Agencja reklamowa dla Twojego biznesu w Łodzi! W KAMAN możesz liczyć na kompleksową strategię marketingową i indywidualne podejście.
Agencja interaktywna w Łodzi realizuje usługi marketingowe, dzięki którym Twoja firma może wzmocnić swoją pozycję na rynku i osiągnąć cele biznesowe. Profesjonalny branding marketing digital? Skontaktuj się z nami!
Pracuj nad swoim biznesem, a my zajmiemy się resztą. Przeprowadzimy dla Ciebie najlepsze kampanie reklamowe i wdrożymy ustalone strategie.
Jeśli Twoja firma jest aktywna w social mediach, postaw na profesjonalny wideomarketing. Filmy są najskuteczniejszym narzędziem trafiania do użytkowników!
Znajdź nowych klientów i osiągaj cele biznesowe, dzięki wsparciu profesjonalistów. Proponujemy doradztwo marketingowe dla osób indywidualnych i grup.
Myślisz o współpracy z agencją z Łodzi, która będzie mogła zaproponować Ci strategię “szytą na miarę”? To dobry trop. Agencja reklamowa, która działa szablonowo i uznaje, że ma doskonały przepis na sukces dla wszystkich firm, bywa rozczarowująca. W KAMAN bierzemy pod uwagę to, że każda firma jest inna – ma inną historię, inną konkurencję i inne cele biznesowe. Nie działamy schematycznie, ale dopasowujemy zadania do potrzeb marki. Wiele firm uznaje na przykład, że obsługa fanpage na Facebooku to podstawowy krok w dobrym marketingu. Zapomina jednak, że nie jedyny i że obsługa ta musi być przemyślana, spójna i dopasowana do celów. Większa sprzedaż? Poszerzenie zasięgu? Dotarcie do klientów zagranicznych? Takie zadania warto powierzyć specjalistom.
Wśród usług, które wykonujemy, są na przykład: pozyskiwanie leadów, tworzenie landing page, doradztwo marketingowe, kampanie reklamowe Facebook, kampanie reklamowe Adwords, wideomarketing, marketing w social media i marketing e-commerce. Nasza agencja interaktywna ma siedzibę w Rzeszowie, jednak jesteśmy też do dyspozycji firm z Łodzi. Opowiedz nam o swojej firmie i przedstaw swoje marzenia związane z jej rozwojem. Zaproponujemy Ci najlepszą naszym zdaniem ścieżkę do ich spełnienia i nie tylko ją wdrożymy, ale też będziemy monitorować postępy. Profesjonalne badanie efektywności kampanii reklamowej jest tak samo ważne jak jej tworzenie. Od naszych klientów oczekujemy też partnerskiej współpracy – to właśnie dzięki niej osiąga się najlepsze efekty.
Oczywiście agencja marketingowa z Łodzi lub innego miasta nie jest dla Ciebie jedynym rozwiązaniem. Jeśli masz czas i chcesz działać samodzielnie, możesz przejść przez kurs marketingu internetowego, by podnieść kompetencje i odnaleźć się w świecie online. Agencja marketingowa KAMAN wykorzystuje wiedzę i wieloletnią praktykę do dzielenia się – skorzystaj z naszych ebooków i videobooków, aby podejmować lepsze decyzje marketingowe. To, co cechuje nasze produkty online, to prosty język.
Pobierz darmowy ebook i dowiedz się, jak dzięki zmianie swojego podejścia do zarządzania marketingiem osiągać lepsze efekty przy tym samym budżecie. Zapoznaj się z najlepszymi praktykami współpracy opartymi na problemach jakie rozwiązaliśmy u klientów.
Pobierając go otrzymasz też newsletter KAMAN. To jedna wskazówka tygodniowo o tym jak poprawić Twój marketing.
Nasza agencja interaktywna dla firm z Łodzi odnajduje się w wielu branżach – także w tych nietypowych. Powierz nam swoją działalność, niezależnie od tego, czy sprzedajesz produkty, czy oferujesz usługi; czy Twoja marka dopiero startuje, czy jesteś rozpoznawalny na rynku od lat. Efekty, które osiągnęliśmy we współpracy z dotychczasowymi klientami, nadały ich biznesowi nowy bieg!
Firma reklamowa, biuro reklamowe, agencja marketingu, agencja digital… – mamy tak wiele określeń, które brzmią profesjonalnie, ale o naszym profesjonalizmie najbardziej świadczy działanie. Jeśli masz wątpliwości, czy współpraca z agencją będzie dobra dla Twojej firmy, zapraszamy na naszego bloga. Znajdziesz na nim wiele artykułów eksperckich, które w praktyczny sposób przybliżają kwestie związane z marketingiem.
