Posiadasz lub planujesz otworzyć sklep internetowy dla swojej firmy, który będzie skuteczny? Lub potrzebujesz rozbudowanej strony www, której funkcjonalność pozwoli Ci zwiększyć sprzedaż i sprawnej zarządzać procesami? Strony, która będzie dopracowana pod kątem marketingowo sprzedażowym?
Statystyki, czyli twarde dane (liczby) jasno pokazują, że dobra strona www wpływa diametralnie na Twojego klienta!
Dobry projekt, poprawne wdrożenie, czy wykorzystanie najskuteczniejszych rozwiązań (np. Personalizowane pod twoją firmę wtyczki, które zapewnią dodatkową funkcjonalność) to kluczowa kwestia żeby odpowiedzieć na to pytanie!
Nieintuicyjne menu, brak odpowiednich metod płatności lub niekorzystne ukazanie Twojego produktu czy usług może kosztować Cię znacznie więcej niż sądzisz. Stracony kapitał reklamowy, czas pracowników oraz odbudowa wizerunku wśród potencjalnych klientów to niektóre z konsekwencji jakie mogą Cię czekać w przypadku, gdy nie zadbasz o ten element.
Czy Twoja firma może sobie na to pozwolić?
Dla właścicieli małych firm i średnich firm, którzy potrzebują stronę wizytówkową by zadbać o wizerunek w Internecie.
Dla dużych firm, które planują przedstawienie swojej oferty na stronie internetowej wraz z zastosowaniem efektywnych lejków sprzedażowych by pozyskiwać nowych klientów.
Dla firm, które wprowadzają na rynek nowy produkt lub usługę i potrzebują strony docelowej dla ruchu z kampanii reklamowych.
Dla firm, które chcą sprzedawać produkty lub usługi online i potrzebują podstawowej platformy sprzedażowej online.
Dla firm, które chcą sprzedawać produkty lub usługi online wraz z wieloma automatyzacjami procesów wysyłki i fakturowania oraz zaawansowanymi mechanikami.
Dla firm, które prowadzą sprzedaż online składającą się z wielu indeksów o skomplikowanej charakterystyce. Zespół programistów pozwala nam stworzyć praktycznie każde rozwiązanie techniczne.
Wygenerowane 142 836,50 zł sprzedaży w przeciągu 5 miesięcy współpracy
Ponad 9 – krotny zwrot z inwestycji dla klienta sprzedającego produkty dla dzieci
Duża marka produktów do włosów – dostępna w drogeriach, sklepach stacjonarnych oraz innych sklepach internetowych – chciała wzmocnić sprzedaż produktów przez swój własny sklep. Dodatkowym wyzwaniem było stworzenie lejka sprzedażowego, w którym pokazujemy działania, opinie oraz efekty stosowania produktów.
Koszt zakupu: 13,79 zł
Ilość zakupów: 759
Łączną wartość zakupów: 80 273,91 zł
ROAS (zwrot z inwestycji) : 7,67
Klientka z wieloletnim doświadczaniem na rynku chciała pozyskać jak najwięcej nowych klientek, na zakup drogiego sprzętu do elektrostymulacji.
Przygotowanie wideo do reklam, nagranie webinaru oraz wykonanie kilkudziesięciu zdjęć
Stworzenie landing page z możliwością zapisania się (zostawienia adresu email) do obejrzenia darmowego webinaru
Przygotowanie kampanii typu Lead Ads, do pozyskiwania kontaktów bezpośrednio w środowisku Facebooka
Utworzenie automatycznej kolejki maili z merytoryczną treścią i możliwością umówienia się na rozmowę przez Calendy
Przygotowanie konta na Calendly z zapisami na 30-minutową rozmowę
W ciągu czterech miesięcy uzyskaliśmy 434 leady (adresy e-mail lub numer telefonu).
Co miesiąc wzrost liczby pozyskanych leadów o ok. 30%
Ponad 600 000 wyświetleń reklam na Facebooku i Instagramie.
Jak sprawić, żeby okulary przeciwsłoneczne sprzedawały się przez cały rok? Jak dotrzeć do osób, dla których kupno okularów za 1500 złotych jest czymś naturalnym?
Takie wyzwania czekały na nas w przypadku tego klienta.
W trzy miesiące liczba wysyłanych wiadomości prywatnych na IG wzrosła o ok. 40%, a wartość zamówień o ok. 175%.
Pozyskaliśmy ponad 6000 nowych obserwatorek w pięć miesięcy.
Ponad 2 000 000 wyświetleń reklam na Facebook i Instagramie.
Pozyskanie ponad 5000 nowych obserwatorów na Instagramie. Koszt pozyskania nie przekroczył 1 zł za osobę.
Wzrost liczby transakcji o ponad 400% patrząc rok do roku. W pół roku z poziomu ok. 75 zamówień miesięcznie doszliśmy do poziomu ponad 380 zamówień miesięcznie.
Sklep stacjonarny notuje rekordowe zyski, gdzie sprzedaje m.in. foteliki samochodowe (również promowane przez nas).
Budżet: 2,000 euro/ miesięcznie
Ilość zakupów: 103
Łączną wartość zakupów: 86 271,45 euro
ROAS (zwrot z inwestycji) : 17,25
W tej branży klienci wiążą się głównie na umowy – na 12 lub 18 miesięcy. Jak ich pozyskać?
Dla zapewnienia najwyższej jakości usług nasza strona korzysta z plików cookies. Dowiedz się więcej z polityki prywatności