Głównym celem działań było osiągnięcie wysokiej sprzedaży za pomocą kampanii płatnych na Facebooku. Klientowi zależało na uporządkowaniu dotychczasowych działań marketingowych oraz optymalizacji kampanii, aby osiągać wysokie przychody. Kampanie na Facebooku w 7 miesięcy wygenrowały w sprzedaż o wartości 552 057,49 zł.
Aby rozwiązać te problemy, wdrożyliśmy kompleksową strategię reklamową, która składała się z kilku kluczowych elementów:
Kampanie reklamowe przyczyniły się do znaczącego wzrostu ruchu na profilach klienta w mediach społecznościowych. Odbiorcy doceniali nowe, starannie zaplanowane materiały reklamowe, co znajdowało odzwierciedlenie w pozytywnych komentarzach i opiniach.
Filmy reklamowe, które wprowadziliśmy jako część kampanii, spotkały się z bardzo pozytywnym odbiorem. W kontekście sprzedaży, format wideo okazał się efektywny, przyciągając uwagę i generując duże zaangażowanie użytkowników.
Dzięki kampaniom Facebook Ads udało się osiągnąć imponujący wynik sprzedaży o wartości 552 057,49 zł. Kampanie przyciągnęły nowych klientów, jednocześnie zachęcając istniejących do ponownych zakupów.
Kampania skierowana na porzucone koszyki również odniosła sukces, przynoszącdodatkowe 43 979,48 zł przychodu w ciągu 3 miesięcy . Klienci, którzy wcześniej nie sfinalizowali zakupów, zostali skutecznie zachęceni do ich dokończenia poprzez odpowiednio dobrane promocje.
Magda
Facebook Ads Expert
Specjalistka z doświadczeniem w branży marketingowej. Posiada wiedzę z zakresu marketingu w wielu branżach usługowych oraz e-commerce.
Zdobyła bogate doświadczenie w dynamicznych środowiskach, realizując kompleksowe kampanie dla klientów z różnych sektorów. Dzięki temu zyskała umiejętność szybkiego dostosowania się do potrzeb różnorodnych branż i tworzenia skutecznych strategii marketingowych.
Obecnie prowadzi działania reklamowe dla klientów KAMAN, gdzie skutecznie rozwija ich strategie marketingowe. Jej zadania obejmują tworzenie i wdrażanie kampanii reklamowych w systemach Meta Ads i Google Ads, monitorowanie i optymalizację wyników kampanii, a także analizę danych marketingowych i dostosowywanie strategii na bieżąco, aby zapewnić najlepsze rezultaty.
W ciągu 7 miesięcy, dzięki kompleksowym działaniom w ramach kampanii Facebook Ads, klient osiągnął przychód przekraczający pół miliona złotych. Kluczowe znaczenie miały tu: spójność wizualna, różnorodność formatów reklam, planowanie z wyprzedzeniem, komunikacja oraz skuteczne działania remarketingowe