Sześciokrotnie wyższa wartość sprzedaży po 18 miesiącach współpracy
Jak sprawić, żeby okulary przeciwsłoneczne sprzedawały się przez cały rok? Jak dotrzeć do osób, dla których kupno okularów za 1500 złotych jest czymś naturalnym? Takie wyzwania czekały na nas w przypadku tego klienta.
Cel Klienta
Cel Klienta
Zwiększenie sprzedaży markowych okularów
Zadania dla nas
Wyniki, które uzyskaliśmy
- Od czerwca 2022 do lutego 2023 zwiększyliśmy sprzedaż okularów premium DZIESIĘCIOKROTNIE!
Osiągamy niesamowite efekty cały czas
W ciągu roku liczba prywatnych wiadomości wzrosła dwukrotnie
Wartość zamówień wzrosła sześciokrotnie w ciągu roku.
Pozyskaliśmy ponad 12 000 nowych obserwatorek w 18 miesięcy.
Ponad 10 000 000 wyświetleń reklam na Facebooku i Instagramie.
Średni ROAS dla kampanii wynosi 13
Klient
Salon optyczny dla wymagających klientów i marka, która sprzedaje okulary marek premium: Gucci, Dior, Saint Laurent i wielu innych.
Korzyści dla Klienta
Sprzedajemy naszymi filmami!
- Przygotowaliśmy scenariusze i filmy, które wykorzystują skuteczne narzędzia marketingowe, by osiągnąć cele, których klient oczekuje. Dzięki takim działaniom klient cieszy się rekordowym wzrostem ilości zapytań o ofertę. Udzielone przez nas wskazówki sprawiły, że komunikacja jest skuteczniejsza. Na każde 10 wiadomości co najmniej jedna kończy się zakupem przez klienta!
- Nowe pomysły i skuteczne wykorzystanie influencerów w marketingu pozwoliło na skuteczne pozyskiwanie coraz większej liczby zapytań o ofertę okularów.
Nasz zespół
Dariusz
Facebook Ads Expert
Zajmuję się tworzeniem kampanii reklamowych w Meta Ads (Instagram i Facebook).
Każdemu klientowi doradzam najlepsze strategie tworzonych materiałów wideo oraz sprawiam, że klienci lepiej się komunikują, co podnosi ich sprzedaż.
Potrafię łączyć kampanie lokalne z e-commerce oraz pozyskiwać kontakty do potencjalnych klientów przez moje reklamy.
Lubię kreatywne podejście do grafik i tekstów reklamowych, żeby nie nudzić.
Nie boję się eksperymentować i szukać nowych rozwiązań, żeby pomóc Ci osiągnąć sukces.
Dobrze czuję się w branżach produktów dziecięcych oraz sprzedając artykuły do domu i ogrodu.
Wyniki
Nasza współpraca przynosi owoce dzięki skutecznym reklamom, ciekawym treściom i świetnej ofercie, którą oferuje salon.
Dzięki temu, że oferta jest dopracowana, a profil na mediach społecznościowych żyje przez współpracę z influencerami i osobami, które reklamują usługi w swojej grupie odbiorców możemy się pochwalić ogromnym wzrostem sprzedaży i zasięgu.