Wprowadzenie firmy na rynek? Wake Up Fitness
W jaki sposób stworzyć nową markę na rynku zajętym już przez firmy sieciowe, ogólnopolskie franczyzy i wiele lokalnych siłowni?
Cel Klienta
Cel Klienta
Pewne rzeczy w marketingu są po prostu “must have”. W przypadku Wake Up Fitness zaczęliśmy od totalnie czystej tablicy.
Zaproponowaliśmy po kolei:
Rezultaty:
Otwarcie, jak i dalsze miesiące działania obiektu okazały się ogromnym sukcesem. W dniu premiery sprzedane było już ponad 220 karnetów
W kolejne dni wciąż pojawiali się nowi chętni i od zespołu zarządzającego obiektem otrzymywaliśmy wyjątkowo gorące podziękowania, ponieważ efekt przekroczył dwukrotnie ich oczekiwania.
Dalsza komunikacja Wake Up Fitness powodowała, że w pewnym momencie do siłowni zaczęły tworzyć się kolejki z powodu nadmiaru chętnych.
Klient
Siłownia Wake Up Fitness
Korzyści dla Klienta
Nasze działania
- Przygotowaliśmy video oraz grafiki które informowało klientów o akcji promocyjnej