Wykonaliśmy:

Ponad 250 000 złotych przychodu w 6 miesięcy dzięki kampaniom Meta Ads - lead ads

Głównym celem działań było pozyskanie kontaktów od osób zainteresowanych wykonaniem mebli na wymiar za pomocą kampanii Meta Ads. Klientowi zależało na dotarciu wyłącznie do klientów w wybranych lokalizacjach, ponieważ tam posiadał swoje punkty. Pozyskane za pomocą Meta Ads leady przełożyły się na łączną wartość podpisanych umów na poziomie 265 259 zł.

0

wartość podpisanych umów z pozyskanych leadów

0 x

zwrotu z inwestycji

Oznacza to, żę każde 1 zł wydane na marketing zarobiło aż 47 zł.

Sprawdź jak osiągnęliśmy ten rezultat:

Kim jest nasz klient i z jakimi wyzwaniami się mierzy?

Klient projektuje, a następnie produkuje meble na wymiar. W jego ofercie znajdują się m.in. szafy, łóżka oraz kuchnie na wymiar. Głównymi wyzwaniami, z którymi się mierzy to duża konkurencja, długi proces decyzyjny oraz obowiązkowy pomiar u klienta przed wykonaniem wyceny, co sprawia, że “przypadkowe” osoby z odległych miejsc nie są dla niego perspektywicznym klientem.

Jakie cele biznesowe chcieliśmy osiągnąć?

Dotarcie do potencjalnych klientów w wybranych województwach i pozyskanie kontaktu od osób zainteresowanych wykonaniem mebli na wymiar.
Zwiększenie rozpoznawalności na rynku lokalnym - poza działalnością w Internecie, klient prowadzi również punkty stacjonarne. Większa rozpoznawalność przekłada się na więcej osób odwiedzających jego salony i większe przychody, co umożliwia dalsze rozwijanie firmy.
Poprawienie wizerunku firmy - firma istniała od ponad 20 lat i dotychczas nie dbała o swój wizerunek, dlatego nie był on dostosowany do obecnych wymagań rynku.

Analiza dotychczasowych działań, czyli dlaczego nie przynosiły one oczekiwanych rezultatów?

Brak skoordynowanych działań marketingowych - dotychczas kampanie były prowadzone losowo i bez większego planu, co w efekcie przekładały się na niską efektywność marketingu.

Brak optymalizacji strony WWW - strona klienta zawiera dużo stockowych zdjęć oraz była całkowicie niedostosowana do urządzeń mobilnych. Jak można się domyślić - znacznie utrudniało to jakiekolwiek poruszanie się po niej.

Brak wizerunku firmy - klient nie prowadził profili w Social Media, a sama strona WWW była tylko prostą wizytówką bez logo. Potencjalny klient mógł odnieść więc wrażenie, że firma wręcz się zamknęła, a co dopiero zaufać jej i powierzyć realizację mebli na wymiar.

Jakie działania podjęliśmy i jakie dały one rezultaty?

Opracowanie strategii i harmonogramu działań

Skuteczne działania reklamowe wymagają planu, dlatego współpracę rozpoczęliśmy od ustalenia miejsca, w którym obecnie się znajdujemy. Na tej podstawie przygotowaliśmy strategię oraz tzw. “must have”, które musimy poprawić, aby nasze działania przełożyły się na zysk dla klienta.

Rezultat:

Opracowana strategia i harmonogram prac pozwolił nam zaplanować z klientem kolejne kroki i sprawnie przygotować się do startu kampanii.

Stworzenie dedykowanego landing-page i poprawa wizerunku firmy

Na podstawie przygotowanej strategii, skupiliśmy się na tym, aby odświeżyć wizerunek firmy tworząc logo oraz budując skuteczny landing-page, który pomoże nam skutecznie pozyskiwać leady dla klienta.

Rezultat:

Nowy landing-page umożliwił nam przekierowywanie potencjalnych klientów na stronę, gdzie mogli dowiedzieć się więcej o firmie oraz zobaczyć przykładowe realizacje.

Realizacja video dla klienta

W strategii zarekomendowaliśmy również przygotowanie serii video nt. firmy, procesu realizacji mebli oraz dostępnych materiałów. Dzięki temu firma mogła prezentować się bardziej profesjonalnie i skracać dystans do potencjalnego klienta, gdyż w video występowała osoba, z która później obdzwaniała pozyskane leady.

Rezultat:

Nagrane video skutecznie poprawily wizerunek firmy, a wykorzystane w kampaniach reklamowych zwiększyły ich skuteczność.

Wdrożenie zaplanowanych działań marketingowych:

Mając już przygotowane fundamenty (materiały reklamowe, landing page oraz wizerunek firmy) - zgodnie ze strategią wdrożyliśmy lejek reklamowy na koncie Meta Ads klienta, który uwzględniał budowanie wizerunku firmy, edukację potencjalnych klientów oraz bezpośrednie pozyskiwanie leadów poprzez landing-page. W efekcie docieraliśmy do potencjalnych klientów przez różne komunikaty, co skutecznie przyciągało ich uwagę.

Rezultat:

265 259 zł przychodu z pozyskanych leadów

Podsumowanie

Działania reklamowe przełożyły się na sporą ilość telefonów oraz formularzy kontaktowych na dedykowanym landing-page. Po ich obdzwonieniu przez wyznaczoną osobę od strony klienta – pozyskane kontakty przełożyły się na 265 259 zł przychodu podczas 6 miesięcznej współpracy z naszą agencją.

wartość podpisanych umów
z pozyskanych leadów
0
zwrotu z inwestycji
0 x

Chcesz, żebyśmy podobne rezultaty osiągnęli w Twojej firmie? Umów się na bezpłatną konsultację i sprawdźmy, jak możemy Ci pomóc.