Czas czytania 7 minut Lead generation, czyli proces pozyskiwania potencjalnych klientów, odgrywa kluczową rolę w budowaniu zdolności firmy do identyfikacji, przyciągania i konwertowania zainteresowanych osób w rzeczywistych klientów. Wartościowe
Czas czytania 8 minut Czy jest mi to potrzebne? Co będę z tego mieć? Co mi to właściwie da? Te pytania padają w głowie Twojego klienta prawie za każdym
Czas czytania 11 minut Na szkoleniach czy kursach dla marketerów lub handlowców jak mantra powtarzane jest hasło „lejek sprzedażowy”. Wszyscy kiwają głowami, bo to przecież podstawa pracy działów marketingu
Czas czytania 8 minut Content marketing to jedna z tańszych metod pozyskiwania klientów, na której bazuje wiele firm. Choć o marketingu treści jest głośno już od kilku lat, to
Czas czytania 7 minut Współczynnik odrzuceń (ang. bounce rate) sugeruje, czy Twoi potencjalni klienci są usatysfakcjonowani, odwiedzając Twoją stronę internetową, czy… rozczarowani. Jeśli nie wiesz, jak interpretować współczynnik odrzuceń,
Czas czytania 3 minut By marketing był skuteczny, konieczne jest dobre zaplanowanie działania. Brief reklamowy jest jednym z dokumentów, które warto opracować na samym początku prac. Nie jest to
Opisz swoje potrzeby i pozwól by agencja marketingowa KAMAN zaproponowała Ci współpracę
Wygenerowane 142 836,50 zł sprzedaży w przeciągu 5 miesięcy współpracy
Ponad 9 – krotny zwrot z inwestycji dla klienta sprzedającego produkty dla dzieci
Duża marka produktów do włosów – dostępna w drogeriach, sklepach stacjonarnych oraz innych sklepach internetowych – chciała wzmocnić sprzedaż produktów przez swój własny sklep. Dodatkowym wyzwaniem było stworzenie lejka sprzedażowego, w którym pokazujemy działania, opinie oraz efekty stosowania produktów.
Koszt zakupu: 13,79 zł
Ilość zakupów: 759
Łączną wartość zakupów: 80 273,91 zł
ROAS (zwrot z inwestycji) : 7,67
Klientka z wieloletnim doświadczaniem na rynku chciała pozyskać jak najwięcej nowych klientek, na zakup drogiego sprzętu do elektrostymulacji.
Przygotowanie wideo do reklam, nagranie webinaru oraz wykonanie kilkudziesięciu zdjęć
Stworzenie landing page z możliwością zapisania się (zostawienia adresu email) do obejrzenia darmowego webinaru
Przygotowanie kampanii typu Lead Ads, do pozyskiwania kontaktów bezpośrednio w środowisku Facebooka
Utworzenie automatycznej kolejki maili z merytoryczną treścią i możliwością umówienia się na rozmowę przez Calendy
Przygotowanie konta na Calendly z zapisami na 30-minutową rozmowę
W ciągu czterech miesięcy uzyskaliśmy 434 leady (adresy e-mail lub numer telefonu).
Co miesiąc wzrost liczby pozyskanych leadów o ok. 30%
Ponad 600 000 wyświetleń reklam na Facebooku i Instagramie.
Jak sprawić, żeby okulary przeciwsłoneczne sprzedawały się przez cały rok? Jak dotrzeć do osób, dla których kupno okularów za 1500 złotych jest czymś naturalnym?
Takie wyzwania czekały na nas w przypadku tego klienta.
W trzy miesiące liczba wysyłanych wiadomości prywatnych na IG wzrosła o ok. 40%, a wartość zamówień o ok. 175%.
Pozyskaliśmy ponad 6000 nowych obserwatorek w pięć miesięcy.
Ponad 2 000 000 wyświetleń reklam na Facebook i Instagramie.
Pozyskanie ponad 5000 nowych obserwatorów na Instagramie. Koszt pozyskania nie przekroczył 1 zł za osobę.
Wzrost liczby transakcji o ponad 400% patrząc rok do roku. W pół roku z poziomu ok. 75 zamówień miesięcznie doszliśmy do poziomu ponad 380 zamówień miesięcznie.
Sklep stacjonarny notuje rekordowe zyski, gdzie sprzedaje m.in. foteliki samochodowe (również promowane przez nas).
Budżet: 2,000 euro/ miesięcznie
Ilość zakupów: 103
Łączną wartość zakupów: 86 271,45 euro
ROAS (zwrot z inwestycji) : 17,25
W tej branży klienci wiążą się głównie na umowy – na 12 lub 18 miesięcy. Jak ich pozyskać?
Dla zapewnienia najwyższej jakości usług nasza strona korzysta z plików cookies. Dowiedz się więcej z polityki prywatności