Prawie 1.000.000 zł przychodu w 10 dni!
Nasza Klientka posiada markę osobistą i jest już znana w świecie korektorów tekstu. Zgłosiła się do nas, abyśmy pomogli jej wygenerować rekordowy przychód sprzedaży jej flagowego produktu czyli kursu online przygotowującego do zawodu korektora. Okno sprzedażowe trwało 10 dni i poprzedzone było bezpłatnym webinarem połączonym z warsztatami.
Obejrzyj wideo, żeby dowiedzieć się co potrafimy osiągnąć
W filmie opowiemy Ci dokładnie jak osiągnęliśmy nasze wyniki i jakie były owoce naszej pracy
Cel Klienta
Cel Klienta
Sprzedaż kursu przez reklamy na Facebooku i Instagramie
Jak dążyliśmy do osiągnięcia celów?
Nasze efekty to sprzedaż - czyli dochód dla klienta!
Już pierwszego dnia sprzedaży, klienci złożyli aż 26% wszystkich zamówień!
Osoby niezdecydowane, które nie dokonały jeszcze zakupu, a miały wcześniej styczność z marką, ostatniego dnia otrzymały komunikat o ostatniej szansie na zdobycie nowych umiejętności.
Końcowy wynik sprzedażowy był niemal DWUKROTNIE wyższy, niż w poprzedniej edycji.
To na tyle dobry wynik, że klientka podjęła decyzje o kontynuowaniu współpracy i przygotowaniu kolejnych produktów, które z sukcesem pomożemy jej sprzedać.
Klient
dla korektorów, redaktorów i copywriterów
Korzyści dla Klienta
kampanię zapisów na listę oczekujących, aby ogrzewać grupę odbiorców poprzez kampanię mailingową stworzoną przez klientkę
kampanię na zapisy na darmowy webinar, aby jak najwięcej nowych osób dowiedziało się, na czym polega praca korektora
kampanię remarketingową do osób z listy oczekujących oraz uczestników webinaru
- kampanię sprzedażową do tzw. “zimnego ruchu”
- kampanię na obserwujących na Instagramie
Nasze działania
- Przygotowaliśmy video, grafiki i reklamy, które informowały klientów o produktach i promocjach.
Rezultaty:
Klientka oczekiwała minimum powtórzenia wyniku z poprzedniej edycji kursu. Każda wartość powyżej, miała dać klientce dużą satysfakcję z osiągniętego wyniku. Zapowiedzi w postaci kampanii mailingowej do listy oczekujących oraz zapisy na bezpłatny webinar pozwoliły nam stworzyć wartościowe grupy odbiorców, do których powróciliśmy z komunikatami sprzedażowymi, po otwarciu okna sprzedażowego.
Dzięki tym działaniom, już pierwszego dnia sprzedaży, klienci złożyli aż 26% wszystkich zamówień!
Osoby niezdecydowane, które nie dokonały jeszcze zakupu, a miały wcześniej styczność z marką, ostatniego dnia otrzymały komunikat o ostatniej szansie na zdobycie nowych umiejętności.
Końcowy wynik sprzedażowy był niemal DWUKROTNIE wyższy, niż w poprzedniej edycji.
To na tyle dobry wynik, że klientka podjęła decyzje o kontynuowaniu współpracy i przygotowaniu kolejnych produktów, które z sukcesem pomożemy jej sprzedać.