Marketingowe rewolucje w branży finansowej

Wykonaliśmy:
Wyzwanie:

W jaki sposób wykorzystać dobre opinie o firmie i otwarty zespół do zbudowania wizerunku na zupełnie innym poziomie w firmie z branży finansowej? Takie zadanie dostaliśmy od Natalii, właścicielki firmy TDF.

Na starcie zastaliśmy:

  • Firma TDF działa już od dobrych kilku lat. Dzięki temu Natalia odpowiednio nią zarządzając wypracowała:
  • Otwarty zespół ludzi, „którym się chce” i identyfikują się z firmą. To kluczowe dla rozwoju marketingu.
  • Bardzo dobre opinie o usługach na Facebooku i w wizytówce Google
  • Ujednolicony standard identyfikacji wizualnej. Zastaliśmy już spójną kolorystykę, logo, czcionki. Profesjonalną stronę i bazę sesji zdjęciowych z poprzednich lat. 

Zaproponowaliśmy:

W branży finansowej samo pokazanie: „Zgłoś się do nas.” jest potrzebne, ale niewystarczające. Z tego powodu założyliśmy, że:

  • Potrzebujemy kampanii sprzedażowych, by „zebrać z rynku” osoby potencjalnie chętne na współpracę już teraz. Do tego wymagane są kampanie reklamowe kierujące na landing page, konkretnej usługi. 
  • Wiele osób nie czuje potrzeby rozmowy o swoich finansach „tu i teraz”. Z tego powodu należy zadbać też o osobną linię kampanii budujących wizerunek. Mogliśmy sobie na to pozwolić z racji ograniczenia geolokalizacją zakresu obsługiwanych lokalizacji. 
  • Sesję foto-wideo: Dopasowana do identyfikacji i wysokiego poziomu energii sesja zdjęciowa zespołu, oraz nagrania wideo prezentujące oferowane usługi i edukujące z podstaw finansów, kredytów i oferowanego zakresu pomocy. Dzięki temu marka TDF szybciej buduje zaufanie w reklamach i wyróżnia się prezentując autentyczne twarze osób, odpowiadających za obsługę klienta. 
  • Serię dedykowanych stron typu landing page, na które kierowani są klienci zainteresowani konkretnymi usługami. Jedynym celem takich stron jest pozyskanie kontaktu od zainteresowanych osób, poprzez uproszczenie treści, oraz odpowiednie ułożenie elementów na stronie. 
  • Dedykowane szkolenie z wideomarketingu z Agatą Koman, by zespół mógł wspierać komunikację reklamową również publikacjami na Instagram stories lub innych umiejscowieniach, gdzie naturalna komunikacja wideo dobrze spełnia swoją rolę. 

Wybrane dłuższe filmy:

Wykorzystywane w postach edukacyjnych, na kanale Youtube, w reklamach wizerunkowych. Poza oczywistą wiedzą specjalistów, prezentują ich styl mówienia. Oswajają klienta z brzmieniem głosu i mimiką eksperta. To zdecydowanie skraca dystans, który w usługach finansowych często psuje relacje kleint-doradca.

Wybrane krótkie "shoty":

Wykorzystywane na Tiktoku, Instagram Reels, reklamach sprzedażowych. O wiele krótsze (do 60 sekund), przechodzą od razu do konkretów, po to by zwracać uwagę osoby z konkretnym problemem. 

Wybrane zdjęcia z sesji:

Własne zdjęcia z biura, fotografie członków zespołu i właścicieli firmy, czy prezentacja produktu, to formalność do tego stopnia, że ich brak wydaje się klientom po prostu podejrzany. Każda firma, której zależy na przyspieszeniu budowy zaufania powinna mieć własną sesję.

Wybrane grafiki reklamowe:

Dobrze wykonana sesja zdjęciowa pozwala grafikowi na bardzo dużo. Dzięki temu możemy tworzyć materiały, które dobrze „sprzedają”. 
Warto zaznaczyć, że grafiki opracowywał na podstawie naszych sugestii Marcin Stachów. Grafik pracujący z TDF od długiego czasu. Doskonale dopasował się do naszych potrzeb. 

Rezultaty:

  •  Ponad 115 bezpośrednich kontaktów (nr tel + email + imię nazwisko) pozyskanych z kampanii sprzedażowych
  • Setki tysięcy wyświetleń materiałów miesięcznie (ponad 300.000 wyświetleń każdego miesiąca)
  • Kolejne plany na rozbudowanie działań
  •  Po zaledwie 3 miesiącach konkurencja zaczęła nieudolnie kopiować działania TDF
  • Rozpoznawalność zespołu TDF oraz zakresu ich usług wzrósł na lokalnym rynku znacząco

Klienci o nas mówią:

Chcesz realnych efektów?

Kliknij poniżej, opisz swoje potrzeby i porozmawiajmy