dać klientce dużą satysfakcję z osiągniętego wyniku. Zapowiedzi w postaci kampanii mailingowej do listy oczekujących oraz zapisy na bezpłatny webinar pozwoliły nam stworzyć wartościowe grupy odbiorców, do których powróciliśmy z komunikatami sprzedażowymi, po otwarciu okna sprzedażowego. Dzięki tym działaniom, już pierwszego dnia sprzedaży, klienci złożyli aż 26% wszystkich zamówień! Osoby niezdecydowane, które nie dokonały jeszcze zakupu, a miały wcześniej styczność z marką, ostatniego dnia otrzymały komunikat o ostatniej szansie na zdobycie nowych umiejętności. Końcowy wynik sprzedażowy był niemal DWUKROTNIE wyższy, niż w poprzedniej edycji. To na tyle dobry wynik, że klientka podjęła decyzje o kontynuowaniu współpracy i przygotowaniu kolejnych produktów, które z sukcesem pomożemy jej sprzedać.

Wyzwanie:

Gabriel przychodził do nas z niczym. Miał jedynie rozgrzebany lokal z wizją studia treningu EMS w Rzeszowie. Marketing budowaliśmy więc od zera.

W tej branży klienci wiążą się głównie na umowy – na 12 lub 18 miesięcy. Jak ich pozyskać?

Zaproponowaliśmy po kolei:

 

  • Od początku postawiliśmy na komunikacje bezpośrednią, czyli telefony i wiadomości prywatne
  • Studio do dzisiaj nie posiada swojej strony internetowej, więc opieramy się tylko na działaniach w social mediach
  • Gabriel i Agnieszka, według naszych wytycznych, przygotowali wiele filmów reklamowych jeszcze przed rozpoczęciem działalności studia
  • Skupiliśmy się głównie na kampaniach zasięgowych, gdzie celem było wyświetlenie wideo

Rezultaty:

  • Podpisanych ponad 200 długoterminowych umów (najwięcej na 18 miesięcy)
  • Ponad 3 000 000 wyświetleń reklam na terenie województwa podkarpackiego
Kurs będzie odbywał się w okresie 3 miesięcy, tj. wrzesień-październik-listopad 2023 r. Zjazdy stacjonarne będą odbywać się w: Warszawie*, Krakowie*, Łodzi*
*O dokładnym miejscu i adresie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
 
Zjazdy stacjonarne odbędą się w następujących terminach*:
  • 16-17.09.2023 oraz 23-23.09.2023
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 14 i 22.10.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 18 i 19.11.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
*O dokładnej dacie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
  • 2.12.2023 r. – zakończenie kursu i wręczenie certyfikatów (offline).
 
Spotkania LIVE w ramach Kursu będą prowadzone według harmonogramu, który zostanie opublikowany w lipcu 2023 roku na Grupie na platformie Facebook.