Wprowadzenie firmy na rynek? Wake Up Fitness
W jaki sposób stworzyć nową markę na rynku zajętym już przez firmy sieciowe, ogólnopolskie franczyzy i wiele lokalnych siłowni?
Cel Klienta
Cel Klienta
Pewne rzeczy w marketingu są po prostu “must have”. W przypadku Wake Up Fitness zaczęliśmy od totalnie czystej tablicy.
Zaproponowaliśmy po kolei:
Proces przygotowywania nazwy: Miejsce miało być przyjazne okolicznym mieszkańcom, kojarzyć się z dobrą energią a jednocześnie unikać wizerunku “typowej siłowni”. Chcieliśmy “obudzić” lokalny rynek, stąd propozycja “Wake Up Fitness”, która przyjęła się wyśmienicie.
Logotyp miał realizować trzy cele: jednoznacznie kojarzyć się z tematyką miejsca, stąd sztanga i symbol obciążnika kettle. Dodatkowo miał wspomóc budowanie marki Galerii Budziwój, w której znajduje się obiekt poprzez wpisanie sygnetu z logo galerii w obrys logo. Mocne zdecydowane czcionki i kolory kojarzone z energią, motywacją i zdecydowaniem dopełniły projekt.
Identyfikacja wizualna: Zdecydowane projekty graficzne, spójne zarówno w internecie jak i w komunikacji outdoor, pozwoliły komunikatom o otwarciu nowego miejsca zdecydowanie zapadać w pamięć.
Sesja foto-wideo: Dopasowana do identyfikacji i wysokiego poziomu energii sesja zdjęciowa siłowni, oraz nagrania wideo prezentujące oferowane zajęcia czy sprzęt pozwoliły wykorzystać social media do zdecydowanej komunikacji. Dzięki zaangażowaniu trenerek dbających o klientów siłowni materiały zyskały wysoką autentyczność.
Kampanie reklamowe w social media: dysponując wszystkimi materiałami zaczęliśmy prezentować je zgodnie z harmonogramem użytkownikom, którzy zgodnie z naszymi oczekiwaniami powinni być najbardziej zainteresowani ze względu na: warunki dojazdu do obiektu, swój wiek oraz własne preferencje i zainteresowania. Wszędzie podkreślaliśmy wyraźnie termin otwarcia i możliwość kupna karnetów w przedsprzedaży.
Rezultaty:
Otwarcie, jak i dalsze miesiące działania obiektu okazały się ogromnym sukcesem. W dniu premiery sprzedane było już ponad 220 karnetów
W kolejne dni wciąż pojawiali się nowi chętni i od zespołu zarządzającego obiektem otrzymywaliśmy wyjątkowo gorące podziękowania, ponieważ efekt przekroczył dwukrotnie ich oczekiwania.
Dalsza komunikacja Wake Up Fitness powodowała, że w pewnym momencie do siłowni zaczęły tworzyć się kolejki z powodu nadmiaru chętnych.
Klient
Siłownia Wake Up Fitness
Korzyści dla Klienta
Ogromny sukces już w dniu otwarcia
Zmniejszenie kosztów pozyskania klienta
Kolejki z powodu nadmiaru chętnych
Nasze działania
- Przygotowaliśmy video oraz grafiki które informowało klientów o akcji promocyjnej