Średnio 55 nowych wizyt miesięcznie w salonie depilacji!
Wyzwanie:
Sprzedaż voucherów na pierwszy zabieg depilacji.
Przygotowaliśmy kampanię opartą o formularz kontaktowy – pracownicy w dalszej kolejności oddzwaniają i umawiają klientki na pierwszą wizytę w promocyjnej cenie.
Cel Klienta
Cel Klienta
Pozyskiwanie klientów przez reklamy na Facebooku i Instagramie
Zadania dla nas
Nasze efekty to umówione wizyty - czyli dochód dla klienta!
Każdego miesiąca salon odwiedzało 45-64 nowych klientek. Średnio 30% nowych klientek zakupiło pakiety depilacji, dzięki czemu zapewniliśmy stały przychód i powracające klientki.
Postawiliśmy na kampanie zasięgowe z wykorzystaniem video. Każdego miesiąca docieramy średnio do
125 000 osób prawdopodobnie najbardziej zainteresowanych usługą
Naszym celem jest jak największe angażowanie i przypominanie się obserwującym, którymi są głównie klientki salonu.
Klient
Salon Depilacji Laserowej
Korzyści dla Klienta
Rekordy przychodu dzięki skutecznej reklamie!
- Dzięki takim działaniom Salon Depilacji bije rekordy przychodów:
Nasz zespół
Martyna
Project Manager KAMAN Beauty
Facebook Ads Specialist
Moja praca koncentruje się przede wszystkim na zarządzaniu, marketingu i ciągłym udoskonalaniu marki KAMAN Beauty.
W roli Facebook Ads Specialist – jestem fanką videomarketingu. Filmy do reklam, rolki, stories… uwielbiam obserwować jak nasi klienci rozwijają się razem z nami, pokonują strach przed mówieniem do kamery, a dzięki temu zyskują grono zaangażowanych odbiorców i nowych klientów.
Moja rola w KAMAN Beauty łączy w sobie zarówno strategiczne myślenie, jak i kreatywność, co pozwala na ciągłe rozwijanie potencjału naszej firmy.
Wyniki
Nasza praca przynosi efekty, ponieważ współpracujemy z naszymi klientami, aby dobrze zrozumieć do jakich odbiorców chcą dotrzeć ze swoim marketingiem.
Oferta, którą przedstawiamy w imieniu naszych klientów skutecznie zwiększa sprzedaż.
Zobacz podsumowanie: