Skuteczna strategia dla marki odzieżowej: 664 tys. zł sprzedaży w 7 miesięcy dzięki Facebook Ads.

wygenerowanej sprzedaży od czerwca 2024
0
ROAS
0 %

Kim jest firma: branża, wyzwanie:

Sklep internetowy z modą damską, specjalizujący się w wysokiej jakości ubraniach w atrakcyjnych cenach. Produkty tej marki cieszą się popularnością wśród kobiet, które szukają połączenia najnowszych trendów i przystępnych cen.

Mimo świetnej oferty sprzedaż w pewnym momencie przestała rosnąć. Problemem okazał się brak spójnych działań reklamowych w social mediach, które mogłyby w pełni wykorzystać potencjał marki.

Klientka zgłosiła się do naszej agencji w maju 2024 roku z jasno określonym celem: poprawić sprzedaż i zwiększyć liczbę zamówień przy budżecie reklamowym wynoszącym 5–7 tys. zł miesięcznie

Jakie cele biznesowe chcieliśmy osiągnąć:

Stałe zwiększanie sprzedaży przy założonym budżecie reklamowym.
Wprowadzenie spójnej strategii marketingowej oraz wyższej jakości kreacji.
Budowanie rozpoznawalności marki, poprzez promowanie zapowiedzi nowych kolekcji oraz wizerunku właścicielki w social mediach.

Analiza dotychczasowych działań. Co nie działało:

Przed rozpoczęciem współpracy, działania marketingowe klientki były niespójne i nie wykorzystywały w pełni potencjału platformy Facebook Ads.

Złe optymalizacje kampanii:

Kampanie były kierowane na cel „dodanie do koszyka”, co ograniczało realny wzrost sprzedaży.

Brak spójności w komunikacji:

Chaotyczne treści reklamowe obniżały skuteczność działań.

Reklamy graficzne

były niedopracowane, co utrudniało budowanie wizerunku marki premium.

Wąskie targetowanie:

Reklamy docierały do zbyt ograniczonej grupy odbiorców, co ograniczało skalowalność kampanii.

Brak planowania:

Kampanie były uruchamiane „na ostatnią chwilę”, co prowadziło do niskiej skuteczności.

Nieregularne promocje:

Brak konsekwencji w promowaniu sezonowych produktów.

Jakie działania podjęliśmy:

Poprawa procesu komunikacji

Rezultat:
Dzięki lepszej współpracy z klientką i regularnemu planowaniu działań, mogliśmy wprowadzać kampanie na czas, co pozytywnie wpłynęło na wyniki sprzedażowe.

Profesjonalne kreacje reklamowe - zmieniliśmy styl kreacji.

Rezultat:
Dostosowanie do sezonowych kolekcji i preferencji klientów. Wpłynęło to pozytywnie na wizerunek marki.

Postawiliśmy na materiały wideo.

Rezultat:
Lepsza prezentacja produktu. Zwiększenie sprzedaży dzięki Facebook Ads

Sezonowe katalogi produktowe — Kampanie oparliśmy na katalogach produktowych, które uwzględniały sezonowość.

Rezultat:
Dzięki temu klient mógł skuteczniej docierać z odpowiednią ofertą w odpowiednim czasie.

Podsumowanie

Już od pierwszych miesięcy współpracy wyniki kampanii były satysfakcjonujące. Jednak przemyślana strategia, poprawa komunikacji między specjalistą a klientem, planowanie działań oraz postawienie na profesjonalne kreacje reklamowe przyniosły jeszcze lepsze efekty w ciągu kilku miesięcy współpracy. 

Łączna sprzedaż w ciągu 7 miesięcy
0
ROAS
0 %

Chcesz, żebyśmy podobne rezultaty osiągnęli w Twojej firmie?

Umów się na bezpłatną konsultację i sprawdźmy, jak możemy Ci pomóc.