Sklep internetowy z modą damską, specjalizujący się w wysokiej jakości ubraniach w atrakcyjnych cenach. Produkty tej marki cieszą się popularnością wśród kobiet, które szukają połączenia najnowszych trendów i przystępnych cen.
Mimo świetnej oferty sprzedaż w pewnym momencie przestała rosnąć. Problemem okazał się brak spójnych działań reklamowych w social mediach, które mogłyby w pełni wykorzystać potencjał marki.
Klientka zgłosiła się do naszej agencji w maju 2024 roku z jasno określonym celem: poprawić sprzedaż i zwiększyć liczbę zamówień przy budżecie reklamowym wynoszącym 5–7 tys. zł miesięcznie
Przed rozpoczęciem współpracy, działania marketingowe klientki były niespójne i nie wykorzystywały w pełni potencjału platformy Facebook Ads.
Kampanie były kierowane na cel „dodanie do koszyka”, co ograniczało realny wzrost sprzedaży.
Chaotyczne treści reklamowe obniżały skuteczność działań.
były niedopracowane, co utrudniało budowanie wizerunku marki premium.
Reklamy docierały do zbyt ograniczonej grupy odbiorców, co ograniczało skalowalność kampanii.
Kampanie były uruchamiane „na ostatnią chwilę”, co prowadziło do niskiej skuteczności.
Brak konsekwencji w promowaniu sezonowych produktów.
Rezultat:
Dzięki lepszej współpracy z klientką i regularnemu planowaniu działań, mogliśmy wprowadzać kampanie na czas, co pozytywnie wpłynęło na wyniki sprzedażowe.
Rezultat:
Dostosowanie do sezonowych kolekcji i preferencji klientów. Wpłynęło to pozytywnie na wizerunek marki.
Rezultat:
Lepsza prezentacja produktu. Zwiększenie sprzedaży dzięki Facebook Ads
Rezultat:
Dzięki temu klient mógł skuteczniej docierać z odpowiednią ofertą w odpowiednim czasie.
Już od pierwszych miesięcy współpracy wyniki kampanii były satysfakcjonujące. Jednak przemyślana strategia, poprawa komunikacji między specjalistą a klientem, planowanie działań oraz postawienie na profesjonalne kreacje reklamowe przyniosły jeszcze lepsze efekty w ciągu kilku miesięcy współpracy.
Umów się na bezpłatną konsultację i sprawdźmy, jak możemy Ci pomóc.