Liczba leadów wyższa o 164% w ciągu 3 miesięcy dla kliniki stomatologicznej
Wyzwanie:
Gabriel przychodził do nas z niczym. Miał jedynie rozgrzebany lokal z wizją studia treningu EMS w Rzeszowie. Marketing budowaliśmy więc od zera.
W tej branży klienci wiążą się głównie na umowy – na 12 lub 18 miesięcy. Jak ich pozyskać?
Zaproponowaliśmy po kolei:
- Od początku postawiliśmy na komunikacje bezpośrednią, czyli telefony i wiadomości prywatne
- Studio do dzisiaj nie posiada swojej strony internetowej, więc opieramy się tylko na działaniach w social mediach
- Gabriel i Agnieszka, według naszych wytycznych, przygotowali wiele filmów reklamowych jeszcze przed rozpoczęciem działalności studia
- Skupiliśmy się głównie na kampaniach zasięgowych, gdzie celem było wyświetlenie wideo
Wybrane krótkie wideo:
Na początku skupiliśmy się na edukacji i przekazaniu, czym w ogóle jest trening EMS, a potem stopniowo rozbudowaliśmy kampanię na przykład o pokazanie efektów takiego treningu czy zebraniu wideoreferencji od ćwiczących osób.
Rezultaty:
- Liczba leadów wyższa o 164% w ciągu 3 miesięcy dla kliniki stomatologicznej